alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 18.612
- Reaction score
- 32.605
Μη μπερδεύουμε τι θέλουμε να γίνει με το τι γίνεται.
Οι ηλεκτρικές εκδόσεις των Yaris και Corolla θα φάνε ένα καπέλο 12.000€ - 15.000€ στο κεφάλι, τουλάχιστον. Δεν είναι διατεθειμένοι όλοι να δώσουν τόσα χρήματα για αυτοκίνητο, είτε γιατί δεν έχουν είτε γιατί δεν θέλουν, τα έχουμε ξαναπεί. Το θερμικό Yaris είναι ένα αυτοκίνητο που πουλάει σαν τρελό, ο καθένας μπορεί να το πάρει αν του αρέσει, ακόμα και με μηδέν προκαταβολή και 250€ το μήνα για 7-8 χρόνια. Έχετε ιδέα πόσοι αγοράζουν καινούργιο αυτοκίνητο με προκαταβολή από 5000€ μέχρι και μηδέν; Το ηλεκτρικό Yaris των +30.000€ ποιος θα το πάρει από όλους αυτούς που έχουν το θερμικό; Ούτε οι μισοί, μη πω οι μισοί από τους μισούς. Τεράστιο νούμερο χαμένων πωλήσεων για το ηλεκτρικό Yaris αν υπήρχε μόνο ηλεκτρικό.
Μετά έχουμε και τους αρνητές των ηλεκτρικών. Αυτοί θα αργήσουν πάρα πολύ να πάρουν EV. Άλλες χαμένες πωλήσεις από εκεί. Δεν έχετε ιδέα μάλλον τι γίνεται στα social media κάθε φορά που κάποιο site ανεβάζει άρθρο για ηλεκτρικό. Ή τι γίνεται σε άρθρα για οχήματα που θα έρθουν στην Ελλάδα μόνο ως ηλεκτρικά, πχ Jeep Avenger.
Μετά έχουμε τη φόρτιση. Η βασική πηγή αγοραστών ενός οχήματος κατηγορίας Yaris δεν μένουν σε βίλες ή μονοκατοικίες αλλά σε πολυκατοικίες και μάλιστα χωρίς γκαράζ. Που θα φορτίσουν όλοι αυτοί; Στο δρόμο; Με 0.60€/kWh;
Τώρα αυτά τα "αν ήταν το Yaris ηλεκτρικό θα πουλούσαν περισσότερα ηλεκτρικά" και άλλα τέτοια είναι να είχαμε να λέγαμε και ευσεβείς πόθοι.. Ο πολίτης ναι μεν ενδιαφέρεται για το περιβάλλον, αλλά αυτό δεν αλλάζει τη θέση στην βασικότατη ανάγκη του που είναι το πώς θα βγάλει το μήνα. Τώρα θα πει κάποιος πως αυτός που έχει τέτοιες έννοιες δεν θα πάρει καινούργιο αυτοκίνητο, πόσο μάλλον ηλεκτρικό, θα πάρει ένα των 5000€. Λάθος. Αυτός ο άνθρωπος, του χιλιάρικου και άλλο ένα ο/η σύντροφος, με +70% ιδιοκατοίκηση στη χώρα, είναι οι πελάτες του θερμικού Yaris και του κάθε Yaris. Γιατί έτσι είναι ο Έλληνας. Καλός - κακός αυτός είναι δεν αλλάζει.
Καταλαβαίνω ότι εδώ υπάρχουν άνθρωποι που δίνουν πάνω από 30.000€ για ένα αυτοκίνητο, αλλά μη τρελαθούμε παιδιά. Η μειοψηφία είναι, όχι η πλειοψηφία. Και μην αρχίσουμε πάλι τα γνωστά για Ελλάδα vs Ευρώπη κλπ. Τα ίδια αυτοκίνητα αγοράζουν και εκεί και εδώ. Τα έχω ανεβάζει Χ φορές. Ο βασικός όγκος πωλήσεων είναι μέχρι 22.000€, άντε 24.000€.
Οπότε όχι, το ηλεκτρικό Yaris ως μοναδικό μοντέλο προς πώληση δεν έχει καμία τύχη, σε σχέση με το θερμικό αδελφάκι του.
