Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Μηνύματα
17.707
Reaction score
25.473
εγώ πάντως δε θα δεσμευόμουν σε αγορά ηλεκτρικού ακόμα*.
σε μίσθωση πάλι πολύ ευχαρίστως.
με τα τσαρούχια ένα πράμμα.
και σε αυτές τις συνθήκες απορώ που δεν το έχω κάνει ακόμα.

*μιλώντας πάντα για ΙΧ όχημα και όχι εργαλείο δουλειάς - εκεί μιλάει το εξελόφυλλο.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.149
Reaction score
9.114
εγώ πάντως δε θα δεσμευόμουν σε αγορά ηλεκτρικού ακόμα*.
σε μίσθωση πάλι πολύ ευχαρίστως.
Τι σε φοβίζει;

Από πλευράς αξιοπιστίας, έχουν αποδείξει ότι είναι ανώτερα από τα συμβατικά.

Από πλευράς μεταπωλητικής αξίας, ναι, ενδέχεται να χάσουν πολύ την αξία τους όσο θα βγαίνουν νέα μοντέλα. Αλλά αν δεις την ανάλυση του Κώστα παραπάνω, ακόμα και να το πετάξεις στο τέλος, πάλι πολύ φθηνά θα σου έχει βγει (μιλώντας πάντα για αγορά σε εταιρεία, αλλιώς όντως αλλάζει).

Το μόνο που μένει είναι το ψυχολογικό, δηλαδή αν π.χ. σε 5 χρόνια οι μπαταρίες είναι πολύ καλύτερες και φορτίζουν ας πούμε σε 10 λεπτά, εσύ θα έχεις ένα "παλιάς τεχνολογίας" αυτοκίνητο και ίσως αυτό να σε ενοχλεί. Αν όμως ξέρεις ότι σε καλύπτει για να κάνεις τη δουλειά σου, μόνο το "γαμώτο" μένει. Και εξάλλου είπαμε, σε 5 χρόνια δώσ'το (το έχεις αποσβέσει) και πάρε άλλο!

//edit: Α, και να προσθέσω, δεν ξέρουμε για πόσα χρόνια ακόμα θα ισχύουν τα κίνητρα. Ίσως δηλαδή αν δεν κάνει κάποιος την κίνηση άμεσα, να χάσει τελικά την ευκαιρία να πάρει ένα πολύ καλό αυτοκίνητο που θα του κοστίσει... τίποτα!
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.284
Reaction score
143.994
Τα κίνητρα θα ισχύουν για λίγο ακόμα.
Δε θα πάει μακριά αυτή η κατάσταση, να πληρώνουν τα κράτη από τον προϋπολογισμό τους τις αυτοκινητοβιομηχανίες, ήδη αρχίσανε οι αντιδράσεις.
 

Μηνύματα
17.707
Reaction score
25.473
Από πλευράς μεταπωλητικής αξίας, ναι, ενδέχεται να χάσουν πολύ την αξία τους όσο θα βγαίνουν νέα μοντέλα. Αλλά αν δεις την ανάλυση του Κώστα παραπάνω, ακόμα και να το πετάξεις στο τέλος, πάλι πολύ φθηνά θα σου έχει βγει (μιλώντας πάντα για αγορά σε εταιρεία, αλλιώς όντως αλλάζει).

Το μόνο που μένει είναι το ψυχολογικό, δηλαδή αν π.χ. σε 5 χρόνια οι μπαταρίες είναι πολύ καλύτερες και φορτίζουν ας πούμε σε 10 λεπτά, εσύ θα έχεις ένα "παλιάς τεχνολογίας" αυτοκίνητο και ίσως αυτό να σε ενοχλεί. Αν όμως ξέρεις ότι σε καλύπτει για να κάνεις τη δουλειά σου, μόνο το "γαμώτο" μένει. Και εξάλλου είπαμε, σε 5 χρόνια δώσ'το (το έχεις αποσβέσει) και πάρε άλλο!
αυτό ακριβώς.
είμαστε σε μεταβατικό στάδιο εν μέσω μεγάλων εξελίξεων.
για αυτό λέω για ΙΧ "συμφέρει" να το μισθώσεις αυτή τη στιγμή.
στο επαγγελματικό όχημα μιλάνε οι πράξεις.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.284
Reaction score
143.994
Το συμφέρει δε συμφέρει, ας το δει ο καθένας με τα δικά του οικονομικά δεδομένα.

Γεγονός είναι πως υπάρχει προς ώρας ευρύ πρόγραμμα οικονομικών κινήτρων για αγορά ηλεκτρικού, που δεν θα τραβήξει μέχρι το 2025, ούτε για πλάκα.

Από κει και πέρα, η αίσθηση οδήγησης ενός ηλεκτρικού, είναι "πολιτισμός", αθόρυβο, ξεκούραστο, βγαίνεις ατσαλακωτος, κι έχεις γκάζια που πολύ δύσκολα θα είχες σε ice, με ένα σωρό γκατζετ, τα οποία κάποιοι από εμάς εκτιμούν.

Για μένα, αυτά μετράνε πολύ, κι ο κύβος ερρίφθη (id3 tech), το οικονομικοτερο λογικής αυτονομίας, με καθαρόαιμη ev πλατφόρμα κι όχι από ice, πισωκινητο, με φουλ τζιντιλα μιντζιλα και πανοραμική οροφή και ογκμέντεντ ριαλιτι και φουλ τα πάντα όλα, και κεντρικό ηχείο έχει.
Βγαίνει φτηνότερο από kona - niro - soul, για τον ίδιο εξοπλισμό, και έχει ταχύτερη φόρτιση από αυτά (100kw), ενώ το ύψος από έδαφος είναι ίδιο (15) σε όλα τους.
Αναμένεται παραλαβή κατά Σεπτέμβρη.
 
