Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.336
Στις ΗΠΑ θα οδηγείς;

Στην Ευρώπη 20χ/ω
Φφφφγγ...
Ναι ρε στις ΗΠΑ. Προφανώς. Θέλει και ρώτημα;

Τουλάχιστον στο id3, είναι στα 30χλμ/ω.
Πάρε τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία.
Ψαξε και τα υπόλοιπα αν θες.
Βαρέθηκα.


Screenshot_20210405_173834_com.android.chrome.jpg
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.006
Reaction score
6.782
Κι εγώ για 30χλμ έχω δει σε άλλα αυτοκίνητα. Ίσως επειδή στις ΗΠΑ είναι 30, δεν βλέπουν τον λόγο να φτιάχνουν δύο διαφορετικά συστήματα.
 

gid

Μηνύματα
7.395
Reaction score
8.629
Φφφφγγ...

Τουλάχιστον στο id3, είναι στα 30χλμ/ω.
Πάρε τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία.
Ψαξε και τα υπόλοιπα αν θες.
Βαρέθηκα.
Δεκάρα δε δίνω τι κάνει το ΙΔ3. Με ενδιαφέρει τι προβλέπουν οι κανονισμοί που θα ισχύσουν σε Ευρώπη/Ελλάδα. Και σε αυτό το wiki είναι απόλυτα σαφές.

Και η πλάκα είναι ότι κάτω-κάτω αυτό που πόσταρες λέει πως το μοντέλο ΙΔ3 που περιγράφεται ΔΕΝ αφορά στην ΕυρωπαΙκή αγορά!
 


Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.916
Τι σε φοβίζει;

Από πλευράς αξιοπιστίας, έχουν αποδείξει ότι είναι ανώτερα από τα συμβατικά.

Από πλευράς μεταπωλητικής αξίας, ναι, ενδέχεται να χάσουν πολύ την αξία τους όσο θα βγαίνουν νέα μοντέλα. Αλλά αν δεις την ανάλυση του Κώστα παραπάνω, ακόμα και να το πετάξεις στο τέλος, πάλι πολύ φθηνά θα σου έχει βγει (μιλώντας πάντα για αγορά σε εταιρεία, αλλιώς όντως αλλάζει).

Το μόνο που μένει είναι το ψυχολογικό, δηλαδή αν π.χ. σε 5 χρόνια οι μπαταρίες είναι πολύ καλύτερες και φορτίζουν ας πούμε σε 10 λεπτά, εσύ θα έχεις ένα "παλιάς τεχνολογίας" αυτοκίνητο και ίσως αυτό να σε ενοχλεί. Αν όμως ξέρεις ότι σε καλύπτει για να κάνεις τη δουλειά σου, μόνο το "γαμώτο" μένει. Και εξάλλου είπαμε, σε 5 χρόνια δώσ'το (το έχεις αποσβέσει) και πάρε άλλο!

//edit: Α, και να προσθέσω, δεν ξέρουμε για πόσα χρόνια ακόμα θα ισχύουν τα κίνητρα. Ίσως δηλαδή αν δεν κάνει κάποιος την κίνηση άμεσα, να χάσει τελικά την ευκαιρία να πάρει ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που θα του κοστίσει... τίποτα!
Θα μας τρελλάνετε βρε αγόρια. Να δώσω 40.000 σαν ιδιώτης να πάρω ένα ηλεκτρικό της προκοπής και μου λέτε να το πετάξω στα 10 χρόνια π.χ και δεν τρέχει μία; Θα είμαι και κερδισμένος από πανω;, χα χα.....τρέλλα. Τα σκέφτεστε πολύ πριν τα πείτε;
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.006
Reaction score
6.782
Θα μας τρελλάνετε βρε αγόρια. Να δώσω 40.000 σαν ιδιώτης να πάρω ένα ηλεκτρικό της προκοπής και μου λέτε να το πετάξω στα 10 χρόνια π.χ και δεν τρέχει μία; Θα είμαι και κερδισμένος από πανω;, χα χα.....τρέλλα. Τα σκέφτεστε πολύ πριν τα πείτε;
Εγώ λέω:
"μιλώντας πάντα για αγορά σε εταιρεία, αλλιώς όντως αλλάζει"

Κι εσύ λες:
"Να δώσω 40.000 σαν ιδιώτης να πάρω ένα ηλεκτρικό".