Οι ηλεκτρικές εκδόσεις των Yaris και Corolla θα φάνε ένα καπέλο 12.000€ - 15.000€ στο κεφάλι, τουλάχιστον. Δεν είναι διατεθειμένοι όλοι να δώσουν τόσα χρήματα για αυτοκίνητο, είτε γιατί δεν έχουν είτε γιατί δεν θέλουν, τα έχουμε ξαναπεί. Το θερμικό Yaris είναι ένα αυτοκίνητο που πουλάει σαν τρελό, ο καθένας μπορεί να το πάρει αν του αρέσει, ακόμα και με μηδέν προκαταβολή και 250€ το μήνα για 7-8 χρόνια. Έχετε ιδέα πόσοι αγοράζουν καινούργιο αυτοκίνητο με προκαταβολή από 5000€ μέχρι και μηδέν; Το ηλεκτρικό Yaris των +30.000€ ποιος θα το πάρει από όλους αυτούς που έχουν το θερμικό; Ούτε οι μισοί, μη πω οι μισοί από τους μισούς. Τεράστιο νούμερο χαμένων πωλήσεων για το ηλεκτρικό Yaris αν υπήρχε μόνο ηλεκτρικό.
Μετά έχουμε και τους αρνητές των ηλεκτρικών. Αυτοί θα αργήσουν πάρα πολύ να πάρουν EV. Άλλες χαμένες πωλήσεις από εκεί. Δεν έχετε ιδέα μάλλον τι γίνεται στα social media κάθε φορά που κάποιο site ανεβάζει άρθρο για ηλεκτρικό. Ή τι γίνεται σε άρθρα για οχήματα που θα έρθουν στην Ελλάδα μόνο ως ηλεκτρικά, πχ Jeep Avenger.
Μετά έχουμε τη φόρτιση. Η βασική πηγή αγοραστών ενός οχήματος κατηγορίας Yaris δεν μένουν σε βίλες ή μονοκατοικίες αλλά σε πολυκατοικίες και μάλιστα χωρίς γκαράζ. Που θα φορτίσουν όλοι αυτοί; Στο δρόμο; Με 0.60€/kWh;
Τώρα αυτά τα "αν ήταν το Yaris ηλεκτρικό θα πουλούσαν περισσότερα ηλεκτρικά" και άλλα τέτοια είναι να είχαμε να λέγαμε και ευσεβείς πόθοι.. Ο πολίτης ναι μεν ενδιαφέρεται για το περιβάλλον, αλλά αυτό δεν αλλάζει τη θέση στην βασικότατη ανάγκη του που είναι το πώς θα βγάλει το μήνα. Τώρα θα πει κάποιος πως αυτός που έχει τέτοιες έννοιες δεν θα πάρει καινούργιο αυτοκίνητο, πόσο μάλλον ηλεκτρικό, θα πάρει ένα των 5000€. Λάθος. Αυτός ο άνθρωπος, του χιλιάρικου και άλλο ένα ο/η σύντροφος, με +70% ιδιοκατοίκηση στη χώρα, είναι οι πελάτες του θερμικού Yaris και του κάθε Yaris. Γιατί έτσι είναι ο Έλληνας. Καλός - κακός αυτός είναι δεν αλλάζει.
Καταλαβαίνω ότι εδώ υπάρχουν άνθρωποι που δίνουν πάνω από 30.000€ για ένα αυτοκίνητο, αλλά μη τρελαθούμε παιδιά. Η μειοψηφία είναι, όχι η πλειοψηφία. Και μην αρχίσουμε πάλι τα γνωστά για Ελλάδα vs Ευρώπη κλπ. Τα ίδια αυτοκίνητα αγοράζουν και εκεί και εδώ. Τα έχω ανεβάζει Χ φορές. Ο βασικός όγκος πωλήσεων είναι μέχρι 22.000€, άντε 24.000€.
Οπότε όχι, το ηλεκτρικό Yaris ως μοναδικό μοντέλο προς πώληση δεν έχει καμία τύχη, σε σχέση με το θερμικό αδελφάκι του.