alexis
Reticular Activating System
- Μηνύματα
- 18.752
- Reaction score
- 32.723


Γνώση το λένε. Και μην συγκρίνεις την Tesla με τους υπόλοιπους.
Είναι η Tesla και οι άλλοι. Όχι μόνο λόγω τεχνολογίας, αλλά σε όλα.
Μην ψάχνεις το γιατί. Θέλει πολύ ώρα.
Εγώ τα βλέπω ως ευκαιρίες για επανατοποθέτηση μετοχών.Και τα διαδοχικά μείον της Tesla σε πωλήσεις και κέρδη, και ποσοστά κερδοφορίας, είναι όλα νίκες έτσι;
Με p/e στο 120 και πτώση πωλήσεων;Εγώ τα βλέπω ως ευκαιρίες για επανατοποθέτηση μετοχών.
Όσο υπάρχει θετική ψυχολογία η τεχνική ανάλυση είναι δευτερεύον θέμα. Μιλάω πάντα για βραχυχρόνιες θέσεις.Με p/e στο 120 και πτώση πωλήσεων;
Είναι θετική ψυχολογία η διψήφια πτώση;Όσο υπάρχει θετική ψυχολογία η τεχνική ανάλυση είναι δευτερεύον θέμα. Μιλάω πάντα για βραχυχρόνιες θέσεις.
Καλά, εσύ επειδή δεν χωνεύεις τον Μασκ θα απαιτούσες και εγγύηση τιμής μεταπώλησης.Με p/e στο 30 το συζητάω.
Πού θα κρυφτείς δεν ξέρωΚράτα όσα έγραψα παραπάνω. Θα τα δεις στην πορεία.
Τώρα μιλάς σωστά.Οκ, εγώ αλλάζω αφήγημα, γιατί σας βαρέθηκα όλους.
Το γκρουπ βαγκ θα επικρατήσει στην Ευρώπη, και Τέσλα - BYD και λοιποί Κινέζοι, φούσκα είναι και θα σκάσουν όλοι.
Άσε που ποτέ δε θα βγάλουν σοβαρά αυτοκίνητα, μόνο οι Γερμανοί ξέρουν το κόλπο, έπεσαν στο βαρέλι μικροί, σα τον Οβελίξ.
Φολγκζβάγκεν ρουλζ φορεβε.
Τα δε phev's, θα επικρατήσουν. Είναι η μόνη λογική λύση.
Γερμανικά phev's φορέβε εντ έβε.
Και το fsd της Τέσλα, είναι άχρηστο κι επικίνδυνο. Μακριά.
Άντε γεια σας.
ΥΓ. Τουλάχιστον μέχρι το 2030 (άμα ζω) δεν ξαναγράφω σε αυτό το θρεντ. Αρκετό ιντερνετικό σάλιο σπατάλησα, είστε υπερβολικά πολλοί οι ανεπίδεκτοι μάθησης. The end.![]()
Πήγαινε πίσω 1-2 χρόνια να διαβάσεις ότι έγραφα τα ίδια.Κάποιας μορφής υβριδικοί κινητήρες θα συνεχίσουν να υπάρχουν για πολλά χρόνια, και σε εξαιρετικά μεγάλα ποσοστά, πιθανόν και πάνω από τις μισές πωλήσεις.
Φυσικά θα εξελίσσονται, δεν θα μείνουν στις μορφές που έχουν σήμερα.
Και πάλι, ας μην κρίνουμε με βάση τι μας φαίνεται εμάς σωστό και επιθυμητό. Προσωπικά δεν τα κοιτάω καν ως επιλογές, ούτε και τα eRevs που είναι πολλά βήματα μπροστά. Για μένα ό,τι καίει ζουμί , ανεξαρτήτως efficiency απορρίπτεται, και δεν είναι μόνο περιβαλλοντολογικοί οι λόγοι.
Έλα όμως που ο "άλλος" δεν θέλει ηλεκτρικό. Θυμάμαι τρία χρόνια πριν συζητήσεις με φίλους και συγγενείς για την αγορά που θα έκανα, η πλειοψηφία τους ήταν της γνώμης "α πα πα πα, μακρυά"
Σήμερα οι περισσότεροι έχουν μείνει ακριβώς στην ίδια θέση. Ίσως είναι κάπως πιο περίεργοι, θέλουν να μάθουν λεπτομέρειες, αλλά δεν είναι ζεστοί. Μόνο κάποιοι γιατροί φίλοι, οι οποίοι μπήκαν στο κόλπο κινούμενοι από φορολογικά κίνητρα (υπεραποσβέσεις) έχουν αλλάξει γνώμη. Όλοι οι υπόλοιποι είναι ακόμα αρνητικοί.
Τρία χρόνια, ελάχιστη μεταστροφή της δυναμικής, πες 2-3 στους 10, και από ένα τάργκετ γκρουπ που έχει την οικονομική δυνατότητα και πολλοί μένουν και σε μεζονέτες-μονοκατοικίες.
Τρία χρόνια. Τρία. Όχι τρεις μήνες. Αργεί πολύ το πράγμα παλικάρια.
Σίγουρα σε κάποιες άλλες χώρες είναι κάπως διαφορετικά, αλλά και πάλι, ο ρυθμός αύξησης κόλλησε.
Συμπέρασμα: αυτό που μας αρέσει και μας φαίνεται απολύτως ως λογική εξέλιξη δεν είναι κοινώς αποδεκτό.
Και μένα μου φαίνεται αδιανόητο πως δεν έχουν όλοι δυο subs τουλάχιστον. Αλλά το ποσοστό των μουσικόφιλων που ακολουθούν αυτόν τον δρόμο είναι μονοψήφιο.
Κάτι έφαγες και σε πείραξε μετά.Πήγαινε πίσω 1-2 χρόνια να διαβάσεις ότι έγραφα τα ίδια.![]()
Προσοχή: το θέμα είναι το πόσο αργότερα.Μπα, απλά βλέπω μπροστά. Αυτά που γράφω σήμερα θα τα δεις αργότερα.![]()
Λες;Ταξιδιώτης από το μέλλον;![]()
![]()
αυτά είναι γνωστά απο πέρσιΗ VesselsValue έχει επίσης εντοπίσει περίπου 1 εκατομμύριο «αυτοκίνητα σε εμπορευματοκιβώτια» από την Κίνα, τα οποία είναι πιθανό να επιστρέψουν σε τρόπους μεταφοράς Ro/Ro το 2025/26, παρέχοντας απροσδόκητη ώθηση στη ζήτηση για τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων.
Ωστόσο, οι ναύλοι μεταφοράς ελαφρών οχημάτων έχουν αρχίσει να «μαλακώνουν» από την Κίνα προς την Ευρώπη, καθώς ο όγκος των εξαγωγών της πρώτης δείχνει βραδύτερους ρυθμούς ανάπτυξης, και τα μεγάλα νεότευκτα πλοία παραδίδονται σε μεγαλύτερο αριθμό.