Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.096
Reaction score
90.545
Οι δημοσιεύσεις στον ειδικό τύπο αυτοκινήτου κατευθύνονται απο τρεις παράγοντες:
  1. Τις προσωπικές απόψεις του δημοσιογράφου
  2. Το πόσα κλικ ελπίζει πως θα μαζεψει
  3. Το σπόνσορινγκ, είτε υπέρ μιας εταιρίας, είτε κατά μιας άλλης.
Εντάξει, κάπως έτσι είναι τα πράγματα γενικά στα ΜΜΕ, ακόμα και στα πολιτικά θέματα. Και στα αθλητικά.

Α, ναι, και στα χαϊεντάδικα- εκεί κυριαρχεί το 3 κατά πολύ :p
 



Akis_G

Τηγανιτοειδές (κόντρα πλακέ) μπάσο!
Μηνύματα
2.428
Reaction score
8.237
Virtual reality it is ..

Μεχρι τωρα οι οδηγοι ακουμπουσαν τον αγκωνα στην οροφη των αυτοκινητων:
IMG_2302.jpeg


Τωρα πια, που να φτασουν εκει πανω? Ακουμπανε στον καθρεφτη.
Ε, σε μερικα χρονια θα ακουμπανε στο λαστιχο.
 

MAD

Σιαρτάκιας
Μηνύματα
5.259
Reaction score
1.168
Ας διαβάσουμε και κάτι άλλο!
 

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.029
Reaction score
11.513
Απλά και κατανοητά. Αφορά και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα:


 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.705
Reaction score
102.572
Όταν στην Mercedes τον παίζουν και με τα 2 χέρια... >:( :mad:


Η ακτοπλοϊκή μεταφορά από ΗΠΑ σε Γερμανία έκανε 17 ημέρες.
Από τη Βρέμη μέχρι να φορτωθεί σε πλοίο στο λιμάνι Κόπερ της Σλοβενίας έκανε.... 1,5 μήνα (16/11 έως 28/12). :headbang:

Tuscaloosa (USA) - Brunswick (USA) : 6 μέρες και παραμονή εκεί άλλες 8
Brunswick (USA) - Bremerhaven (Germany) : 17 μέρες, παραμονή 10 ημέρες για ποιοτικό έλεγχο και ακόμα 4 μέρες μέχρι να φύγει
Bremerhaven (Germany) - Koper (Slovenia) : 24 μέρες :o και ακόμα 18 μέχρι να φορτωθεί σε πλοίο :o

Merc journey.png


Σε κανα ενάμιση μήνα πιθανόν να είναι έτοιμο προς παραλαβή. Ελπίζω ξαραχνιασμένο.
 

Μηνύματα
17.700
Reaction score
25.453
Παίζουν πολλές καθυστερήσεις γιατί δεν υπάρχουν αρκετά πλοία να καλύψουν τη ζήτηση και επιπλέον για περιβαλλοντικούς λόγους έχουν μειώσει ταχύτητα
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.705
Reaction score
102.572
Παίζουν πολλές καθυστερήσεις γιατί δεν υπάρχουν αρκετά πλοία να καλύψουν τη ζήτηση και επιπλέον για περιβαλλοντικούς λόγους έχουν μειώσει ταχύτητα
Εδώ δεν είναι θέμα πλοίου.

Δεν είναι δυνατόν να φεύγει σιδηροδρομικώς από τη Βρέμη στις 16/11 και να εμφανίζεται στο Κόπερ στις 10/12, σχεδόν 1 μήνα μετά.


ΥΓ. Μάλλον ταξιδεύει με αυτό:
 


Μηνύματα
32.160
Reaction score
27.103


Μηνύματα
17.700
Reaction score
25.453
Εδώ δεν είναι θέμα πλοίου.

Δεν είναι δυνατόν να φεύγει σιδηροδρομικώς από τη Βρέμη στις 16/11 και να εμφανίζεται στο Κόπερ στις 10/12, σχεδόν 1 μήνα μετά.


ΥΓ. Μάλλον ταξιδεύει με αυτό:
Δεν παίζει να φύγει σιδηροδρομικώς από Βρέμη, μόνο με πλοίο έρχεται.
Σιδηροδρομικώς πάνε από τα εργοστάσια της κεντρικής Ευρώπης προς τα λιμάνια.
Η Βρέμη είναι μεγάλο hub και έχει μεγάλες καθυστερήσεις κατά καιρούς , ενίοτε χρησιμοποιείται και για μεταφορά νατοϊκού εξοπλισμού τα τελευταία 2 χρόνια, από ότι φαίνεται δίνεται προτεραιότητα στις εξαγωγές και μένουν τα transhipment πίσω.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.705
Reaction score
102.572
Δεν παίζει να φύγει σιδηροδρομικώς από Βρέμη, μόνο με πλοίο έρχεται.
Σιδηροδρομικώς πάνε από τα εργοστάσια της κεντρικής Ευρώπης προς τα λιμάνια.
Η Βρέμη είναι μεγάλο hub και έχει μεγάλες καθυστερήσεις κατά καιρούς , ενίοτε χρησιμοποιείται και για μεταφορά νατοϊκού εξοπλισμού τα τελευταία 2 χρόνια, από ότι φαίνεται δίνεται προτεραιότητα στις εξαγωγές και μένουν τα transhipment πίσω.
Αυτή την πληροφόρηση έχω από τον Ισμαήλο.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.260
Reaction score
143.928
Έλα, μέσα στο Γενάρη θα παραλάβεις.

Καλύτερα που δεν ήρθε Δεκέμβρη, θα βγει η άδεια στο 2024, να λες όταν θα το πουλήσεις (κι αν) πως είναι του '24 κι όχι του '23.

