Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Μηνύματα
3.519
Reaction score
11.632
Όχι, δεξιοτίμονο έβγαλε για μας.
γιαυτους το αριστεροτίμονο είναι το φυσιολογικό.
 

Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
Επιδότηση για Made in Europe προτείνεται.

 





costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.791
Reaction score
142.840
Χθες βράδυ, γύρισα από κέντρο.
Είχε κίνηση βέβαια, αλλά τίποτα σπουδαίο.
Εντάξει, απίστευτα χαμηλή κατανάλωση.

PXL_20230530_181448561.jpg
 

Μηνύματα
3.519
Reaction score
11.632
εσείς είστε με μας ή με τους άλλους;
Παναγιώτη περίμενα να «τσιμπήσει» ο Dimi γιατί είναι γνωστός ….. βρετανός :roflmao: 🤩 και πάντα σλληλοπειραζομασταν για το θέμα, αλλά φεύ
Φυσικά είμαι ……με μας :hi:
 



Μηνύματα
7.096
Reaction score
5.614
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.791
Reaction score
142.840
Καλά θα πάει κι αυτό..

FB_IMG_1685718087481.jpg





FB_IMG_1685718057938.jpg


57 χιλιαρικάκια. Σιγά τώρα ..🤪😁😂


ΥΓ. Πρόκειται για "φτωχή" έκδοση, πχ ηχεία δεν έχει στις πίσω πόρτες. Ποιος ξέρει τι άλλο δεν έχει...
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.791
Reaction score
142.840
Η 58-αρα σε iD.3 με φορτωμένα όσα έχω, βγαίνει 58 χιλιαρικάκια.

🤪😁😂
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.791
Reaction score
142.840
Με 85 kWh, κάτι ξεκινάει να γίνεται.
Με 100 kWh θα είναι σούπερ.


Ωραίο 5-μετρο βαν.
Δηλαδή ωραίο, για όποιον θέλει τέτοιο πράγμα.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.791
Reaction score
142.840
Μεταφέρω αυτούσιο ένα εξαιρετικό ποστ, για μέτρηση υγείας της μπαταρίας:

Διάβασα σε γερμανικό forum ένα τρόπο υπολογισμού του State of Health της μπαταρίας και αποφάσισα να τον δοκιμάσω. Αδειασα το πρωί τη μπαταρία στο 10% (κάνοντας βόλτα) και πήγα στον ταχυφορτιστή της αντιπροσωπείας στην Αργυρούπολη. Με το Carscanner κατέγραψα 4 νούμερα, τα Display-SoC, BMS-SoC, total kWh charged και total kWh discharged πριν ξεκινήσω τη φόρτιση. Η φόρτιση πήγε γρήγορα στα 135kW και έπεσε μέχρι τα 20kW στο 100%. Σε μισή ώρα έφτασε το 80% και σε άλλη μισή το 100%. Στο τέλος σημείωσα τις τιμές των 4 παραμέτρων καθώς και το σύνολο που κατέγραψε ο φορτιστής.
Παραθέτω τους υπολογισμούς :
Αρχή:
Display-SoC: 10,45 % Display
BMS-SoC: 15,2 %
kWh-Charged: 1804,59 kWh
kWh-Discharged: -1725,01 kWh

Τέλος:
Display-SoC: 100,03 % Display
BMS-SoC: 96,0 %
kWh-Charged: 1853,47 kWh
kWh-Discharged: -1725,02 kWh

Αποτελέσματα:
Display-SoC_Difference: 100,03 - 10,45 = 89,58 %
BMS-SoC_Difference: 96,0 - 15,2 = 80,8 %
kWh_Difference: 1853,47 - 1804,59 = 48,88 kWh
kWh charhing station: 51,62 kWh

Χωρητικότητα (αναγωγή σε 0% - 100%):
Χωρητικότητα βασισμένη σε Display-SoC (0% - 100%): 54,57 kWh
Χωρητικότητα βασισμένη σε BMS-SoC (0% - 100%): 63,88 kWh

Με βάση τη χρησιμοποιήσιμη χωρητικότητα των 54 kWh μεταξύ 0% - 100% (σύμφωνα με την Aviloo), το ID.3 μου έχει μετά από 2,5 χρόνια και 6.500 χιλιόμετρα SoH 100%. Το αγόρασα τον Ιανουάριο, 2 ετών με 256 χιλιόμετρα από την αντιπροσωπεία.

Μετά το τέλος της φόρτισης ξαναπήγα μια μεγάλη βόλτα για να το ρίξω κάτω από 80%.

FB_IMG_1685817178325.jpg FB_IMG_1685817182613.jpg FB_IMG_1685817164137.jpg FB_IMG_1685817171504.jpg
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.603
Μηνύματα
3.017.631
Members
38.469
Νεότερο μέλος
niktasoulas
Top