Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.524
Ρε μπαγάσα σε όλα μέσα έπεσες.
Από το σε ''2 - 3 χλμ ανάκτηση θα διανύσει ένα σκασμό χιλιόμετρα'' μέχρι το '' σε μισή ώρα θα φορτίσει 100%''.

Άντε στο μαντρί και πολύ ασχολήθηκα μαζί σου, δε φτάνει που διορθώνουμε κάθε μπούρδα που γράφεις πρέπει να ανέχομαι και την ψωνισμένη σου αγένεια.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
ψωνισμένη σου αγένεια.
Από τσομπαναραίο δε περίμενα τίποτα καλύτερο. :lol:

Ωστόσο θα πρέπει να μάθεις να διαβάζεις κάποτε, κι ας είσαι τσομπανης. Δε πειράζει να μάθεις 5 πραγματάκια.

Η δυνατότητα regenaration ως μέγιστη τιμή ισχύος διαφέρει από ev σε EV.

Στις νέες BMW έχει φτάσει (μου φαίνεται) τα 250kW. (μπορεί να είναι και 350, ειλικρινά δε θυμάμαι, θυμάμαι ότι είναι πολύ).

Αυτή η ισχύς, αντιστοιχεί και στην ισχύ του "ηλεκτρικού φρένου" μέσω κινητήρα δηλαδή, ενώ αν χρειαστεί περισσότερο θα εμπλακούν και τα τακάκια.

Το id3 νομίζω πως έχει 100kW δυνατότητα regenaration, αυτό το νούμερο το βλέπω όταν πατάω φρένο.

Αυτό σημαίνει πως αν ρυμουλκειται το αυτοκίνητο, διατηρώντας τα 100kw regenaration, σε 1 ώρα μπορεί να πάρει 100kwh ενέργεια, και σε μισή ώρα 50kWh.

Nα θυμίσω πως το id3 κυκλοφορεί με 45-αρα, 58-αρα και 77-αρα μπαταρία, και όλα τα μοντέλα έχουν ίδια δυνατότητα regenaration, ασχέτως του τι ενσωματωμένο φορτιστή ac έχει ως hardware ή τι περιορισμούς φόρτισης DC έχουν στο λογισμικό τους.

Με regenaration όλα θα φορτιζουν με 100kw.

Πάνω από ένα επίπεδο φόρτισης, νομίζω μεταξύ 90 και 95% και άνω, μειώνεται το regenaration (κατεβάζουν τα kW) για προστασία της μπαταρίας.

Δηλαδή, σε μισή ώρα μπορούν πολλά οχήματα να φορτισουν πρακτικά σχεδόν όλη τη μπαταρία τους με ρυμουλκηση, εφόσον διατηρείται στο μέγιστο το regenaration, αρκεί αυτό ως τιμή ισχύος σε kW να είναι σχεδόν διπλάσιο από την χωρητικότητα της μπαταρίας τους σε kWh. 😎

Αυτά τα ολίγα.

FB_IMG_1642087804771.jpg
 
Last edited:

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
4.786
Reaction score
11.021
Ναι, αν τα ρυμουλκεί τραίνο ή με 200kw μοτορι και βάλε (που θα διαλυθεί στην πορεία).
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Όχι, δες το βίντεο του τσοπάνη.


Στο δικό του το ρημάδι το βίντεο, δεν είναι τραίνο, ένα απλό πικάπ είναι, εκεί δείχνει πως πήρε 2% η μπαταρία (δεν έχει μεγάλη ακρίβεια αυτό) διανύοντας ένα κύκλο στην πίστα, μόλις 1,4km. Απόσταση που την έκανε με 30km/h μέσα σε λιγότερο από 2 λεπτά, χονδρικά σε 1,5 λεπτό.

(30χλμ/ω = 500μ το λεπτό, δηλαδή τα 1,4χλμ βγαίνουν σε λιγότερο από 1,5 λεπτο..)

