Aς ακούσουμε κλασική μουσική!

Μηνύματα
6.846
Reaction score
5.949
Επ' ευκαιρία της Πρωτοχρονιάτικής Συναυλίας της Φιλαρμονικής της Βιέννης, μία άγνωστη πόλκα που σπάνια παίζεται, η Tik Tak του Johann Strauss (του πατρός), είχε περιπέσει στη λήθη, μέχρι ορισμένοι εμπνευσμένοι μαέστροι να την (ξανα) φέρουν στο...φως...Το 2002 ο σπουδαίος Seiji Ozawa την έφερε στο ρεπερτόριο μετά από αρκετό καιρό και 10 έτη μετά ο επίσης σημαντικός (και ατυχώς ήδη απελθών) Mariss Jansons την...επανέφερε...σε μία λαμπρή και με το αρμόζον χιούμορ ερμηνεία.
Enjoyable!
 
Last edited:

Μηνύματα
148
Reaction score
208

Το τελευταίο μέρος της Δοξαστικής Λειτουργίας του Rossini.

Το σπάνια ηχογραφούμενο αυτό έργο με τις υπέροχες μελωδίες που τόσο απλόχερα χαρίζει ο Rossini μην διαλάθει της προσοχής των μουσικόφιλων.
Το έργο σαν Δοξαστική Λειτουργία περιλαμβάνει μόνο το Kyrie και το Gloria χωρίς τα υπόλοιπα μέρη μιας κανονικής Λειτουργίας. Είναι ένα καθαρά οπερατικό έργο με απαιτητικές άριες και θαυμάσιες ορχηστρικές μελωδίες. Η εκτέλεση του Pappano, η ορχήστρα και χορωδία της Santa Cacilia όπως και οι τραγουδιστές είναι εξαιρετικοί και η ηχογράφηση σαφώς καλύτερη της ιστορικής ηχογράφησης του Marriner.
 

Μηνύματα
6.846
Reaction score
5.949
Ένα από τα πλέον εμβληματικά, αινιγματικά, συγκλονιστικά αλλά και συγκινησιακά τραγούδια (Der Doppelgänger από το "Κύκνειο Άσμα") του πλεόν εμπνευσμένου συνθέτη Lieder, του μεγάλου Schubert, στη σπάνια παρουσιάση του στην ενορχήστρωση του Franz Liszt.
Η ερμηνεία μας έρχεται από την πρόσφατη παραγωγή της Harmonia Mundi, με τον τίτλο "Mein Traum" (Το όνειρό μου). Ο βαρύτονος είναι ο εξαιρετικός Stephane Degout (in top form), η Ορχήστρα με όργανα εποχής Pygmalion υπό την διέυθυνση του Raphael Pichon.
A great and rare musical experience.
 
Last edited:


Μηνύματα
2.531
Reaction score
7.352
Και κάτι διαφορετικό για αλλαγή. Ένα app ειδικά για κλασική. Οι πρώτες εικόνες είναι πολύ υποσχόμενες!
Αποκλειστικά για iPhone/Apple music. Από αύριο το απόγευμα διαθέσιμο για download.

 

Μηνύματα
6.846
Reaction score
5.949

Symphony No 8 in G Major, Op. 88

Dvorák Antonin
Η πρώτη σπουδαία Συμφωνία σε Σολ Μέιζονα (μία κατ'εξοχήν κλίμακα για έργα χαράς και θετικής ενέργειας) από την εποχή του Haydn και, κατά τεκμήριο, η πλέον εντυπωσιακή και ευρηματική του εξαίρετου αυτού συνθέτη, ειδικά ως προς την ενορχήστρωση (προσέξτε τη σύνομη φανφάρα στα κόρνα στην τελική κίνηση και την απίστευτη coda στο Φινάλε). Επίσης, η πλεόν σημαντική ως προς την αργή κίνησή της σε σχέση με όλες τις άλλες Συμφωνίες του Dvorak.
Superb listening experience.
 

