Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)


TGD

Μηνύματα
10.467
Reaction score
10.185
ΟΚ, είναι λίγο φθηνότερο από Porsche 911 ανακατασκευασμένη σε ηλεκτρικό, αφού δεν απαιτείται να τους δώσεις donor car...
εκατόν σαράντα τέσσερεις χιλιάδες ευρώ
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.557
Reaction score
32.551
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.557
Reaction score
32.551
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.557
Reaction score
32.551
:rolleyes:


" The source said IDRA was also about to sign a supply contract for two 9,000 presses with a premium automaker in Europe, its first with a European group."
:rolleyes:
 
Last edited:



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.557
Reaction score
32.551
 


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.557
Reaction score
32.551
Όταν ο Κινέζος σε γλεντάει μέσα στο σπίτι σου.

Για το 2023, ο Euro NCAP μας λέει πως στα 3 πρώτα ασφαλέστερα αυτοκίνητα, τα δύο είναι Κινέζικα, ενώ το άλλο ένα είναι Ιαπωνέζικο.
Screenshot_20231016_111922_Free Adblocker Browser.jpg


Εδώ σου λέει πως στο Safety Equipment πρώτη και δεύτερη θέση παίρνουν οι Κινέζοι.
Screenshot_20231016_111902_Free Adblocker Browser.jpg


Εδώ ότι τα Nio κοιτούν στα μάτια το Model Y.
Screenshot_20231016_112053_Free Adblocker Browser.jpg


Συνολικά, τα 3 ασφαλέστερα οχήματα για το 2023 είναι ηλεκτρικά, με τα δύο να είναι Κινέζικα.

:rolleyes:
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.850
Reaction score
142.962
Το 98% στο safety assist του Τέσλα Υ, δε το κοιτάζουν στα μάτια, δυστυχώς το κοιτάζουν στο ύψος των γεννητικών οργάνων του ελον. 😁😂🤣🤪

Το δε Γιαπωνέζικο, βλέπει στο ίδιο ύψος των γεννητικών οργάνων του Ελονα, και το 97% του adult occupant. 😁😂🤣

Κι έτσι, ο ελον τους γλενταει όλους μέσα στο σπιτάκι τους. 😎
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.850
Reaction score
142.962
Σήμα κυκλοφορίας εντός δακτυλίου της Αθήνας, από δω:


Μπορείτε να εκδώσετε το ειδικό σήμα για να κυκλοφορείτε ελεύθερα στον δακτύλιο της Αθήνας. Θα πρέπει το όχημά σας να ανήκει σε μια από τις παρακάτω κατηγορίες:

1. ηλεκτρικό
2. εκ κατασκευής φυσικού αερίου ή υγραερίου
3. υβριδικό
4. κατηγορίας Euro 6 και ταυτόχρονα να εκπέμπει κάτω από 120 gr CO2 (NEDC) για οχήματα ταξινομημένα πριν το 2021 ή κάτω από 145 gr CO2 (WLTP) για οχήματα ταξινομημένα από το 2021 και μετά.
 

Μηνύματα
465
Reaction score
54
Ενα μικρης διαρκειας ντοκυμαντερ της deutsche welle που εξηγει τη πτωση της θεσης παραδοσιακων κατασκευαστων και ειδικα της VW, στη Κινα και τη σταδιακη γιγαντωση των κινεζικων παιχτων οποτε στα ηλεκτρικα πλεον οχηματα παιζουν εντος εδρας.
 



costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.850
Reaction score
142.962
Η νέα βασική έκδοση Pro, η Geely κάνει το smart #1 προσιτό σε περισσότερο κόσμο.
Η τιμή της εκκινεί από 37.490 € στην αγορά της Γερμανίας, χαμηλότερη κατά 5.000 € από την Premium (42.490 €), η οποία φτάνει μέχρι τις 48.990 € της BRABUS.

το smart #1 Pro εφοδιάζεται με μπαταρία LFP μικρότερης ενεργειακής χωρητικότητας, 49 kWh (47 kWh αξιοποιήσιμη), την ώρα που η Premium (αλλά και όλη η υπόλοιπη γκάμα) διαθέτει 66 kWh (62 kWh αξιοποιήσιμη). Ως επακόλουθο, η αυτονομία «πέφτει» από τα 420 km της Premium στα 310 km.

