- Μηνύματα
- 58.202
- Reaction score
- 143.782
Του το λες, κι ανάβει.
Του μιλάς!
Του μιλάς!
Του το λες, κι ανάβει.
Βρώμικα;Του μιλάς!
Όταν έρθεις σπίτι θα σε βάλω να μιλήσεις στο Hi Mercedes και αν δε σου σπάσει τα νεύρα σε 2 λεπτά θα σε πάω βόλτα όπου θες!Οι φωνητικές εντολές μαμάνε. Σου λύνουν τα χέρια. Πλησιάζεις στο σπίτι με το αμάξι, ανοίγεις τα φώτα, την γκαραζόπορτα, μπαίνεις μεσα στο σπίτι και τα φώτα είναι αναμμένα, έχεις αυξήσει την θερμοκρασία πριν φτάσεις, κλείνεις τα φώτα, τα ρολά ενώ έχεις ήδη ξαπλώσει, παίρνεις τηλέφωνο από το αμάξι ή στο σπίτι, ακούς μουσική, ανοίγεις - κλείνεις συσκευές, και πολλά πολλά ακόμα.
Δουλέψτε το κανένα μήνα και αν το αλλάξετε να με χ......![]()
Τι Mercedes και λαλακίες. Από πότε η Mercedes έγινε εταιρεία software; Μου την είδαν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες εταιρείες software. Και φτιάχνουν εκτρώματα. Να αφήσουν τις χαζομάρες όλες μαζί και να αναθέσουν την δουλειά σε αυτούς που ξέρουν. Google, Apple, Tesla, κ.α. Στο Google assistand που έχω δουλεύουν όλα μια χαρά. Και με το Siri που παίζω που και που και εκεί μια χαρά.Όταν έρθεις σπίτι θα σε βάλω να μιλήσεις στο Hi Mercedes και αν δε σου σπάσει τα νεύρα σε 2 λεπτά θα σε πάω βόλτα όπου θες!
Alex, η ευρώπη είναι ένα ελάχιστο μέρος του κόσμου. Το ότι αποφάσισαν μόνοι τους να στραφούν στα ηλεκτρικά, δε σημαίνει τίποτε. Έσπασαν μούτρα και όπως δήλωσε ο νέος τσέο της AUDI αν δεν κάνω λάθος, ξαναγυρίζουν στα θερμικά καθώς το περιθώριο κέρδους είναι τριπλάσιο. Κατάλαβαν ότι θέλουν 10 χρόνια να φτάσουν κινέζους σε κατασκευή μπαταριών. Ακόμη και στη Γερμανία , μόλλις κόπηκαν επιδοτήσεις κατέρευσε αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων, Tesla δίνει μόνη της την επιδότηση με 8% επιπλέον έκπτωση.Τι Mercedes και λαλακίες. Από πότε η Mercedes έγινε εταιρεία software; Μου την είδαν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες εταιρείες software. Και φτιάχνουν εκτρώματα. Να αφήσουν τις χαζομάρες όλες μαζί και να αναθέσουν την δουλειά σε αυτούς που ξέρουν. Google, Apple, Tesla, κ.α. Στο Google assistand που έχω δουλεύουν όλα μια χαρά. Και με το Siri που παίζω που και που και εκεί μια χαρά.
Τα αμάξια άλλαξαν Κώστα. Όσο γρηγορότερα το καταλάβουν τόσο το καλύτερο για αυτούς. Αλλιώς θα τους φάει η μαρμάγκα. Πλέον είναι ευκολότερο να φτιάξει αυτοκίνητο μια εταιρεία Software, παρά ένας παραδοσιακός κατασκευαστής. Ούτε αυτό το έχουν καταλάβει ακόμα. Για αυτό οι πωλήσεις τους πάνε κατά διαόλου. Βλέπε FORD (κλείνει τα 2/3 της παραγωγής του F-150 Lightning και αυξάνει την παραγωγή θερμικών επειδή έχουν κέρδος), Stellantis ("ο πόλεμος τιμών των ηλεκτρικών θα έχει αίμα, δεν θα ακολουθήσουμε"), Toyota ("οι θερμικοί κινητήρες δεν θα παθαίνουν ποτέ, τους χρειαζόμαστε ακόμα και σε zero emission stage" - 5,5 εκατομμύρια εργάτες μόνο στην Ιαπωνία αφού), και άλλα.....
Έτσι και κάνουν το λάθος να ανοίξουν την πόρτα στους Κινέζους, μέχρι το 2030 θα τους έχουν εξαφανίσει, και το ξέρουν. Και αυτό ισχύει και για της Ευρώπη, και για την Αμερική, και για την Ιαπωνία. Δεν θα αργήσει η ώρα που μικροί Ιάπωνες κατασκευαστές θα παίζουν με την επιβίωση τους.
