Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla)




symos

You're not worthy!
Μηνύματα
2.958
Reaction score
6.683
Το "πράσινο" κρίνεται σε σύγκριση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο, όχι σε σχέση με ένα ηλεκτρικό σμαρτάκι. Δεν είναι δηλαδή ότι δεν υπήρχαν τέτοια "τέρατα" και πριν και εμφανίστηκαν τώρα λόγω ηλεκτροκίνησης. Με αυτή την έννοια, μια χαρά πράσινο είναι.

Πέρα από αυτό, αν αποφασίσουμε πως θα απαγορευθούν (για περιβαλλοντικούς λόγους) κάποια αυτοκίνητα που λόγω μεγέθους, βάρους κλπ. (αν και δεν ξέρω ακριβώς τι κριτήρια θα μπορούσαν να μπουν) είναι εντελώς μη αποδοτικά, τότε οκ, μαζί σου. Αλλά υποψιάζομαι πως αν γίνει αυτό, πάλι οι ίδιοι θα γκρινιάζουν.

Υ.Γ. Επειδή ανέφερες κάποια στιγμή πριν λίγο καιρό και το βάρος των μπαταριών και είπες πως αυτό ακυρώνει τα υποτιθέμενα περιβαλλοντικά οφέλη των ηλεκτρικών (και θα μπορούσες να πεις το ίδιο για το Hummer τώρα), πάλι λάθος είναι αυτή η άποψη. Γιατί και πάλι, ένα Model 3 των 1.800 κιλών είναι πολύ πιο αποδοτικό και φιλικό στο περιβάλλον από ένα συμβατικό sedan αντίστοιχου μήκους που ζυγίζει 300 κιλά λιγότερο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
14.399
Reaction score
27.687
Τι σημασία έχει το βάρος, αν το ένα θέλει 7 λίτρα για να κάνει 100 χλμ, και το άλλο με 500 κιλά παραπάνω θέλει 1 λίτρο ώστε να παράξει τα απαραίτητα κιλοβάτ για τα ίδια χλμ;

Καμία σημασία.

Δεν μιλάμε καν για φωτοβολταϊκά, τα οποία σε 3-4 ώρες θα σου έδιναν πολλά παραπάνω κιλοβάτ για αυτά τα 100χλμ.

1m2 φωτοβολταϊκά δίνουν 1kw κάθε μία φωτοβολταϊκή ώρα.
 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
4.717
Reaction score
10.524
Το πράσινο έχει να κάνει με το συνολικό αποτύπωμα.
Από την κατασκευή μέχρι την χρήση και την απόσυρση.

Ίσως ακόμα και ένα Χάμμερ να είναι πλέον πιο πράσινο από ένα βενζινοκίνητο.
1m2 φωτοβολταϊκά δίνουν 1kw κάθε μία φωτοβολταϊκή ώρα.
Τόσο δίνει ο Ήλιος το καλοκαίρι και τον χειμώνα περίπου τα μισά.
Όταν ένα ΦΒ έχει απόδοση 25%, δίνει 250w/μ2/h
 

Μηνύματα
14.869
Reaction score
20.413
αυτό το honda e το έχω καρασυμπαθήσει, αν είχε νόημα η χρήση οχήματος πόλης (=καθημερινών μετακινήσεων) από μέρους μου θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
27.245
Reaction score
78.922
αυτό το honda e το έχω καρασυμπαθήσει, αν είχε νόημα η χρήση οχήματος πόλης (=καθημερινών μετακινήσεων) από μέρους μου θα το σκεφτόμουν πολύ σοβαρά.
Πολύ ακριβό για αυτό που είναι. Και μικρή αυτονομία.
Αν αλλάξουν μπαταρίες ευχαρίστως να πάρουμε.
 




Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.112
Reaction score
30.056
Το "πράσινο" κρίνεται σε σύγκριση με το αντίστοιχο βενζινοκίνητο, όχι σε σχέση με ένα ηλεκτρικό σμαρτάκι. Δεν είναι δηλαδή ότι δεν υπήρχαν τέτοια "τέρατα" και πριν και εμφανίστηκαν τώρα λόγω ηλεκτροκίνησης. Με αυτή την έννοια, μια χαρά πράσινο είναι.

Πέρα από αυτό, αν αποφασίσουμε πως θα απαγορευθούν (για περιβαλλοντικούς λόγους) κάποια αυτοκίνητα που λόγω μεγέθους, βάρους κλπ. (αν και δεν ξέρω ακριβώς τι κριτήρια θα μπορούσαν να μπουν) είναι εντελώς μη αποδοτικά, τότε οκ, μαζί σου. Αλλά υποψιάζομαι πως αν γίνει αυτό, πάλι οι ίδιοι θα γκρινιάζουν.

