Eλληνικος θριαμβος στην εκθεση του Μοναχου

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.550
Reaction score
126.278
Εξάλλου δεν ξέρω κανέναν που να κεντράρει στερεοφωνική εικόνα με μετρήσεις
Παρών. 😜



ΥΓ. Κατά βάση, όσοι χρησιμοποιούν Dirac, αυτό κάνουν. Με ταργκετ κερβ.
Το λογισμικό της τρινοβ δίνει περαιτέρω δυνατότητες, διότι άνω της ζώνης του Schroeder μπορείς να θέσεις ως ταργκετ κερβ την μετρήσιμη απόκριση ενός δορυφόρου, αυτού που μετράει καλύτερα. Προφανώς όταν είναι ίδιοι οι δορυφόροι, και σοβαρής ποιότητας, δε χρειάζονται διόρθωση, αλλά ο χώρος και η τοποθέτηση του καθενός, θα έχουν ως αποτέλεσμα διαφορές μεταξύ τους στην απόκριση, οι οποίες μπορούν να διορθωθούν πλήρως, προς όφελος της ακλόνητης εικόνας και του με σαφήνεια εστιασμένου ειδώλου κάθε φωνής και οργάνου στο πλάτος (και ύψος στα ιμερσιβ) της μουσικής σκηνής.
 
Last edited:

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.296
Reaction score
13.219
Γιατι κολησες στο τα ΄΄τζουζουν'' εδω εχουμε αρχηγους στο τσουξιμο και πολυ καλα κανουν;)
Παρών. 😜
Κανε αναλυση;) τι παρων:wink: να μαθουμε και εμεις που δεν μπορουμε να διαβασουμε τον δοκτορα Τουλ :wink::dance2::prankster::geek:
 
Last edited:

Μηνύματα
7.297
Reaction score
11.842
Εξάλλου δεν ξέρω κανέναν που να κεντράρει στερεοφωνική εικόνα με μετρήσεις
Mε πρόλαβε ο δόκτωρας. Κι εγώ!
καθώς δεν έχει νόημα και είναι τόσο χρονοβόρο και τόσο αναποτελεσματικό στις απολάβές του επιθυμητού αποτελέσματος (με μετρήσεις) , αφού θα βλέπεις καμπύλες αλλά δεν θα έχεις ενα reference διόρθωσης τους και δεν μπορείς χωρίς αυτό το reference να κάνεις το συμβιβασμό για το που ακριβώς και σε ποιές συχνότητες θα είναι ο καλύτερος που θα επιλέξεις
Ίσα ίσα, καθόλου αναποτελεσματικό.
Αρα αναγκαστικά γίνεται με το αυτί καθώς οι ανακλάσεις είναι πολλές και περίπλοκες. Αυτό που θα βλέπεις στις καμπύλες έτσι και αλλιώς δεν μπορεί να "μεταφραστεί" σε ακουστική εντύπωση, ώστε να καταλήξεις στον εν λόγω συμβιβασμό.
Το μόνο αναγκαστικό, είναι η ρύθμιση ενός συστήματος κάνοντας μετρήσεις χώρου.

Αν είχες την όρεξη να διαβάσεις τα σχόλια και τις αναρτήσεις μου απο πριν 5 χρόνια μέχρι σήμερα, θα έβλεπες μια σημαντική αλλαγή στο σκεπτικό μου, ειδικά απο τη στιγμή που αγόρασα το μικρόφωνο ( umik1 ), καθώς και όταν παράλληλα με φιλοξένησαν δύο μέλη του φόρουμ στους φροντισμένους χώρους τους. Τότε κατάλαβα πόσο λάθος άκουγα, για την ακρίβεια, όταν άρχισα να στήνω το σύστημα με τρόπο που να "συμφωνεί" το rew. Όσο πιο κοντά έρχεσαι στο σωστό, τόσο πιο πολύ μουντζώνεις τον εαυτό σου για όσα έχανες μέχρι τότε. Νόμος.
Δεν μπορείς να φανταστείς τί μπορεί να κάνει η ισορροπημένη τοποθέτηση των ηχείων. Δεν είναι καθόλου εύκολο με συμβατικούς τρόπους να καταφέρεις ας πούμε, σε mono λειτουργία να ακούς τα πάντα στο κέντρο, χωρίς να ξεφεύγει τίποτα προς μια πλευρά ( συνήθως αυτό συμβαίνει στις μεσαίες συχνότητες και άνω ). Πρέπει να καταφέρεις να έχεις ακλόνητο κεντρικό είδωλο για να καταλάβεις τί χάνεις τόσο καιρό. Και τα αυτιά απο μόνα τους δεν μπορούν να σε βοηθήσουν να το καταφέρεις. Θέλεις μετρήσεις, χρειάζεται να το παλέψεις και όπως ΣΩΣΤΑ έπραξε μεταξύ άλλων και ο Kanakiani ( του συστήματος του οποίου έχω δει τις μετρήσεις, άρα δεν το λέω απλά επειδή βλέπω φροντίδα ή για να τον ¨γλείψω" επειδή είναι φίλος ), η φροντίδα χώρου πρέπει να είναι μονόδρομος, μέρος ενός συστήματος.

