Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.344
Reaction score
32.392
Η Mercedes θα βάλει χιλιάδες φορτιστές, το ίδιο και η Nissan, το ίδιο και η VW, τι γίνεται βρε παιδιά......🙂

 

D

Deleted member 35

Guest
Η Mercedes θα βάλει χιλιάδες φορτιστές, το ίδιο και η Nissan, το ίδιο και η VW, τι γίνεται βρε παιδιά......🙂

Αφού δεν πουλάνε είπαν να μας δελεάσουν αλλιώς.

Όσο για τα όρια που έγραψα πριν πολύ θα ήθελα να δω τέτοιο τεστ. Δηλαδή ξεκινάω από Άμφισσα και ανεβαίνω 51 που είναι όλο στροφές. Μετά Γραβιά, Λαμία που είναι ωραίος ανοιχτός δρόμος αλλά χωρίς να κάνω υπερβολές. Σχεδόν με το νόμιμο όριο 90-100. Μετά Δομοκό η Καρπενήσι που είναι πάλι με στροφές. Και φυσικά με AC η χωρίς για εμάς που είμαστε φυσιολάτρες.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.385
Reaction score
101.506
Αφού δεν πουλάνε είπαν να μας δελεάσουν αλλιώς.

Όσο για τα όρια που έγραψα πριν πολύ θα ήθελα να δω τέτοιο τεστ. Δηλαδή ξεκινάω από Άμφισσα και ανεβαίνω 51 που είναι όλο στροφές. Μετά Γραβιά, Λαμία που είναι ωραίος ανοιχτός δρόμος αλλά χωρίς να κάνω υπερβολές. Σχεδόν με το νόμιμο όριο 90-100. Μετά Δομοκό η Καρπενήσι που είναι πάλι με στροφές. Και φυσικά με AC η χωρίς για εμάς που είμαστε φυσιολάτρες.
143 χιλιόμετρα απόσταση βλέπω. Και 143 επιστροφή, 286. Θα με ενδιέφερε να το κάνω πήγαινε-έλα σεβόμενος...περίπου :whistling: τα όρια, πράγμα για το οποίο φημίζομαι. :roflmao:
Πάντα με AC στους 22. Αν έχει κρύο, με θερμαινόμενα καθίσματα, σε ζέστη με κλιματιζόμενα.

Όταν με το καλό αποκτήσω EV θα το βάλω στο πρόγραμμα. :wink:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.675
Reaction score
142.614
Μετά Γραβιά, Λαμία που είναι ωραίος ανοιχτός δρόμος αλλά χωρίς να κάνω υπερβολές. Σχεδόν με το νόμιμο όριο 90-100
Θα βγάλεις σχεδόν την WLTP.

Ανέτως στο βγάζω με id3 με 58-αρα και με 0°C.


Σε άλλα νέα, έφτασα με 26% μπαταρία για φαγητό στο κόσμος, και συγκεκριμένα για κάτι κόκκαλα (και συκώτια κλπ κλπ)

PXL_20230128_162145400.jpg



Ε, σιγά σιγά να φεύγω.

Screenshot_20230128-193853.png


Τώρα πείτε μου ποια ταβέρνα κερνάει βενζίνη.

Ε; Ποια.

Μάλιστα, είναι η δεύτερη φορά μες στη βδομάδα που με κερνάει.

Τζάμπα έχω ο φορτιστή στο σπίτι. 🤪😂😜😁
 

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
H τιμή που το πήρες έχει διαμορφωθεί μετά από επιδότηση, και φαντάζομαι θα υπάρχει και φθηνότερο C4 με βενζίνη. Η διαφορά τιμής, ως επιβαρυντικός παράγοντας, στα ηλεκτρικά είναι ένα γεγονός - ίσως λόγω νεότερης τεχνολογίας χωρίς, ακόμα, απόσβεση του R&D. Mόνο η Tesla έχει ωριμάσει τεχνολογικά, εξ ου και οι μειώσεις
Πιο ακριβό θα μου έβγαινε ακόμα και το 1.2 σε βενζινοκίνητο με ίδιο επίπεδο εξοπλισμού:

D52DFFCD-50CA-4907-9478-03671F88A2F1.jpeg
 

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
Ναι, αλλά δε ζαλίζει πιο πολύ από το D; Χθες μπήκα σε ένα ηλεκτρικό 2008 (uber), το είχε στο D, ρώτησα γιατι και μου είπε για να μη ζαλίζονται οι επιβάτες.

