Τελικά, υπάρχει hi-fi σήμερα;

Μηνύματα
19.073
Reaction score
23.023
Δεν αναφέρομαι στη μουσική, αλλά στην αναπαραγωγή της. Ίσως χρειάζεται να προσέχεις λίγο περισσότερο τις εκφωνήσεις. Στον πρίγκιπα θα απαντήσω αργότερα.
Α, εντάξει δεν ξέρω εγω απο αυτά, ούτε με ενδιαφέρουν. Πάω , παρίνω και καμιά 30 ρια cd κλπ απο διάφορες εποχές και είδη και κατσικώνομαι με τι ώρες. Δεν θα γίνω μηχανικός. :D Όταν κλείσουν μαγαζιά ή φίλοι με διώχνουν χα χα Εαν τελειώσει η ημέρα πάω και την επόμενη χα χα. κοκ μέχρι να αποφασίσω.

Πρέπει να αλλάξω και γυαλιά πρεσβυωπίας, να σταματήσω τα ορθογραφικά λάθη (τα πολλά).
 

Μηνύματα
19.073
Reaction score
23.023
Αγαπάτε το ακατόρθωτο, την φαντασία σας, όχι μόνο τον δρόμο και τον αγώνα πρός αυτό, εαν θέλετε να μην χάσετε την ουσία. Υπάρχει η στιγμή για το ένα και υπάρχει η στιγμή και για το άλλο. Αλλιώς θα κουραστείτε και θα μπερδευτείτε τόσο πολύ, που θα ξεχάσετε απο που και με τι σκοπό ξεκινήσατε. Πολλές φορές στην ζωή τα πράγματα όταν βαλτώνουν, πρέπει να πάς προς τα πίσω και να πιάσεις το κουβάρι απο την αρχή. Πολύ δύσκολο πράγμα.
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
18.039
Reaction score
59.983
...
Α, και που είσαι .... και φιλοσοφικά είσαι λάθος .... πέρα απο ψυχολογικά.... καθώς η πραγματική δύναμη βρίσκεται στην αδυναμία. Εγω βέβαια το έχω ξεπεράσει αυτό το στάδιο και την παραδέχομαι για τον ευατό μου κάθε μέρα. Αμα θεωρείς ότι το κάνεις και εσυ, όλα καλά. Μακάρι. Εχω μια εντύπωση ότι κρύβεις πολυ καλά το γεγονός ότι δεν την κάνεις τη δουλειά, όσο σωστά νομίζεις.

Η καθυστέρηση λόγω προβληματων ιντερνετ, αλλιώς γράφτηκε σαν νεράκι. Μη νομίζεις κιόλας ότι παιδεύομαι και ζορίζομαι και πολύ χα χα.
Yes, Sensei ...Είναι κάτι για το οποίο δεν θα είχα την παραμικρή αμφιβολία. :wink:

Ως ατελείς υπάρξεις όλοι μας, υφίσταται σταθερά το ενδεχόμενο να μην κάναμε κάτι τόσο καλά όσο θα νομίζαμε. Ως επιστήμονες όμως και ως άνθρωποι καθήκον μας είναι να λογαριάζουμε και να προσδοκούμε την εξαίρεση σε οποιονδήποτε κανόνα θα θεωρούσε καθένας μας ότι ισχύει.
 
Last edited:

Μηνύματα
8.195
Reaction score
6.708
Είναι ιδιαίτερα δύσκολο να μην θέλεις να γράψεις αλλά να αισθάνεσαι ότι πρέπει να γράψεις...

Ιδίως όταν μια πανανθρώπινη χαρά, ανάγκη, έκφραση, δημιουργία, τέχνη, πνευματικότητα, ανάταση, "τρέλα", συντροφιά, στήριγμα, όπως είναι η μουσική, δεν αντιμετωπίζεται με την αμεσότητα, την ευθύτητα την ειλικρίνεια και εν τέλει με τον σεβασμό που της αξίζει. Με χαμόγελο, με το κεφάλι ψηλά και με καθαρή ματιά. Όπως θα κοιτάζαμε ένα παιδί ή έναν αληθινό δάσκαλο.