Γι'αυτό και μου τη δίνει όταν διαβάζω μπούρδες περί κλακαδόρων και ακολούθων εδώ μέσα. Έχουμε τη γνώση απο αρκετά έμπειρους κατόχους συστημάτων που έχουν κάνει τις ίδιες μ@λακίες που κάνουμε όλοι μας, πήραν το μάθημα, έστησαν σωστά και κάποιοι ενοχλούνται και μιλάνε για μια παρέα που έχει καταστρέψει κόσμο. Εμένα προσωπικά, με έχουν φτιάξει αγρίως. Έχω κόψει τις μ@λακίες, δεν ξοδεύω τα λεφτουδάκια μου σε μπούρδες ( οκ, παίζω με τη φάση του ενεργού, αλλά μαθαίνω κιόλας!! ) και χαίρομαι που όχι μόνο βελτιώνω ( κάποιες φορές... :p ) τον ήχο μου, αλλά μπορώ και να το επιβεβαιώνω στην οθόνη του υπολογιστή μου. Χαίρομαι που πήρα τα ερεθίσματα απο τους δόκτωρες ( σε αυτούς συμπεριλαμβάω και τον Bhutia, εννοείται!! ) και άρχισα να εκτιμώ αυτά που έχουν σημασία στη πορεία του να παίξει ένα σύστημα σωστά και αρμονικά με τον χώρο, χωρίς παπάτζες και υστεροβουλίες.
Να τους ακούτε τους δόκτωρες..!!
Υ.Γ. Εννοείται ότι έχω πολύ μέλλον ακόμα μέχρι να πω ότι έχω φτάσει στα στοιχειώδη, αλλά χαίρομαι που έκανα την αρχή.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.550
Reaction score
126.278
θα βλέπεις καμπύλες αλλά δεν θα έχεις ενα reference διόρθωσης τους και δεν μπορείς χωρίς αυτό το reference να κάνεις το συμβιβασμό για το που ακριβώς και σε ποιές συχνότητες θα είναι ο καλύτερος που θα επιλέξεις.
Κάτι έχεις πολύ λάθος στο μυαλό σου επί του θέματος.

Δηλαδή αν δεν έχει γνώση του ριφερενς, πως δγιαλο κάνει διορθώσεις ο μπουτχιας στο μανιουαλ, και όλοι οι εγκαταστάτες ηχοσυστημάτων, τόσο σε σπίτια όσο και σε στούντιο, κινηματογράφους κλπ;

Γιατί πιστεύεις πως δεν υπάρχει reference?
 

Μηνύματα
12.764
Reaction score
14.867
Ο τουλ έκανε τον κόπο να εξηγήσει σε βάθος τι εκφράζει το RT60 σε μικρούς χώρους, διότι κατά βάση δεν υπάρχει πραγματικός χρόνος αντήχησης σε μικρούς χώρους, και είπε πως το RT60 εκφράζει το ρυθμό μείωσης της ενέργειας της έμμεσης, και αυτό ακριβώς μας ενδιαφέρει, δηλαδή πόσο γρήγορα θα ελαττωθεί η ισχύς της ισχυρής έμμεσης των πρώτων (άμεσων) ανακλασεων.
Φίλε Κώστα, το παραπάνω είναι αυτό που γράφω ότι η μέτρηση RT 60 είναι λάθος. Κια μάλιστα αφου προσθέτεις απορρόφηση κάνοντας ακόμη λιγότερο διαχυτικό το χώρο σου τον οικιακό τότε ακόμη μεγαλύτερο λάθος. Τα άλλα όλα που αναφέρεις (αλλά και αυτό) τα ξέρω απο το 2010 διαβάζοντας κάποιες εργασίες ανθρώπων που νομίζω ότι είναι πιο σοβαροί και απο τον Τούλ με επιστημονικά κριτήρια , δηλαδή 10 χρόνια πρίν καν ποστάρω το πρώτο μου πόστ εδω. Άσε που περιγράφονται και με μια απλώς πρόταση "Μετράμε δηλαδή τα modes και όχι RT 60 or 39 or ότι άλλο θες" . Το τι redifine έχει κάνει ο Τούλ για να σας δώσει ελπίδες χα χα και με τι σκοπό και πνεύμα, δεν ξέρω. Αυτοί που έχω διαβάσει εγω δεν γραφουν βιβλία και δεν είναι σε εταιρίες.