Ισχύει ή έτσι μου τοπε;
Φαντάσου να οδηγείς με μηχανικό κιβώτιο και να το πηγαίνεις μόνιμα με πρώτη. Να πατάς γκάζι και να το αφήνεις τελείως, να ξαναπατάς γκάζι και να το ξαναφήνεις τελείως.

Έτσι αν το δοκίμασε αρχικά το B, λογικό να το εγκατέλειψε αφού ζάλιζε τους πελάτες. Ειδικά στη θέση σπορ που έχει τρελή ροπή, αν είσαι στο Β και νευρικά πατάς γκάζι και το αφήνεις τελείως, είναι εμετικό.

Στο B δεν το αφήνεις το γκάζι, το μειώνεις γλυκά. Και με γλυκιά μείωση, πάλι το κάνει το regen, δεν χρειάζεται να το πηγαίνεις σαν κατσίκι το αμάξι.

Επομένως ισχύει αυτό που σου είπε, αλλά δεν φταίει το B, αλλά ο λάθος τρόπος οδήγησής του. Αντί να ασχολείται με το ομαλό πάτημα του φρένου για να μην ενοχληθούν οι επιβάτες, πρέπει απλά να μάθει να μειώνει απαλά το γκάζι.
 

Μηνύματα
17.429
Reaction score
24.975
Έτσι αν το δοκίμασε αρχικά το B, λογικό να το εγκατέλειψε αφού ζάλιζε τους πελάτες. Ειδικά στη θέση σπορ που έχει τρελή ροπή, αν είσαι στο Β και νευρικά πατάς γκάζι και το αφήνεις τελείως, είναι εμετικό.
Δηλαδή ο τύπος ήταν κουλαδι από το λίγα
 

Μηνύματα
1.445
Reaction score
2.210
Ηλεκτρικοί του φόρουμ: Οδηγείτε στο D ή στο Β; Τι βολεύει στην κίνηση στην πόλη;
Εγώ στο D.

Ένας λόγος είναι ότι πιστεύω
ότι έτσι θα είναι πιο γρήγορο το αντανακλαστικό μου σε περίπτωση που χρειαστεί φρενάρισμα πανικού (και δεν το αναλάβει το αυτοκίνητο), δηλαδή με το πόδι συνηθσμένο να πηγαίνει προς τα αριστερά σε κάθε μικρή ή μεγάλη επιβράδυνση, ίσως κερδίσω κάποιο ελάχιστο αλά κρίσιμο χρόνο άμα χρειαστεί να φρενάρω ακαριαία.
Προσωπική εκτίμηση όχι απαραίτητα ότι ισχύει.

'Αλλος λόγος είναι ότι προτιμώ να αφήνω το γκάζι όταν θέλω να ρολλάρει το αυτοκίνητο παρά να συνεχίζω να πατάω το γκάζι σταθερά, μου φαίνεται πιο ξεκούραστο.

--------------------------------------------------------------------------

Κατά τα άλλα regen γίνεται είτε πατάς φρένο στο D είτε αφήνεις γκάζει στο B, εφόσον το φρενάρισμα δεν είναι τόσο έντονο ώστε να μην αρκεί το regen, δηλαδή σχεδόν πάντα στα ηλεκτρικά.

Επίσης, αν δεν έχεις αρκετά σταθερό πόδι, στο Β θέλει προσοχή να μην ψιλοαφήνεις το γκάζι, αλλοιώς αυτά τα επαναλαμβανόμενα (πολύ) μικρά αλλά άχρηστα regen ανεβάζουν την κατανάλωση.
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.997
Reaction score
8.883
Εμένα μου εξηγείτε πως γίνεται όλοι να λέτε αν προτιμάτε το D ή το B και εγώ μετά από 2 χρόνια με ηλεκτρικό να μην έχω ιδέα τι είναι το D και το B;

What on earth are you talking about? :idk:

Θα υπέθετα πως είναι κάτι της VW αλλά φαίνεται να το ξέρουν και οι non VW.
 

