Αυτό που θα ήθελα να δω θα ήταν:
1. Απόσυρση οχημάτων από 15-20 ετών και πάνω, με κίνητρο κουπόνι για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου αξίας π.χ. 1.000-1.500 €.
2. Επιδότηση τιμής οχήματος όπως μέχρι σήμερα, αλλά με δυνατότητα για παράκαμψη της κατάθεσης της επιδότησης στον αγοραστή και απευθείας πληρωμή του πωλητή.
3. Επιδότηση επιτοκίου χρηματοδότησης με εισοδηματικά κριτήρια.
Θα μπορούσε η επιδότηση τιμής με το κουπόνι της απόσυρσης και ένα λογικό ποσό που να μπορεί σχετικά εύκολα να συγκεντρώσει ένας εργαζόμενος μέτριων αποδοχών (δηλαδή συνολικά ένα ποσό της τάξης των 20.000€, με τα 10-11.000€ να προέρχονται από τις αποταμιεύσεις του αγοραστή, οι 8.000€ η επιδότηση και τα 1.500€ το κουπόνι της απόσυρσης) να λειτουργούν ως προκαταβολή για την αγορά του οχήματος (π.χ. ένα Tesla M3 αρχικής τιμής 43.000€) και το υπόλοιπο ποσό να μπορεί να αγοραστεί σε δόσεις 3-5 ετών, με επιδότηση του επιτοκίου.
Έτσι θα μπορούσε κάποιος πληρώνοντας π.χ. ένα πεντακοσάρικο το μήνα για 4-5 χρόνια να αποκτήσει ένα καινούριο ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Αυτός είναι θεωρώ ο ενδεδειγμένος τρόπος για ανανέωση του στόλου οχημάτων, που είναι από τους παλιότερους στην Ευρώπη.
Αυτό επίσης είναι βέβαια και το κράτος να σου πληρώνει το μισό αυτοκίνητο, κάτι το οποίο είναι από κάθε άποψη αμφισβητήσιμο. Από την άλλη όλοι στο φόρουμ μια χαρά έχουν αντιμετωπίσει την επιδότηση 8.000€ για ιδιώτες και αρκετών παραπάνω χρημάτων για επαγγελματίες, υποθέτω δεν θα έχουν αντίρρηση να υπάρξει πιο γενναιόδωρη επιδότηση και για τους ιδιώτες.
1. Απόσυρση οχημάτων από 15-20 ετών και πάνω, με κίνητρο κουπόνι για αγορά ηλεκτρικού αυτοκινήτου αξίας π.χ. 1.000-1.500 €.
2. Επιδότηση τιμής οχήματος όπως μέχρι σήμερα, αλλά με δυνατότητα για παράκαμψη της κατάθεσης της επιδότησης στον αγοραστή και απευθείας πληρωμή του πωλητή.
3. Επιδότηση επιτοκίου χρηματοδότησης με εισοδηματικά κριτήρια.
Θα μπορούσε η επιδότηση τιμής με το κουπόνι της απόσυρσης και ένα λογικό ποσό που να μπορεί σχετικά εύκολα να συγκεντρώσει ένας εργαζόμενος μέτριων αποδοχών (δηλαδή συνολικά ένα ποσό της τάξης των 20.000€, με τα 10-11.000€ να προέρχονται από τις αποταμιεύσεις του αγοραστή, οι 8.000€ η επιδότηση και τα 1.500€ το κουπόνι της απόσυρσης) να λειτουργούν ως προκαταβολή για την αγορά του οχήματος (π.χ. ένα Tesla M3 αρχικής τιμής 43.000€) και το υπόλοιπο ποσό να μπορεί να αγοραστεί σε δόσεις 3-5 ετών, με επιδότηση του επιτοκίου.
Έτσι θα μπορούσε κάποιος πληρώνοντας π.χ. ένα πεντακοσάρικο το μήνα για 4-5 χρόνια να αποκτήσει ένα καινούριο ηλεκτρικό αυτοκίνητο.
Αυτός είναι θεωρώ ο ενδεδειγμένος τρόπος για ανανέωση του στόλου οχημάτων, που είναι από τους παλιότερους στην Ευρώπη.
Αυτό επίσης είναι βέβαια και το κράτος να σου πληρώνει το μισό αυτοκίνητο, κάτι το οποίο είναι από κάθε άποψη αμφισβητήσιμο. Από την άλλη όλοι στο φόρουμ μια χαρά έχουν αντιμετωπίσει την επιδότηση 8.000€ για ιδιώτες και αρκετών παραπάνω χρημάτων για επαγγελματίες, υποθέτω δεν θα έχουν αντίρρηση να υπάρξει πιο γενναιόδωρη επιδότηση και για τους ιδιώτες.