Ερμηνείες όπως οι δικές σου αλλά και άλλων χωρίς το κατάλληλο υπόβαθρό (όσο χομπίστας και να είναι και όσα χρόνια και να είναι) δεν είναι επιστημονικός τρόπος εκτίμησης και grasp του πραγματικού νοήματος μια επιστημονικής εργασίας. Τώρα απο βιβλία ΟΚ.

Τώρα εαν ο σκόπος σου να γράφεις όλα αυτά (σαν προσφορά) ήταν να καταλήξεις στο προσβλητικό σκίτσο για το ποιός μπορεί ή όχι να κατανοήσει την επιστήμη, ή έχει ή λες και έχει και καμιά υποχρέωση κάποιος να το κάνει ιδίως εαν δεν είναι επιστήμονας, να σου πω ότι δεν είναι ούτε ήθος ούτε σωστό για ενα επιστήμονα να έχει τέτοιες "τάσεις". Ίσως πολιτικού. Εξάλλου δεν χρειαζοταν να γράψεις όλα αυτά για να καταλήξεις στο σκίτσο. Μπορούσες να το βάλεις μόνο του και πάλι τα ίδια και πιο πολλά like θα έπαιρνες. Αμήν και τρισαμήν.

Επίσης δεν ξέριες σε ποιόν μιλάς (εαν απευθυνόταν σε εμένα αυτό το σκίτσο). Αλλά αυτό δεν έχει καμιά σημασία, δεν θα συγκρίνουμε ποιότητα και πλήθος εργασίων εδω μέσα που είναι και "επίκληση σε αυθεντία" , όπως αρέσκεται να λέτε εδω μέσα. εξάλλου δεν είναι αναγκαίο για να καταλάβει κάποιος τι συμβαίνει στο επίπεδο που το "ριχνεις" το θέμα.

Σωστό πόστ χωρίς το σκίτσο.
Παρών. 😜



ΥΓ. Κατά βάση, όσοι χρησιμοποιούν Dirac, αυτό κάνουν. Με ταργκετ κερβ.
Το λογισμικό της τρινοβ δίνει περαιτέρω δυνατότητες, διότι άνω της ζώνης του Schroeder μπορείς να θέσεις ως ταργκετ κερβ την μετρήσιμη απόκριση ενός δορυφόρου, αυτού που μετράει καλύτερα. Προφανώς όταν είναι ίδιοι οι δορυφόροι, και σοβαρής ποιότητας, δε χρειάζονται διόρθωση, αλλά ο χώρος και η τοποθέτηση του καθενός, θα έχουν ως αποτέλεσμα διαφορές μεταξύ τους στην απόκριση, οι οποίες μπορούν να διορθωθούν πλήρως, προς όφελος της ακλόνητης εικόνας και του με σαφήνεια εστιασμένου ειδώλου κάθε φωνής και οργάνου στο πλάτος (και ύψος στα ιμερσιβ) της μουσικής σκηνής.
Δεν μιλάω για Ντιράκ και dsp. Δεν μιλάω για πράγματα που δεν γνωρίζω σε βάθος την λειτουργία τους. Βέβαια αμφιβάλλω εαν γίνεται "σωστη" δουλειά κάθως και αυτά βασίζονται στος αρχές που λέω. Εκτός εαν φτιάχνουν και ανακλάσεις.
 

Μηνύματα
12.874
Reaction score
10.094
Κια μάλιστα αφου προσθέτεις απορρόφηση κάνοντας ακόμη λιγότερο διαχυτικό το χώρο σου τον οικιακό τότε ακόμη μεγαλύτερο λάθος.
Ο Κώστας πάντα μας έλεγε ότι πρέπει να υπάρχει διάχυση στο χώρο μας, δεν ξέρω αν το έχεις διαβάσει. Ακόμα και πάνω από απορροφητικές διατάξεις για κάποιες συχνότητες προτείνει να μπει διάχυση για κάποιες άλλες συχνότητες. Η αρχή του είναι να μην απορροφούμε την ενέργεια των ηχείων από το χώρο μας, αλλά να τι διαχέουμε.

Τα άλλα όλα που αναφέρεις (αλλά και αυτό) τα ξέρω απο το 2010 διαβάζοντας κάποιες εργασίες ανθρώπων που νομίζω ότι είναι πιο σοβαροί και απο τον Τούλ με επιστημονικά κριτήρια
Αυτοί που έχω διαβάσει εγω δεν γραφουν βιβλία και δεν είναι σε εταιρίες.