Μηνύματα
1.445
Reaction score
2.210
έχεις σίγουρα ηλεκτρικό ; :p

θα τα έχει κάπως αλλοιώς το Jaguar (αν δεν κάνω λάθος) αλλά ούτε D ; πως πάει μπροστά; :roflmao:
 

symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.997
Reaction score
8.883
θα τα έχει κάπως αλλοιώς το Jaguar (αν δεν κάνω λάθος) αλλά ούτε D ; πως πάει μπροστά; :roflmao:
D και R (reverse). Αυτά. Εντάξει, έχει και Ν (neutral) 😛

Μετά έχει και τα προφίλ (Eco, Comfort, Sport). Αλλά το "Β" δεν έχω ιδέα τι είναι.
 


symos

You're not worthy!
Μηνύματα
3.997
Reaction score
8.883
OK, άρα είναι απλά η ρύθμιση του regen;
Και συμφώνησαν όλοι (πλην Jaguar αλλά και Tesla αν δεν κάνω λάθος) να το λένε "B mode";

ΟΚ...
 

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
Το ίδιο πράγμα είναι, απλά με διαφορετικό τρόπο ενεργοποίησης.

Στο δικό μου επιλέγω D, και μετά πρέπει να θυμηθώ να πατήσω και το B για να ενεργοποιηθεί το regen. Μετά
από σβήσιμο του κινητήρα δεν
κρατάει στη μνήμη του ότι το θέλω ενεργοποιημένο το regen.

Θα προτιμούσα δηλαδή την υλοποίηση στο δικό σου. Θα το είχα προρυθμισμένο μόνιμα στο High.

Βέβαια το κουμπάκι B είναι διασκεδαστικό να το κάνω on-off. Όσες φορές ξεχνώ και είμαι στο off, το πατώ το B την πρώτη φορά που θα χρειαστεί να πατήσω φρένο. Ενεργοποιείται ακαριαία.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.461
Reaction score
89.069
B φανατικά!

@JOHN MARKOU 15.8KWh/100Km, 6243Km από αρχές Αυγούστου. Βάλε την τιμή (νυχτερινό) της KWh και κάνε τις πράξεις.

6C3B3472-0BAD-4703-BD12-040FF78EA8E1.jpeg


Χοντρικά περίπου 1000Km/μήνα, 158Kwh, 16€/μήνα.
0,07 εχω συμβόλαιο για νυχτερινό, βάλε και κάποιες έξτρα χρεώσεις, άντε να παει 20-22€/μήνα

Δεν υπολογίζω καν τις δωρεάν φορτίσεις στο Cosmos.
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.675
Reaction score
142.614
Δεν υπολογίζω καν τις δωρεάν φορτίσεις στο Cosmos.
Με 2 δωρεάν φορτίσεις στο κόσμος, έχεις βγάλει τα χιλιόμετρα του μήνα.

Σε έχω δει 2 φορές το μήνα στο κόσμος.

Ποιον κοροϊδεύεις ρε; Που πληρώνεις ΔΕΗ δήθεν;

😂🤪😜😁😜🤪😂🤪😜

Πληρώνουν όλοι καύσιμα, πληρώνει κι αυτός.
Άντε καλά.
Με τον πόνο τους παίζει. 😁😂🤪

Αφήνω αυτό εδώ, και δε λέω το τι θα συμβεί του χρόνου.

FB_IMG_1674982237024.jpg
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.344
Reaction score
32.392
Ήρθε ο λογαριασμός Ιανουαρίου που έχει μέσα όλες τις νέες χρεώσεις δικτύου.

Για 722kwh μηναία κατανάλωση, εξοικονόμηση 15% και μετά την επιδότηση......200€ (0,277/kWh)

Περαστικά......μας
200€ το μήνα χωρίς αντλία χωρίς EV και με οικονομία.

Δεν έχει βγει ακόμα ο λογαριασμός αλλά διαβάζω πως μόνο το ΕΤΜΕΑΡ πήγε x3, ανέβηκαν και οι ΥΚΩ. Και δεν έχω τριφασικό, καθώς θα ανέβει και αυτό.
 
Last edited:



Μηνύματα
18.665
Reaction score
22.307
Πιο όμορφες σίγουρα οι κοπέλες που τα παρουσιάζουν, απο το να τα παρουσιάζει ο Μάσκ. :D
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.457
Μηνύματα
3.012.328
Members
38.456
Νεότερο μέλος
Seeyou
Top