Μηνύματα
20.074
Reaction score
14.378
Η πρώτη σπουδαία Συμφωνία σε Σολ Μέιζονα (μία κατ'εξοχήν κλίμακα για έργα χαράς και θετικής ενέργειας) από την εποχή του Haydn και, κατά τεκμήριο, η πλέον εντυπωσιακή και ευρηματική του εξαίρετου αυτού συνθέτη, ειδικά ως προς την ενορχήστρωση (προσέξτε τη σύνομη φανφάρα στα κόρνα στην τελική κίνηση και την απίστευτη coda στο Φινάλε). Επίσης, η πλεόν σημαντική ως προς την αργή κίνησή της σε σχέση με όλες τις άλλες Συμφωνίες του Dvorak.
Superb listening experience.
Σ Ευχαριστω για το σχολιασμό.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
22.818
Reaction score
40.984
Και κάτι διαφορετικό για αλλαγή. Ένα app ειδικά για κλασική. Οι πρώτες εικόνες είναι πολύ υποσχόμενες!
Αποκλειστικά για iPhone/Apple music. Από αύριο το απόγευμα διαθέσιμο για download.


338389881_187325190741745_2678238932793870744_n.jpg



337893284_973995290646230_7941884598211657374_n.jpg
 

Μηνύματα
148
Reaction score
208



Μηνύματα
6.846
Reaction score
5.949
Τα λουλουδια στην κυρια απο μενα!! Η τελος παντων καπως ετσι.....
Four Don Juans and one Netrebko - YouTube
Επειδή ο Mozart θέλει και κάποια ιδωματική ερμηνεία από πιο ειδικευμένους ερμηνευτές και ο ρόλος της Zerlina είναι γραμμένος για μία...light Mezzo Soprano και όχι μία δραματική Soprano όπως είναι η Άννα μας, ιδού ένα πιο Μοτσάρτιο "La ci darem la mano" με τον πλέον πειστικό Don Giovanni, τον αδικοχαμένο αλλά σπουδαία φωνή και εξαιρετικό βαρύτονο Dmitri Hvorostovsky, και την απολαυστική και θαυμάσια Mezzo Elina Garanca ως η χαριτωμένη...Zerlina.
 
Last edited:

Μηνύματα
6.846
Reaction score
5.949
Σίγουρα η Ανούλα είναι η Diva, το "βαρύ πυροβολικό" του σήμερα, αλλά για την μάλλον αρκετά ευαίσθητα όμορφη αυτή Βιενέζική Άρια του σπουδαίου στο ρεπερτόριο αυτό Lehar, μία άλλη λιγότερο "εμφατική" Ρωσίδα αλλά θαυμάσια και πιο ευαίσθητη φωνή, η εξαίρετη Sonya Yoncheva, μας δίνει μία πιο αισθαντική και πιο κοντά στο Βιενέζικό κλίμα ερμηνεία...
 
Last edited:

Μηνύματα
4.867
Reaction score
3.925
Σίγουρα η Ανούλα είναι η Diva, το "βαρύ πυροβολικό" του σήμερα, αλλά για την μάλλον αρκετά ευαίσθητα όμορφη αυτή Βιενέζική Άρια του σπουδαίου στο ρεπερτόριο αυτό Lehar, μία άλλη λιγότερο "εμφατική" Ρωσίδα αλλά θαυμάσια και πιο ευαίσθητη φωνή, η εξαίρετη Sonya Yoncheva, μας δίνει μία πιο αισθαντική και πιο κοντά στο Βιενέζικό κλίμα ερμηνεία...
Εξαιρετικη η ερμηνεια της Σονια μιστερ πρινκηπα, αλλα ....η Ανουλα ειναι αεικινητη, πολυ πιο εντονο το θεατρικο στοιχειο. Γουστα θα μου πεις ειναι αυτα και θα συμφωνησω.
 

Μηνύματα
4.867
Reaction score
3.925
Επειδή ο Mozart θέλει και κάποια ιδωματική ερμηνεία από πιο ειδικευμένους ερμηνευτές και ο ρόλος της Zerlina είναι γραμμένος για μία...light Mezzo Soprano και όχι μία δραματική Soprano όπως είναι η Άννα μας, ιδού ένα πιο Μοτσάρτιο "La ci darem la mano" με τον πλέον πειστικό Don Giovanni, τον αδικοχαμένο αλλά σπουδαία φωνή και εξαιρετικό βαρύτονο Dmitri Hvorostovsky, και την απολαυστική και θαυμάσια Mezzo Elina Garanca ως η χαριτωμένη...Zerlina.
Θα μαλωσουμε εδω. Αν και ειμαι μεγαλος φαν της Elina Garanca, ολοκληρο θεατρικο στηθηκε στην περιπτωση που εβαλα, και ο Πλασιμπο Ντομινκο σε ρολο διευθυντη ορχηστρας (αντικατεστησε για λιγο τον Γκεργκιεβ ο οποιος ειχε γενεθλια). Αυτη η κλασικη μ αρεσει που την φερνει πολυ πιο κοντα στον απλο πολιτη. Λιγο νωριτερα ειχαμε μια καταπληκτικη εκτελεση στο ....Vieni, t affretta...or tutti, sorgete ωπου η Netrebko δινει τα ρεστα της. (Αξιζει να προσεξουμε στην εναρξη την οδοντογλυφιδα του Γκεργιεβ - ειναι χρησιμοποιημενη η οχι?)

