Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


gonis

Luger
Μηνύματα
4.519
Reaction score
12.390
Αντιθέτως, την μικραίνουν. (Νομίζεις πως) είσαι πλούσιος, δίνεις 70000 στην nissan, και αμέσως γίνεσαι φτωχότερος.
σωστος ο ντιμι,παρτε ηλεκτρικά να φτωχυνετε8-)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.961
Reaction score
143.244
(Νομίζεις πως) είσαι πλούσιος, δίνεις 70000 στην nissan
Η Νισάν τα εβδομήντα+ τα έβλεπε καθημερινά από "αγρότες" την εποχή του καλού του ορθοδόξου του ΠΑΣΟΚ, εκείνο το Ναβάρα με την καμπίνα και τον κινητήρα τέρας, είχε γίνει μπανάλ, οι μισοί σε κάθε χωριό, με τέτοιο πήγαιναν για καφέ, οι άλλοι μισοί με πόρσε, είχε γίνει καραμελα εκείνο το καγιέν.

Τώρα βέβαια η σύγκριση καγιέν με Νισάν είναι κάπως άκυρη, αλλά εκεί στα χωριά, η αγροτιά, τα Νισάν ήξερε, αυτά εμπιστευόταν. Που να βρεις και αντιπροσωπεία πορσε στην ελληνική ύπαιθρο, στη Νισάν τα πήγαιναν και τα καγιέν για σέρβις.


Τέλος πάντων, πέραν της πλάκας, είναι αστεία η τιμή του δικινητου Σουβ της Νισάν, με αυτή την wltp αυτονομία και με αυτά τα χαρακτηριστικά.

Υπερτιμημένο μέχρι χαζομάρας.

Θα έπρεπε να κοστίζει λιγότερο από το id4. Όχι εβδομήντα χιλιάρικα...



ΥΓ. Κρατάω μια πισινή μέχρι τέλη του 23 που θα κυκλοφορήσει πρακτικά το αρια στην αγορά, να έχουν σκαρφαλώσει ολονων οι τιμές εκεί στα 70, κι άμα είναι να φτάσει το id3 τα 60 χιλιάρικα, ε τότε καλά είναι το αρια στα 70, τόσο θα φτάνει και το id4-id5...
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.620
Reaction score
32.612
Ξέχασες τα Nissan Pathfinder & Patrol. Επίσης υπάρχει και το GTR που ξεπερνά τα 100.000€. Βασικά δεν υπάρχει GTR κάτω από 115.000€ νομίζω, ενώ φτάνει τα 170.000€. Οι τιμές του Ariya δεν είναι κάτι νέο για τη Νissan.
 

Μηνύματα
3.522
Reaction score
11.635
Πσσσσς

βενζινουλα :whistling:

μια χαρά , άντε να του βάλεις και μια Υγραεριοκινηση (μόλις λήξει η εργοστασιακή εγγύηση )

έτσι έλεγαν οι παλιοί : ετσά τα βρήκαμε, ετσά θα τα δωκουμε
:roflmao::eek::dance2::roflmao:
 


Μηνύματα
17.558
Reaction score
25.204
Το ντατσουν έχει και οροφή που ανοίγει , υπόψην
Δεν το πίστευα ότι θα φτάσω σε αυτό το σημείο ποτέ , εγώ που μάζευα 4τ από 8 χρόνων, ότι θα με άφηνε αδιάφορο το θέμα του ιχ. Δηλαδή 15 ετών το μαζδα να και αν το αλλάξω να και αν το κρατήσω.
Το ariya φτιάχτηκε για μένα (το 4κινητο) αλλά δεν μου πάρει ούτε να πάω σε έκθεση να το δω από κοντά.
Καλή φάση βέβαια , οικονομική , θα σιαξω σαγουφερ για το σπίτι
 
Last edited:


MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.259
Reaction score
1.168
Φορτιστές σε παραλίες, parkings σκαφών κλπ, άμεσα....🙂

Πάρτε και ένα τέτοιο, καλού κακού............

 


Μηνύματα
1.048
Reaction score
2.955
Μια γενική απορία για τους γνώστες:

Ρίχνοντας μια γρήγορη ματιά σ΄αυτό το Plugshare ή άλλες παρόμοιες εφαρμογές, βλέπω οτι ακόμα και μέσα στις πόλεις, πχ στη Θεσσαλονίκη, παρά το γεγονός οτι υπάρχουν δημόσιοι φορτιστές σε αρκετά μέρη, η συντριπτική πλειοψηφία είναι 22Kw. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι το εάν είναι AC, όπως οι αντίστοιχοι οικιακοί ή εάν είναι DC όπως οι ισχυροί ταχυφορτιστές (διορθώστε με αν λέω κάτι λάθος μέχρι εδώ).

