Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

dapost

Rehdeko & Harbeth lover
Μηνύματα
5.029
Reaction score
11.513
Δεν έχουν καμία σημασία οι χρόνοι πίστας, δε θα έπρεπε να ασχολείται κανείς εκτός αγώνων. Παρόλα αυτά η Πορσε ασχολείται σοβαρά και βελτιώνει τους χρόνους της σημαντικά.

 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.256
Reaction score
143.917
Δεν έχουν καμία σημασία οι χρόνοι πίστας, δε θα έπρεπε να ασχολείται κανείς εκτός αγώνων. Παρόλα αυτά η Πορσε ασχολείται σοβαρά και βελτιώνει τους χρόνους της σημαντικά.

Υπάρχει μεγάλη ιστορία πίσω από αυτήν την εξέλιξη.

Θα βγει σιγά σιγά στη φόρα, μόλις ανακοινώσει η πόρσε τις αλλαγές σε αυτό το νέο αυτοκίνητο.
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.094
Reaction score
90.535
Έπεσε η τιμή του ID3 σε Γερμανία-Ιταλία αρκετά.
Κάπου στα 33Κ η φτηνότερη έκδοση.
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.909
Reaction score
32.882
Αυτό που κάνει η VW, και θα κάνουν και άλλοι στη Γερμανία με διαφορετικά ποσά και χρονικές περιόδους ο κάθε κατασκευαστής, είναι να τονώσουν την αγορά μετά την κατάργηση των επιδοτήσεων από το κράτος. Η τιμή δεν άλλαξε. Απλά η VW δίνει την επιδότηση που θα έδινε το κράτος αν το αγόραζες το 2023. Αυτό θα συμβεί μέχρι το Μάρτιο. Από Απρίλιο η επιδότηση της VW θα πέσει στα 4000 ευρώ, και μέχρι να φύγει το καλοκαίρι δεν θα υπάρχει έκπτωση VW. Άλλοι κατασκευαστές δήλωσαν πως θα καλύψουν το ποσό της επιδότησης αλλά μόνο για όσες παραγγελίες έγιναν μετά τις 15 Δεκεμβρίου μέχρι τέλος του έτους, και παραδοθούν εντός τριμήνου 2024.

Στην Ιταλία για να πάρεις επιδότηση 7500 ευρώ πρέπει να αποσύρεις παλαιό όχημα. Αλλιώς παίρνεις 4500 ευρώ. Ετοιμάζουν και νέο πρόγραμμα με εισοδηματικά κριτήρια και maximum οικογενειακό εισόδημα τα 30.000 ευρώ, και μόνο για οχήματα που κατασκευάζονται στην Ιταλία.
 

n_olympios

Μαντιναδόρος!
Moderator
Μηνύματα
6.085
Reaction score
13.101
Στην Ιταλία για να πάρεις επιδότηση 7500 ευρώ πρέπει να αποσύρεις παλαιό όχημα. Αλλιώς παίρνεις 4500 ευρώ.
... γιατί είναι απολύτως λογικό το φτωχαδάκι, που εξ ανάγκης κυκλοφορεί με σαραβαλάκι που του πρέπει η απόσυρση, να απέκτησε ξαφνικά τα χρήματα που του λείπουν για το νέο ηλεκτρικό...

Εξαιρώ τη Νάπολη όπου ακόμα κι οι έχοντες κυκλοφορούν (εντός πόλης) με διαλυμένα σαραβαλάκια, αλλά εκεί ο λόγος είναι άλλος (άθλιοι οδηγοί που παίζουν συγκρουόμενα, εκεί δεν έχει νόημα νέο αυτοκίνητο).
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.094
Reaction score
90.535
Ο ανταγωνισμός θα πιέσει τις τιμές προς τα κάτω, και όποιος αντέξει.
Οι υπόλοιποι θα έχουν πρόβλημα.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.909
Reaction score
32.882
... γιατί είναι απολύτως λογικό το φτωχαδάκι, που εξ ανάγκης κυκλοφορεί με σαραβαλάκι που του πρέπει η απόσυρση, να απέκτησε ξαφνικά τα χρήματα που του λείπουν για το νέο ηλεκτρικό...
Αυτός θα μπει στο νέο πρόγραμμα. Με maximum εισόδημα τα 30.000 ευρώ, ανάλογα το όχημα που αγοράζεις και το όχημα που (θα πρέπει) να αποσύρεις, η επιδότηση λένε πως μπορεί να ξεπερνά και τα 10.000 ευρώ, με ταβάνι τα 12.000 ευρώ. Και μόνο για αυτά που κατασκευάζονται στην Ιταλία.

