Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.790
Reaction score
32.763
Γιατί τρώμε 4.000€ καπέλο στην Ελλάδα σε σχέση με Γερμανία;
Ίσως εκεί πουλά κατευθείαν χωρίς μεσάζοντες. Στην παρουσίαση χθες είπαν πως πωλούν κατευθείαν αυτοί σε 8 χώρες της ΕΕ. Δεν θυμάμαι, ίσως είναι και η Γερμανία.

Κοιτάω τώρα το e-C4, Γερμανία 36.640€, Ελλάδα 39.950€. Αυτό που εξοργίζει είναι το C3. Στην έκδοση ΥΟU (βασικό μοντέλο) στην Γερμανία έχει 12.690€ και στην Ελλάδα η διαμόρφωση ξεκινά από τα 17.000€. Αυτό είναι +34%.
 
Last edited:

Μηνύματα
7.097
Reaction score
5.614
Μην κοιτάς τις επίσημες τιμές.

Μπορεί στη Γερμανία να είναι τελικές, ενώ στην Ελλάδα όχι.
Θυμάσαι παλιότερα που έγραψα τιμές για το eC4, κατόπιν τηλεφωνήματος στην αντιπροσωπεία, που ήταν χαμηλότερες από την επίσημη.
Κάθε φορά τρέχει και μια "προωθητική ενέργεια" από την αντιπροσωπεία.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.790
Reaction score
32.763
"After deducting the environmental bonus of almost 4,800 euros (including the manufacturer's subsidy), it starts at 18,800 euros - making the e-C3 cheaper than many comparable combustion engines."

 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.023
Reaction score
11.502
Πάω στοίχημα ότι στην Ελλάδα ΔΕ θα είναι φθηνότερο από το υβριδικό yaris στα 20Κ.
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.790
Reaction score
32.763
Αυτό είναι το νέο logo της Citroen. Αυτό είναι σε γενικές γραμμές και το νέο "σουλούπι" της εταιρείας. Έδειξαν στο τέλος το 7θέσιο SUV που ετοιμάζουν και είναι ίδιο με το e-C3
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.165
Reaction score
143.646
Στα 19 χιλιάρικα αν βγεί τελικό κόστος εδώ Ελλάδα, θα είναι απλώς μονόδρομος.
 





alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.790
Reaction score
32.763
"Πόσοι θα έχουν ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα το 2035;

Φυσικά, τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν και την θέση της Ελλάδας, η οποία δεν ικανοποιεί. Ειδικότερα, η Ελλάδα είναι μόλις στην 19η θέση με σχεδόν 1 στους 5 οδηγούς να έχουν όχημα μηδενικών εκπομπών. Πιο αναλυτικά, το ποσοστό των Ελλήνων που θα έχει ηλεκτρικό όχημα είναι 17,20%."

 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.165
Reaction score
143.646
Η μέση ηλικία του στόλου των ΙΧ της Ελλάδας, είναι 17,5 έτη.

Άρα το 50% των ΙΧ που κυκλοφορούν στους δρόμους, είναι άνω των 17,5 ετών.

Πόσα να είναι έως 2-ετιας και 3-ετιας; Φαίνεται από τις συνολικές αγορές ιδιωτών τα τελευταία 2 χρόνια. Πιθανώς να είναι το 5%.

Θα αργήσει πολύ να ανανεωθεί στο σύνολό του όλος ο γερασμένος στόλος ΙΧ της χώρας, δεν μπορεί να ακολουθήσει τους πλούσιους βορειοευρωπαίους.

Μόνο με τις εταιρείες λιζινγκ μπορεί να ανέβει το ποσοστό, εφόσον οι προσφορές τους γίνουν πραγματικά δελεαστικές, όπως κυνηγάει η Γαλλία.
 

Μηνύματα
7.742
Reaction score
2.208
Αν δείτε το ΕΣΕΚ θα γελάσετε με τις αριθμητικές επινοήσεις του Υπουργείου.

