- Μηνύματα
- 12.214
- Reaction score
- 14.516
Υψηλή π(ο)υστότητα, ήθελες να γράψεις.Για βιβλίο ανεκδότων καλά είναι τα παραπάνω.
ΔΕΝ έχουν όμως καμία θέση στην υψηλή πιστότητα .
Υψηλή π(ο)υστότητα, ήθελες να γράψεις.Για βιβλίο ανεκδότων καλά είναι τα παραπάνω.
ΔΕΝ έχουν όμως καμία θέση στην υψηλή πιστότητα .
Ζουμε στο 2022. Τότε που το βινύλιο ήταν στα φόρτε του, οι υπολογιστές οι δυνατοί είχαν ram 8kb και ούτε,ενώβασίζοντανστον 8088. Παίζει και να μην είχαν καθόλου ραμ και να δούλευαν με διατρητες καρτέλες. Στο 2022 τα 128gb ram τα έχουμε για πλάκα και έχουμε cpu με 10 πυρήνες να τρέχουν στα ανω των 3GHz.A, καλή ώρα όπως το digital δηλαδή. Αφού πρώτα ήταν αναλογικό και το κάναμε κομπρέσιον σε 4-5 bit και με noise shaping κια dither noise ... πουφ ... νάτα τα 24 bit. Πουφ νάτα και τα op amps που ακολουθούν με το υψηλό slew rate. . Να και οι γραμμικότητες αυτών σε περιοχή που το feedback έχει εξαφανισθεί χα χα.
Κια μετά υποβάθμιση ξανά σε αναλογικό.
Κουκoυρούκου, άσχετα. Τι slew rate έχει το op amp σου ?Ζουμε στο 2022. Τότε που το βινύλιο ήταν στα φόρτε του, οι υπολογιστές οι δυνατοί είχαν ram 8kb και ούτε,ενώβασίζοντανστον 8088. Παίζει και να μην είχαν καθόλου ραμ και να δούλευαν με διατρητες καρτέλες. Στο 2022 τα 128gb ram τα έχουμε για πλάκα και έχουμε cpu με 10 πυρήνες να τρέχουν στα ανω των 3GHz.
Δεν ξέρω ούτε με ενδιαφέρει.Κουκoυρούκου, άσχετα. Τι slew rate έχει το op amp σου ?
Να πας να μάθεις(και τι αυτό κρύβει) και μετά να γράφεις.Δεν ξέρω ούτε με ενδιαφέρει.
Αφού είσαι ακουστικός τύπος, άκου πρώτα όλα αυτά που έχω πει και θεωρείς μπούρδες και μετά άντε, να κάτσω να μάθω για το slew rate.Να πας να μάθεις(και τι αυτό κρύβει) και μετά να γράφεις.
Δεν είμαι μόνο ακουστικός τύπος. Δεν ακούω και διαβάζω τίποτε απο όσα λες εσυ και άλλοι εδω με μεγάλη σοβαρότητα και χωρίς να τα ελέγξω απο άλλες πηγές που κρινω εγω ποιές θα είναι και θεωρώ πιο αξιόπιστες (ή που ήδη κάποια έχω ελέγξει).Αφού είσαι ακουστικός τύπος, άκου πρώτα όλα αυτά που έχω πει και θεωρείς μπούρδες και μετά άντε, να κάτσω να μάθω για το slew rate.
Παρομοίως.Δεν είμαι μόνο ακουστικός τύπος. Δεν ακούω και διαβάζω τίποτε απο όσα λες εσυ και άλλοι εδω με μεγάλη σοβαρότητα και χωρίς να τα ελέγξω απο άλλες πηγές που κρινω εγω ποιές θα είναι και θεωρώ πιο αξιόπιστες (ή που ήδη κάποια έχω ελέγξει).
E, είσαι άσχιετος!!!! Αφού ακούμε αναλογικά και το γνήσιο υλικό ( το έργο των καλλιτεχνών, το δρώμενο ), είναι κι αυτό αναλογικό!!! Απαπαπαπαπα, μπα σε καλό σου! Και σε είχα σε εκτίμηση!!!!Αλέξη τί λες τώρα! Το ψηφιακό μάστερ είναι ό,τι καλύτερο μπορούσε να συμβεί στη βιοτεχνία του βινυλίου σήμερα, αυτό που πάντοτε ήθελαν οι μηχανικοί τις περασμένες δεκαετίες, και δεν μπορούσαν να έχουν. Το άγιο δισκοπότηρο. Ένα άφθαρτο μάστερ, με μηδέν θόρυβο και μηδέν παραμόρφωση -ΜΗΔΕΝ, που μπορεί να αναπαράγεται σε πιστά αντίγραφα, και επομένως, αναλόγως του κόστους που θέλει να επωμισθεί ο παραγωγός ή το εργοστάσιο, να παράγει τελικά άπειρα -ΑΠΕΙΡΑ- στάμπερ, και επομένως δίσκους της ανώτατης δυνατής ηχητικής ποιότητας, η οποία είναι σταθερή από γενιά σε γενιά, και με ελάχιστες διαφοροποιήσεις μόνον εντός του τιράζ κάθε στάμπερ.