Ακούς Κυριάκο :rolleyes:
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
58.256
Reaction score
143.917
Η μόνη ουσιαστικά βιώσιμη λύση θα έρθει με την επιδότηση του λιζινγκ, όπως δείχνει το δρόμο η Γαλλία.

Με 50 και 100€ το μήνα. Εκεί τελειώνει το θέμα.

Συν επιδότηση ρεύματος κίνησης.
 


melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.040
Reaction score
45.245
Δεν μπορώ να βρω την λογική του να επιδοτουμε ξένες βιομηχανίες και τα έξοδα χρήσης προϊόντων πολυτελείας.
Μια μικρή στοχευμένη συγκεκριμένης διάρκειας επιδότηση σε ειδικές περιπτώσεις όπως αυτή των ηλεκτρικών οχημάτων έχει λογική από πολλές πλευρές. Από την προφανή για να "σπρώξεις" προς τη μετάβαση για περιβαλλοντικούς και ενεργειακούς λόγους μέχρι τα πιο έμμεσα όπως η στήριξη των βιομηχανιών του βορρά για να έρχονται στο νότο να κάνουν διακοπές. Με την οπτική πάντα του μέλους της ΕΕ. Οπου σε αυτό το πλαίσιο θα πρέπει να ενισχύεται όσο το δυνατόν περισσότερο η εγχώρια παραγωγή και αγορά και λιγότερο η εξωχώρια χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα αντιστρέψουμε την παγκοσμιοποίηση και θα περιχαρακωθούμε στα σύνορα μας. Απαιτούνται δύσκολες στρατηγικές και μιλάμε για θέματα υπερβολικά σύνθετα και μεγάλου χρονικού βάθους όπου συνήθως αυτοί που ασχολούνται με αυτά δεν τα καταφέρνουν τόσο καλά όσο οι σχολιαστές στα διάφορα ¨καφενεία" :biggrin: .
 

Abessalom

Βαρώνος
Μηνύματα
24.172
Reaction score
40.534
Είναι ένα προϊόν το οποίο λόγω των τιμών των καυσίμων -οι οποίες δεν προβλέπεται να πέσουν- είναι από μόνο του ανταγωνιστικό, και έχει και το πρεστίζ του νεωτερικού. Με άλλα λόγια, δεν χρειάζεται άλλη προώθηση. Σαν να επιδοτούνται μορμόνοι για να κάνουν παιδιά.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.705
Reaction score
102.569
Έπεσε η τιμή του ID3 σε Γερμανία-Ιταλία αρκετά.
Κάπου στα 33Κ η φτηνότερη έκδοση.
Σε χθεσινή διαμόρφωση του δικού μου EQE, βγαίνει ακριβώς 10 χιλιάδες φθηνότερο.

Επειδή δεν το έχω παραλάβει ακόμα, θα τους ζητήσω να το πάρω με την τωρινή τιμή. :sneaky:
 


Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.094
Reaction score
90.535
Σε χθεσινή διαμόρφωση του δικού μου EQE, βγαίνει ακριβώς 10 χιλιάδες φθηνότερο.

Επειδή δεν το έχω παραλάβει ακόμα, θα τους ζητήσω να το πάρω με την τωρινή τιμή. :sneaky:
Πόσο έδωσες προκαταβολή;
 




Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.872
Μηνύματα
3.031.640
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top