Είχαν που λέτε βάλει στόχο για 10.000 πωλήσεις ηλεκτρικών το 2022, 20.000 το 2023, 30.000 το 2024, 40.000 το 2025, 50.000 το 2026, 60.000 το 2027, 70.000 το 2028, 80.000 το 2029 και 90.000 το 2030, ενώ το 2030 θα ήταν λέει τα ηλεκτρικά το 30% των συνολικών πωλήσεων και το 10% του συνολικού στόλου.

10+20+30+40+50+60+70+80+90 = 450.000 ηλεκτρικά σε μία δεκαετία.

Για να λειτουργήσουν οι στόχοι, θα έπρεπε το 2030 να έχουμε 270.000 πωλήσεις νέων οχημάτων (ρεκόρ που πιάσαμε τελευταία φορά κατά το 2008) και ταυτόχρονα ο στόλος οχημάτων να είναι 4.500.000, δηλαδή να έχουν αποσυρθεί από την κυκλοφορία πάνω από 1.500.000 περισσότερα από τις νέες κυκλοφορίες, καθώς σήμερα ο στόλος είναι 6 εκατομμύρια.

Για να επιτευχθεί στόχος 30% νέων οχημάτων να είναι ηλεκτρικά για πρώτη φορά το 2030, θα έπρεπε προηγουμένως να είναι πάντα χαμηλότερος, άρα π.χ. θα έπρεπε το 2024 οι πωλήσεις να είναι κάτω από 100.000, το 2025 κάτω από 120.000, το 2026 κάτω από 150.000, το 2027 κάτω από 180.000, το 2028 κάτω από 210.000 και το 2029 κάτω από 240.000. Αν ίσχυε το όριο θα είχαν πουληθεί πάνω από 900.000 νέα αυτοκίνητα από το 2024 μέχρι το 2029 και 1.400.000 από το 2022 μέχρι το 2030, δηλαδή θα έπρεπε να έχουν αποσυρθεί από την κυκλοφορία μέχρι το 2030 τουλάχιστον 3 εκ. αυτοκίνητα!

Είναι σαφές ότι τα νούμερα αυτά δεν βγαίνουν, καθώς η ελληνική αγορά αυτοκινήτου δεν μπορεί να υποστηρίξει 200-300.000 νέες πωλήσεις σε ετήσια βάση, το 1/3 των οποίων θα είναι ηλεκτρικά, δηλαδή οχήματα με τιμή πώλησης πάνω από 40.000 για τις πωλήσεις μέχρι και το 2023 και πάνω από 25.000 για τις πωλήσεις από το 2024 και μετά.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.790
Reaction score
32.763
Καλά πάνε και αυτοί. Δεν φτάνει που το πουλάνε στη μισή τιμή του κόστους, σύμφωνα με αναφορές, θα αντικαταστήσουν δωρεάν και εξάρτημα σε 35.000 οχήματα.

 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.023
Reaction score
11.502
Ακολουθούν οι εκδόσεις και οι τιμές του νέου Hyundai Kona Electric
Έκδοση Τιμή Όφελος Επιδότηση Τελική τιμή
48 KWh 156ps DISTINCTIVE 46.990 € 5.000 € 8.000 € 33.990 €
65 KWh 218ps DISTINCTIVE 51.990 € 5.000 € 8.000 € 38.990 €
65 KWh 218ps LIMITED 53.290 € 5.000 € 8.000 € 40.290 €

:eek:
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.790
Reaction score
32.763
Στο Λαύριο μέχρι την Κυριακή διεξάγεται έκθεση σκαφών. Εκεί είναι και η ΚΙΑ, και προσφέρει test drive στα Niro & EV6. 🙂

Περισσότερα εδώ.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.790
Reaction score
32.763
Ακολουθούν οι εκδόσεις και οι τιμές του νέου Hyundai Kona Electric
Έκδοση Τιμή Όφελος Επιδότηση Τελική τιμή
48 KWh 156ps DISTINCTIVE 46.990 € 5.000 € 8.000 € 33.990 €
65 KWh 218ps DISTINCTIVE 51.990 € 5.000 € 8.000 € 38.990 €
65 KWh 218ps LIMITED 53.290 € 5.000 € 8.000 € 40.290 €

:eek:
Το προηγούμενο Kona μετά την επιδότηση ξεκινούσε από τα 26.000€.
 