 


TGD

Μηνύματα
10.467
Reaction score
10.185
Ένα Avenger δηλαδή με άλλο σήμα.
Όσο προσπαθούν να βγάλουν κοινό σασί για ηλεκτρικά και βενζίνη δεν θα τους βγαίνει. Ο χώρος μπροστά που απαιτείται από την ΜΕΚ θα μειώνει τον ωφέλιμο χώρο στους επιβάτες και ο χώρος του ηλεκτρικού κινητήρα πίσω θα μειώνει τον χώρο αποσκευών.
Αν δεν τρέξουν τα ηλεκτρικά σε άλλο σασί, δεν θα προλάβουν.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.557
Reaction score
32.551
Ένα Avenger δηλαδή με άλλο σήμα.
Όσο προσπαθούν να βγάλουν κοινό σασί για ηλεκτρικά και βενζίνη δεν θα τους βγαίνει. Ο χώρος μπροστά που απαιτείται από την ΜΕΚ θα μειώνει τον ωφέλιμο χώρο στους επιβάτες και ο χώρος του ηλεκτρικού κινητήρα πίσω θα μειώνει τον χώρο αποσκευών.
Αν δεν τρέξουν τα ηλεκτρικά σε άλλο σασί, δεν θα προλάβουν.
23.300€ - 320km range.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.850
Reaction score
142.962
Βγήκαν οι #ταξινομήσεις Σεπτεμβρίου 2023 - Αξιοσημείωτα:

- Για τον μήνα Σεπτέμβριο 2023:
ειχε τα περισσότερα αυτοκίνητα BEV που ταξινομηθηκαν ποτέ σε εναν μηνα (λογω προφανως και των καθυστερημένων παραδόσεων απο Tesla): 755
Τα περισσότερα PHEV: 1100
και άρα τα περισσότερα PHEV+ΒEV: 1855
Ποσοστιαία για τον μήνα αυτό εχουμε ρεκορ monthly sales percent share για ολες τις κατηγορίες BEV (6,62%), PHEV (9,95%), BEV+PHEV (16,27%), HEV(34,5%), ενώ για πρώτη φορά τα θερμικά ειναι στο 49,23% που συνήθως κινουνται τουλάχιστον περιπου στο 58%!

- Για το Q3 2023:
εχουμε ρεκορ τριμηνιαίων πωλήσεων PHEV 2421 (σε σχέση με το προηγουμενο ρεκορ 1854) και συνολο BEV+PHEV 4152 (σε σχέση με το προηγουμενο 3674), ενω για BEV ειχαμε μολις 1731 που υπολείπεται του ρεκορ 1820 που ειχαμε στο Q2 2023
Για τα BEV ειχαμε για πρώτη φορα quarter sales percent share ανω του 5% (5,07%), ενώ ρεκορ σημείωσαν και τα HEV (31,38%) και τα συνολικά BEV+PHEV (12,16%). Οπως αναμένεται το μεριδιο πωλησεων των θερμικών πεφτει σε νεο χαμηλό ρεκορ 56,46% απο το προηγουμενο χαμηλό ρεκορ 60,46% το τριμηνο Q2 2023

- Tesla
Τον μηνα αυτό λογω των καθυστερήσεων στις παραδόσεις τους προηγουμενους μήνες ειχαμε 333 Tesla (που δεν αποτελει ρεκορ καθώς εκεινο ηταν 336 τον Μαρτιο 2023) τα οποια απαρτίζονται απο τα εξής μοντέλα:
Model S: 4, Model X: 4, Model 3: 90, Model Y: 235
Ρεκορ τριμήνου με 496 - προηγούμενο ρεκορ τριμήνου Q1 2023 με 477

Για περισσότερα μπείτε στο
https://evstats.gr
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.606
Μηνύματα
3.019.309
Members
38.473
Νεότερο μέλος
Shawsounds
Top