Υ.Γ. Επειδή ανέφερες κάποια στιγμή πριν λίγο καιρό και το βάρος των μπαταριών και είπες πως αυτό ακυρώνει τα υποτιθέμενα περιβαλλοντικά οφέλη των ηλεκτρικών (και θα μπορούσες να πεις το ίδιο για το Hummer τώρα), πάλι λάθος είναι αυτή η άποψη. Γιατί και πάλι, ένα Model 3 των 1.800 κιλών είναι πολύ πιο αποδοτικό και φιλικό στο περιβάλλον από ένα συμβατικό sedan αντίστοιχου μήκους που ζυγίζει 300 κιλά λιγότερο.

Το μόνο στο οποίο αναφερόμουν ήταν η αίσθηση του κατόχου του συγκεκριμένου, ότι οδηγεί ένα ...πράσινο αυτοκίνητο.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
51.104
Reaction score
124.664
Δεν είδα το κόστος εγκατάστασης του ΚΙΤ για να γίνει ηλεκτρικός ο σκαραβαίος, και το κόστος εργατικών.

Αν αυτά τα 2 κοστολογια έρθουν σε χαμηλά μπάτζετ, και εφόσον υπάρχει ξεκάθαρο νομικό πλαίσιο κυκλοφορίας αυτών των ΙΧ, θα είναι σωτήρια λύση για πολλούς (ιδίως για χρήση μέσα στην πόλη), και θα έχει ωραία εφαρμογή σε όμορφα έως συλλεκτικά αγαπημένα αυτοκίνητα του παρελθόντος, πολλά από τα οποία μπορείς να τα βρεις σε μάντρες με χαλασμένο κινητήρα, έναντι ευτελους αντιτίμου.

80-100 άλογα μοτέρ και 20-25 kWh μπαταρίες, με ανάκτηση ενέργειας, μια χαρά θα βγάζουν έως καμιά 200-αριά χλμ μέσα στην πόλη, ιδίως τα μικρού όγκου και βάρους.

Δυο ηλεκτρικά μου αρέσουν,το Honda και το Remac:p
Το ριμακ να πας να το πάρεις, καλό είναι.

Το χοντα είναι στα λεφτά του id3 και τα κάνει όλα χειρότερα από το id3, αλλά είναι λίγο πιο μικρό από το id3 και μπορεί να σε αρέσει περισσότερο από το id3, ακόμα και με το μηδενικό χώρο αποσκευών (ούτε σούπερ μάρκετ δε χωράει), αλλά με τέτοια αυτονομία θα έπρεπε να είναι τουλάχιστον 8-10 χιλιάρικα φτηνότερο.

Πάνε να οδηγήσεις το χοντα, και μετά όχι το id3, μετά πάνε να οδηγήσεις το μεγκαν ί το ηλεκτρικό, εγώ λέω το μεγκαν να πας να πάρεις. Κάτι ξέρω.
 
Last edited:


Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
18.112
Reaction score
30.056
Δεν έχεις τον θόρυβο του κινητήρα να τα πνίγει, θα γίνονται αντιληπτα πολυ νωρίτερα.
 



Μηνύματα
6.564
Reaction score
5.133
Θα σου παίρνει τ"αυτιά το σφύριγμα σε ταξίδι .
Μέχρι τα 100χλμ/ώρα δεν ακούγεται η σχάρα.
Πάνω από τα 100 οριακά καταλαβαίνω ότι ακούγεται. Δεν είναι τόσο άσχημα δηλαδή.

Μια ζωή σχάρα έχω, ασχέτως τύπου αυτοκινήτου. Δεν αντέχω στην ιδέα να μην μπορώ να κουβαλήσω ανά πάσα στιγμή κάτι στην οροφή. Οι συγκεκριμένες μπάρες αφαιρούνται γρήγορα χωρίς ξεβιδώματα, είναι κουμπωτές, αλλά και πάλι προτιμώ να μην τις βγάζω.
https://citroen-shop.eu/gb/exterior...of-2-transverse-roof-bars-citroen-c4-c41.html

Και στη μηχανή μόνιμα βαλίτσα έχω να φανταστείς, την εργοστασιακή, από την πρώτη μέρα.
Δεν ξέρω καν πώς είναι η οδήγηση χωρίς!
 


Staff online

  • Zizik
    Chauncey Gardiner * tl;dr *

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.313
Μηνύματα
2.858.205
Members
37.893
Νεότερο μέλος
k.dimitriadis
Top