Δεν έχει κανένα νόημα να κολακεύουμε τη μουσική, ακόμη περισσότερο την καλή μουσική (όποια είναι αυτή για τον καθέναν). Όπως τα έργα του Παπαδιαμάντη, του Καζαντζάκη, του Ντοστογιέφσκι, του Καβάφη (και τόσων άλλων) δεν έχουν την παραμικρή ανάγκη από χρυσόδετους τόμους και πολύτιμες βιβλιοθήκες για να αγγίξουν το μυαλό και την ψυχή του αναγνώστη, έτσι και η καλή κλασική μουσική αλλά και κάθε καλή μουσική δεν έχει πραγματική ανάγκη από χρυσοποίκιλτες αίθουσες ή εξεζητημένα ηχοσυστήματα για να λάμψει και να "επικοινωνηθεί". Ούτε από τις εύθραυστες φωνές των παρουσιαστών του Τρίτου Προγράμματος, άλλοτε σοβαροφανείς σε γελοίο βαθμό, άλλοτε με λεπτεπίλεπτη άρθρωση, μην τυχόν και προσβάλλουν "Τη Μουσική" ή τον "Ακροατή"... Την προσβάλλουν περισσότερο έτσι γιατί την απομακρύνουν από τον ευθύ και ειλικρινή άνθρωπο.

Αλίμονο αν ένα αληθινό έργο τέχνης άγγιζε και απευθυνόταν μόνο σε γενειοφόρους "μύστες", απαιτούσε δυσπρόσιτα ηχοσυστήματα και δεν μπορούσε να συγκινήσει ένα νέο παιδί του ωδείου που θα το ακούσει με "κοινά μέσα". Πολύ απλά, το έργο θα ήταν ανέμπνευστο ή έστω καθόλου διαχρονικό.

Η κλασική μουσική δεν είναι εξ' ορισμού "όλη" καλή. Έχει τα διαμάντια της έχει και τις ανιαρές στιγμές της. Έχει εκπληκτικά έργα που αγγίζουν και τον πιό άμουσο, έχει και έργα που μπορούν να αξιοποιηθούν μόνο με ακαδημαϊκή μελέτη αλλά δεν ικανοποιούν κάποιο μουσικό αίσθημα. Οι "μέτριες" ερμηνείες δεν καταστρέφουν ένα αξιόλογο έργο. Οι ερμηνευτές που δεν έφτασαν στην κορυφή δεν αξίζουν την περιφρόνηση του κοινού, το αντίθετο μάλιστα. Οι εμβριθείς αναλύσεις και κριτικές, αν δεν έχουν πολύ συγκεκριμένο στόχο και προσανατολισμό, ξεχνούν τη μουσική κι αφήνουν απ' έξω το συνθέτη.

Με λίγα λόγια, καμία μουσική, ούτε η κλασική, δεν είναι "ιερό δισκοπότηρο". Όσοι την έχουν ανεβάσει σε βάθρο για να την κοιτούν και να την προσκυνούν από κάτω, το κάνουν για δική τους εσωτερική ανάγκη (σεβαστό) αλλά ταυτόχρονα την απαξιώνουν χωρίς να το συνειδητοποιούν.