Attachments


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.165
Reaction score
143.646
Οκ, τώρα που επιδότηση δεν υπάρχει, είναι στα 42 χιλιάρικα το πιο φτηνό κόνα, μετά την έκπτωση των 5.000€ από την αντιπροσωπεία.

😁😂🤣
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.790
Reaction score
32.763
Όποιος γυρίζει μυρίζει λένε στο χωριό.

Λοιπόν. Ανακάλυψα μια περίπτωση στο διαδίκτυο, και είπα να την μεταφέρω εδώ, αφού πρώτα ζήτησα και έλαβα την άδεια του ανθρώπου που είναι συγγενείς του ιδιοκτήτη, και έκανε την ανάρτηση.

Στην γνωστή κακοκαιρία που έπληξε το Βόλο, ένα ηλεκτρικό όχημα έπαθε μεγάλη ζημιά στην μπαταρία υψηλής τάσης. Δεν δουλεύει, δεν παίρνει καν μπροστά. Ο έλεγχος έγινε από ανεξάρτητο ορκωτό ελεγκτή, που έχει και διαπίστευση από το Υπουργείο Μεταφορών.

Στο πόρισμα λεει ότι η ασφαλιστική δεν πρέπει να αποζημιώσει τον πελάτη καθώς είναι θέμα του κατασκευαστή και η υπαιτιότητα θα έπρεπε να μοιραστεί στον πελάτη και στο εργοστάσιο κατασκευής. Αναφέρει ανεπαρκής γείωση εκ κατασκευής, έλλειψη δικλείδων ασφαλείας εκ κατασκευής, και διάφορα άλλα.

Να σημειωθεί ότι δεν μπήκε νερό στην καμπίνα του αυτοκινήτου. Η ασφαλιστική καλύπτει το κόστος για τα ηλεκτρολογικά, την 12 Volt μπαταρία και το εγκέφαλο (αν και σύμφωνα με τον ίδιο ότι ήταν κάτω από το καπό ήταν στεγνό), δεν καλύπτει όμως την μπαταρία υψηλής τάσης.

Ο ιδιοκτήτης έχει πλήρη κάλυψη καιρικών φαινομένων καθώς και μικτή με 46 διαφορετικές καλύψεις, αξίας 590€ ετήσιο με την έκπτωση.

Έχει κάνει προσφυγή στα δικαστήρια. Επίλυση του θέματος προβλέπεται εντός 6 ετίας. Ο δικηγόρος τον ενημέρωσε ότι υπάρχει δεδικασμένο στις Βρυξέλες, στη Βενετία σε πρόσφατες πλημμύρες, στη Νότια Γαλλία σε πρόσφατες πλημμύρες και όλες οι δικές κατέληξαν σε αρνητικές αποφάσεις ανάληψης κόστους από τους Ασφαλιστές.

Long story short: ο πελάτης δεν έχει αυτοκίνητο, δεν ξέρει πότε και αν θα έχει ξανά αυτοκίνητο (αν δεν τα πληρώσει όλα αυτός), έχει μικτή ασφάλεια και πήρε τα......

Στο Βόλο έχει αναφερθεί άλλο ένα περιστατικό με κατεστραμμένο ακριβό ηλεκτρικό, που ακόμα δεν ξέρω τι γίνεται.
 
Last edited:


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.796
Μηνύματα
3.027.592
Members
38.495
Νεότερο μέλος
JGmag
Top