5.1.2 vs 7.1.4 vs 5.1.4

5.1.2 vs 7.1.4 vs 5.1.4


  • Total voters
    45

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
δε βγαινω μανα μου
Δεν γίνεται αποδεκτό το ανωτέρω επιχείρημα.

Αν πραγματικά δε βγαίνεις, παίρνεις ηχομπαρα.

Εφόσον βγαίνεις, τα βάζεις σε μια σειρά και τα υλοποιείς σιγά σιγά.

Οι κρισιμότερες παράμετροι για το τελικό αποτέλεσμα, θα είναι:

1. Ο αριθμός των σαμπ. Ως γνωστόν, για να παλέψεις το χώρο χρειάζεται τετράδα. Στις πρώτες οκτάβες δεν υπάρχει παθητική περιποίηση χώρου. Τα πολλαπλά σαμπ θα επιλύσουν σωρεία προβλημάτων στο τελικό αποτέλεσμα.

2. Ηχητική περιποίηση χώρου και τοποθέτηση ηχείων σε σωστές για αυτά αποστάσεις ακρόασης, χωρίς σοβαρά σφάλματα στις προβλεπομενες γωνίες τοποθέτησης καθενός ηχείου, με κρος φάιρινγκ. Τα ανωτέρω αποτελούν τις βασικές αρχές στο στήσιμο ενός σεταπ, ασχέτως αριθμού καναλιών.
Αν δε παλέψεις το χώρο, δε κάνεις τίποτα. Ηχομπαρα και πολύ σου είναι.

3. Σοβαρός av processor, με ωραίες XLR εξόδους και αξιόλογο σοφτγουερ για μπας μάνατζμεντ και ισοσταθμιση. Διαχείριση των φορματ ήχου, δυνατότητες απμιξινγκ, στριμινγκ, κλπ.
Θέλει λεφτά εδώ. Φτηνά δε τη βγάζεις, αδύνατο. Αυτός θα καθορίσει το μέγιστο αριθμό ηχείων. Οι δυνατότητες μεγάλου αριθμού δορυφόρων και πολλαπλών σαμπ, έρχονται μόνο σε υψηλοτατα κοστολογια, όπως και η υποστήριξη για τα απαραίτητα απμιξινγκ εργαλεία.

4. Είδος, μάρκα, αριθμός δορυφόρων. Πολλοί οι αξιόλογοι δορυφόροι, οι ικανοί για τις ανάγκες της απόστασης ακρόασης, χωρίς σοβαρές τονικες αλλοιώσεις. Πολλοί, σε κάθε κοστολογιο. Κατά προτίμηση επιλέγουμε κλειστή καμπίνα, όχι μπας ριφλεξ. Κατά προτίμηση επιλέγουμε ομοαξονική αρχιτεκτονική, ειδάλλως να έχει την ομοιογενέστερη δυνατή απόκριση οφ αξις, με ωραία γουέιβ γκάιντς (αποφεύγουμε δια ροπάλου αηδίες τουιτερ που προεξέχουν σα φούτσες μπλε). Μάρκα επιλέγουμε σοβαρή, να έχει υποστήριξη. Τέλος, αριθμός δορυφόρων, οι περισσότεροι κερδανε. Βεβαίως, το πόσους μπορείς να βάλεις, το ορίζει ο av processor, εκεί είναι τα όρια. Για να μπορείς να βάλεις περισσότερους, θες περισσότερα λεφτά στον av, κι όχι στα ηχεία, αυτά (μπορούν να) είναι φτηνά, ενώ αντιθέτως ο av processor δεν (μπορεί να) είναι φτηνός και να υποστηρίζει 32 ηχεία. Φακτς οφ λαιφ.

5. Εικόνα. Προβολέας, πανί, ή μεγάλη τηλεόραση. Γωνία θέασης για 4κ σημαίνει 48° έως 52° για γούστα. Τηρείτε τις προδιαγραφές θέασης. Η καλή εικόνα, φτηνη δεν είναι.

6. Πηγή. Οππο; μίντια πλειερ; πικάπ; εσείς ξέρετε. Βαρετό θέμα.

7. Καλώδια και λοιπά παρελκόμενα. Βαριέμαι, πάρτε βαλχαλες παντού, ή no name, δεμενοιαζει. Σε κάθε περίπτωση, στα πολύπλοκα σεταπ, υπάρχουν εκατοντάδες μέτρα καλωδίωσης. Τζάμπα σίγουρα δεν είναι, είναι αδύνατο. Ιντεκονεκτς, hdmi μακριά, ρεύματα, σοφτ σταρτ και δεξερωγωτι, κάνα 2χιλιαρο με το καλημέρα σε no name. Έξοδα έχουν και οι βάσεις, μηχανημάτων και ηχείων.