Συγγνώμη, τί λέμε τώρα! Νομίζεις ότι θα κάτσει ο παραγωγός να δώσει σημασία στον κάθε δύστυχο παπάρα που θέλει να ακούει "αναλογικά"; Ξέρεις τί πόνος και κόπος και απώλεια υπήρχε; Πόνος. Που γδέρναμε την τσέπη μας για ένα δίσκο εισαγωγής, γιατί οι ελληνικής κατασκευής ήταν αντίγραφα δίσκων που έστελνε η Κολούμπια και η ΣιΜπιΕς και η Ντέκα και δεν ξέρω ποιος άλλος; Έπαιζαν το δίσκο σε κάποιο ας πούμε αποδεκτό πικάπ, τον έγραφαν σε ταινία, και έπαιζαν την ταινία για να οδηγήσουν τον τόρνο. Γιατί δεν έφταναν οι ταινίες για παντού και είμασταν μικρή αγορά - και τσαπατσούληδες από ανάγκη. Το καταλαβαίνεις; Κι έχουμε σήμερα το κάθε ξυλάγγουρο, τον κάθε άσχετο, αχάριστο, ψηλομύτη ΗΛΙΘΙΟ, που θέλει να το παίζει πιουρίστας για να μη σπάσει το μανικιούρ του.
Και παίρνουν και ύφος! Α, εγώ δε θέγλω να ακδούω πδηφιακά, ακούω μόγνο αγναλογικά...
Και όπως ανέλπιστα απεδείχθη με την περίπτωση της ΜόΦι, την τύφλα τους ξέρουν, αυτήν ακούν.
Άιντε...
Τι μου κάνεις τώρα και δεν μπορώ να βρώ με τίποτα ένα παλιό βίντεο στο YouTube, στο οποίο καθηγητής πανεπιστημίου - μαστεράς δίνει masterclass, στο οποίο λέει πως η έλευση του CD ήταν κάτι σαν το παράδεισο για αυτούς, καθώς, επιτέλους, μπορούσαν να δουλέψουν χωρίς compression.Αλέξη τί λες τώρα! Το ψηφιακό μάστερ είναι ό,τι καλύτερο μπορούσε να συμβεί στη βιοτεχνία του βινυλίου σήμερα, αυτό που πάντοτε ήθελαν οι μηχανικοί τις περασμένες δεκαετίες, και δεν μπορούσαν να έχουν. Το άγιο δισκοπότηρο. Ένα άφθαρτο μάστερ, με μηδέν θόρυβο και μηδέν παραμόρφωση -ΜΗΔΕΝ, που μπορεί να αναπαράγεται σε πιστά αντίγραφα, και επομένως, αναλόγως του κόστους που θέλει να επωμισθεί ο παραγωγός ή το εργοστάσιο, να παράγει τελικά άπειρα -ΑΠΕΙΡΑ- στάμπερ, και επομένως δίσκους της ανώτατης δυνατής ηχητικής ποιότητας, η οποία είναι σταθερή από γενιά σε γενιά, και με ελάχιστες διαφοροποιήσεις μόνον εντός του τιράζ κάθε στάμπερ.
Συγγνώμη, τί λέμε τώρα! Νομίζεις ότι θα κάτσει ο παραγωγός να δώσει σημασία στον κάθε δύστυχο παπάρα που θέλει να ακούει "αναλογικά"; Ξέρεις τί πόνος και κόπος και απώλεια υπήρχε; Πόνος. Που γδέρναμε την τσέπη μας για ένα δίσκο εισαγωγής, γιατί οι ελληνικής κατασκευής ήταν αντίγραφα δίσκων που έστελνε η Κολούμπια και η ΣιΜπιΕς και η Ντέκα και δεν ξέρω ποιος άλλος; Έπαιζαν το δίσκο σε κάποιο ας πούμε αποδεκτό πικάπ, τον έγραφαν σε ταινία, και έπαιζαν την ταινία για να οδηγήσουν τον τόρνο. Γιατί δεν έφταναν οι ταινίες για παντού και είμασταν μικρή αγορά - και τσαπατσούληδες από ανάγκη. Το καταλαβαίνεις; Κι έχουμε σήμερα το κάθε ξυλάγγουρο, τον κάθε άσχετο, αχάριστο, ψηλομύτη ΗΛΙΘΙΟ, που θέλει να το παίζει πιουρίστας για να μη σπάσει το μανικιούρ του.
Και παίρνουν και ύφος! Α, εγώ δε θέγλω να ακδούω πδηφιακά, ακούω μόγνο αγναλογικά...
Και όπως ανέλπιστα απεδείχθη με την περίπτωση της ΜόΦι, την τύφλα τους ξέρουν, αυτήν ακούν.
Άιντε...
Πολύ θλιβερό και πολύ αληθινό. Το επιβεβαίωσαν περίτρανα τα τελευταία δύο χρόνια..Παρατηρώ πως πολλοί από τους διάφορους ασχετίδηδες αποψάκηδες του αναλογικού έχουν εκφράσει σούπερ ψεκ απόψεις στα του covid. Επιστήμονες μάι ας.
Τίποτα δεν είναι τυχαίο.
Όπως έχω ξαναγράψει, ο covid μας έδωσε την ευκαιρία να δούμε ποιος είναι γκαζμάς, για να ξέρουμε για το μέλλον.
Ιδανικά έπρεπε να είχε στερηθεί η δυνατότητα ανάρτησης σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης σε όλους τους covid-rebels, ισοβίως. Ευκαιρία ήταν να γλιτώσουμε από τις μπούρδες τους και σε άλλα θέματα.
Και τα δύο υπάρχουν, το DDA είναι η πιο εξελιγμένη μορφή αφού - πλην της επεξεργασίας - και η εγγραφή είναι ψηφιακή.ADA, όχι DDA.