Όλα τα αυτοκίνητα σημειώνουν καθυστερήσεις στην μεταφορά και τελικά στην παραλαβή, ανεξαρτήτως φίρμας. Για διάφορους λόγους.
 


Μηνύματα
17.700
Reaction score
25.453
Αυτή την πληροφόρηση έχω από τον Ισμαήλο.
Έχουν μαύρα μεσάνυχτα από μεταφορές στην εισαγωγική.
Οι μεταφορές εντός Ευρώπης είναι η 2η κατηγορία γίνονται από feeders μικρότερα πλοία των 4000-5500 οχημάτων σαν αυτά της Neptune που έχει καλό μερίδιο στην συγκεκριμένη αγορά.
Άμα κάνανε τέτοιες μεταφορές με τρένο μέχρι Κόπερ θα είχε κλείσει η γραμμή για μια βδομάδα μόνο από τα βαγόνια που χρειάζονται για να κουβαλήσουν μια καραβιά (που λέει ο λόγος)
Επίσης είναι ακριβή μεταφορά ανά όχημα και για αυτό δεν θα συνδέσουν ποτέ λιμάνια , μόνο εργοστάσια της ηπειρωτικής Ευρώπης πχ Τσεχία , Πολωνία Γερμανία κλπ με τα hubs .
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.917
Reaction score
32.887
Ωραία απάντηση σε έναν γνωστό επιστήμονα, και έναν γνωστό πολιτικό, στην Ελλάδα. :)

"Misinformation about electric vehicles.

If you see this image followed by text explaining how this Tesla Model Y battery image is terrible for the environment, know that there are many falsification in the text. One clue that should give you the buzzer ear is this: there is NO link to the evidence in the misinformation text!

FB_IMG_1704254423718.jpg


Here are 7.

False #1 - This is the image of a 2023 Tesla Model Y battery.
Truth #1 - This is NOT the battery image found in most Tesla Model 3 and Ys today. This is what a Tesla Model Y battery looks like today.
https://electrek.co/2022/04/22/tesla-using-cobalt-free-lfp-batteries-in-half-new-cars-produced/

Fake #2 - "5 tons of cobalt minerals (most cobalt is manufactured as a by-product of copper and nickel ore treatment.) This is the most difficult material hard to get for a battery and more pricey. )"
Truth #2 - A basic Tesla Model Y battery uses exactly 0% cobalt.

For those who are concerned about the human impact of cobalt mining in the Democratic Republic of Congo, be aware that cobalt is used for many products such as:

- Gasoline or diesel for internal combustion engines: These fuels can only be sold after being refined with catalysts containing cobalt compounds that reduce emissions of sulphur and nitrous oxide. So if you run an internal combustion engine car, you can't do without cobalt, whether you want it or not.

- The batteries of some electric vehicles: Some electric vehicles are actually equipped with cobalt batteries. However, you can choose to get an electric car with less cobalt or 0% cobalt. GM’s new Ultium battery uses 70% less cobalt than their previous-generation batteries while Tesla and Ford now offer several of their electric vehicles with cobalt-free batteries.

Cobalt is also used for many products such as:
- The laptops
- Inflatable vehicle cushions
- Cellular phones
- The integrated circuits
- The Semi-Drivers

Sources:
- https://www.cobaltinstitute.org/essential-cobalt-2/powering-the-green-economy/catalytic-converters/
- https://www.usgs.gov/centers/national-minerals-information-center/cobalt-statistics-and-information#:~:text=Cobalt is also used to,for porcelain enamels; high-speed
- https://electrek.co/2022/04/22/tesla-using-cobalt-free-lfp-batteries-in-half-new-cars-produced/

Fake #3 - "3 tons of nickel ore"
Truth #3 - A basic Tesla Model Y battery uses exactly 0% nickel.

Fake #4 - "48.5 lbs of manganese"
Truth #4 - A basic Tesla Model Y battery uses exactly 0% manganese.
https://insideevs.fr/news/542858/tesla-batterie-lfp-model3-modely

False #5 - "A large part of the mining work in Africa is carried out by children!
Truth #5 - This is absolutely false since most Tesla batteries are made up of iron and phosphate which can be extracted anywhere and children are not involved in the extraction of iron and Phosphate.

False #6 - "It takes SEVEN years for an electric car to reach a net zero CO2 content."
Truth #6 - Once again, it's false. In a study conducted by the University of Michigan, the pollution equation is between 1.4 and 1.5 years for sedans, 1.6 to 1.9 years for SUVs, and about 1.6 years for vans.
https://iopscience.iop.org/article/10.1088/1748-9326/ac7cfc

False #7 - "Battery life is 10 years (on average). "
Truth #7 - Also False. The average Canadian drives about 15,350 km per year. After 320,000 km, the average loss of autonomy of a Tesla battery was about 12%. So instead of a 20 year life expectancy... and more.
https://www.tesla.com/ns_videos/2022-tesla-impact-report.pdf

The truth is, in its lifetime, a gasoline car will waste 300 to 400 TIMES MORE resources than an equivalent electric car. Why? Because unlike extracted petroleum which is recyclable at exactly 0%, battery components are recyclable at 95%. In other words, with lithium, iron, phosphate necessary to manufacture a Tesla Model 3 or Y battery, new batteries can be remade, which reduces the ecological impact of electric vehicles.

Try to reuse the burnt oil to make new oil. You'll let me know

https://www.transportenvironment.org/discover/batteries-vs-oil-comparison-raw-material-needs/"
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.875
Μηνύματα
3.031.801
Members
38.510
Νεότερο μέλος
who7
Top