To Tesla έχει μεγάλη μπαταρία με σχετικά μικρό regeneration.

Παρόλα αυτά, με τη χονδροειδη μέτρηση που είδε, αναγοντας βλέπουμε οτι:
2% σε 1,5 λεπτο
20% σε 15 λεπτά
40% σε μισή ώρα με ρυμουλκηση στα 30km/h..

Βεβαίως επειδή δε ξεκίνησε ακαριαία με 30km/h, σιγά σιγά ξεκίνησε και σιγά σιγά σταμάτησε, χωρίς να διατηρεί σταθερά 100kw φόρτισης, δεν ήταν πλήρως αποδοτικά τα 1,4 χιλιόμετρα.

Ταυτόχρονα δεν έχει μεγάλη ακρίβεια το 2% ως ένδειξη στη μπαταρία, θα μπορούσε να είναι 2,5% πχ.

Ακρίβεια έχει η ισχύς, που στο regeneration είναι 100kw.

Αρα σε 1 ώρα παίρνει 100kwh και σε μισή ώρα παίρνει 50kwh με ρυμουλκηση στα 30χλμ/ω.

Αν η μπαταρία του είναι ~50-αρα, τη φούλαρε.

Τιδεγκαταλαβαινεις.



ΥΓ. Η ισχύς του κινητήρα δεν αντιστοιχεί στην ισχύ του regenaration. Δηλαδή μπορεί ένας κινητήρας να είναι 200 ή 300kw και να έχει regenaration 100 ή δεξερωγωποσα kW. Είναι αλλά κυκλώματα. Δεν παθαίνουν τίποτα αυτά. Μηδέν φθορά.


ΥΓ. 2. Αρνητές regenaration? Έλεος παιδιά..
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.524
Να μάθεις αριθμητική δημοτικού και μετά να κάνεις υποδείξεις.
Σαν πρόβατο που είσαι μόνο για κοπι πέιστ είσαι ικανός.
Που το πρωί πιστεύεις ότι θα φουλάρεις ενώ σε ρυμουλκούν και το μεσημέρι ανεβάζεις σεντόνι της κακιάς ώρας.

Σε μια ώρα θα κάνει 30χλμ γιατί πάει με 30 , άρα στην καλύτερη θα πάρει 30KW ενώ ο μπροστά καίει 60λτ/100.
Πάλι μπούρδες γράφεις.

 

Ndis

Titika
Μηνύματα
1.851
Reaction score
4.596
Παιδιά αν το όχημα δεν καιει κάρβουνο δεν φτουράει.

και μην ακουτε αυτά τα "οχι αλλο κάρβουνο" προπαγάνδα τον ντιζελοπληκτων ειναι ολα ...
 


Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.414
Όχι, δες το βίντεο του τσοπάνη.


Στο δικό του το ρημάδι το βίντεο, δεν είναι τραίνο, ένα απλό πικάπ είναι, εκεί δείχνει πως πήρε 2% η μπαταρία (δεν έχει μεγάλη ακρίβεια αυτό) διανύοντας ένα κύκλο στην πίστα, μόλις 1,4km. Απόσταση που την έκανε με 30km/h μέσα σε λιγότερο από 2 λεπτά, χονδρικά σε 1,5 λεπτό.

(30χλμ/ω = 500μ το λεπτό, δηλαδή τα 1,4χλμ βγαίνουν σε λιγότερο από 1,5 λεπτο..)

To Tesla έχει μεγάλη μπαταρία με σχετικά μικρό regeneration.

Παρόλα αυτά, με τη χονδροειδη μέτρηση που είδε, αναγοντας βλέπουμε οτι:
2% σε 1,5 λεπτο
20% σε 15 λεπτά
40% σε μισή ώρα με ρυμουλκηση στα 30km/h..