Ερμηνείες όπως οι δικές σου αλλά και άλλων χωρίς το κατάλληλο υπόβαθρό (όσο χομπίστας και να είναι και όσα χρόνια και να είναι) δεν είναι επιστημονικός τρόπος εκτίμησης και grasp του πραγματικού νοήματος μια επιστημονικής εργασίας. Τώρα απο βιβλία ΟΚ.
Γιατί δε μας παραθέτεις τα link από μερικά από αυτά που έχεις διαβάσει, να διαβάσουμε κι εμείς για να μπορούμε να μιλήσουμε για το ίδιο πράγμα;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.550
Reaction score
126.278
Σωστό πόστ χωρίς το σκίτσο.
Οι αυθεντίες πάνω από τον τουλ, είναι φανταστικά ζώα σαν τον ροζ μονοκερο και το ιπτάμενο ελεφαντάκι. 🤣😂😜

Σορρυ, αλλά δεν υπάρχουν. Όλοι οι μεγάλοι στον τουλ βασίζονται. Όλοι.

Το σκίτσο που έβαλα δεν έχει ως σκοπό να προσβάλλει ανθρώπους, προσβάλλει όμως ευθέως σκεπτικά που έρχονται σε αντίθεση με την αποδεδειγμένη κι εφαρμοσμένη γνώση.

Στο οντιο, η αποδεδειγμένη κι εφαρμοσμένη γνώση, νομίζω πως ξέρουμε καλά όλοι μας ποια είναι.

Αν βέβαια θίχτηκες για οποιοδήποτε λόγο, διαβεβαιώνω δεν ήταν σκοπός μου και ζητώ ταπεινά να μη μου δίνεις σημασία, τέτοιος παλιάνθρωπος είμαι, ευγενής ποτέ δεν ήμουν σα τον μπούτχια, και δε πρόκειται κιόλας. 😂🤣😜
 

Μηνύματα
12.764
Reaction score
14.867
Mε πρόλαβε ο δόκτωρας. Κι εγώ!

Ίσα ίσα, καθόλου αναποτελεσματικό.

Το μόνο αναγκαστικό, είναι η ρύθμιση ενός συστήματος κάνοντας μετρήσεις χώρου.

Αν είχες την όρεξη να διαβάσεις τα σχόλια και τις αναρτήσεις μου απο πριν 5 χρόνια μέχρι σήμερα, θα έβλεπες μια σημαντική αλλαγή στο σκεπτικό μου, ειδικά απο τη στιγμή που αγόρασα το μικρόφωνο ( umik1 ), καθώς και όταν παράλληλα με φιλοξένησαν δύο μέλη του φόρουμ στους φροντισμένους χώρους τους. Τότε κατάλαβα πόσο λάθος άκουγα, για την ακρίβεια, όταν άρχισα να στήνω το σύστημα με τρόπο που να "συμφωνεί" το rew. Όσο πιο κοντά έρχεσαι στο σωστό, τόσο πιο πολύ μουντζώνεις τον εαυτό σου για όσα έχανες μέχρι τότε. Νόμος.
Δεν μπορείς να φανταστείς τί μπορεί να κάνει η ισορροπημένη τοποθέτηση των ηχείων. Δεν είναι καθόλου εύκολο με συμβατικούς τρόπους να καταφέρεις ας πούμε, σε mono λειτουργία να ακούς τα πάντα στο κέντρο, χωρίς να ξεφεύγει τίποτα προς μια πλευρά ( συνήθως αυτό συμβαίνει στις μεσαίες συχνότητες και άνω ). Πρέπει να καταφέρεις να έχεις ακλόνητο κεντρικό είδωλο για να καταλάβεις τί χάνεις τόσο καιρό. Και τα αυτιά απο μόνα τους δεν μπορούν να σε βοηθήσουν να το καταφέρεις. Θέλεις μετρήσεις, χρειάζεται να το παλέψεις και όπως ΣΩΣΤΑ έπραξε μεταξύ άλλων και ο Kanakiani ( του συστήματος του οποίου έχω δει τις μετρήσεις, άρα δεν το λέω απλά επειδή βλέπω φροντίδα ή για να τον ¨γλείψω" επειδή είναι φίλος ), η φροντίδα χώρου πρέπει να είναι μονόδρομος, μέρος ενός συστήματος.

