Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Zizik

Safety Last
Super Moderator
Μηνύματα
43.472
Reaction score
78.382
Τιμή, λέγανε από 90 χιλιάρικα.
:roflmao::roflmao::roflmao: Ακόμα και γυμνό όπου παραδοσιακά λείπουν βασικά πράγματα, θα είναι ακριβότερο.


Κάπως έτσι:
  • Macan E 400bhp
  • Macan 4S 500bhp
  • Macan Turbo 600bhp
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.893
Reaction score
44.972
δογματισμός
η τυφλή προσκόλληση σε δόγματα, χωρίς κριτική σκέψη και χωρίς αποδείξεις

Χαχα, πες λοιπόν, τι θα κερδίσω με ICE για χρήση σε κοντινές αποστάσεις, αφού θεωρείς ότι δεν έχω κριτική σκέψη και αποδείξεις.
τι να πω και εγώ; αφού έχεις κάνει όλους τους υπολογισμούς στο

τι θα κερδίσω με ICE για χρήση σε κοντινές αποστάσεις
και έχεις καταλήξει στο

ICE δεν παίρνω με τίποτα ξανά όσο ζω
περιττεύει κάθε άλλη σκέψη, κριτική ή όχι, με αποδείξεις ή χωρίς
 

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
Όχι, πες, είμαι όλος αυτιά.

Με ICE ή υβριδικό θα κερδίσω στον θόρυβο; Στην οικονομία; Στα σέρβις; Σε ποιον τομέα θα έχω κάποιο όφελος, ώστε να μην προτιμήσω αμιγώς ηλεκτρικό;
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.893
Reaction score
44.972
Ωραίος είσαι με τα πολλά αυτιά.
Δεν έχω να πω τίποτα. Δεν ξέρω εγώ από αυτά.
 

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
Κατά τα άλλα εγώ είμαι ο δογματικός, ο χωρίς κριτική σκέψη και αποδείξεις :)
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.105
Reaction score
143.572
:roflmao::roflmao::roflmao: Ακόμα και γυμνό όπου παραδοσιακά λείπουν βασικά πράγματα, θα είναι ακριβότερο.


Κάπως έτσι:
  • Macan E 400bhp
  • Macan 4S 500bhp
  • Macan Turbo 600bhp
Ναι, κάπως έτσι.

Λένε και για μια πιο δυνατή gts έκδοση με φτακόσχια κάτι άλογα.

Για την τιμή, σταθερά λεν μέχρι και πριν από ένα μήνα, πως θα ξεκινάει από 80 χιλιάδες δολάρια, δηλαδή πιο κάτω από τάικαν.

Για να δούμε..


Πόσο γυμνό να είναι στα 80 χιλιάρικα που λεν;

ΥΓ. Στην Ελλάδα η τάικαν ξεκινά από 97.800 και έχουν πει πως το Μακάν θα είναι πιο φτηνό, άρα πιθανώς να παίζει μια έκδοση και κάτω από 90 χιλιάρικα.
 
Last edited:




melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.893
Reaction score
44.972
Κατά τα άλλα εγώ είμαι ο δογματικός, ο χωρίς κριτική σκέψη και αποδείξεις :)

όχι βρε μην κάνεις έτσι, το παίρνω πίσω και ζητώ ταπεινά συγγνώμη.

Να και μια ιστορία να γελάσει το χειλάκι μας.

Αυτό που έχεις πάθει εσύ με τα ICE εγώ το έχω πάθει με γκόμενες.
Της έλεγα, δεν έχω μάτια για άλλη για όσο ζω. Και μην φανταστείς ότι το έκανα χωρίς κριτική σκέψη, επιχειρήματα και αποδείξεις. Με όποια και να τη σύγκρινα έβγαινε πρώτη, σε όλα. Σε ομορφιά, σε τρόπους, σε οικονομία, σε θόρυβο. Ημουν απολύτως σίγουρος ότι δεν θα ξαναπάω με άλλη γυναίκα.
Ε, το έπαθα με καμιά δεκαριά διαφορετικές γκόμενες στην πορεία της ζωής μου και μετά το έκοψα...να το λέω.
 

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
Η θετικότατη εμπειρία της συμβίωσης ένα χρόνο με ηλεκτρικό και 27.000χλμ δεν μου αφήνει περιθώρια να φανταστώ πιθανότητα πισωγυρίσματος σε ICE.