Βεβαίως επειδή δε ξεκίνησε ακαριαία με 30km/h, σιγά σιγά ξεκίνησε και σιγά σιγά σταμάτησε, χωρίς να διατηρεί σταθερά 100kw φόρτισης, δεν ήταν πλήρως αποδοτικά τα 1,4 χιλιόμετρα.

Ταυτόχρονα δεν έχει μεγάλη ακρίβεια το 2% ως ένδειξη στη μπαταρία, θα μπορούσε να είναι 2,5% πχ.

Ακρίβεια έχει η ισχύς, που στο regeneration είναι 100kw.

Αρα σε 1 ώρα παίρνει 100kwh και σε μισή ώρα παίρνει 50kwh με ρυμουλκηση στα 30χλμ/ω.

Αν η μπαταρία του είναι ~50-αρα, τη φούλαρε.

Τιδεγκαταλαβαινεις.



ΥΓ. Η ισχύς του κινητήρα δεν αντιστοιχεί στην ισχύ του regenaration. Δηλαδή μπορεί ένας κινητήρας να είναι 200 ή 300kw και να έχει regenaration 100 ή δεξερωγωποσα kW. Είναι αλλά κυκλώματα. Δεν παθαίνουν τίποτα αυτά. Μηδέν φθορά.


ΥΓ. 2. Αρνητές regenaration? Έλεος παιδιά..
και ποιός ελκυστήρας θα τραβήξει με 300KW ισχύ ρε άνθρωπε;
τα κλασσικό mercedes atego που μετατρέπεται σε όχημα οδικής βοήθειας έχει 150 άλογα ισχύ σε ένα περιορισμένο εύρος.
επιπλέον το να έλξεις ένα όχημα με πάνω από 1Τ φορτίο από το σημείο που μπαίνει το άγκιστρο ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΛΥΣΕΙΣ είναι αδύνατο. άρα πρέπει να τραβήξεις με μέγιστη αντίσταση τα 800-900 κιλά (και πολλά σου είναι) οπότε αν φτάσεις πχ στα 50χαω ταχύτητα (χωρίς να σκοτώσεις κάποιον στο δρόμο) είναι το πολύ 15KW αναγεννητική.

όλα αυτά τα ΑΝ μαζί = ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ τράβα μπαλαντέζα.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.817
Reaction score
40.984
αυτό το regeneration αποδίδει το ιδιο είτε το τραβάω είτε το σπρώχνω από πίσω; κάτι ιδέες μου 'ρχονται...
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Σε μια ώρα θα κάνει 30χλμ γιατί πάει με 30 , άρα στην καλύτερη θα πάρει 30KW
30 kWh ρε, τα ματάκια μου λέμε.
Μάθε πρώτα τις μονάδες μέτρησης.

Α μάλιστα.

Δηλαδή 1 ώρα με 100kw δε σημαίνει 100kwh αλλά 30 kWh.

Εντάξει, το τερμάτισες.
Να μάθεις αριθμητική δημοτικού και μετά να κάνεις υποδείξεις.
Τσομπανη μάθε προπαιδεια.
Πέντε εφτά;

Όχι όχι, αυτό είναι δύσκολο.
2 φορές το 2;



Ελα, ας σοβαρευτούμε λίγο.


και ποιός ελκυστήρας θα τραβήξει με 300KW ισχύ ρε άνθρωπε;
Τα 300kw είναι όντως μεγάλη πρόκληση, πολύ δύσκολο έργο.

Βεβαίως, όταν ένα αυτοκίνητο μάζας 2 τόνων+ ταξιδεύει με 130χλμ/ω (ή και περισσότερο), τότε το φρενάρισμα μπορεί εύκολα να αποδώσει 300kw ισχύ πίσω στις μπαταρίες, και τυπικά αυτή είναι η χρήση του regenaration, και όχι η φόρτιση μέσω ρυμουλκησης (προφανώς).