Γι'αυτό και μου τη δίνει όταν διαβάζω μπούρδες περί κλακαδόρων και ακολούθων εδώ μέσα. Έχουμε τη γνώση απο αρκετά έμπειρους κατόχους συστημάτων που έχουν κάνει τις ίδιες μ@λακίες που κάνουμε όλοι μας, πήραν το μάθημα, έστησαν σωστά και κάποιοι ενοχλούνται και μιλάνε για μια παρέα που έχει καταστρέψει κόσμο. Εμένα προσωπικά, με έχουν φτιάξει αγρίως. Έχω κόψει τις μ@λακίες, δεν ξοδεύω τα λεφτουδάκια μου σε μπούρδες ( οκ, παίζω με τη φάση του ενεργού, αλλά μαθαίνω κιόλας!! ) και χαίρομαι που όχι μόνο βελτιώνω ( κάποιες φορές... :p ) τον ήχο μου, αλλά μπορώ και να το επιβεβαιώνω στην οθόνη του υπολογιστή μου. Χαίρομαι που πήρα τα ερεθίσματα απο τους δόκτωρες ( σε αυτούς συμπεριλαμβάω και τον Bhutia, εννοείται!! ) και άρχισα να εκτιμώ αυτά που έχουν σημασία στη πορεία του να παίξει ένα σύστημα σωστά και αρμονικά με τον χώρο, χωρίς παπάτζες και υστεροβουλίες.
Να τους ακούτε τους δόκτωρες..!!
Υ.Γ. Εννοείται ότι έχω πολύ μέλλον ακόμα μέχρι να πω ότι έχω φτάσει στα στοιχειώδη, αλλά χαίρομαι που έκανα την αρχή.
Φίλε μου απάντησα μόνο σε όσα με αφορούν και στο θέμα που λέγαμε. Δεν είπες εξάλλου "κλεισε" το Ντιράκ στον κανακιανι.(που δεν γνωρίζω τι έχει), ειπες βγάλε την απορρόφηση. Αυτά απο τα λίγα (μια ματιά) που διάβασα απο τα γραφ'ομενα σου και απο τον χρόνο που έχω πρός το παρόν να διαβάσω. Δεν έχω και όρεξη πολύ και κίνητρο να συμμετέχω και να με χαρακτηρίζουν με διάφορα πράγματα. ¨Ασε που κάνω λίγο δουλίτσα. Για αστειάκια είμαι απο εδω και πέρα χρονικά μιλώντας. Εσεις γράψτε ότι θέλετε και εξελλίξτε το θέμα και πηγαινε τε το όπου θέλετε.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.550
Reaction score
126.278
Μετράμε δηλαδή τα modes και όχι RT 60 or 39 or ότι άλλο θες" .
Αυτό δεν ισχύει.

Ναι, μετράμε τα modes, αλλά ο ρυθμός μείωσης της ισχύος της έμμεσης δεν είναι ταυτόσημος με αυτά, είναι συνέπεια της πληθώρας ισιων ανακλαστικων επιφανειών.

Επίσης στο κεντραρισμα της μουσικής εικόνας παίζει σημαντικότερο ρόλο ο πλαϊνός τοίχος από κάθε πλευρά, παρά ο οπίσθιος. Γράφεις το ανάποδο.
 

wizzy

Music is our (Supernatural) friend!
Μηνύματα
14.028
Reaction score
20.577
Εξάλλου δεν ξέρω κανέναν που να κεντράρει στερεοφωνική εικόνα με μετρήσεις
Παρών.

Επίσης, μιας κι άνοιξες κουβέντα για μικρούς χώρους, ο χώρος μου είναι μικρός. Περίπου 15μ^2 εμβαδόν και 44μ^3 όγκος. Ψάξε να βρεις στο thread για το σύστημά μου (σελ 85), δημοσιευμένες μετρήσεις RT20, RT30 και RT60 για να έχεις μια εικόνα του τι λέει ο @costas EAR. Ως επιστέγασμα του αναλυτικού του post του, να αναφέρω ότι στη μελέτη που έκανε για το χώρο μου ο μηχανικός ακουστικής που προσέλαβα για αυτή τη δουλειά, οι μετρήσεις που προέβλεπαν το αποτέλεσμα ήταν σε RT20 και RT30.
 
Last edited:

Μηνύματα
12.764
Reaction score
14.867
Οι αυθεντίες πάνω από τον τουλ, είναι φανταστικά ζώα σαν τον ροζ μονοκερο και το ιπτάμενο ελεφαντάκι. 🤣😂😜

Σορρυ, αλλά δεν υπάρχουν. Όλοι οι μεγάλοι στον τουλ βασίζονται. Όλοι.

Το σκίτσο που έβαλα δεν έχει ως σκοπό να προσβάλλει ανθρώπους, προσβάλλει όμως ευθέως σκεπτικά που έρχονται σε αντίθεση με την αποδεδειγμένη κι εφαρμοσμένη γνώση.