Για δεύτερο αμάξι που προορίζεται για χρήση εντός πόλης-κοντινών διαδρομών, η πιθανότητα να σκεφτώ ICE είναι μηδενική. Αδιανόητο τελείως.

Ούτε στα 80s είμαστε να συζητάμε για Σταρλετάκι για αυτοκίνητο πόλης, ούτε στις αρχές του αιώνα για υβριδικά Toyota.
Ας μπουν στο χρονοντούλαπο της ιστορίας όλα αυτά. Φτάνει.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.732
Reaction score
32.716
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.105
Reaction score
143.572
Χρήσιμα upgrades στο 3.2:

PXL_20230529_191112486.jpg


Δείχνει (αν θες) και κατανάλωση στο δεξί τμήμα της μικρής οθόνης πίσω από το τιμόνι, ειδάλλως εκεί δείχνει πλοήγηση.

Επίσης κατά τη φόρτιση, δείχνει ταχύτητα φόρτισης τόσο σε km/h όσο και σε kW.

Λένε πως έχει γίνει πιο γρήγορη η φόρτιση, πως φτάνει 150 ή 170 kW max, δεν πήγα ακόμα σε DC να το δω.

Είναι και πιο γρήγορη η απόκριση του ινφοτέινμεντ, δηλαδή δε περιμένεις 5-6 δευτερόλεπτα να περάσει κάθε γράμμα στο search του google maps.

Δυστυχώς, πάλι δεν λειτουργεί σωστά η φόρτιση σε συγκεκριμένους χρόνους στην τοποθεσία που έχεις σώσει (σπίτι) ώστε να φορτίζει με νυχτερινό, πάλι πάει αμέσως να ξεκινήσει φόρτιση μόλις το βάζεις στη μπρίζα.

Κολλάει κάτι (οτιδήποτε) κατά μέσο όρο 1 φορά στις 2 μέρες, χθες δε δούλευε ήχος, ούτε στο στέρεο ούτε στο τηλέφωνο, ήθελε ρισετ το ινφοτέινμεντ.

Εξαφανίστηκαν τα παιχνίδια, θα τα ξαναβάλουν σιγά σιγά, ανά χώρα. Έχει ένα ωραίο νέο παιχνιδάκι, με αυτοκίνητο να κάνεις το Σουμάχερ (κλόπιράιτ από Τεσλα).

Δεν έχει ακόμα apps για Spotify, tidal, κλπ, αλλά αυτά δουλεύουν εξαιρετικά με android auto, εφόσον βέβαια δουλεύει το ίδιο το android auto, το οποίο μια μέρα στις τόσες διαλέγει να μη δουλεύει.

Τι α κάεις; Α κατς α μαλώεις; 😁🤪😂


ΥΓ. Έχω την εντύπωση πως έχει χαμηλότερη κατανάλωση. Ναι, οκ, έφτιαξε ο καιρός. Ωστόσο 11,9kWh δεν έπιανα καθόλου εύκολα, πόσο μάλλον χθες που έβρεχε με 19° και 18° θερμοκρασία, δεν περίμενα με τίποτα τέτοια νούμερα, κι εννοείται πως στα φανάρια χαιρετούσα και τα μηχανάκια, πάνω από 100m άφηνα απόσταση από τον δεύτερο ταχύτερης εκκίνησης.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.732
Reaction score
32.716
Να, κάτι τέτοια μου τι δίνουν στα νεύρα. Ας μην κάνει 100 πράγματα όποτε θέλει.
Ας κάνει 10, 20. Να τα κάνει όμως χωρίς αλλά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.105
Reaction score
143.572
Δεν είναι έτσι.

10, 20 πράγματα κάνει το γιαρις, που τα κάνει καλά και δε κολλάει ποτέ, αλλά είναι με ινφοτέινμεντ από το μεσαίωνα. Όχι, ευχαριστώ, δε θα πάρω.

100 πράγματα κάνει το iD και έχει θεματακια καμιά φορά, αλλά καλύτερα με θεματακια παρά να γίνει ένα τίποτα με μπόλικο καθόλου σα το γιαρις.

