Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


Μηνύματα
7.098
Reaction score
5.614
Τα δύο ηλεκτρικά ποδήλατα ακόμα δεν το τόλμησα να τα ανεβάσω στη σχάρα.

Είναι βαριά τα ηλεκτρικά. Θα χρειαστώ και σκαλίτσα μάλλον και ανέβασμα με τρόπο.

Tην Thule UpRide σκέφτομαι.


 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.167
Reaction score
143.652
According to the video, the Volkswagen ID.5 GTX completed the distance of 1,000 km (over 621 miles), at an average temperature of 12°C, in 10 hours and 0 minutes (after some time deductions), which is a pretty good result - the best out of all MEB-based models so far, as well as on par with the Hyundai Ioniq 5 (a 72.6 kWh battery version). The difference from the top Tesla Model Y is just 15 minutes.


 


Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.091
Reaction score
11.239
Γιατί ο ηλεκτροκινητήρας τι κάνει στην περίπτωση ελέγχου πρόσφυσης? Μειώνει συνολκά ισχύ?
Μια ΜΕΚ (αυτό το ICE που λέτε ) όταν θέλει να κόψει ισχύ θα κόψει στην ανάφλεξη. Ανα δύο περιστροφές ο κύλινδρος κάνει μία (ανάφλεξη). Αυτή την μία θα κόψει.
Μετά αναλμβάνει η αδράνεια για να πέσουν οι στροφές.
Για να ξαναδώσει γκάζι θα πρέπει να νικήσει την αδράνεια κτλ κτλ.
Όλα αυτά θέλουν χρόνο.

Το ρεύμα έχει τρεις ευκαιρίες ανά στροφή για να κάνει ρύθμιση.
Με τις ροπές που έχει κάνει ό,τι θέλεις. Σαν να λέμε γωνιακή ταχύτητα 1500στρ ->1600 -> 1200 σε μία περιστροφή.
Συν ότι γυρίζουν σε τρελές στροφές.
Πιο πολύ ειναι θέμα σοφτγουερ για να έχεις καλό TC παρά χάρντγουερ.
 

Μηνύματα
17.625
Reaction score
25.314
Το ρεύμα έχει τρεις ευκαιρίες ανά στροφή για να κάνει ρύθμιση.

και σε DC μοτέρ πρακτικά ακόμα πιο γρήγορα.

Για να ξαναδώσει γκάζι θα πρέπει να νικήσει την αδράνεια κτλ κτλ.
να ανοίξει η πεταλούδα, να περάσει ο αέρας , να μετρηθεί , να φτιάξει μείγμα , να ανέβουν οι στροφές , να μεγαλώσει η παροχή, να μετρήσει , να φτιάξει μείγμα κοκ

ΦΕΞΕ ΜΟΥ ΚΑΙ ΓΛΥΣΤΡΙΣΑ για ένα κύκλωμα ελέγχου πρόσφυσης = δέχεσαι οτι δεν μπορείς να δώσεις φορτίο , μόνο να κόψεις και χάνεις μέρος της πρόσφυσης από τους μισούς τροχούς γιατί σχεδόν πάντα σε ένα πρόβλημα πρόσφυσης θέλεις σε δύο τροχούς να δώσεις ισχύ και σε 2 να κόψεις.

αυτό το πρόβλημα προσπάθησε η βιομηχανία να λύσει με τα διαφορικά και τις τεχνολογίες που εφευρέθηκαν (μηχανικά μπλοκέ και διάφορα άλλα)
εκπληκτικές σκέψεις αλλά πλέον παρωχημένες.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.815
Reaction score
29.476
Μια ΜΕΚ (αυτό το ICE που λέτε ) όταν θέλει να κόψει ισχύ θα κόψει στην ανάφλεξη. Ανα δύο περιστροφές ο κύλινδρος κάνει μία (ανάφλεξη). Αυτή την μία θα κόψει.
Μετά αναλμβάνει η αδράνεια για να πέσουν οι στροφές.
Για να ξαναδώσει γκάζι θα πρέπει να νικήσει την αδράνεια κτλ κτλ.
Όλα αυτά θέλουν χρόνο.

Το ρεύμα έχει τρεις ευκαιρίες ανά στροφή για να κάνει ρύθμιση.
Με τις ροπές που έχει κάνει ό,τι θέλεις. Σαν να λέμε γωνιακή ταχύτητα 1500στρ ->1600 -> 1200 σε μία περιστροφή.
Συν ότι γυρίζουν σε τρελές στροφές.
Πιο πολύ ειναι θέμα σοφτγουερ για να έχεις καλό TC παρά χάρντγουερ.
Κόβει τελείως ανάφλεξη ή απλά μειώνει αβάνς ,? προπορεία?
Οσον αφορά στις ΜΕΚ , ειδικά τα σύγχρονα άμμεσου ψεκασμού , δεν περιμένουν να ανοίξει η πεταλούδα , και να γίνει όλο αυτό που περιγράφετε. Ρυθμίζουν μείγμα 60 φορές το δευτερόλεπτο . Τρελλη δειγματοληψία λέμε.
 