Αυτές είναι λίγες σύντομες σκέψεις, αλλά το θέμα είναι τόσο μεγάλο που ούτε πολυσέλιδα "σεντόνια" δεν φτάνουν για να περιγράψουν επαρκώς την άποψη του καθένα μας. Ταυτόχρονα όμως ίσως είναι και απλό.
Η αντιμετώπιση της Κλασικής Μουσικής, όπως και να γίνεται, δεν μπορεί να αποτελέσει..."κολακεία". Είναι αρκούντως σημαντική για να αποτυπωθεί με οιαδήποτε λόγια και εκφράσεις.
Τα έργα της μουσικής δεν μπορεί να αντιμετωπιστούν όπως εκείνα άλλων τεχνών, όπου δεν απαιτείται ο ρόλος του ερμηνευτή. Π.χ. η λογοτεχνία κρίνεται με το διάβασμα (και την όποια κατανόηση) του κειμένου. Ακόμη και εάν πρόκειται για θεατρικό έργο, το κείμενο από μόνο του ως λογοτεχνικό έχει ήδη κριθεί (π.χ. οι Αρχαίοι μας Τραγικοί, ο Σαίξπηρ κοκ.). H θεατρική ερμηνεία απλά...honor or disgrace το είδος όχι το έργο.
Στη Μουσική, το έργο απαιτεί και τον ρόλο του ερμηνευτή που δίνει την πλήρη εικόνα και την αξία της σύνθεσης. Δεν κρίνεται το έργο μόνον από την παρτιτούρα του, πολλώ δε μάλλον σε έργα εκτός Κλασίκης, όπου η παρτιτούρα είναι από στοιχειώδης (Jazz) εώς ανύπαρκτη ή μεταβαλλόμενη ανάλογα από τον ερμηνευτή (ο οποίος μπορεί να επιλέξει την κλίμακα, το τέμπο, τον τρόπο ακόμα και την ενορχήστρωση που θα παιχτεί το συγκεκριμένο έργο της ποπ, folk, rap, trap κοκ.).
Ως εκ τούτου, ανάλογα με το είδος της μουσικής, εάν πρόκειται για live performance, απαιτείται ο ανάλογος χώρος (για μεν την Κλασική οι συναυλιακές ή Οπερατικές αίθουσες ή και Εκκλησιές ανάλογα με το έργο, έστω και εάν μπορεί να είναι και "χρυσοποίκιλτες" όπως η Semper Opera της Δρέσδης, για δε άλλα είδη οι "ανάλογες" αιθουσες, όπως τα μπουζουξίδικα, ρεμπετάδικα, οι αρένες για τις ποπ/ροκ συναυλίες κλπ.). Εάν πρόκειται για την αναπαραγωγή ηχογραφημένου υλικού, τότε, ανάλογα με τις απαιτήσεις κάθε μουσικού είδους, απαιτείται το ανάλογο μηχάνημα. Ειδικά, για την Κλασική, όπως έχω ήδη γράψει, επειδή σχεδόν όλα τα έργα της είναι με φυσικά όργανα, οι ενορχηστρώσεις είναι πυκνές και συχνά δύσβατες και όλα συγκλίνουν στον μεγαλύτερο δυνατό εκλεπτυσμένο ήχο, συνιστάται ένα hi-end μηχάνημα για να μεταφέρει, με τη μεγαλύτερη δυνατή ακρίβεια το ηχογραφημένο υλικό, με την ίδια λογική που οι ερμηνευτές, οι παραγωγοί, οι μηχανικοί ήχου και οι δισκογραφικές εταιρείες φροντίζουν για την πλεόν πιστή αναπαραγωγή με υψηλής ποιότητας προιόντα, στα καλλίτερα format (SACD, Blu-ray etc.).
Ως προς το Τρίτο Πρόγραμμα, μπορεί να συμφωνήσω για τον τρόπο που μερικοί παρουσιαστές δεν υπηρετούν τον σκοπό τους, αλλά, επειδή τυγχάνει να γνωρίζω κάμποσους από αυτούς, σχεδόν πάντα έχουν ιδιαίτερη σημασία αυτά που λένε και από εκπαιδευτικής πλευράς αλλά και από καθαρά μουσικής κατανόησης.
Τα παιδιά του Ωδείου μαθαίνουν Μουσική και, μέσω αυτής της παίδευσης, μπορούν να εκτιμήσουν αρκετά καλά τουλάχιστον τα έργα που μαθαίνουν.
Η Κλασική Μουσική όντως δεν είναι εξ' ορισμού "καλή" στην ολότητά της. Σημασία έχει ότι μόνον να εντρυφήσει κανέις στο 1/10 των "καλών" έργων αποτελεί έργο ζωής! Ελάχιστοι θα έχουν την πολυτέλεια να βρουν τον χρόνο και το υλικό για τις "ανιαρές στιγμές" της, ενώ η ενασχόληση μόνον με τα 16 Κουαρτέτα για Έγχορδα ή τις 32 Σονάτες για Πιάνο του Beethoven μπορεί να αποτελέσει καθημερινή μέθεξη χωρίς τελικό προορισμό.
Σαφώς ένα σπουδαίο μουσικό έργο της Κλασικής δεν πρόκειται να καταστραφεί από "μέτριες" ερμηνείες (π.χ. το Hallelujah από τον "Μεσσία" του Haendel, όπως και να παιχτεί, θα περάσει το άμεσο μήνυμά του. Όμως, πόσοι θα μπορέσουν να παρακολουθήσουν το τι εξαιρετικό γίνεται σε κάθε φωνή της Χορωδίας, την ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα ενορχήστρωση και γενικά όλα του μουσικά χαρακτηριστικά του χορωδιακού αυτού, τα οποία χαρακτηριστικά, σε live ή σε μία κατα το δυνατόν πιο πιστή αναπαραγωγή της όποιας ηχογράφησης, θα αποκαλύψει εκπληκτικές εστίες μουσικής παιδείας και υψηλής απόλαυσης).
Όντως, καμία μουσική, ούτε η Κλασική φυσικά, αποτελει το "ιερό δισκοπότηρο". Η αναζήτηση και η εμβάθυνση στο τι είναι τελικά η τέχνη αυτή και που μπορεί να οδηγήσει το ανθρώπινο πνεύμα αποτελεί μία προσωπική "σταυροφορία" του κάθε ειλικρινά ενδιαφερόμενου. Η αναζήτηση αυτή, μέσω όποιας μουσικής ατραπού επιλεγεί από τον ενδιαφερόμενο, μπορεί να τον οδηγήσει στο "Holy Grail", έστω και εάν δεν θα το αγγίξει ποτέ...
 