Τώρα από όλο το παραπάνω σεντόνι, περιμένετε να δεχτώ ότι δε φτάνουν τα λεφτά για 13 δορυφόρους και σταματάνε στους 9; όχι παίδες, λάθος τα λέτε.
 
Last edited:

Μηνύματα
149
Reaction score
14
Βλέπετε το δέντρο και χάνετε το δάσος....
Επειδή κι εγώ είμαι νεοεισερχόμενος στο θέμα των ηχείων οροφής , βλέποντας διάφορα βίντεο από σοβαρούς του χώρου του ήχου , όλοι συμφωνούν οτι υπάρχει θέμα στην κινηματογραφική βιομηχανία λόγω περιορισμένου budget.Κοινώς , οι εταιρίες δεν είναι διατεθημένες να αφιερώσουν όχι μόνο τους οικονομικούς πόρους αλλά και τον αρκετά επιπλέον χρόνο που χρειάζεται μια ταινία ώστε να δώσει "ζωή" στα ηχεία οροφής για να βγάλουν τα εφέ σωστά.Εως τώρα οι ταινίες που θα τις δει κάποιος και θα καταλάβει διαφορές από τα εφέ αυτού του είδους είναι ελάχιστες.Για να εντυπωσιαστεί ούτε λόγος.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Εως τώρα οι ταινίες που θα τις δει κάποιος και θα καταλάβει διαφορές από τα εφέ αυτού του είδους είναι ελάχιστες.
:lolsign: :lolsign: :lolsign:
Για να εντυπωσιαστεί ούτε λόγος
:lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign:


ΥΓ. Πάρτε πικάπ από τα λιντλ.
 

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.011
Δεν έχω ατμος , αλλά και από το 7.1 σετ απ που έχω , και το δουλευω 9.1 με audyssey upmixer , ελάχιστες ταινίες έχουν 7.1 ήχο και διακριτά κανάλια , ιδίως τα surround back.
Η μοναδική που με εντυπωσιάζει κάθε φορά είναι το ghost protocol , rogue nation , mission impossible series.
Ολες οι υπόλοιπες , δεν λένε και κάτι όσον αφορά στα surround effects.
Πόσο μάλλον δε στο Atmos.
Αυτά.
 

Μηνύματα
149
Reaction score
14
:lolsign: :lolsign: :lolsign:

:lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign::lolsign:


ΥΓ. Πάρτε πικάπ από τα λιντλ.
Σε καταλαβαίνω....Έχεις χώσει αρκετά λεφτά και θα πρέπει με κάποιο τρόπο να πείσεις το υποσυνείδητό σου οτι όντως ακούς τρελές διαφορές.Το έχουν πάθει κι άλλοι.Δεν είσαι ο μόνος :lol:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Δεν έχω ατμος
Πόσο μάλλον δε στο Atmos
:lol: :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:


Έχω τιγκαρει στις ταινίες σε άτμος.
Και μουσικές σε άτμος. Χαμός.
Ο σερβερ είναι 99%, αρχίζω σβήνω άτμος...

Το πρώτο πρώτο lord of the rings να σου βάλω χωρίς άτμος και με άτμος, θα πάθεις σοκ.
Μιλάμε για ταινία 20ετιας..
Που να δεις φρέσκιες..

Σειρές; μέχρι game of thrones να σου βάλω να ακούσεις χωρίς άτμος, και μετά με άτμος, να χτυπάς το κεφάλι σου στον τοίχο.

Netflix, με άτμος και χωρίς. Ανέκδοτο.

Παιδιά, μη το παλεύετε, δεν έχει νόημα.
Αλήθεια.
 


Μηνύματα
1.409
Reaction score
2.532
Και στη μουσική και στις ταινίες η διαφορά του atmos από το "απλό" πολυκάναλο είναι από ουσιαστική έως εντυπωσιακή αναλόγως του υλικού και φυσικά της ορθής τοποθέτησης και στησίματος του συστήματος και του χώρου.
Όποιος ισχυρίζεται το αντίθετο μάλλον δεν έχει ακούσει atmos ποτέ...
 



daharis666

Επαγγελματίας Crystalator Μονολιθίξ
Moderator
Μηνύματα
37.637
Reaction score
77.057
εσύ τις ξεκίνησες... :lol:

Δεν έχω ατμος , αλλά και από το 7.1 σετ απ που έχω , και το δουλευω 9.1 με audyssey upmixer , ελάχιστες ταινίες έχουν 7.1 ήχο και διακριτά κανάλια , ιδίως τα surround back.
Η μοναδική που με εντυπωσιάζει κάθε φορά είναι το ghost protocol , rogue nation , mission impossible series.
Ολες οι υπόλοιπες , δεν λένε και κάτι όσον αφορά στα surround effects.
Πόσο μάλλον δε στο Atmos.
Αυτά.
 


platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.270
Reaction score
1.352
Στο σινεμα προφανως θα εχει διαφορά με περισσοτερα ηχεια, στην πολυκαναλη μουσικη ειναι το θεμα.
Επειδη λοιπον ο προσέσορας ειναι το μεγαλο κοστος και οχι τοσο τα ηχεια μηπως να καταληξω με ενα ζευγαρακι (μόνο) JBL M2 μεταχ/σμενα ή diy και να κλεινω απο ηχεια τουλαχιστον?
Ενταξει καλο το Atmos και το auro 3d αλλα τα νεφρα τα χρειαζομαστε.................ακομα.
 

Μηνύματα
27.076
Reaction score
25.011
Σώπα καημένε , πάρε εκεί 386 ηχεία , αφού έχει και ο daharis.
Oτιδήποτε άλλο είναι απλά φτήνια που τρώει τον παρά ώς γνωστόν.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
μηπως να καταληξω με ενα ζευγαρακι (μόνο) JBL M2 μεταχ/σμενα ή diy και να κλεινω απο ηχεια τουλαχιστον?
Αν έχεις τόσο μεγάλο δωμάτιο και τόσο μεγάλες αποστάσεις ακρόασης, ναι, είναι σοβαρή επιλογή τα Μ2.
Ακριβότερη επιλογή θα είχα τα Έβερεστ της ίδιας φίρμας, ή Westlake.

Προσωπικά δηλαδή, για 5-6μ απόσταση ακρόασης, θα είχα βάλει μονόδρομο τα Μ2 για δικάναλο ή και 3-καναλο σεταπ.

Ωστόσο νομίζω πως για τυπικές αποστάσεις ακρόασης, μπορείς να τη βγάλεις και πιο φτηνά, ακόμα και με κορυφαίες ενεργές προτάσεις της τζενελεκ, από τη γνωστή σειρά the ones.
Μη ξεχνάς και το με γκειθαιν 901 στα 5 χιλιάρικα το τεμαχιο, ενεργό.
Πολύ φτηνότερο βγαίνει από Μ2.


Σε κάθε περίπτωση, τα σαμπ είναι άλλο πακέτο. Μιλάμε πάντα για δορυφόρους.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Βλέπετε το δέντρο και χάνετε το δάσος....
Επειδή κι εγώ είμαι νεοεισερχόμενος στο θέμα των ηχείων οροφής , βλέποντας διάφορα βίντεο από σοβαρούς του χώρου του ήχου , όλοι συμφωνούν οτι υπάρχει θέμα στην κινηματογραφική βιομηχανία λόγω περιορισμένου budget.Κοινώς , οι εταιρίες δεν είναι διατεθημένες να αφιερώσουν όχι μόνο τους οικονομικούς πόρους αλλά και τον αρκετά επιπλέον χρόνο που χρειάζεται μια ταινία ώστε να δώσει "ζωή" στα ηχεία οροφής για να βγάλουν τα εφέ σωστά.Εως τώρα οι ταινίες που θα τις δει κάποιος και θα καταλάβει διαφορές από τα εφέ αυτού του είδους είναι ελάχιστες.Για να εντυπωσιαστεί ούτε λόγος.
Τα είπες όλα.

Εχω πει καιρό τώρα πως έχουν γίνει tests με Atmos πολεμικές ταινίες. Όλα τα ηχεία ήταν κλειστά εκτός από τα Atmos. Tα ηχεία οροφής έπαιξαν πραγματικά εφέ για 2-3 λεπτά (μετρημένα με ρολόι) στο δίωρο. Την υπόλοιπη ώρα έπαιζαν μουσική.
Όποιος θέλει επενδύει χιλιάδες € για να ακούει αεροπλάνα και κεραυνούς για 2-3 λεπτά.
με ωραία γουέιβ γκάιντς (αποφεύγουμε δια ροπάλου αηδίες τουιτερ που προεξέχουν σα φούτσες μπλε)
Ο λόγος;
Γιατί οπωσδήποτε waveguide και όχι μια flat πρόσοψη στο τουίτερ;
 
Last edited:

platon

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.270
Reaction score
1.352
Στη μουσικη τι γινεται ειναι το θεμα Αλεξ.
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.312
Μηνύματα
2.858.182
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top