Επιλογή ηχείων και ίσως dac

Μηνύματα
16
Reaction score
8
Καλησπέρα σε όλους.
Αποφάσισα ότι είναι ώρα να αρχίσω να απολαμβάνω την μουσική μου. Η συλλογή μου είναι σε pc, φόρεσα καλύτερο realtek driver, αλλά έχω τα τίμια σκυλιά Creative P5800 και πλέον δεν...

Το θέμα μου είναι το υλικό μου. Ακούω 98% παλιά Ελληνική μουσική άρα ξεκινάω από mp3 128 αλλά κυρίως πάω σε 320 και flac. Στην καλύτερη περίπτωση πχ flac remastered Λοίζο ή Ξαρχάκο...

Αυτό που θέλω είναι καλό γεμάτο ήχο, να ακούσω ένα μπουζούκι Ζαμπέτα ή Ξυλούρη να το φχαριστηθώ....
Υποθέτω ότι ξεκινάω από ηχεία, και μου είπαν ότι για το υλικό μου θα με καλύψουν τα Behringer 50USB και δεν χρειάζεται να πάω παραπάνω (το οποίο με βόλεψε...)
Είπα όμως να ρωτήσω τους ειδικούς, αν αξίζει να πάω παραπάνω, αν θα βοηθήσει μια εξωτερική κάρτα ή dac κλπ... Τίποτε υπερβολικό, απλά να πάρω όσο καλύτερη ακρόαση μπορώ με το υλικό μου...
(Μην ξεχνάτε ότι είμαι ψιλοάσχετος στα τεχνικά ....)
Ευχαριστώ εκ των προτέρων....
 

hawkwind78

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
2.968
Reaction score
2.905
Καλησπέρα. Επειδή βλέπω ότι πας σε ενεργά και δει ελληνικός ήχος θα σου πρότεινα τα Tannoy Gold τα 7" η τα 8". Με τα 7" θα είσαι πιο κοντά στο budget σου. Αλήθεια με τι θα ακούς; Με PC και εσωτερική κάρτα ήχου; Αν ναι εκεί θα χρειαστείς dac και το μικρό smsl dac το m100 mk2 θα σε καλύψει super σε σχέση με την κάρτα. Last but very crucial ο χώρος που ακούς. Χρειαζόμαστε πληροφορία για αποστάσεις ακρόασης, εντάσεις, κτλ.

Φιλικά Κωνσταντίνος
 

Μηνύματα
12.831
Reaction score
10.048
Εγώ από ηχεία θα πρότεινα δύο JBL 305P MKII που είναι τεράστια αναβάθμιση σε σχέση με αυτά που έχεις. Τα υπόλοιπα άστα στην άκρη προς το παρόν, δε νομίζω να έχεις ανάγκη εξωτερική κάρτα ήχου ή DAC.
 

Μηνύματα
16
Reaction score
8
(Τώρα που έληξε ο συναγερμός covid, επανερχόμαστε στα τραγούδια μας...)
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.