Στο οντιο, η αποδεδειγμένη κι εφαρμοσμένη γνώση, νομίζω πως ξέρουμε καλά όλοι μας ποια είναι.

Αν βέβαια θίχτηκες για οποιοδήποτε λόγο, διαβεβαιώνω δεν ήταν σκοπός μου και ζητώ ταπεινά να μη μου δίνεις σημασία, τέτοιος παλιάνθρωπος είμαι, ευγενής ποτέ δεν ήμουν σα τον μπούτχια, και δε πρόκειται κιόλας. 😂🤣😜
Το ρεφρενς θα προσπαθήσω να το εξηγήσω πιο καλά κάποια άλλη φορά πιο αναλυτικά. Αλλά νομίζω ότι όποιος είναι να καταλάβει, καταλαβαίνει.
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.296
Reaction score
13.219
μη μου δίνεις σημασία, τέτοιος παλιάνθρωπος είμαι, ευγενής ποτέ δεν ήμουν σα τον μπούτχια, και δε πρόκειται κιόλας.
το ξερουμε το ξερουμε δεν χρειαζεται να το γραφς :rofl:
 

Μηνύματα
7.297
Reaction score
11.842
Φίλε μου απάντησα μόνο σε όσα με αφορούν και στο θέμα που λέγαμε. Δεν είπες εξάλλου "κλεισε" το Ντιράκ στον κανακιανι.(που δεν γνωρίζω τι έχει), ειπες βγάλε την απορρόφηση. Αυτά απο τα λίγα (μια ματιά) που διάβασα απο τα γραφ'ομενα σου και απο τον χρόνο που έχω πρός το παρόν να διαβάσω. Δεν έχω και όρεξη πολύ και κίνητρο να συμμετέχω και να με χαρακτηρίζουν με διάφορα πράγματα.
Θα σου πω μια ιστορία. Πριν κάτι χρόνια, με πήρε απο το χέρι ένα γνωστό μέλος στο φόρουμ και με πήγε στο σπίτι ενός φίλου του ( και γ@μώ τα παιδιά, by the way ) να ακούσω λαμπάτα ποιοτικά μηχανάκιααααα... Ο φιλος λοιπόν είχε ένα μεγάλο χώρο, με καλές αναλογίες και τη πολυτέλεια να έχει ελεύθερα τοποθετημένα τα ηχεία του, ενώ είχε διάχυση σε μπροστινό και πλάγιους τοίχους (edit: ο μπροστινός τοίχος είχε κάτι κυματοειδές, όχι δηλαδή τον γνωστό διαχύτη, ενώ δεν είχε ίχνος απορρόφησης σε κανένα τοίχο ). Ο φίλος λοιπόν ( τον οποίο αν και έχουμε χαθεί, τον πάω με χίλια γιατί κρίνω ότι είναι τέρμα ακομπλεξάριστος ), συζητώντας για τους διαχύτες μου λέει σε μια φάση να βγάλει τον ένα και μόνο διαχύτη απο τον δεξί τοίχο. Το μέλος που με πήρε απο το χέρι, είναι εδώ και διαβάζει. Αν θεωρήσει ότι λέω ψέμματα ή υπερβάλω, ας μου απαντήσει. Κατέρρευσε το σύμπαν αγαπητέ. Δεν το έχω ξανακούσει αυτό το πράγμα. Εξακολουθούσε να παίζει "καλά", αλλά όχι γ@μάτα όπως έπαιζε με τη δίαχυση. Μετά βέβαια έμαθα ότι οι συγκεκριμένοι διαχύτες ήταν ακριβοί ( πανάκριβοι θα έλεγα ).
Και ο @kanakiani πιστεύω ότι δεν τολμάει να ξηλώσει έστω και για πλάκα τη φροντίδα που έχει βάλει και να ζήσει χωρίς αυτή. Αν προσέξεις τα γραφόμενά μου, δύο πράγματα έχω βασικά στα σχέδιά μου: μεγαλύτερο χώρο και αμέσως μόλις μπω εκεί, μελέτη και φροντίδα χώρου. Μάλιστα, ήδη η σύζυγος έχει ενημερωθεί σχετικά. Α! Και τουλάχιστον δύο subs, επίσης έχει ενημερωθεί σχετικά. Απαραίτητη προϋπόθεση για να μπω στο επόμενο σπίτι. :p
 

Μηνύματα
12.764
Reaction score
14.867
Αυτό δεν ισχύει.

Ναι, μετράμε τα modes, αλλά ο ρυθμός μείωσης της ισχύος της έμμεσης δεν είναι ταυτόσημος με αυτά, είναι συνέπεια της πληθώρας ισιων ανακλαστικων επιφανειών.