Συγκριτικά βέβαια, το ινφοτέινμεντ του Τέσλα κάνει 100.000 πράγματα, αλλά και κει μη νομίζετε πως λείπουν τα θεματακια, απλώς έχει ξεπεράσει το εμβρυϊκό στάδιο των iD, ξεπέρασε και το παιδικό στάδιο, και το εφηβικό, πήγε και πανεπιστήμιο, έκανε και μεταπτυχιακό, παντρεύτηκε, έκανε παιδιά, έκανε εγγόνια, έχει δισέγγονα τώρα, και να, του πονάει καμιά φορά το γόνατο. 80 χρόνια μπροστά είναι, αλλά όπως κάθε σοφτγουερ, έχει θεματακια.

Να, προ μηνός, στο Τέσλα δεν ανέβαζε full HD ανάλυση σε βίντεο στο YouTube, χαμός έγινε από παράπονα, πολύ βρισιδι έπεσε. Ευτυχώς το διόρθωσαν, ήταν ανυπόφορο για τους χρήστες. 😁🤪😂

Όλα τα σύγχρονα και πλούσια ινφοτέινμεντ με πολλές δυνατότητες, που ακολουθούν την τεχνολογία και τις εξελίξεις στα σοφτγουερ των κινητών τηλεφώνων (έκδοση android, έκδοση android auto, εφαρμογές Google, κλπ) έχουν θεματακια.
 
Last edited:

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.920
Reaction score
90.078
Εγώ είμαι με το "λίγα και σωστά". Χωρίς bugs παρακαλώ.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.105
Reaction score
143.572
Το ινφοτέινμεντ του γκρουπ βαγκ, σαφώς ακολουθεί μια πορεία συνεχούς βελτίωσης.

Όταν πήρα το αυτοκίνητο, πριν 2 χρόνια, είχε το 2.1 σοφτγουερ, πήγαμε στο 2.2, 2.3, 2.4, 3 και 3.1 -3.2.

Αναβαθμίστηκαν πάρα πολλά πράγματα, προστέθηκαν πολλές δυνατότητες, βελτιώθηκε η ταχύτητα απόκρισης, οι χρόνοι φόρτισης, η διαχείριση της μπαταρίας στα κρύα, τώρα θα βγει και preconditioning της μπαταρίας λένε.

Μέσα σε 2 χρόνια το αυτοκίνητο που πήρα έχει αναβαθμιστεί ουσιαστικά σε πάρα πολλές παραμέτρους, κάνει πλέον πολύ περισσότερα πράγματα και καλύτερα.

Δεν είχα διζωνικό κλιματισμό όταν το πήρα, τώρα έχω. Και smart climate έχω, κάνει ωραία πράματα.

Βελτιώθηκε η λειτουργία των matrix led φώτων, μεγάλες διαφορές, όχι αστεία.

Βελτιώθηκε η λειτουργία του lane assist, πραγματικά μεγάλες διαφορές.

Όλο το adaptive cruise control έχει σοβαρή βελτίωση.

Βελτιώθηκε η εικόνα από την κάμερα οπισθοπορείας, τόσο στα χρώματα και στην ανάλυση, όσο και στην εικόνα που βλέπω τη νύχτα ή γενικά σε σκοτεινά μέρη, όταν κάνω όπισθεν.

Βελτιώθηκε η κατανάλωση, άλλαξαν πολλά.

Το αυτοκίνητο που οδηγώ σήμερα, είναι κλάσεις καλύτερο από το αυτοκίνητο που πήρα πριν 2 έτη! Σοβαρές διαφορές, όχι αστεία.

Πρωτόγνωρη εμπειρία! ❤

Καλώς ή κακώς, τα EV έχουν τερατώδη σχέση με το σοφτγουερ, σε όλες τους τις λειτουργίες, είτε στις βασικές (drivetrain, συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης, έλεγχος και διαχείριση μπαταρίας υψηλής τάσης, απομακρυσμένος έλεγχος, καμπύλες φόρτισης, διαχείριση αντλίας θερμότητας, διαχείριση regeneration, καμπύλες ισχύος του/των μοτέρ κίνησης, εμπλοκή των φυσικών φρένων σε σχέση με τα drive modes, κλπ κλπ κλπ μέχρι χρήση google maps, εύρεση σταθμών φόρτισης, υπολογισμός αυτονομίας, και φυσικά μέχρι την απόδοση του ηχητικού συστήματος και εφαρμογών streaming).