Last edited:



gid

Μηνύματα
8.866
Reaction score
10.149
Ο κόσμος είναι γεμάτος από άτομα που δεν λατρεύουν μόνο την ταχύτητα αλλά και τον ήχο του κινητήρα. Αυτοί ειδικά που έχουν τούρμπο, ακόμη περισσότερο.

Όλοι αυτοί δε θα ενθουσιαστούν με το τράβηγμα του ηλεκτρικού με ηχητική υπόκρουση ραπτομηχανής.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.284
Reaction score
143.994
ηχητική υπόκρουση ραπτομηχανής.
Ούτε καν.
Πολύ φασαρία κάνει η ραπτομηχανή, αυτά δε κάνουν τίποτα, μηδέν.

Δεν υπάρχει θόρυβος κινητήρα, καθόλου.
Δεν υπάρχει θόρυβος εξάτμισης, καθόλου.
Δεν υπάρχουν κραδασμοί κινητήρα, μηδέν.

Η ανωτέρω τριάδα, είναι (για μένα και αρκετό κόσμο) ανεκτίμητης αξίας.

Άλλοι, βεβαίως θέλουν να ακούν τη φασαρία εξάτμισης και κινητήρα, με γεια τους και με χαρά τους, δεν είναι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα για αυτούς.
 

gid

Μηνύματα
8.866
Reaction score
10.149
Και για μένα είναι μεγάλο όφελος η έλλειψη θορύβου, κι αυτούς που περιέγραψα δεν τους λυπάμαι κάθολου.

Λυπάμαι όμως όσους θα έχουν ατύχημα/δυστύχημα γιατί δεν πήραν είδηση ένα αμάξι που ερχόταν κι αν έκανε θόρυβο, θα το άκουγαν να 'ρχεται....
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.284
Reaction score
143.994
Θετικό μέτρο αλλά αφορά μόνο στους πεζούς.
Μου φαίνεται ότι γκρινιάζεις για να γκρινιάζεις...

Τέλος πάντων, όταν περνάνε ένα δρόμο οι πεζοί (και όποιοι άλλοι εννοείς) θα πρέπει να βλέπουν την κίνηση στο δρόμο, κι όχι να περνάνε στα τυφλά, βασιζόμενοι στην ακοή τους.

Ωστόσο, όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, υποχρεωτικά, κάνουν με μεγάφωνο θόρυβο για τους πεζούς, στην κίνηση μέσα στα στενά της πόλης και μέχρι μια ταχύτητα.
Μετά αυτήν την ταχύτητα, ακούγονται τα ελαστικά.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.149
Reaction score
9.114
Θετικό μέτρο αλλά αφορά μόνο στους πεζούς.
Δεν νομίζω πως υπάρχει ήχος που να ακούγεται επιλεκτικά μόνο από τους πεζούς. Εφόσον κάνουν θόρυβο, ακούγεται από όλους. Εκτός αν εννοείς πως δεν είναι αρκετά δυνατός θόρυβος. Αλλα ΟΚ, δεν νομίζω πως η λύση είναι να έχουμε αιωνίως αυτοκίνητα που παράγουν υπερβολική φασαρία ώστε να τα ακούμε.

Εξάλλου, όταν τα αυτοκίνητα δεν θα παράγουν πια τόσο θόρυβο, τα επίπεδα θορύβου στις πόλεις θα πέσουν δραματικά. Οπότε θα μπορούμε να ακούσουμε και χαμηλότερης έντασης ήχους.

Σχετικό/άσχετο: Όταν είχα πάει στη Ζυρίχη μου είχε κάνει τεράστια εντύπωση η ησυχία που επικρατούσε. Κοίταγες γύρω γύρω και έβλεπες αυτοκίνητα, αλλά δεν άκουγες θόρυβο. ΟΚ, προφανώς παίζει ρόλο και η οδήγηση, αλλά είμαι σίγουρος πως υπάρχει και κάποια άλλη παράμετρος. Ηχοαπορροφητικά υλικά στους δρόμους; Δεν ξέρω.

Μόνο σε μια φάση άκουσα ένα "βρρρρρρρρρρ" και γύρισα να κοιτάξω και είδα μια Ferrari :)
Κατά τα άλλα, ησυχία!
 

gid

Μηνύματα
8.866
Reaction score
10.149
Δεν νομίζω πως υπάρχει ήχος που να ακούγεται επιλεκτικά μόνο από τους πεζούς.
Φυσικά και όχι, αλλά όπως διάβασα (διαγωνίως) θα ενεργοποιείται κάτω από τα 20χ/ω
 


gid

Μηνύματα
8.866
Reaction score
10.149
Μου φαίνεται ότι γκρινιάζεις για να γκρινιάζεις...

Τέλος πάντων, όταν περνάνε ένα δρόμο οι πεζοί (και όποιοι άλλοι εννοείς) θα πρέπει να βλέπουν την κίνηση στο δρόμο, κι όχι να περνάνε στα τυφλά, βασιζόμενοι στην ακοή τους.

Ωστόσο, όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, υποχρεωτικά, κάνουν με μεγάφωνο θόρυβο για τους πεζούς, στην κίνηση μέσα στα στενά της πόλης και μέχρι μια ταχύτητα.
Γράφω ότι "αφορά μόνο στους πεζούς" κι εσύ αφού αρχικά με πεις γκρινιάρη, συνεχίζεις να αναφέρεσαι αποκλειστικά στο θέμα των πεζών.

Δεν έχουν μόνο οι πεζοί ατυχήματα με αμάξια..................
 




Staff online

  • Zizik
    Safety Last
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.882
Μηνύματα
3.032.259
Members
38.514
Νεότερο μέλος
bmavroeidis
Top