Ποδήλατο

Diylover

Φτιάχτε ενεργά!!!
Μηνύματα
684
Reaction score
1.992
Το δικό μου τιμονι έχει αυτα τα χαρακτηριστικά, με 42 άνοιγμα. 42 είναι ακριβώς τα κοκκαλα στους ωμους μου, όποτε προς το παρών με έχει βολέψει. Αλλά αυτό που δεν με βολεύει ακόμα ειναι το σχήμα, θα ήθελα να ειναι λίγο ποιο γωνιασμένο το πάτημα κάτω μπροστά, μεγάλη κουρμπα με φαινετε και δεν με γεμίζει σαν αίσθηση. Ίσως να είμαι και μη σωστα σκεβρωμένος ακόμα :O_o::hi::dance:


    • Canyon H17 Ergobar AL
    • Material: Aluminium
    • Shape: Ergo
    • Reach: 70 mm
    • Drop: 130 mm
 


Μηνύματα
17.803
Reaction score
25.674
Αυτό το Η17 κάτι με θύμισε , κοιτάω το τιμόνι γύρω γύρω , το βλέπω.
Τα μεγέθη όπως τα γράφει ο Μάριος.
Παρόλα αυτά το μέτρο έχει άλλη άποψη .
Άντε να βγάλεις άκρη τώρα
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.472
Reaction score
54.540
Το flat άνω μέρος μπορώ να επιβεβαιώσω πως όντως ξεκουράζει τα χέρια, ειδικά στις αναβάσεις.
Το Ergo που είχα πριν διέθετε φλαταδούρα στο άνω μέρος, όποτε έβαζα τα χέρια εκεί μια ανακούφιση τη ένιωθα.
Το ίδιο ισχύει και στο aero πλέον αλλά η φλαταδούρα είναι πιο αιχμηρή και γυμνή από ταινία, άρα δεν είναι το ίδιο
 




Μηνύματα
17.803
Reaction score
25.674
σαν βιντεάκι πάντως είναι ιδιαίτερα αγχολυτικό , το βλέπεις και χαλαρώνεις
 


Μηνύματα
1.329
Reaction score
2.324
Στη περίπτωση που σε περισσεύει κάνα εικοσαχίλιαρο, η λίστα View attachment 245492
Λίγες παρατηρήσεις:
Ακόμη και εγώ τον δίσκο της carbonTi μπροστά θα τον είχα ξεπατώσει στα 1000χιλ το πολύ... υπάρχει βέβαια άλλος carbon δίσκος που αντέχει και είναι και πιο ελαφρύς αλλά δεν ξέρουν οι άνθρωποι και δεν ρωτάνε κιόλας στο αβσάιτ... Με το ανάλογο πλαίσιο της specialized (ήθος) θα κέρδιζε ακόμη 35γρμ στο σύνολο (585γρ έναντι 620γρ) αλλά και πάλι... δεν ξέρουν...
 

bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.472
Reaction score
54.540
Και τα αυτοκόλλητα που πρόσθεσε στο τέλος προσθέτουν βάρος, σίγουρα 0.5gr... :roflmao:

Το βάρος των τροχών επίσης προβληματίζει
Screenshot_2022-03-22-12-32-26-593_com.google.android.youtube.jpg
 
Last edited:

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.056
Reaction score
98.646
Και τα αυτοκόλλητα που πρόσθεσε στο τέλος προσθέτουν βάρος, σίγουρα 0.5gr... :roflmao:

Το βάρος των τροχών επίσης προβληματίζει View attachment 245575
Δεν είναι και για να τους πιστεύεις τους Ασιάτες. Δείχνουν την ηλεκτρονική ζυγαριά κατευθείαν στο ζύγι και μπορεί να την έχουν μηδενίσει στο -300γρ.
 

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
26.677
Reaction score
20.999
Αυτό το ποδήλατο πάντως είναι για αναβάτες κατηγορίας υποφτερού σίγουρα, κάτω των 30 κιλών... :roflmao:
 



bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.472
Reaction score
54.540
Ενώ όλα τα υπόλοιπα εμπνέουν εμπιστοσύνη Σώτο...
Καθαρά μηχανική πρόκληση είναι το εγχείρημα για το τίτλο και μόνο

Σε άλλα νέα αλάφρωσα και εγώ... :biggrin:
Για χρόνια είχα τα Quick release της mavic, ασφαλίζουν απόλυτα και αντέχουν σε βάθος χρόνου.
Τα Quick release της scribe φαίνονταν πολύ ποιοτικά και πολύ ελαφριά, γύρω στα 70gr αρχικά.
Είχα όμως άξονες από τιτάνιο που ταίριαξαν και το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό
PXL_20220313_145438516.jpg
PXL_20220313_144936236.jpg
 
Last edited:

Sotos65

Sotos ❤️ Koulis
Μηνύματα
26.677
Reaction score
20.999
Τίποτα δεν εμπνέει εμπιστοσύνη σε αυτό, για επίδειξη είναι μόνο. Απλά τα υπόλοιπα είναι τουλάχιστον ποδηλατικά περιφερειακά. Όχι σύρμα από μια μπαλαντέζα που περίσσευε... :roflmao:
 



bretsos

Μπάμιας
Μηνύματα
18.472
Reaction score
54.540
Αξίζει να σημειωθεί η αστραπιαία μετατόπιση του μπροστά ντεραγιέ στη 8100 & 9200.
Ακόμα και σε σχέση με τη 8050 και 9100 σειρά αντίστοιχα.

 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.117
Μηνύματα
3.041.955
Members
38.533
Νεότερο μέλος
NIK DRAGON
Top