Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.607
Reaction score
32.596
Προτιμώ 1000 φορές 10-20 αλλά να δουλεύουν, παρά 100 που να δουλεύουν αν και όταν. Θα ξέρω ότι όταν έχω 10-20, τα έχω, δουλεύουν. Δεν θα χρειαστώ κάτι άλλο που θα αντικαταστήσει αυτά τα 10-20, όταν τα χρειαστώ. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου να βλέπω μια οθόνη πολυμέσων με 80-90 apps που έχουν άποψη.
Τώρα θα έχω 100 και δεν θα ξέρω τι από όλα αυτά δεν θα δουλέψει, και πότε. Ούτε αν θα δουλέψει όταν το χρειαστώ. Από τη στιγμή που το πλήρωσα να το έχει, και δεν το έχω όταν το θέλω, στην ουσία πλήρωσα κάτι που δεν δουλεύει. Δεν έχει καμία σημασία αν δεν δούλεψε τότε και δούλεψε μετά. Αυτό δεν είναι ομαλή λειτουργία αλλά beta version.
To beta δεν το πουλάς για κανονικό, ούτε το διαφημίζεις. Δεν το βάζεις καν στον κατάλογο των features. Ούτε θέτεις τον πελάτη σου beta tester εν αγνοία του και με κόστος δικό του μάλιστα.

Ας βάλουν ΟΤΑ και να προσθέτουν ένα κάθε μήνα, όταν θα είναι έτοιμο.

'Έτσι σκέφτομαι, έτσι δουλεύω, αυτά ζητάω.
Δεν έχω τη διάθεση να παίζω. Ούτε με τα αμάξια, ούτε με τα ηχοσυστήματα. Με τίποτα.
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.937
Reaction score
143.155
Ακόμα και οι ενδείξεις στο head up display έχουν αναβαθμιστεί πολύ σοβαρά από τότε που το πήρα.
Και στο 3.2 έχει αλλαγές.

Και τα φώτα στην καμπίνα, η γραμμή των λεντ μπροστά στο παρμπρίζ, δείχνει περισσότερα.

Και το ανεβοκατέβασμα των παραθύρων έχει νέες δυνατότητες με το καινούριο σοφτγουερ! Χαχαχαχαχαχαχαχαχα

Όλα θέμα σοφτγουερ είναι.

Τώρα (ξέχασα να πω) έχει ανοίξει το σοφτγουερ στο 3.2 για plug and charge.

Δοκιμές έξω, σε ionity, λένε ότι 9 στις 10 φορές, δουλεύει.

Η ΔΕΗ blue υποστηρίζει plug and charge.

Θα το δοκιμάσω.

PXL_20230526_173123711.jpg
 
Last edited:

Μηνύματα
17.555
Reaction score
25.194
Και το ανεβοκατέβασμα των παραθύρων έχει νέες δυνατότητες με το καινούριο σοφτγουερ!
δηλαδή; αναγνωρίζει από το πάτημα αν ανοίγει ςπαράθυρο για κλάσεις ή για να χαζέψεις κάνα πάτο ;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.937
Reaction score
143.155
δηλαδή; αναγνωρίζει από το πάτημα αν ανοίγει ςπαράθυρο για κλάσεις ή για να χαζέψεις κάνα πάτο ;
Δηλαδή μπορείς με πάτημα ενός κουμπιού να ανεβοκατεβαίνουν και τα 4 παράθυρα όσο θες, λίγο; Λίγο. Περισσότερο; Περισσότερο.

Μέχρι τώρα, με 1 κουμπί, κατέβαιναν μόνον μέχρι τέρμα κάτω, δεν είχες τη δυνατότητα ενδιάμεσων θέσεων.

Έπρεπε να πας σε ένα ένα παράθυρο, με ξεχωριστό πλήκτρο, για ενδιάμεσες θέσεις.