Αυτό.
 

Μηνύματα
27.207
Reaction score
25.182
Λοιπόν , ας πω και γω το μακρύ μου και το κοντό μου.
Ενδέχεται απο Μάϊο Ιούνιο , να ανεβοκατεβαίνω Σαλλονίκη Αθήνα .
Ε! ηλεκτρικό δεν παίρνω. Με την καμία.
Πόσο είναι είπαμε ? 530χλμ ? τα βγάζω στεγνά με 180 παντού , μπορεί και παραπάνω , ασάλιωτα , και μου μένει και η ρεζέρβα όταν μπω Σαλλονίκη. Ούτε τρείς ωρίτσες δεν βγαίνει.
Δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσω πουθενά , εκτός διοδίων φυσικά που είναι και πολλά.
Δεν υπάρχει ούτε στην φαντασία μου ηλεκτρικό για αυτή την διαδρομή , με την καμία. Ούτε στάση για κατούρημα δεν προβλέπεται.
 

Μηνύματα
2.353
Reaction score
4.916
Εγώ λέω:
"μιλώντας πάντα για αγορά σε εταιρεία, αλλιώς όντως αλλάζει"

Κι εσύ λες:
"Να δώσω 40.000 σαν ιδιώτης να πάρω ένα ηλεκτρικό".

Αυτό.
Α, οκ...sorry. Ξέχασα ότι γίναμε εταιρικό forum και προωθούμε τον ηλεκτρικό στόλο! Αντί να βάλουμε το θέμα στην πραγματική του διάσταση, καθόμαστε και ασχολούμαστε αν συμφέρει την κάθε εταιρεία να πάρει ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το ερώτημα είναι στους ιδιώτες τι γίνεται, που είναι και το 99% της αγοράς.
 

TGD

Μηνύματα
7.145
Reaction score
7.183
Σχετικό/άσχετο: Όταν είχα πάει στη Ζυρίχη μου είχε κάνει τεράστια εντύπωση η ησυχία που επικρατούσε. Ηχοαπορροφητικά υλικά στους δρόμους;
Ναι, σε μια φίλη στο Παρίσι άφησαν ειδοποίηση να ξεπαρκάρει το αμάξι γιατί θα γίνονταν έργα ασφαλτόστρωσης με "νέα άσφαλτο που καταπολεμά τον θόρυβο". Γέλασε όταν το διάβασε, αλλά όντως δουλεύει!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.336
Το ερώτημα είναι στους ιδιώτες τι γίνεται, που είναι και το 99% της αγοράς.
Η αγορά λέει άλλα αγαπητέ.

Στα πρώτα στατιστικά του κινουμαι ηλεκτρικά, του πρώτου διμήνου, όντως το 90% αφορούσε ιδιώτες.

Μετά υπήρξε τεράστια άνοδος στις αιτήσεις ηλεκτρικών από εταιρείες, μάλιστα ήθελαν μεγάλο αριθμό αυτοκινήτων η κάθε εταιρεία.

Τώρα λοιπόν, μετά τα αιτήματα αυτά, γίνεται αναβάθμιση του αριθμού των ηλεκτρικών αυτοκινήτων ανά εταιρεία στα 10 (συν φορτιστές), και τέλη Μαρτίου οι αιτήσεις έφτασαν 11,5 χιλιαδες:


Πιθανολογουν πως το πρόγραμμα κινουμαι ηλεκτρικά θα ισχύει και το 2022, αλλά δεν έχει επιβεβαιωθεί.