Επίσης στο κεντραρισμα της μουσικής εικόνας παίζει σημαντικότερο ρόλο ο πλαϊνός τοίχος από κάθε πλευρά, παρά ο οπίσθιος. Γράφεις το ανάποδο.
Ναι σωστό αλλά και η απόστσαη στην στη συγκεκριμενη περιπτωση του κανακιανι είναι ιδια. Η απόσταση απο όλα τα όρια παιζει ρόλο. Και απο πίσω τοίχο ώστε οι ανακλ΄σεις να έχουν χρόνο να μην γίνουν αντιληπτές απο τον εγκέφαλο.

Δεν μιλάμε μόνο για κεντράρισμα αλλά σε ορισμένες συχνότητες. Εξάλλου τα μεσοχαμηλά ουτε καν τα εξετάσαμε. Ψάχνεις τώρα να μου βρείς κάτι που είπα και να εξηγώ ? Δεν έχω χρόνο. Δεν διαφωνώ πουθενά απλώς δεν κάλυψα παρα μόνο αποσπασματικά το θέμα εικόνας. Δεν είναι εξάλλου μόνο θέμα κεντραρισματος αλλά και smearing η εικόνα.
 

Μηνύματα
7.297
Reaction score
11.842
Μάλιστα, το άκρως εντυπωσιακό με το συγκεκριμένο χώρο είναι ότι οπουδήποτε κι αν βρισκόμασταν στο χώρο ( προφανώς μπροστά απο τα ηχεία ), η εικόνα ήταν σταθερή. Απίστευτο.
 

Μηνύματα
12.764
Reaction score
14.867
Θα σου πω μια ιστορία. Πριν κάτι χρόνια, με πήρε απο το χέρι ένα γνωστό μέλος στο φόρουμ και με πήγε στο σπίτι ενός φίλου του ( και γ@μώ τα παιδιά, by the way ) να ακούσω λαμπάτα ποιοτικά μηχανάκιααααα... Ο φιλος λοιπόν είχε ένα μεγάλο χώρο, με καλές αναλογίες και τη πολυτέλεια να έχει ελεύθερα τοποθετημένα τα ηχεία του, ενώ είχε διάχυση σε μπροστινό και πλάγιους τοίχους (edit: ο μπροστινός τοίχος είχε κάτι κυματοειδές, όχι δηλαδή τον γνωστό διαχύτη, ενώ δεν είχε ίχνος απορρόφησης σε κανένα τοίχο ). Ο φίλος λοιπόν ( τον οποίο αν και έχουμε χαθεί, τον πάω με χίλια γιατί κρίνω ότι είναι τέρμα ακομπλεξάριστος ), συζητώντας για τους διαχύτες μου λέει σε μια φάση να βγάλει τον ένα και μόνο διαχύτη απο τον δεξί τοίχο. Το μέλος που με πήρε απο το χέρι, είναι εδώ και διαβάζει. Αν θεωρήσει ότι λέω ψέμματα ή υπερβάλω, ας μου απαντήσει. Κατέρρευσε το σύμπαν αγαπητέ. Δεν το έχω ξανακούσει αυτό το πράγμα. Εξακολουθούσε να παίζει "καλά", αλλά όχι γ@μάτα όπως έπαιζε με τη δίαχυση. Μετά βέβαια έμαθα ότι οι συγκεκριμένοι διαχύτες ήταν ακριβοί ( πανάκριβοι θα έλεγα ).
Και ο @kanakiani πιστεύω ότι δεν τολμάει να ξηλώσει έστω και για πλάκα τη φροντίδα που έχει βάλει και να ζήσει χωρίς αυτή. Αν προσέξεις τα γραφόμενά μου, δύο πράγματα έχω βασικά στα σχέδιά μου: μεγαλύτερο χώρο και αμέσως μόλις μπω εκεί, μελέτη και φροντίδα χώρου. Μάλιστα, ήδη η σύζυγος έχει ενημερωθεί σχετικά. Α! Και τουλάχιστον δύο subs, επίσης έχει ενημερωθεί σχετικά. Απαραίτητη προϋπόθεση για να μπω στο επόμενο σπίτι. :p
++ Κατέρρευσε το σύμπαν αγαπητέ++

Εισαι σίγουρα υπερβολικός ή placebo χα χα.

Για να κάνει τέτοια διαφορά πρέπει να αφαιρέσεις διαχυτικό πολυ μεγάλης επιφάνειες ή καν διαχυτικό βάθους 40 εκατοστων (αμφιβάλω να έιχε κάτι τέτοιο) Και πάλι δηλάδη δεν ... . Έτσι λέει η επιστήμη δηλαδή, τι να σου πω χα χα μπορεί. Εγω το έχω κάνει με τα κλασικά διαχυτικά και δεν κατερρευσε. Αλλάζουν πράγματα αλλά όχι αυτά που λές και στο βαθμό που λές.
 

