- Μηνύματα
- 10.746
- Reaction score
- 10.349
Αν με πάει Βόλο Τρίκαλα μου αρκεί. Αυτοκίνητο πόλης είναι. Άντε να το πάρω και στη Σκιάθο.
Δεν νομίζω να σε αφήσει η Seajets...Άντε να το πάρω και στη Σκιάθο.
Δεν ήθελα να το πιστέψω. Δυστυχώς όμως ισχύει.
View attachment 332312![]()
Ηπειρωτική Ελλάδα λοιπόν για το καλοκαίρι και χ3στηκα για την επιλογή τους να μου απαγορεύουν την πρόσβαση λόγω τύπου οχήματος που (θα έπρεπε να) επιτρέπεται να κυκλοφορεί παντού.
Το Υπουργείο Μεταφορών άραγε έχει άποψη;
Όντως, με 40% φόρτιση. Μόλις το είδα κι εγώ.Δεν ισχύει πλέον. Τα δέχεται.
Σου εύχομαι με 40% μπαταρία, ή να σου φτάσει, ή να βρεις φορτιστή.Άντε να το πάρω και στη Σκιάθο.
ΥΓ Υπάρχει κάποια απαγόρευση στο να βγάλεις screenshot οθόνη με ποσοστό φόρτισης 39% και να το προβάλλεις full-screen στο browser;![]()
Νταξ, εγώ με 40% βγάζω (στο νησί με χαμηλές ταχύτητες) τα διπλάσια χιλιόμετρα, αλλά τι να το κάνεις; Σιγά. Όταν φτάσει 20% ή λίγο παρακάτω, τότε πας και φορτίζεις.Με 42KWh μπαταρία και 15.3kWh κατανάλωση μπαίνεις στο πλοίο με 110χλμ αυτονομία.
Αλλά γκαντ φορμπίντ μη βάλουν ένα σκίαστρο στη γ@μωοροφή τους ώστε να έχει χαμηλότερες θερμοκρασίες, όπως οι άλλοι.Στο τέσλα ούτε η καμπίνα δεν ανεβάζει υπερβολική θερμοκρασία, την ψύχει, και μάλιστα εσύ επιλέγεις θερμοκρασία, η πιο χαμηλή ρύθμιση είναι 39°C (τόσο έχω βάλει).
Αν το αφήσεις έτσι χύμα στον ήλιο, ανεβάζει πάνω από 55-57°C (μετά πάλι επεμβαίνει μόνο του να ψύξει την καμπίνα).
Άμα το αφήσω όλη μέρα στον ήλιο, με >35°C εξωτερική θερμοκρασία υπό σκιά, για να διατηρήσει όλη μέρα την καμπίνα σε μάξιμουμ 39°C τρώει 1% μπαταρίας, πολύ σπάνια να χρειαστεί 2%.
Η αντλία θερμότητας είναι απίστευτα χρήσιμη, για διατήρηση καμπίνας και μπαταρίας σε λογικές θερμοκρασίες, τόσο το χειμώνα όσο και το καλοκαίρι, εφόσον βέβαια το software επιτρέπει τέτοιες διαδικασίες.![]()
Τον είδες τον άλλο με το Μ3SR που είχε active συνέχεια ρύθμιση θερμοκρασίας καμπίνας (μάλλον χαμηλά) και sentry mode; 100χλμ αυτονομία του έδινε.Στο τέσλα ούτε η καμπίνα δεν ανεβάζει υπερβολική θερμοκρασία, την ψύχει, και μάλιστα εσύ επιλέγεις θερμοκρασία, η πιο χαμηλή ρύθμιση είναι 39°C (τόσο έχω βάλει).
Αν το αφήσεις έτσι χύμα στον ήλιο, ανεβάζει πάνω από 55-57°C (μετά πάλι επεμβαίνει μόνο του να ψύξει την καμπίνα).
Άμα το αφήσω όλη μέρα στον ήλιο, με >35°C εξωτερική θερμοκρασία υπό σκιά, για να διατηρήσει όλη μέρα την καμπίνα σε μάξιμουμ 39°C τρώει 1% μπαταρίας, πολύ σπάνια να χρειαστεί 2%.
Η αντλία θερμότητας είναι απίστευτα χρήσιμη, για διατήρηση καμπίνας και μπαταρίας σε λογικές θερμοκρασίες, τόσο το χειμώνα όσο και το καλοκαίρι, εφόσον βέβαια το software επιτρέπει τέτοιες διαδικασίες.![]()
Η οροφή θα έχει έξτρα κόστος (εξάρτημα)Αλλά γκαντ φορμπίντ μη βάλουν ένα σκίαστρο στη γ@μωοροφή τους ώστε να έχει χαμηλότερες θερμοκρασίες, όπως οι άλλοι.
Όχι, τα μαϊμούδια που τοποθετούνται με χεράκια δεν είναι λύση.
Έτσι. Εισερχόμενος στο γκαράζ σου, αναρωτιέσαι πρώτα "πού θέλω να πάω" και μετά "ποια χρώματα έχει η γκαρνταρόμπα που παίρνω μαζί μου" ώστε να επιλέξεις καύσιμο και χρώμα οχήματος.Δε θέλει άγχος. Αν έχεις άγχος και δε μπορείς να το διαχειριστείς, δε πας με BEV.
Αυτή θα είναι η φιλοσοφία σε όλα τα EVs σιγά σιγά. Τόσο λόγω SDV όσο και αν υιοθετηθούν τα 48v.Η οροφή θα έχει έξτρα κόστος (εξάρτημα)
Η εντολή στο software είναι τζάμπα καθότι ο μηχανικός λογισμικού ήδη πληρώνεται.
Εν ολίγοις, αυτή είναι η βασική φιλοσοφία τους. Οτιδήποτε μπορεί να λυθεί με software.
Ναι τους γύφτους..Αλλά γκαντ φορμπίντ μη βάλουν ένα σκίαστρο στη γ@μωοροφή τους
Εμένα δε βράζει ποτέ. Έχει software.EDIT: Την πρώτη μέρα των διακοπών το αυτοκίνητο με ανοιχτό ρολό έβραζε.