Η αγορά αυτοκινήτου συνολικά είναι κυρίως εταιρικά στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με τα δεδομένα που διάβασα προ λίγων ημερών για το 2020, από τις πωλήσεις νέων αυτοκινήτων (γενικά, όχι μόνο ηλεκτρικά) το 45% των πωλήσεων αφορά μόνο τις εταιρείες leasing και στο υπόλοιπο 55% σημαντικό ποσοστό αφορά εταιρικά.

Το 2019 πουλήθηκαν συνολικά 114.109 νέα ΙΧ.
Από αυτά, τα 52.279 οχήματα (51,95%), αφορούσαν τις λεγόμενες εταιρικές πωλήσεις, είτε προς εταιρείες βραχυχρόνιας μίσθωσης (car rental) είτε προς μακροχρόνιας μίσθωσης (leasing).



Πωλήσεις Μαρτίου 2021

Σε ό,τι αφορά στις πωλήσεις μεταξύ ιδιωτών και εταιρικών πελατών, τον Μάρτιο ήταν περισσότερες οι πωλήσεις των πρώτων (4.706 αυτοκίνητα) έναντι των δεύτερων (4.336 πωλήσεις).


Πηγή: iefimerida.gr - https://www.iefimerida.gr/aytokinito/poliseis-aytokiniton-martios-ellada


Συνολικά αυτό που έγραψες, πως το 99% της αγοράς αφορά ιδιώτες, είναι εντελώς αστείο.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.360
Reaction score
79.412
Τέλος πάντων, όταν περνάνε ένα δρόμο οι χαϊεντάδες θα πρέπει να βλέπουν την κίνηση στο δρόμο, κι όχι να περνάνε στα τυφλά, βασιζόμενοι στην ακοή τους.
Fixed
 

Μηνύματα
27.207
Reaction score
25.182
Εγώ θα έλεγα , να κοιτάμε τα συτραβά μας πριν προβούμε σε κατηγορίες.
Ομως ! , έχω φίλο μου στην Βιέννη , που τραυματίστηκε από ηλεκτρικό αυτοκίνητο .
Δεν είναι ότι δεν ακούει , μιά χαρά ακούει ο HANS απλά ο ΜΑΛΑΚΑΣ ο αυστριακός πήγαινε με 110 μέσα στην βιέννη παίζοντας με ενα ηλεκτρικό κάτι. Ο άλλος δεν το είδε , δεν το άκουσε καν , στα μπαράκια του δουνάβεως , δεν άργησε πολύ να γίνει η ζημιά.
Ο δικός μου είναι με δύο πόδια σπασμένα , ευτυχώς μόνο αυτό , ο άλλος όμως αντιμετωπίζει ποινή κάθειρξης 30 ετών για ανθρωποκτονία , ΟΧΙ ΕΞ ΑΜΕΛΕΊΑΣ.
Το γελοίο του πράγματος ? αυτοί οι δύο είναι κολλητοί φίλοι , και τώρα δεν τους αφήνουν να μιλήσουν μεταξύ τους.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.336
Πολύ ενδιαφέρουσες μετρήσεις βρήκα στο παρακάτω λινκ, μαζί με μετρήσεις θορύβου (απίστευτο) και μάλιστα σε διαφορετικές ταχύτητες (απίστευτο δις), κάτι που προσωπικά με ενδιαφέρει πολύ, και επιβεβαιώνει τις εντυπώσεις μου από το τεστ ντραιβ του id3:

Noise @ 50 kph. 56 dB
Noise @ 80 kph. 65 dB
Noise @ 100 kph. 63 dB
Noise @ 130 kph. 67 dB
Noise @ 160 kph. 73 dB

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.607
Reaction score
27.951
Ποιος φυσιολογικός άνθρωπος θα δώσει 40 φεύγα χιλιάρικα για όχημα όταν δε θα είναι σε οικονομική κατάσταση τέτοια ώστε να έχει σπίτι με ιδιόκτητη θέση στάθμευσης;
Παααααααααααρα πολλοί.
Κοίτα πχ πόσα BMW και Mercedes είναι παρκαρισμένα έξω τη νύχτα.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.336
Σημειωτέον ότι με 40 χιλιάρικα (με την επιδότηση των 6.000€) παίρνεις Τεσλα.