Shepherd

Μόνιμος
Μηνύματα
5.091
Reaction score
11.239
Τι σημασία έχει η δειγματοληψία;
Το καλύτερο που μπορεί να κάνει είναι να μην δώσει σπινθήρα.
Πάλι την αδράνεια περιμένει.
 

JOHN MARKOU

Münchhausen
Μηνύματα
29.815
Reaction score
29.476
Οπως και να το κάνεις τα τουρμπάτα , όταν δεν κρεμάνε , ανεβάζουν πιο γρήγορα από τα ατμοσφαιρικά. Σε άφημα πάτημα γκαζιού.
 

Μηνύματα
17.625
Reaction score
25.314
άστο ρε μάστορα το ρημάδι , μην μπερδεύεις την εισαγωγή μετρήσεων στον εγκέφαλο με την ικανότητα αλλαγής φορτίου.

δεν έχει ικανότητα αλλαγής φορτίου μια ΜΕΚ τέτοια ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ένα σύστημα ελέγχου πρόσφυσης.

τα πρόσφατα torque vectoring συστήματα δουλεύουν πρακτικά προληπτικά, βάσει στοιχείων από την ανάρτηση , επιταχύνσεων , γωνία στροφής τροχών κλπ , σαν συστήματα ανοιχτού βρόχου (όπως πχ δουλεύει ο κινητήρας στο WOT) , δεν μπορούν να κάνουν χρήση του κινητήρα όμως σε περίπτωση απώλειας πρόσφυσης, μόνο χρήση φρένων

Οπως και να το κάνεις τα τουρμπάτα , όταν δεν κρεμάνε , ανεβάζουν πιο γρήγορα από τα ατμοσφαιρικά. Σε άφημα πάτημα γκαζιού.
ΜΑ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΩΡΑ ;;;;;;;;;;
1656508199654.png
 
Last edited:




alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.803
Reaction score
32.781
Αντέχουν ή θα μείνουν από μπαταρία στο "περίμενε"; 🙂

Βουλγαρία είναι αυτό;
Μόνο εγώ αισθάνομαι πως ζω στην Ουγκάντα;; 😅
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.803
Reaction score
32.781
Με τόσους φορτιστές και βλέπεις ουρά. Φαντάσου έξοδο Πάσχα στην Ελλάδα με 4-6 φορτιστές...:confused:
Για αυτό το λόγο δίπλα στους φορτιστές ετοιμάζουν ψησταριές.
@olaegopia 😅
@businessplan 😅
 

Μηνύματα
3.525
Reaction score
11.651
Σα διασωληνωμενα είναι. :lol:

Ήρωες είστε με τα ηλεκτρικά.

Πριν έρθουν τα καλύτερα, θα προηγηθούν τα χειρότερα. (δεν ειρωνεύομαι ) θα συμβούν και στην Ελλάδα αυτά. Εδώ θα πέφτει και ξύλο.

Ηλεκτρικό μετά από 5-7 χρόνια.

Νομοτελειακά είναι μονόδρομος αλλά αργότερα.
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
39.655
Reaction score
97.233
Αν μου τύχει κάτι τέτοιο, το αφήνω και φεύγω με ταξί. Για να προλάβω κάποιους δεν το λέω ως μπηχτή για τα ηλεκτρικά.

Τις προάλλες, στο βενζινάδικο που προτιμώ, είχε 4-5 αυτοκίνητα ουρά. Το έβαλα στην άκρη, έδωσα το κλειδί στον ιδιοκτήτη που τον ξέρω και του είπα ότι θα περάσω να το πάρω αργότερα γεμάτο. Ευτυχώς είχα μια δουλειά σχεδόν δίπλα.

Σε όλα τα θέματα συμβιβασμού πρέπει να υπολογίζεται και το νευρικό σύστημα του χρήστη.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.803
Reaction score
32.781
Αν μου τύχει κάτι τέτοιο, το αφήνω και φεύγω με ταξί. Για να προλάβω κάποιους δεν το λέω ως μπηχτή για τα ηλεκτρικά.

Τις προάλλες, στο βενζινάδικο που προτιμώ, είχε 4-5 αυτοκίνητα ουρά. Το έβαλα στην άκρη, έδωσα το κλειδί στον ιδιοκτήτη που τον ξέρω και του είπα ότι θα περάσω να το πάρω αργότερα γεμάτο. Ευτυχώς είχα μια δουλειά σχεδόν δίπλα.

Σε όλα τα θέματα συμβιβασμού πρέπει να υπολογίζεται και το νευρικό σύστημα του χρήστη.
Το κάνω και εγώ που και που, γενικά δεν περιμένω με τίποτα. Είτε φεύγω και πάω άλλη μέρα που περνάω από εκεί ή το αφήνω και του λέω "πλύσιμο γέμισμα, πάω supermarket και έρχομαι". 🙂
Το supermarket είναι στο διπλανό οικόπεδο.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.800
Μηνύματα
3.027.905
Members
38.497
Νεότερο μέλος
Κωνσταντίνος Παντός
Top