Μηνύματα
3.259
Reaction score
4.942
... μονο μπυρα εχει το ψυγειο, σακε που πρόσθεσα σε μια προχτεσινη παραγγελια, και ενα ξεχασμενο παγωτο στη καταψυξη.

-επι του θέματος βρισκω οτι η κλασσικη μαλλον εχει δυσδιάκριτο ρυθμικο πλαισιο οπου αυτο υπαρχει, το οποιο και ειναι η βαση του αρχετυπου οπως σωστα αναφερθηκε- :king: :angel:
(ενδεχομένως μπορει να κανω λαθος) View attachment 263788
Τσουπ..που θα με πείτε αγραμματο..αμαθη..μενα..ειχατε και στο χουργιο σας μαιμου.. 🙈🙊🙉
Χάλασε ο κόσμος. Το είδαμε και αυτό. Να κρατάς cd κλασικής.
πες καμμια καφριλα @daharis666 🐒

(με αφορμη αυτο, επιπροσθετως να πω) ... η μουσικη διαπαιδαγωγηση ειναι συνυφασμενη και με την κοινωνικη μορφωση. Εξεταζοντας μονο το μουσικο δεντρο (χωρις να μοιωνω τη σημαντικοτητα του)... χανουμε το (κοινωνικο)δασος.
-> ο σκοπος των προγονων που λανθανει , εγκειται προς την εμπνευση των επομενων.(οπως εχω αναφερει στο παρελθον).
Bhutia εσύ;
 

Μηνύματα
19.073
Reaction score
23.023
Yes, Sensei
Α, μα εσύ δεν μαθαίνεις με τίποτε χα χα. Sensei είναι ο Κος Χρήστος , όχι εγω. Αυτό είναι το νόημα. Κόβεσαι, μηδέν, μηδέν , άντε να σου βάλω ενα δυάρι επειδή έγραψες το ονομά σου και με το οποίο περνάνε σε κάτι σχολές εδω στην Ελλάδα. (ελιτίστικό και ρατσιστικό αυτό που είπα ε ? χα χα).

Υ.Γ. :
Ένα άλλο θέμα που θα είχε ενδιαφέρον να σκεφτείς και να ερευνήσεις όσον αφορά το χάλι του audio αλλά και πολλών δραστηριοτήτων στην ζωή του ανθρώπου και έχουν και ενδιαφέρον επιστημονικό, είναι η μεγάλη κόντρα που κάποιοι προωθούν μεταξύ επιστημόνων της τεχνολογίας και των ανθρωπιστικών επιστημών και την οποία έχω καυτηριάσει. Αγγίζει και το audio. Τα περί "η φιλοσοφία" πέθανε κλπ επιθέσεις κάποιων, οδηγούν σε τρομερή μειώση της ώσμωσης συνεργασίας και ανταλλαγής απόψεων μεταξύ αυτών των κλάδων (κόσμων), δηλαδή τεχνολογίας και ανθρωπιστικών επιστημών και επστημών που αγγίζουν την τέχνη.

Οι τεχνολόγοι αποζητούν την βοηθεια των ανθρωπιστικών επιστημών αλλά και οι δεύτεροι όπως καταλαβαίνεις , εαν είναι να τρώνε και βρίσιμο και πόλεμο δεν έχουν καμιά διάθεση και όρεξη να βοηθήσουν. Επίσης δεν θα βοηθήσουν μόνο και μόνο για να βγάζουν εργασίες οι νευροφιλόσοφοι και νευροψυχλογοι και λοιποί χαμηλής αντίληψης του τι εστί κουτλούρα , τέχνη και ανθρωπισμός. Είναι σχετικά καιμούργιο θέμα αυτό που γίνεται προσπάθεια να αντιμετωπισθεί. Ο κύκλος της φιλοσοφίας είναι λίγο κλειστός εκ φύσεως αλλά και οι τεχνολόγοι δεν είμαστε σίγουροι για τα "αγαθά" τους κίνητρα ώς πρός την προώθηση της τέχνης ή για την ευαισθησία τους να προστατευτούν έννοιες τις οποιες δεν καταλαβαίνουν.