Από χθες προχθές που έκανα την αναβάθμιση, το τσεκαρα (είχα διαβάσει περί αυτού) και αναλόγως του χρόνου που κρατάω πατημένο το κουμπί, τόσο κατεβαίνει, δε πάει τέρμα, παρά μόνο αν το πατήσω στιγμιαία.
 

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
Σε μένα κάνανε αναβάθμιση κατά το ετήσιο σέρβις του eC4, δεν είδα καμιά διαφορά στις λειτουργίες-ευκολίες.
Τα λίγα που κάνει δηλαδή και πριν δούλευαν ρολόι, και τώρα το ίδιο.

Το εκτιμώ βέβαια ότι ένα χρόνο δεν έχει κάνει κιχ το οτιδήποτε στο αμάξι και στο software, αλλά και από την άλλη, με εκνευρίζει π.χ. να βλέπω τη φόρτιση να τη μετρά με χιλιόμετρα την ώρα αντί να μου λέει απλά την παρεχόμενη ισχύ σε kW.
Το βάζω σε 22άρη φορτιστή π.χ. και αντί να αναγράφει τα kW μου λέει 128χλμ/ώρα.
Δηλαδή σε μια ώρα θα προστεθούν 128χλμ στην αυτονομία του αυτοκινήτου.
Χαζομάρες. Λες και είναι σταθερή η κατανάλωση.

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.607
Reaction score
32.596
Το είχα δει σε ένα video αυτό και μου έκανε εντύπωση. Δεν είχε ποσοστό μπαταρίας αλλά χλμ.
Ακόμα έτσι είναι;
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.937
Reaction score
143.155
Ε, έτσι ήταν και στο iD.

Τώρα μόλις πρόσθεσαν τα kW φόρτισης ως ένδειξη.
Μέχρι χθες, έβλεπα μόνο km/h κατά τη φόρτιση, κι έπρεπε να δω τι ένδειξη έλεγε ο φορτιστής, αν έλεγε, στα μενού του.

Τώρα δείχνει και ποσοστό της μπαταρίας στην υπολειπόμενη αυτονομία στο μπροστινό καντράν, παλιά έδειχνε μόνον χιλιόμετρα, έπρεπε να ψάχνεις στα μενού.

Όλα είναι σοφτγουερ.
 


Μηνύματα
17.555
Reaction score
25.194
Δηλαδή μπορείς με πάτημα ενός κουμπιού να ανεβοκατεβαίνουν και τα 4 παράθυρα όσο θες, λίγο; Λίγο. Περισσότερο; Περισσότερο.

Μέχρι τώρα, με 1 κουμπί, κατέβαιναν μόνον μέχρι τέρμα κάτω, δεν είχες τη δυνατότητα ενδιάμεσων θέσεων.

Έπρεπε να πας σε ένα ένα παράθυρο, με ξεχωριστό πλήκτρο, για ενδιάμεσες θέσεις.

Από χθες προχθές που έκανα την αναβάθμιση, το τσεκαρα (είχα διαβάσει περί αυτού) και αναλόγως του χρόνου που κρατάω πατημένο το κουμπί, τόσο κατεβαίνει, δε πάει τέρμα, παρά μόνο αν το πατήσω στιγμιαία.
αφού δεν ανοίγεις ρε παράθυρα , μόνο a/c
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.937
Reaction score
143.155
αφού δεν ανοίγεις ρε παράθυρα , μόνο a/c
Μη το λες, όλα χρειάζονται.

Κι αν χρειαστεί να τα ανοίξεις όλα, το τέρμα κάτω σπανίως είναι χρήσιμο, και μπορεί να συντονίζει άσχημα αναλόγως ταχύτητας.

Τέλος πάντων, κάθε προτιθέμενη δυνατότητα, είναι κάτι που δεν είχες πριν, και τώρα έχεις.