Kάτι έχεις καταλάβει λάθος. To Zero Emission by 2050 είναι στόχος όλου του δυτικού κόσμου, όχι της Ευρώπης. Zero Emission και θερμικά οχήματα δεν πάνε παρέα.Alex, η ευρώπη είναι ένα ελάχιστο μέρος του κόσμου. Το ότι αποφάσισαν μόνοι τους να στραφούν στα ηλεκτρικά, δε σημαίνει τίποτε.
Δεν μας απασχολεί τι κάνει η AUDI. Aκόμη δεν έχουν καταλάβει γιατί πουλάει σαν τρελή η Taycan και τα E-Tron που είναι τα ίδια τα έχουν να τα κοιτάνε.Έσπασαν μούτρα και όπως δήλωσε ο νέος τσέο της AUDI αν δεν κάνω λάθος, ξαναγυρίζουν στα θερμικά καθώς το περιθώριο κέρδους είναι τριπλάσιο.
Ας πρόσεχαν. Δεν τους φταίει κανείς.Κατάλαβαν ότι θέλουν 10 χρόνια να φτάσουν κινέζους σε κατασκευή μπαταριών
Αν και δεν υπάρχουν ακόμα στοιχεία πωλήσεων, είναι λογικό να γίνει ένα pause μέχρι να γίνει επαναξιολόγηση της κατάστασης.Ακόμη και στη Γερμανία , μόλλις κόπηκαν επιδοτήσεις κατέρευσε αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων
Όχι μόνο η Tesla. Σχεδόν όλοι το κάνουν.Tesla δίνει μόνη της την επιδότηση με 8% επιπλέον έκπτωση.
Η Γερμανία έχασε την διακρατική συμφωνία που είχε με την Ρωσία, καθώς αγόραζε φθηνότερα από όλη την Ευρώπη. Αυτό, μεταξύ άλλων, είχε ως αποτέλεσμα να πρέπει να αγοράσουν οι αγρότες της Γερμανίας στις ίδιες τιμές με όλους τους άλλους Ευρωπαίους αγρότες. Έχασαν τα προνόμια και βγήκαν στους δρόμους.Γερμανία δίχως φθηνό αέριο αναγκάστηκε να βρει λεφτά κόβοντας επιδοτήσεις και βγήκαν πάντες στο δρόμο και δε δουλεύει τίποτε
Αναστολή παραγωγής λόγω Χούθι, όχι λόγω Κίνας. Όλοι εξαρτώνται από την Κίνα.Tesla αναστολή παραγωγής για 1 μήνα γιατί εξαρτάται από κινέζους στα πάντα, Ιταλία τα ίδια χάλια.
Δεν μίλησα για λάθος πολιτική. Δεν αναφέρθηκα καν στην πολιτική.Για ποιά πολιτική λοιπόν μιλάς ότι είναι λάθος;
Στα θερμικά γύρισαν για να βρούν κεφάλαια να χρηματοδοτήσουν το RD των ηλεκτρικών. Το θερμικό στην Ευρώπη ψόφησε. Ότι καινούργιο βγει στα επόμενα 3-4 χρόνια και μετά πάπαλα θερμικά στην EU. Tα ρέστα τους θα πουλάνε μετά, μέχρι να αδειάσουν οι αποθήκες και μέχρι να μετατραπούν τα εργοστάσια θερμικών για κατασκευή ηλεκτρικών.Καλά κάνουν για μένα και ξαναγυρίζουν στα θερμικά γιατί δε μπορούν να συναγωνιστούν Κίνα που κατασκευάζει μπαταρίες πανεύκολα και οικονομικά.
ή απλώς ρωτάς τριγύρω:Τι γελάς;
Στο Τέσλα που δεν έχει μοχλό για φλας και στρίβεις στην πλατεία...
Πώς βάζεις δεξί φλας για να βγεις από την πλατεία;
Λογικά: με το δεξί χέρι που είναι αριστερά στο τιμόνι πατάς το αριστερό κουμπί.
Οooh fuck !!!Ποια είναι η φωνητική εντολή;
Προς ώρας, φτιάχνουν εργοστάσια, είτε για μπαταρίες, είτε για αυτοκίνητα.Στα θερμικά γύρισαν για να βρούν κεφάλαια να χρηματοδοτήσουν το RD των ηλεκτρικών.
Ναι, για τους Κινέζους, με χαμηλότερα εργατικά, κλπ, αλλά και με χαμηλότερες απαιτήσεις ασφαλείας και ελέγχων, ίσως και με χαμηλότερη ποιότητα υλικών.Οι Κινέζοι λένε ότι το brake even είναι στα 500.000 EVs ετησίως. Μέχρι τότε μόνο χάνεις.