Στο εξαιρετικά απίθανο σενάριο που θα έχεις ένα αυτοκίνητο με max regeneration >200kw, τότε προφανώς είναι πολύ καλή ιδέα να ρυθμίσεις στην χαμηλότερη σκάλα το regenaration (είναι ρυθμιζόμενο στα περισσότερα ev) ώστε να μη ξεπερνάς τα 100kw για να μπορεί να σε ρυμουλκησει ένα φυσιολογικό όχημα..

Και βεβαίως, ακόμα και σε τέτοια ακραία σενάρια επιστημονικής φαντασίας, όπου έμεινε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο σε περιοχή μακριά από μπριζα (δυσκολακι), αντί να φορτώσεις το ev σε ένα κατάλληλο όχημα οδικής βοήθειας ώστε να πάει σε μπριζα για φόρτιση (αυτή είναι η στάνταρ διαδικασία εκτός κι αν υπάρχει υπηρεσία κινητής φόρτισης να έρθουν να σε φορτισουν επιτόπου), θα μπορούσες να σκεφτείς πιθανώς και τη ρυμουλκηση για 10 λεπτά, ώστε με regeneration στα 100kw (που σημαίνει 100kwh ενέργειας σε 1 ώρα) να πάρεις 16 kWh (πάνω κάτω τόσο θα πάρεις σε 10 λεπτά) ώστε να έχεις αρκετή ενέργεια για να διανύσεις τουλάχιστον 100km με χαλαρή - νορμάλ ταχύτητα για να πας σε μια μπριζα να φορτίσεις σαν άνθρωπος. 😎

Αυτό πρακτικά σε χιόνια δεν μπορεί να γίνει, εκτός κι αν σε σέρνει ερπυστρια ή όχημα της πυροσβεστικής, και φοράς εξαιρετικά χιονολαστιχα, γιατί και συ στο ev αλλά και αυτός που σε τραβάει, θα πρέπει να μη γλυστρατε στο χιόνι. 🤣😂😜
 
Last edited:

Μηνύματα
552
Reaction score
802
Παιδιά μισό λεπτό να οργανωθώ, με ποπ-κορν, κοκα κόλες, και συνεχίστε τις προσβολές να μάθουμε κάτι χρήσιμο για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα!!:lolsign:
 



Μηνύματα
518
Reaction score
2.342
Ναι, είναι αεικίνητα όταν σε τραβάει κάτι που καταναλώνει τα τριπλά για να τα καταφέρει. :tongue:
Μήπως να τραβάει ένα ηλεκτρικό ένα ..άλλο ηλεκτρικό , να φορτίζει ο πίσω να ξεφορτίζει ο εμπρός , μετά σκάντζα και ..φτάνουμε στην Κίνα.:)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
Και στο αρχικό ποστ μου ήμουν εξαιρετικά σαφής επί τούτου, έγραψα να σε σύρει η πυροσβεστική (ή κάνα τρακτερ που φέρνουν για τα χιόνια) :

Επίσης στα ηλεκτρικά δε χρειάζεται καν μπιτονι με καύσιμο, απλώς να τα τραβήξει κάποιος (πυροσβεστική, οτιδήποτε) για 2-3 χλμ, και με φουλ ανάκτηση ενέργειας θα πάρουν αρκετή για να διανυσουν ένα σκασμό χιλιόμετρα μετά..
Το δικό μου φορτίζει με 100kw στην ανάκτηση ενέργειας, δηλαδή βαλτα κάτω, με λίγο τράβηγμα παίρνει τρελή ποσότητα ενέργειας.
Με μισή ώρα τράβηγμα έχει φορτίσει 100% η μπαταρία καταντάει αστείο..
Στο βίντεο του Τσομπανη, φάνηκε πως η ανάκτηση ενέργειας για κάθε 1 χιλιόμετρο ρυμουλκησης ήταν αρκετή για 5,6 χιλιόμετρα κίνησης, άρα αυτό που έγραψα να σε σύρει για 3 χλμ σημαίνει κατ'αντιστοιχια πως θα πάρεις ενέργεια για 15+ χιλιόμετρα απόστασης, ε, φτάνεις σε μια μπριζα...