Μηνύματα
7.297
Reaction score
11.842
++ Κατέρρευσε το σύμπαν αγαπητέ++

Εισαι σίγουρα υπερβολικός ή placebo χα χα.

Για να κάνει τέτοια διαφορά πρέπει να αφαιρέσεις διαχυτικό πολυ μεγάλης επιφάνειες ή καν διαχυτικό βάθους 40 εκατοστων (αμφιβάλω να έιχε κάτι τέτοιο) Και πάλι δηλάδη δεν ... . Έτσι λέει η επιστήμη δηλαδή, τι να σου πω χα χα μπορεί. Εγω το έχω κάνει με τα κλασικά διαχυτικά και δεν κατερρευσε. Αλλάζουν πράγματα αλλά όχι αυτά που λές και στο βαθμό που λές.
Κατέρρευσε το σύμπαν επειδή οι διαχύτες έκαναν πραγματικά πολύ καλή δουλειά και προφανώς δεν ήταν για "το θεαθήναι".
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
6.296
Reaction score
13.219
Επίσης στο κεντραρισμα της μουσικής εικόνας παίζει σημαντικότερο ρόλο ο πλαϊνός τοίχος από κάθε πλευρά, παρά ο οπίσθιος. Γράφεις το ανάποδο.
@thva εχει δικιο ο χερ ντοκτορ τα πλαινα ειναι το θεμα εγω εχοντας την διαχυση δεξια αριστερα
Σχεδον απολυτο κεντραριζμα στο φανταστικο κεντρικο καναλι ;)
Οχι οτι το οπισθιο δεν παιζει το ρολο του αυτο δεν θα το ελεγα με την καμμια παιζ και παραπαιζ:dance2:
 

Μηνύματα
12.764
Reaction score
14.867
Ο Κώστας πάντα μας έλεγε ότι πρέπει να υπάρχει διάχυση στο χώρο μας, δεν ξέρω αν το έχεις διαβάσει. Ακόμα και πάνω από απορροφητικές διατάξεις για κάποιες συχνότητες προτείνει να μπει διάχυση για κάποιες άλλες συχνότητες. Η αρχή του είναι να μην απορροφούμε την ενέργεια των ηχείων από το χώρο μας, αλλά να τι διαχέουμε.



Γιατί δε μας παραθέτεις τα link από μερικά από αυτά που έχεις διαβάσει, να διαβάσουμε κι εμείς για να μπορούμε να μιλήσουμε για το ίδιο πράγμα;
Ο Κωστας καλά λέει και ξέρει τι λέει. Τον έχω διαβασει φυσικά. Εγω τα "εχω" με άλλους και τι καταλαβαίνουν.

Η διάχυση είναι απορρόφηση, επισης δεν σταματα την απορρόφηση, έχει άλλο σκοπό αυτο που κάνει ο Κώτσας. Αυτό έχω κάνει και εγω. βεβαια πάντα μιλάμε για αυτα τα απλά "διαχυτικά" που χρησιμοποιεί και αυτός και όλοις μας.
@thva εχει δικιο ο χερ ντοκτορ τα πλαινα ειναι το θεμα εγω εχοντας την διαχυση δεξια αριστερα
Σχεδον απολυτο κεντραριζμα στο φανταστικο κεντρικο καναλι ;)
Οχι οτι το οπισθιο δεν παιζει το ρολο του αυτο δεν θα το ελεγα με την καμμια παιζ και παραπαιζ:dance2:
Είκονα δεν είναι μόνο το κεντράρισμα. Το απάντησα αραπανω ότι έχει δίκιο. Στον @Astronaut Jr. να τα πείτε που έκανε το σχόλιο χα χα . Εγω δεν είδα κάποια σοβαρή (μη πω καθόλου) χρήση διαχυτικών ή απορροφητικών στα πλαιανα του Κανιακανι, οπότε τι να αφαιρέσει και να εηρρεαστεί το κεντράρισμα χα χα. Το θεμα είναι ότι έχει ίδια αποσταση.

Εξάλλου εαν συμφωνείς εσυ εγω και λάθος να ήταν θα συμφωνούσα χα χα.

Ελπίζω να σας κάλυψα εν μέρη, σε όλα τα ζητήματα φιλοσοφικά και τεχνικά. Γειά σας :D :D
 
Last edited:


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.739
Μηνύματα
2.874.571
Members
37.942
Νεότερο μέλος
koniklos
Top