Tablet με Ρόδες. Τι α κάεις; Αυτά έχει η ζωή.
 

Μηνύματα
971
Reaction score
1.499
100 πράγματα κάνει το iD και έχει θεματακια καμιά φορά, αλλά καλύτερα με θεματακια παρά να γίνει ένα τίποτα με μπόλικο καθόλου σα το γιαρις.

Διαβάζω τα πάντα ολα για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θεωρώντας οτι ειναι το μέλλον, διάβασα οτι στο cupra born εχουν λυθεί πολλά απο τα προβληματάκια που εχει η μαμά εταιρεία με το ID 3.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.920
Reaction score
90.078
Το ινφοτέινμεντ του γκρουπ βαγκ, σαφώς ακολουθεί μια πορεία συνεχούς βελτίωσης.

Όταν πήρα το αυτοκίνητο, πριν 2 χρόνια, είχε το 2.1 σοφτγουερ, πήγαμε στο 2.2, 2.3, 2.4, 3 και 3.1 -3.2.

Αναβαθμίστηκαν πάρα πολλά πράγματα, προστέθηκαν πολλές δυνατότητες, βελτιώθηκε η ταχύτητα απόκρισης, οι χρόνοι φόρτισης, η διαχείριση της μπαταρίας στα κρύα, τώρα θα βγει και preconditioning της μπαταρίας λένε.

Μέσα σε 2 χρόνια το αυτοκίνητο που πήρα έχει αναβαθμιστεί ουσιαστικά σε πάρα πολλές παραμέτρους, κάνει πλέον πολύ περισσότερα πράγματα και καλύτερα.

Δεν είχα διζωνικό κλιματισμό όταν το πήρα, τώρα έχω. Και smart climate έχω, κάνει ωραία πράματα.

Βελτιώθηκε η λειτουργία των matrix led φώτων, μεγάλες διαφορές, όχι αστεία.

Βελτιώθηκε η λειτουργία του lane assist, πραγματικά μεγάλες διαφορές.

Όλο το adaptive cruise control έχει σοβαρή βελτίωση.

Βελτιώθηκε η εικόνα από την κάμερα οπισθοπορείας, τόσο στα χρώματα και στην ανάλυση, όσο και στην εικόνα που βλέπω τη νύχτα ή γενικά σε σκοτεινά μέρη, όταν κάνω όπισθεν.

Βελτιώθηκε η κατανάλωση, άλλαξαν πολλά.

Το αυτοκίνητο που οδηγώ σήμερα, είναι κλάσεις καλύτερο από το αυτοκίνητο που πήρα πριν 2 έτη! Σοβαρές διαφορές, όχι αστεία.

Πρωτόγνωρη εμπειρία! ❤


Καλώς ή κακώς, τα EV έχουν τερατώδη σχέση με το σοφτγουερ, σε όλες τους τις λειτουργίες, είτε στις βασικές (drivetrain, συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης, έλεγχος και διαχείριση μπαταρίας υψηλής τάσης, απομακρυσμένος έλεγχος, καμπύλες φόρτισης, διαχείριση αντλίας θερμότητας, διαχείριση regeneration, καμπύλες ισχύος του/των μοτέρ κίνησης, εμπλοκή των φυσικών φρένων σε σχέση με τα drive modes, κλπ κλπ κλπ μέχρι χρήση google maps, εύρεση σταθμών φόρτισης, υπολογισμός αυτονομίας, και φυσικά μέχρι την απόδοση του ηχητικού συστήματος και εφαρμογών streaming).

Tablet με Ρόδες. Τι α κάεις; Αυτά έχει η ζωή.
Τα περισσότερα από όσα αναφέρεις είναι firmware και όχι software, τουλάχιστον έτσι τα βλέπω εγώ.
Software είναι (για εμένα) οι διάφορες εφαρμογές του infotainment, ρυθμίσεις φόρτισης, γενικά το άμεσο interaction χρήστη-υπολογιστη.
Αντίθετα firmware είναι όσα επηρεάζουν την λειτουργία του οχήματος χωρίς να το παίρνεις χαμπάρι άμεσα , όπως η κατανάλωση ή η ταχύτητα φόρτισης.
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.740
Μηνύματα
3.025.855
Members
38.490
Νεότερο μέλος
Nikos88
Top