- Μηνύματα
- 51.358
- Reaction score
- 125.336
Φφφφγγ...Στις ΗΠΑ θα οδηγείς;
Στην Ευρώπη 20χ/ω
Ναι ρε στις ΗΠΑ. Προφανώς. Θέλει και ρώτημα;
Τουλάχιστον στο id3, είναι στα 30χλμ/ω.
Πάρε τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία.
Ψαξε και τα υπόλοιπα αν θες.
Βαρέθηκα.
Φφφφγγ...Στις ΗΠΑ θα οδηγείς;
Στην Ευρώπη 20χ/ω
Δεκάρα δε δίνω τι κάνει το ΙΔ3. Με ενδιαφέρει τι προβλέπουν οι κανονισμοί που θα ισχύσουν σε Ευρώπη/Ελλάδα. Και σε αυτό το wiki είναι απόλυτα σαφές.Φφφφγγ...
Τουλάχιστον στο id3, είναι στα 30χλμ/ω.
Πάρε τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία.
Ψαξε και τα υπόλοιπα αν θες.
Βαρέθηκα.
Θα μας τρελλάνετε βρε αγόρια. Να δώσω 40.000 σαν ιδιώτης να πάρω ένα ηλεκτρικό της προκοπής και μου λέτε να το πετάξω στα 10 χρόνια π.χ και δεν τρέχει μία; Θα είμαι και κερδισμένος από πανω;, χα χα.....τρέλλα. Τα σκέφτεστε πολύ πριν τα πείτε;Τι σε φοβίζει;
Από πλευράς αξιοπιστίας, έχουν αποδείξει ότι είναι ανώτερα από τα συμβατικά.
Από πλευράς μεταπωλητικής αξίας, ναι, ενδέχεται να χάσουν πολύ την αξία τους όσο θα βγαίνουν νέα μοντέλα. Αλλά αν δεις την ανάλυση του Κώστα παραπάνω, ακόμα και να το πετάξεις στο τέλος, πάλι πολύ φθηνά θα σου έχει βγει (μιλώντας πάντα για αγορά σε εταιρεία, αλλιώς όντως αλλάζει).
Το μόνο που μένει είναι το ψυχολογικό, δηλαδή αν π.χ. σε 5 χρόνια οι μπαταρίες είναι πολύ καλύτερες και φορτίζουν ας πούμε σε 10 λεπτά, εσύ θα έχεις ένα "παλιάς τεχνολογίας" αυτοκίνητο και ίσως αυτό να σε ενοχλεί. Αν όμως ξέρεις ότι σε καλύπτει για να κάνεις τη δουλειά σου, μόνο το "γαμώτο" μένει. Και εξάλλου είπαμε, σε 5 χρόνια δώσ'το (το έχεις αποσβέσει) και πάρε άλλο!
//edit: Α, και να προσθέσω, δεν ξέρουμε για πόσα χρόνια ακόμα θα ισχύουν τα κίνητρα. Ίσως δηλαδή αν δεν κάνει κάποιος την κίνηση άμεσα, να χάσει τελικά την ευκαιρία να πάρει ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που θα του κοστίσει... τίποτα!
Εγώ λέω:Θα μας τρελλάνετε βρε αγόρια. Να δώσω 40.000 σαν ιδιώτης να πάρω ένα ηλεκτρικό της προκοπής και μου λέτε να το πετάξω στα 10 χρόνια π.χ και δεν τρέχει μία; Θα είμαι και κερδισμένος από πανω;, χα χα.....τρέλλα. Τα σκέφτεστε πολύ πριν τα πείτε;
Α, οκ...sorry. Ξέχασα ότι γίναμε εταιρικό forum και προωθούμε τον ηλεκτρικό στόλο! Αντί να βάλουμε το θέμα στην πραγματική του διάσταση, καθόμαστε και ασχολούμαστε αν συμφέρει την κάθε εταιρεία να πάρει ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το ερώτημα είναι στους ιδιώτες τι γίνεται, που είναι και το 99% της αγοράς.Εγώ λέω:
"μιλώντας πάντα για αγορά σε εταιρεία, αλλιώς όντως αλλάζει"
Κι εσύ λες:
"Να δώσω 40.000 σαν ιδιώτης να πάρω ένα ηλεκτρικό".
Αυτό.
Ναι, σε μια φίλη στο Παρίσι άφησαν ειδοποίηση να ξεπαρκάρει το αμάξι γιατί θα γίνονταν έργα ασφαλτόστρωσης με "νέα άσφαλτο που καταπολεμά τον θόρυβο". Γέλασε όταν το διάβασε, αλλά όντως δουλεύει!Σχετικό/άσχετο: Όταν είχα πάει στη Ζυρίχη μου είχε κάνει τεράστια εντύπωση η ησυχία που επικρατούσε. Ηχοαπορροφητικά υλικά στους δρόμους;
Η αγορά λέει άλλα αγαπητέ.Το ερώτημα είναι στους ιδιώτες τι γίνεται, που είναι και το 99% της αγοράς.
FixedΤέλος πάντων, όταν περνάνε ένα δρόμο οι χαϊεντάδες θα πρέπει να βλέπουν την κίνηση στο δρόμο, κι όχι να περνάνε στα τυφλά, βασιζόμενοι στην ακοή τους.
Εγώ θα έλεγα , να κοιτάμε τα συτραβά μας πριν προβούμε σε κατηγορίες.Fixed
Παααααααααααρα πολλοί.Ποιος φυσιολογικός άνθρωπος θα δώσει 40 φεύγα χιλιάρικα για όχημα όταν δε θα είναι σε οικονομική κατάσταση τέτοια ώστε να έχει σπίτι με ιδιόκτητη θέση στάθμευσης;
Η ημερομηνία του άρθρου κάτι λέειΠαντως καπου διαβασα (ισως και εδω μεσα δε θυμαμαι) οτι βγαινει nissan micra με επιδοτηση κρατικη επειδη οι μπαταριες του θα παραγονται σε ελληνικο εδαφος. Και θα βγαινει περιπου στα 9 χιλιαρικα! Οριστε και ο απλος λαος πλεον θα μπορει να αποκτησει δικαιωμαι στο ηλεκτρικο ονειρο!