Επίσημάνθηκε, αλλά μόνο σαν αναφορά μιας μόνο πρότασης, σε ενα βίντεο που σου είχα ποστάρει παλιά απο μια μορφή μηχανικό των Bell Labs. δεν θυμάμαι το όνομα του.

Φαίνεται δευτερεύον θέμα αλλά δεν είναι. Το βλέπουμε και παντού στα φόρουμ και παντού. Οι δύο κόσμοι έχουν ανάγκη ο ένας τον άλλο εαν θέλουμε πραγματικά να δούμε βελτίωση και στις εγγραφές και στα μηχανήματα.

Σε άλλους πιο κρίσιμους τομείς, αυτό έχει αρχίσει να γίνεται συνείδηση. Κρίμα στο audio που έχει χρόνια μεπειρία απο τέτοιου είδους "φαγωμάρες" να μην καταφέρνει να είναι πρωτοπόρο σε αυτή τη ζύμωση και ώσμωση η οποία παλιά υπήρχε σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό και στα στουντιο για μουσική αλλά κυρίως στα στούντιο και δημιουργία ταινιών για τον κινηματογράφο.
 
Last edited:

Μηνύματα
19.073
Reaction score
23.023
(ελιτίστικό και ρατσιστικό αυτό που είπα ε ? χα χα)
Είναι μέχρι να μάθεις ότι αυτοί , έχουν μπαμπά που έχει γραφείο και γίνονται κύριοι στην κοινωνία, ενω άλλοι έχουν φτύσει αίμα και είναι ακόμη στη σφαλιάρα απο κάτι τέτοιους κυρίους μάλιστα , πέραν όλων των άλλων. ;)
 

christos77

Master of Diffusion
Μηνύματα
7.307
Reaction score
15.507
ς! Ελάχιστοι θα έχουν την πολυτέλεια να βρουν τον χρόνο και το υλικό για τις "ανιαρές στιγμές" της, ενώ η ενασχόληση μόνον με τα 16 Κουαρτέτα για Έγχορδα ή τις 32 Σονάτες για Πιάνο του Beethoven μπορεί να αποτελέσει καθημερινή μέθεξη χωρίς τελικό προορισμό.
:drinks::party:
Να βαλω και ενα εξαιρετικων Μουσικον τεμαχιον μρε thva :) γ τον Μαρκησιο SANSUI DE Ψωράλ που ξερω οτι του αρεσει πολυ;):dance2:
 
Last edited:

Decembered

Μαϊμού
Μηνύματα
18.732
Reaction score
44.173
CowBoy, (ακα μαρλμπορο)..φενεται να μοιραζομαστε καποια (τελικα μαλλον) σπανια χαρακτηριστικα για ανθρώπινα όντα. Ομως εγω δεν κατεχω τη μαγειρικη.. (και οχι μονο). :king: :angel:
 

Μηνύματα
3.259
Reaction score
4.942
CowBoy, (ακα μαρλμπορο)..φενεται να μοιραζομαστε καποια (τελικα μαλλον) σπανια χαρακτηριστικα για ανθρώπινα όντα. Ομως εγω δεν κατεχω τη μαγειρικη.. (και οχι μονο). :king: :angel:
Ούτε εγώ. Δεν το κατέχω το άθλημα. Συμβία άσχετη με αυτό γειώνεται πάραυτα.
 






Δημητρης 777

Spendorious
Μηνύματα
7.212
Reaction score
21.874
Κι εγώ τα ίδια λέω, μεγαλώσαμε και ''χαλάσαμε''.

Εκτός αν είσαι 25-30 οπότε μιλάμε για τελείως διαφορετικά πράγματα.. :roflmao::roflmao::roflmao::rolleyes:
 





Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.800
Μηνύματα
3.027.908
Members
38.497
Νεότερο μέλος
Κωνσταντίνος Παντός
Top