Νιώθεις το αυτοκίνητο να γίνεται πιο "έξυπνο".
Να κάνει περισσότερα.
Λίγο ή πολύ χρήσιμα, δεν έχει σημασία.
Όλα είναι δυνατότητες. Smart.
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
30.769
Reaction score
89.740
Τώρα μόλις πρόσθεσαν τα kW φόρτισης ως ένδειξη.
Μέχρι χθες, έβλεπα μόνο km/h κατά τη φόρτιση
Όχι ρε τα δείχνει όλα (3.0 έκδοση)
 

Μηνύματα
1.048
Reaction score
2.955
Βελτιώθηκε η εικόνα από την κάμερα οπισθοπορείας, τόσο στα χρώματα και στην ανάλυση, όσο και στην εικόνα που βλέπω τη νύχτα ή γενικά σε σκοτεινά μέρη, όταν κάνω όπισθεν.
'Ελα, μη ντρέπεσαι, παραδέξου το ρε, άλλαξες καλώδια αφού! Bits are bits, το ρεύμα είναι πάντα το ίδιο κλπ κλπ κλπ - μάι άςς...
Είμαι σίγουρος πως και το ηχοσύστημα θα παίζει πολύ καλύτερα!

:biggrin: :biggrin: :biggrin:
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.937
Reaction score
143.155
PXL_20230530_114427143.jpg


Με 7% μπαταρίας (ξεκίνησα 80%), έκανα την ημερήσια διαδρομή μου προς τη δουλειά.

Δεν έχω επιτύχει ποτέ καλύτερη κατανάλωση, το 7% είναι το απολύτως καλύτερο και έχει επιτευχθεί συνολικά περίπου 15 φορές μέσα στα 2 χρόνια χρήσης. (Συνήθως τρώει 9-10% της μπαταρίας).

Και δε το προσπάθησα καν σήμερα να έχω χαμηλή κατανάλωση, πήγαινα εντελώς νορμάλ.

Μέτρια κίνηση,
Έβρεχε κιόλας.

Πήγα όσο πιο γρήγορα γινόταν, πχ στην περιφερειακή οδό έπιασα μέχρι 115-120, σε όλη τη διαδρομή πάντα στο αριστερό ρεύμα κυκλοφορίας, πήγαινα όσο πήγαινε, δεν μπορούσα με κανένα τρόπο να πάω πιο γρήγορα.

Όπως έχω ξαναπεί, νομίζω πως έχει βελτιωθεί η κατανάλωση.

Με 7% τα 34χλμ, σημαίνει πως το 100% αντιστοιχεί σε 485 χιλιόμετρα συνολικής αυτονομίας!
 

Κώστας Φ.

Truth hurts. Here's a teddy bear.
Μηνύματα
8.978
Reaction score
895
Αλλού δεν είχε να κρεμάσεις το αρωματικό;! Θες να παρατηρείς συνέχεια τη στάθμη μην αδειάσει;; Αμάν πχια! :p
(Τώρα θα μας δώσει και στατιστικά πόσο γρήγορα τελειώνει το αρωματικό, ανάλογα με τη θερμοκρασία, την υγρασία, κλπ.)
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.937
Reaction score
143.155
Καλό ξεκίνημα! Έφτασε η BYD στη χώρα!

4 EV της BYD, μόλις ταξινομήθηκαν από την επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα!


Ξεκινάει και η μάχη για το νέο εργοστάσιο της BYD:


Φολγκζβάγκεν γκρούπ, ρεστ ιν πις.
 



Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
Καλό ξεκίνημα! Έφτασε η BYD στη χώρα!
4 EV της BYD, μόλις ταξινομήθηκαν από την επίσημη αντιπροσωπεία στην Ελλάδα!
38.000€ το BYD Dolphin 60kWh.
42.000€ το Tesla Model 3.

Πώς η BYD θα σαρώσει την αγορά με τέτοια τιμή;

 
Last edited:


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.649
Μηνύματα
3.021.469
Members
38.474
Νεότερο μέλος
x x x BLOODBATH x x x
Top