Εάν ισχύει το 1ο , φαντάζομαι οτι σε οχήματα με on board charger 11kW, η μέγιστη ταχύτητα φόρτισης είναι εξαιρετικά περιορισμένη και αποκλείει σχεδόν την αυθημερόν φόρτιση μιας άδειας μπαταρίας, καθώς θα φορτίζει με 11 kW και επομένως θα χρειάζεται 6-7-8 ώρες για να γεμίσει.

Αν ισχύει το 2ο , θα "ταχυφορτίζει" (που λέει ο λόγος :laugh:) με 22 kW έστω, δηλαδή κάπως καλύτερα.

Τι ισχύει ακριβώς;
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.491
Reaction score
101.830
Λογικά όλοι οι 22kW φορτιστές είναι AC. Άρα φορτίζουν ανάλογα με τις δυνατότητες του αυτοκινήτου (11 ή 22kW).
 

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
CCS/SAE αν επιλέξεις ως τύπο διαθέσιμου φις στο plugshare, εμφανίζονται μόνο οι DC φορτιστές.
12 η Θεσσαλονίκη,

CCS.jpg
 



rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.491
Reaction score
101.830
Πού την είδες τη δυσκολία;

View attachment 272530
Η εικόνα είναι παραπλανητική.

Στην πραγματικότητα με zoom-in στην Πελοπόννησο
ev peloponese.png


Στην Κεντρική Ελλάδα
ev central greece.png


Θράκη
ev Thrace.png


Εκτός Αθήνας και Θεσσαλονίκης θέλει πολλή δουλειά το πράγμα...
 

Μηνύματα
1.048
Reaction score
2.955
Πού την είδες τη δυσκολία;

View attachment 272530
Εντάξει βρε παιδί μου, δεν είπα αδύνατο :). Ίσως αν το έθετα πιο συγκεκριμένα...
Αν εγώ φτάσω στη Θεσσαλονίκη (του 1 εκ. + κατοίκων και πολλών επισκεπτών) , που είναι κομβικό σημείο στη Β. Ελλάδα και βρίσκω διάσπαρτους 12 ταχυφορτιστές, δε θεωρώ οτι είναι εύκολος ο γρήγορος και άκοπος ανεφοδιασμός.
 

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
Μια χαρά θα βρεις να φορτίσεις στη Θεσσαλονίκη.

Εξάλλου δεν θα φτάσεις άδειος, θα είσαι ήδη σχεδόν γεμάτος από την προηγούμενή σου στάση στην Κατερίνη.

Και μετά Καβάλα και Ξάνθη.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.961
Reaction score
143.244
θα φορτίζει με 11 kW και επομένως θα χρειάζεται 6-7-8 ώρες για να γεμίσει.
Δηλαδή θα κάνεις στάση σε 11-ρη με 66-αρα ή 77-αρα ή 88-αρα μπαταρία εντελώς άδεια, στο 0%, και θα θέλεις να φτάσει 100%, τέρμα τέρμα.
Οκ, τότε όντως θες 6-7-8 ώρες, καλά τα λες.😂🤣😁

Το ανωτέρω σενάριο είναι πιο απίθανο από το να παρκάρεις στον Άρη τα Χριστούγεννα που έρχονται.


Φαίνεται ότι δεν έχετε επαφή με το άθλημα..😁

Προσωπικά, με 58-αρα μπαταρία, θα κάνω στάση φόρτισης σε 11-ρη όταν φτάσει το πολύ στο 20% η μπαταρία (και στο 30% αν τύχει το χώνω στο κόσμος, γιατί όχι και στο 40%), και θα το βγάλω το πολύ στο 80% (και 70% καλά είναι).
Δηλαδή μάξιμουμ φόρτιση 20-80% -> 60% της μπαταρίας, που ισούται με 34 kWh και χονδρικά σε 3 ώρες γεμίζει σε 11-ρη.

Για ταξίδι, δε σταματάω ούτε σε 50-αρη. Θέλω μεγαλύτερη ισχύ από 50.
Και δε θα φορτίσει από 0% σε 100% σε ταξίδι, ποτέ. Ποτέ όμως.
Σε ταξίδι θα φορτίσει από 5-15% έως το πολύ 70-75% της μπαταρίας.
Δηλαδή, πάλι κάνα 60% της μπαταρίας μάξιμουμ, που σε 50-αρη θα είναι σχεδόν 40 λεπτά, ενώ σε 150-αρη θες κάνα τέταρτο, άντε εικοσαλεπτο.
 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.670
Μηνύματα
3.022.082
Members
38.475
Νεότερο μέλος
Nikits44
Top