Επίσης αυτό που έγραψα πως αν σε σέρνει για μισή ώρα καταντάει γελοίο έχει πρακτικά φορτίσει η μπαταρία σου, σαφώς ισχύει, διότι με 100kw ισχύ φόρτισης μέσω regeneration, σε μισή ώρα θα πάρεις 50kWh ενέργειας, και είναι ηλιθιο να το πας τόσο μακριά με ρυμουλκηση, δεν έχει νόημα να προσπαθείς να τιγκαρεις την μπαταρία, καταντάει γελοίο.

Σε περίπτωση ακραίας ανάγκης, ούτε κάθεσαι να τιγκαρεις τη μπαταρία ούτε σκέφτεσαι την ενεργειακή απόδοση ούτε άλλες εξυπνάδες, όταν κινδυνεύει η ζωή σου και είσαι στα όρια να πεθάνεις από κρύο, θα βάλεις ενέργεια για λίγα χιλιόμετρα μέχρι μια ρημάδα μπριζα. Τι είναι τόσο δύσκολο να καταλάβετε δε μπορώ να το σκεφτώ.

Τι πίνετε, δε ξέρω.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.524
Πάει με 30 λέμε και φορτίζει με 1KW ανά χιλιόμετρο.
Άρα σε 1 ώρα θα διανύσει 30 χλμ και θα έχει φορτίσει 30Kw .
ΑΡΑ ΣΕ ΜΙΣΗ 15.

Πιο απλά δε γίνεται να το γράψω ακόμα και τα κανονικά πρόβατα το κατάλαβαν.

ΥΓ: Τo h μου το τρώει το autocorrect αλλά πάλι καλά που ξέρεις που μπαίνει.
Με εντυπωσίασες.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.105
Reaction score
124.671
μου γκρέμισες τα όνειρα, θα έκανα καριέρα φορτιστή τώρα στα γεράματα :roflmao:
Μπορεί πιθανώς να ισχύει και στο σεξ.

Από πίσω ένας δονητής χαμηλής ενεργειακής κατανάλωσης, φιλικός στο περιβάλλον, πράσινος.

Κι από μπροστά, άλλο χρώμα θα έχει ο διακορευμενος, μάλλον κόκκινος.🤣



Πάει με 30 λέμε και φορτίζει με 1KW ανά χιλιόμετρο.
Σταμάτα ρε Τσομπανη, δε το'χεις.

Το "φορτίζει με 1 kW ανά χιλιόμετρο" πάλι δεν έχει κανένα νόημα.

Δε το' χεις σου λέω. Αστο να το πάρει το ποτάμι.
 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.414
Επίσης αυτό που έγραψα πως αν σε σέρνει για μισή ώρα καταντάει γελοίο έχει πρακτικά φορτίσει η μπαταρία σου, σαφώς ισχύει, διότι με 100kw ισχύ φόρτισης μέσω regeneration, σε μισή ώρα θα πάρεις 50kWh ενέργειας, και είναι ηλιθιο να το πας τόσο μακριά με ρυμουλκηση, δεν έχει νόημα να προσπαθείς να τιγκαρεις την μπαταρία, καταντάει γελοίο.
ξαναδιάβασε τι έγραψα, αυτό που λες ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ και ο λόγος είναι άσχετος με την ικανότητα regeneration.
 

gid

Μηνύματα
7.319
Reaction score
8.541
Τι είναι τόσο δύσκολο να καταλάβετε δε μπορώ να το σκεφτώ.
Φοβάμαι πως θα στο εξηγήσει με το δικό του τρόπο ο οδηγός του "ρυμουλκού" όταν πάρει πρέφα στα πρώτα μέτρα πως δεν έχεις "βάλει νεκρά"....
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.317
Μηνύματα
2.858.297
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top