- Μηνύματα
- 29.860
- Reaction score
- 29.535
Πες τα του φίλου σου του μανέστρου .
Ένα ανεπαίσθητο ρολ οφ στα πρίμα, με ελαφρώς μειωμένη ταχύτατα σε ακούσματα ηλεκτρονικής μουσικής,
Άστους να λένε Κε Χρήστο, ειρωνευόμενοι, δείχνουν το χαμηλό επίπεδο τους. Τσ τσ τσ βάρβαροι.
Αφού είσαι κουφός....επροχτες εκανα μια πολυ ουσιωδη αλλαγη στο αναλογικο μου σεταπ...να πσαχνεις να βρεις διαφορες και να μη βρισκεις...
για αλλαγη ακιδας προκειτω
Τον Κυριο Ιωαννη τον αγαπαμε ειναι καλο παιδιΆστους να λένε Κε Χρήστο, ειρωνευόμενοι, δείχνουν το χαμηλό επίπεδο τους. Τσ τσ τσ βάρβαροι.![]()
Έλα εσύ Αθήνα και θα σε κανονίσω να πας σε συναυλία πρώτης τάξεως!Αμα θα ναρθω στην Αθηνα
Τι τους χάσαμε ? Φεύγω αύριο ευσπεσμένα για Ήπειρο να περάσω να πάρω τον Κο Χρήστο και να πάμε Βουκουρέστι που παίζουν μεθαύριο, να τους δούμε.χασατε dark tranquility χτες
λεω γω που πετυχα εναν απο τη μπαντα τους χτες, ενω ακουω Modern English
Οτι και να κανεις, οσες τριοδες κι'αν εχει, οσο κι'αν κανει, push-pull ειναι... Δηλαδη σε συγκριση με ενα "καθαροαιμο" single ended (καθαροαιμο = Class A, 0 feedback, interstage) θα ειναι σαν να βαζεις κοντρα σε πιστα μια F1 με ενα ...φορτηγο!Έχουν και τέλεια υγρά ζουμερά μεστά κι αληθοφανή μεσαία, και φυσικά αραχνοΰφαντες μεταξένιες και απολαυστικές υψηλές συχνότητες, σε συνδυασμό με άπειρο βάθος στη μουσική σκηνή, εξαιρετικό εστιασμό των οργάνων, διάκριση μεταξύ τους, κι ότι άλλο μπορεί να κατεβάσει η κούτρα σου για τον ήχο.
Δηλαδή, οι κλας ντε, δεν έχουν κανένα ελάττωμα.
Οτιδήποτε παίζει διαφορετικά από τους κλας ντε, είναι επειδή έχει κάποιο πρόβλημα.![]()
Μαλλον ακριβως το αντιθετο... Οι κρεμασμενοι δεν θα επρεπε να συμπαρασυρεται στην κρεμαλα σας και τους μονοφθαλμους που τυφλωνετε εντελως.Για χαμηλές, όσοι δεν έχουν πληθώρα σαμπ, ορθά ενσωματωμένων, ας μην μιλάν καλύτερα, διότι, ως γνωστόν, στο σπίτι του κρεμασμένου δε μιλάνε για σχοινί.![]()
Αυτή που μου πρότεινες. Βλέπεις δεν ξεχνάω. χα χα. Προσοχή στους μεθυσμένους στην παραλιακή.Σταματήστε να στρίβετε το μαχαίρι στην πληγή ρε κωλόπαιδα...![]()
Μην αυθαδιάζεις.Οτι και να κανεις, οσες τριοδες κι'αν εχει, οσο κι'αν κανει, push-pull ειναι... Δηλαδη σε συγκριση με ενα "καθαροαιμο" single ended (καθαροαιμο = Class A, 0 feedback, interstage) θα ειναι σαν να βαζεις κοντρα σε πιστα μια F1 με ενα ...φορτηγο!
Μαλλον ακριβως το αντιθετο... Οι κρεμασμενοι δεν θα επρεπε να συμπαρασυρεται στην κρεμαλα σας και τους μονοφθαλμους που τυφλωνετε εντελως.
Να πας, φίλε μου, να πας! Μία χαρά θα περάσεις! Το κοριτσούδι παίζει ωραία μουσική.Αυτή που μου πρότεινες. Βλέπεις δεν ξεχνάω. χα χα. Προσοχή στους μεθυσμένους στην παραλιακή.
![]()
Miss Monique I Sat May 21 I Bolivar | Εισιτήρια online! | Viva.gr
Blend presents Miss Monique Saturday May 21 Bolivarwww.viva.gr
Άστονα ρε, να γελάσουμε ακόμα λίγο!Μην αυθαδιάζεις.![]()
Άλλαξα ρακ ρε συ τώρα. Και αέρα παραπαίρνουν και ακούγεται και τέλεια ( το ρακ).Ξέρεις ότι ειδικά απευθυνόμενος σ'εσένα, δεν χρησιμοποιώ τη λέξη "καλωδιολάγνος" υποτιμητικά, αλλά σαν πείραγμα. Δεν ισχύει το ίδιο για όλους όμως...