Υπαρχουν πολλά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, κατά πολύ φτηνότερα, με την επιδότηση πάντα.

Και βεβαίως πωλούνται πολλά πολύ ακριβότερα, είτε ice είτε ηλεκτρικά.

Ας μην κρίνει ο καθένας γενικά τους πάντες όλους και την όλη κατάσταση στα αυτοκινητα σύμφωνα με τα δικά του οικονομικά κριτήρια.

Προφανώς δεν είναι για όλους ούτε τα Τεσλα, ούτε τα μερτσέντες και τα μπεμβέ, οι Πόρσε και οι τζάγκιουαρ.
Αυτό δε σημαίνει ότι δε πουλάνε αυτές οι μάρκες, ούτε ότι δεν είναι φυσιολογικοί άνθρωποι αυτοί που τα αγοράζουν.
 
Last edited:

Μηνύματα
304
Reaction score
433
Πολυ καλα τα λες.

Κουμαντο στην τσεπη του κανει ο καθενας και εμας δε πρεπει να μας πεφτει λογος.

Απλα ειναι κοινωνικοπολιτικο το ζητημα και σηκωνει πολυ κουβεντα.. Ολα για τις εταιρειες και ο κακομοιρης ο απλος πολιτης καθεται στον αξονα. Χροοοοοονια τωρα...

Αυτο ισχυει απο τα φπα εως και τα leasing...αλλα ετσι κινειται η αγορα τι να κανουμε τωρα...

Λαιφ ιζ νοτ φεαρ. Λαιφ ιζ ε μπιτς.

Παντως καπου διαβασα (ισως και εδω μεσα δε θυμαμαι) οτι βγαινει nissan micra με επιδοτηση κρατικη επειδη οι μπαταριες του θα παραγονται σε ελληνικο εδαφος. Και θα βγαινει περιπου στα 9 χιλιαρικα! Οριστε και ο απλος λαος πλεον θα μπορει να αποκτησει δικαιωμαι στο ηλεκτρικο ονειρο!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.358
Reaction score
125.336
Όσον αφορά εταιρικές ταξινομήσεις πρώτου τριμήνου του '21, τα τελικά επίσημα στοιχεία είναι αυτά:

<<Το 44% των 23.573 μονάδων του τρέχοντος έτους (10.439 μονάδες) καταλαμβάνουν οι εταιρικές ταξινομήσεις, με τις λιανικές πωλήσεις να αριθμούν 13.134 αυτοκίνητα.>>

Άκου κει 99% της αγοράς οι ιδιώτες.. :lol:

Φίφτι φίφτι είναι εδώ και χρόνια. :)

"Εταιρικές ταξινομήσεις πρώτου τριμήνου 2021 - 4troxoi.gr" https://www.4troxoi.gr/agora/etairikes-taxinomiseis-protoy-triminoy-2021/
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.607
Reaction score
27.951
Παντως καπου διαβασα (ισως και εδω μεσα δε θυμαμαι) οτι βγαινει nissan micra με επιδοτηση κρατικη επειδη οι μπαταριες του θα παραγονται σε ελληνικο εδαφος. Και θα βγαινει περιπου στα 9 χιλιαρικα! Οριστε και ο απλος λαος πλεον θα μπορει να αποκτησει δικαιωμαι στο ηλεκτρικο ονειρο!
Η ημερομηνία του άρθρου κάτι λέει 😉

 



ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.563
Μηνύματα
2.865.678
Members
37.934
Νεότερο μέλος
corfu11
Top