Παίρνω τηλέφωνο ΤΩΡΑ!!!Τρέξτε να προλάβετε.![]()



Παίρνω τηλέφωνο ΤΩΡΑ!!!Τρέξτε να προλάβετε.![]()
Δεν έχει σημασία το δικό μου, είναι με 58-αρα.56 χιλιάρικα, έ; Πόσο είχες πάρει το δικό σου Κώστα, 36;
Όχι βέβαια.Άρα, μια χαρά φτηνό -θα- είναι το Ariya...
Το μέγεθος της μπαταρίας είναι μη συγκρίσιμο στοιχείο μεταξύ διαφορετικών αυτοκινήτων, καθώς δεν συνδέεται στενά με την αυτονομία, παίζουν ρόλο πολλά πράγματα.. αεροδυναμική, αντιστάσεις, efficiency κινητήρα και regeneration, βάρος, κλπ κλπ κλπ.Και στην BMW, η βασική iX1 έχει 55 χιλιάρικα (με 65άρα μπαταρία), η iX3 62 (με 70άρα), η i4 60 (με 70άρα) και η i4M50 76 (με 80άρα).
Σε λίγο θα γίνουν vintage.......Τα ηλεκτρικά γίνονται φθηνότερα.
Αύξηση 27%
Καλά θα πάει, η ηλεκτροκίνηση στην Ευρώπη.
Με λάστιχα χαμηλής τριβής κύλισης (low rolling resistance) η πρώτη, με performance η δεύτερη.Δεν καταλαβαίνω γιατί έχει δύο τιμές.
Δεν προλαβαίνουν να πουλούν, απλώς δεν απευθύνονται σε 'σένα.Σε λίγο θα γίνουν vintage.......![]()
![]()
![]()
Είμαι Ξάνθη με ηλεκτρικό και έκανα πρόσφατα το Ξάνθη - Θεσσαλονικη Αεροδρόμιο.Καταλαβαίνω απόλυτα το σκεπτικό σου, αλλά εδώ ακριβώς κρύβεται και ο προβληματισμός μου.: στην μεγάλη ανεπάρκεια ταχυφορτιστών , ειδικά στην Β.Α. Ελλάδα. Σου θυμίζω οτι ξεκινώ από την Ξάνθη, άρα υπολόγισε 210 - 220 Χμ για μέσα στη Θεσσαλονίκη, χωρίς σοβαρή δυνατότητα ενδιάμεσης φόρτισης...
Πάντως αν έρθει η ώρα θα σε χρειαστώ για τέτοια tips όσον αφορά τα σημεία φόρτισης και τους συνδιασμούς...
ΑγαπώΜπαζ! Δώσε μου μόνο 5-6 χρόνια να κάνω άλλα 3 παιδιά και ξαναμιλάμε
.
Ενδιαφέρον...Είμαι Ξάνθη με ηλεκτρικό και έκανα πρόσφατα το Ξάνθη - Θεσσαλονικη Αεροδρόμιο.
Ξεκίνησα με 100% (σαν δοκιμή γιατί γενικά το εχω 20-80) με 120 σταθερά και αντλία έφτασα με 40%.
Εκατσα για καφέ 2 ώρες γιατι είχα χρόνο και σε 11 έφτασα 70%.
Στον γυρισμό πάλι με ίδια και έφτασα με 8%.
Αν βιάζεσαι όπως ανάφεραν πας σε DC
Με ποιο ηλεκτρικό, αν επιτρέπεται;Είμαι Ξάνθη με ηλεκτρικό και έκανα πρόσφατα το Ξάνθη - Θεσσαλονικη Αεροδρόμιο.
Ξεκίνησα με 100% (σαν δοκιμή γιατί γενικά το εχω 20-80) με 120 σταθερά και αντλία έφτασα με 40%.
Εκατσα για καφέ 2 ώρες γιατι είχα χρόνο και σε 11 έφτασα 70%.
Στον γυρισμό πάλι με ίδια και έφτασα με 8%.
Αν βιάζεσαι όπως ανάφεραν πας σε DC
Με τι όχημα, αν επιτρέπεται;
Στη σειρά σας κύριε, εγώ το είπα πρώτος!Με ποιο ηλεκτρικό, αν επιτρέπεται;
Είμαι Ξάνθη με ηλεκτρικό και έκανα πρόσφατα το Ξάνθη - Θεσσαλονικη Αεροδρόμιο.
Ξεκίνησα με 100% (σαν δοκιμή γιατί γενικά το εχω 20-80) με 120 σταθερά και αντλία έφτασα με 40%.
Εκατσα για καφέ 2 ώρες γιατι είχα χρόνο και σε 11 έφτασα 70%.
Στον γυρισμό πάλι με ίδια και έφτασα με 8%.
Αν βιάζεσαι όπως ανάφεραν πας σε DC
Edit: το είδα, είναι ένα Hyundai Kona με WLTP 484 χιλιόμετρα και, σύμφωνα με τις δικές σου συνθήκες/συνήθειες οδήγησης πραγματικό range τα 365-370 χιλιόμετρα.Με ποιο ηλεκτρικό, αν επιτρέπεται;
Το ρωτάω για να μπορέσω να συγκρίνω το range του αυτοκινήτου μεταξύ WLTP και πραγματικών συνθηκών.