 
Last edited:

Μηνύματα
6.846
Reaction score
5.949
Εξαιρετικη η ερμηνεια της Σονια μιστερ πρινκηπα, αλλα ....η Ανουλα ειναι αεικινητη, πολυ πιο εντονο το θεατρικο στοιχειο. Γουστα θα μου πεις ειναι αυτα και θα συμφωνησω.
Πέρα από τα ζήτήματα "γούστου", το πρόβλημα με την Ανούλα είναι ότι δεν ερμηνεύει την ευαίσθητη και τόσο αισθαντική Άρια του Lehar αλλά κάνει το δικό της "σόου" με την εν λόγω Άρια...Αντίθετα, η εξίσου Ρωσίδα Sonya Yoncheva μας δίνει μία εξαιρετική Βιενέζική και πλήρους μουσικότητας Άρια.
Η Ανούλα το έχει καταλάβει καλά ότι της πάει καλλίτερα το σόου...
Θα μαλωσουμε εδω. Αν και ειμαι μεγαλος φαν της Elina Garanca, ολοκληρο θεατρικο στηθηκε στην περιπτωση που εβαλα, και ο Πλασιμπο Ντομινκο σε ρολο διευθυντη ορχηστρας (αντικατεστησε για λιγο τον Γκεργκιεβ ο οποιος ειχε γενεθλια). Αυτη η κλασικη μ αρεσει που την φερνει πολυ πιο κοντα στον απλο πολιτη. Λιγο νωριτερα ειχαμε μια καταπληκτικη εκτελεση στο ....Vieni, t affretta...or tutti, sorgete ωπου η Netrebko δινει τα ρεστα της. (Αξιζει να προσεξουμε στην εναρξη την οδοντογλυφιδα του Γκεργιεβ - ειναι χρησιμοποιημενη η οχι?)

Και εδώ μιλάμε για πραγματικό στήσιμο υπερβάλλοντος σόου, χρησιμοποιώντας...τον Mozart και μάλιστα σε ένα τόσο αισθαντικό, σχεδόν εσωστρεφές (intimate) και εξαιρετικής ευαισθησίας ντουέτο. Οι δύο ρόλοι πρέπει να είναι πολύ ευαίσθητα ισορροπημένοι και οι δύο σολίστες σε απόλυτη αρμονία, πράγμα που επιτυγχάνεται, σε πολύ ικανό βαθμό από τον μοναδικό Hvorostovsky και την Garanca. Το πραγματικό έργο είναι ένα απλό αλλά εξαιρετικής ομορφιάς και ευαισθησίας ντουέτο. Τίποτε παραπάνω αλλά και τίποτε λιγότερο.
Ο ρόλος της Λαίδης Μάκβεθ της πάει στη φωνή της, αλλά και εδώ υπολείπεται η πολύ βασική για έργο Verdi και μάλιστα για το Σαιξπηρικό Μάκβεθ απαραίτητη ερμηνεία.
Εδώ βλέπουμε τη διαφορά σε μία άλλη σπουδαία (και λιγότερο "θεαματική") δραματική σοπράνο, τη Ρωσίδα Sondra Radvanovsky, η οποία, πέρα από τις φωνητικές απαιτήσεις του ρόλου, αντιμετωπίζει, σε πολύ ικανό βαθμό, και τις πιο μεγάλες απαιτήσεις της αναγκαίας ερμηνείας ένος τέτοιου Σαιξπηρικού ρόλου σε πραγματική παράσταση...
 
Last edited:


Μηνύματα
6.846
Reaction score
5.949
Τι μας εβαλες να συγκρινουμε πριγκηπα, Πορσε με Ζασταβα?
Το ποια είναι "Πόρσε" και ποια "Ζαάσταβα" άσε να το κρίνουν κάποιοι πιο ειδικοί.
Ούτε η μία ούτε η άλλη είναι...Πόρσε ή Ζάσταβα. Απλά, η αγαπημένη μάς Άννα κάνει αρκετά καλό σόου με την δυνατή αλλά μάλλον συχνά όχι δουλεμένη ερμηνευτικά φωνή της (διάβασε την κριτική του CD της με Άριες από έργα του Verdi) σε σχέση με άλλες πιο αφοσιωμένες στην (δύσκολή και λίαν απαιτητική) τέχνη τους να ερμηνεύουν ωσαύτως τους εμβληματικούς ρόλους τους, όπως π.χ. αυτοί του Σαιξπηρικού ρεπερτορίου του Verdi.
Ειδικά για τη Radvanovsky, πάρα τις όποιες επιφυλάξεις μπορεί να έχει κανείς για τη φωνή της (προσωπικά έχω ελάχιστες) έχει καταφέρει να πλησιάσει την ερμηνευτική διείσδυση των λίαν απαιτητικών ερμηνευτικά ρόλων του Verdi και του Puccini. Λίαν προσφάτως, κυκλοφόρησε στη Warnere Classics μία πολπυ ικανοποιητική ως προς τον title role Turandot. Αμφιβάλλω εάν και πότε η Αννούλα μας θα επιχειρήσει μία πλήρη έκδοση (πολλώ μάλλον παρουσίαση στο θέατρο) αυτού του τιτάνιου για τη σοπράνο ρόλο.
Τέλος, προσφάτως, στη Metropolitan Opera της Ν.Υ., η Radvanovsky ερμηνευσε (τραγουδιστικά αλλά κυρίως ερμηνευτικά) τη Μήδεια του Cherubini (a Maria Callas signature role)!
 
Last edited:

Μηνύματα
1.058
Reaction score
731
Παίδες, για πια Αννούλα μιλάτε ; δεν υπάρχει πια, εδώ και χρόνια, έχει γίνει Αννάρα, 100+κιλά, νομίζω ότι κυρίως ασχολείται με κάτι εστιατόρια που άνοιξε με τον επίσης ευτραφέστατο σύζυγο ... απελευθερώθηκε η γυναίκα από την τυραννία του ίματζ, που φαίνεται ότι την βασάνιζε ...

τώρα ερμηνευτικά Πόρσε δεν ήταν ποτέ, άντε μέχρι Άουντι σειρά 5, μην τρελαθούμε ... απλά όσο εμφανισιακά ήταν στα ντουζένια της, το πρόσωπο, οι ματάρες και οι εν γένει μούτες που μας χάριζε μας έκανε να τα παραβλέπουμε όλα ....
 

Μηνύματα
6.846
Reaction score
5.949
Παίδες, για πια Αννούλα μιλάτε ; δεν υπάρχει πια, εδώ και χρόνια, έχει γίνει Αννάρα, 100+κιλά, νομίζω ότι κυρίως ασχολείται με κάτι εστιατόρια που άνοιξε με τον επίσης ευτραφέστατο σύζυγο ... απελευθερώθηκε η γυναίκα από την τυραννία του ίματζ, που φαίνεται ότι την βασάνιζε ...

τώρα ερμηνευτικά Πόρσε δεν ήταν ποτέ, άντε μέχρι Άουντι σειρά 5, μην τρελαθούμε ... απλά όσο εμφανισιακά ήταν στα ντουζένια της, το πρόσωπο, οι ματάρες και οι εν γένει μούτες που μας χάριζε μας έκανε να τα παραβλέπουμε όλα ....
Προσυπογράφω τη δεύτερη παράγραφό σας. Άλλωστε, έγραψα και εγώ σχετικά με την όποια αξία της Άννας...η οποία ουδόλως μπορεί να φθάσει, κατ' αναλογια, αυτήν της...Porsche.
Πάντως, ως προς την καρίερά της, φαίνεται ότι δεν έχει αποσυρθεί αποκλειστικά στα "εστιατόρια που άνοιξε". Η Met την αποκήρυξε μεν, λόγω των στενών σχέσεων με το Κρεμλίνο και τη μη καταδίκη της Ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία, αλλά την είχε προγραμματίσει για το ανέβασμα δύο πολύ σημαντικών έργων του ρεπερετορίου, τον Don Carlo του Verdi και την Turandot του Puccini! Επίσης, διαβάζω στη Deutsche Welle ότι δύο συναυλίες της στο Διεθνές Φεστιβάλ του Μαίου στο Wiesbaden είναι ήδη sold out, αν και εκεί αντιμετωπίζει το ζήτημα της ακύρωσης της εμφάνισής της για τους ίδιους με την Met λόγους.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
  • PeterMeni
    DIY - "Επαγγελματίας"
  • xfader
    Segregation supporter

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.323
Μηνύματα
2.858.537
Members
37.895
Νεότερο μέλος
Mark Zappa
Top