Γνωρίζεις ότι έχω ακούσει αυτή τη κατηγορία της Mogami σε ξένο σύστημα, όπως και τα δικά σου. Να με συμπαθάς, αλλά εγώ δεν διέκρινα διαφορές.
Είχα κι εγώ "καλά" καλώδια, τα σύγκρινα με άλλα φτηνότερα καλώδια, δεν άκουσα διαφορές. Δεν ήθελα όμως να ακούσω διαφορές. Έτσι, ακολούθησα τη προτροπή της Bryston και εστίασα στις προδιαγραφές των καλωδίων. Διάλεξα καλώδια που έχουν όσο το δυνατόν καλύτερες προδιαγραφές για τον ρόλο που παίζει το κάθε καλώδιο στο σύστημα και ξεμπέρδεψα.
Απο την άλλη, πλέον - όπως γνωρίζεις - τα ηχεία μου παίζουν ενεργά. Δεν προέβην σε αυτή τη μετατροπή μόνο επειδή ήθελα να δοκιμάσω τα ενεργά χωρίς να αποχωριστώ τα ηχειάκια μου, φοβούμενος δηλαδή τα έτοιμα ενεργά ηχεία. Άκουσα εκείνα τα κόκκινα ηχεία του Έλληνα κατασκευαστή στην έκθεση πριν δύο χρόνια, ενώ βλέπω μεγάλους κατασκευαστές να παρέχουν τη δυνατότητα χρήσης των ηχείων τους σαν ενεργά ( PMC, B&W, BRYSTON ). Πρέπει να ακούσεις ένα ηχείο πως παίζει ενεργά σε σχέση με τη παθητική λειτουργία του για να καταλάβεις που πραγματικά παίζεται το παιχνίδι ( και δεν παίζεται στα καλώδια, προφανώς ). Και όταν ένα ηχείο οδηγείται ενεργά, προφανώς και έχει ο χρήστης του τη δυνατότητα να φέρει κοντά στα ηχεία τον αντίστοιχο τελικό, άρα τα καλώδια μικραίνουν σημαντικά ( και το όσο το δυνατόν μικρότερο μήκος των καλωδίων ηχείων, είναι κάτι που όλοι οι κατασκευαστές δέχονται σαν προϋπόθεση για την όσο το δυνατόν καλύτερη λειτουργία του συστήματος ).
Επομένως φίλε μου, πέραν του ότι αντικειμενικά δεν άκουσα καμία διαφορά συγκρίνοντας καλώδια ίδιου μήκους, πλέον δεν έχω και την ανάγκη να πειραματιστώ με δαύτα. Χρησιμοποιώ 1.25 μέτρο καλωδίου ανά ηχείο, κατά πολύ μικρότερο απο ότι χρησιμοποιεί ο μέσος όρος των ακροατών, ενώ το κάθε κανάλι του τελικού μου ασκεί ωμή βία απευθείας στο μεγάφωνο που οδηγεί. Δεν μπορείς να φανταστείς τί σημαίνει ως προς τα δυναμικά του συστήματος αυτό το τελευταίο. Αν πας στον Μητσιώνη και του ζητήσεις να σου βάλει τα μεγάλα ηχεία της Bryston να παίξουν ενεργά και παθητικά, τότε θα καταλάβεις. Και τότε θα καταλάβεις κι εσύ πόσο μάταιο είναι να ασχολείται κάποιος με καλώδια.
Σημειωτέον ότι ως κάτοχοι Bryston, ήδη έχουμε αρκετά μεγάλες ικανότητες οδήγησης και ελέγχου των ηχείων ( κάτι που λίγοι...γκουρού με παθητικά συστήματα διαθέτουν ), αλλά αν ακούσεις τη διαφορά μεταξύ ενεργού και παθητικού, θα πάθεις πλάκα. Εκτώς αν νομίζεις ότι είναι βλάκες εκεί τη Bryston που φτιάχνουν ηχεία με εξωτερικά κροσόβερ και δίνουν τη δυνατότητα στον πελάτη να επιλέξει ανάμεσα σε ενεργά και παθητικά ( βέβαια, το προρυθμισμένο DSP κροσόβερ της Bryston κοστίζει γύρω στα 5000$, μόνο το κροσόβερ, χωρίς τα ηχεία ), ενώ το ηχείο πρακτικά είναι ένα κουφάρι με μεγάφωνα και καλώδια.
Υ.Γ. Πέραν της πλάκας, ξέρεις την άποψή μου. Χωρίς να θέλω να σου κάνω υποδείξεις, έχεις μονομπλόκ ενισχυτές και τους κρατάς φυλακισμένους στο ρακ. Δανείσου στη τελική ένα σετ μακρύτερων (xlr) interconnects και κοντύτερων καλωδίων ηχείων απο τον αντιπρόσωπο της Audio Note και κάνε δοκιμές. Άσε δε που θα παίρνουν και περισσότερο αέρα τα θηρία σου.