Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

melina

Cargo 200
Μηνύματα
24.584
Reaction score
44.445
Πάντως τα νέα αυτοκίνητα που είναι εξοπλισμένα με αισθητήρες ολουθε και φρενάρουν μόνα τους μόνο αν πέσει κάποιος πάνω σου θα γίνει ζημιά. Ο οδηγός όσο και να θέλει θα πρέπει να προσπαθήσει πολύ για να το χτυπήσει .
 

TGD

Μηνύματα
10.007
Reaction score
9.881
Δηλαδή χρησιμοποιούμε πανάκριβη τεχνολογία για να καλύψουμε μαλακίες των σχεδιαστών που έχουν λυθεί από τα τέλη του '80. Τότε μεταφέρθηκαν τα πίσω φώτα ψηλά στη γραμμή του οχήματος. Και πόσα αυτοκίνητα (σε ποσοστό) που κυκλοφορούν δεν θα σε αφήσουν να χτυπήσεις τον μπροστά με 2km/h όταν ξεπαρκάρεις;
 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.216
Reaction score
32.253
Εκτός και οι εταιρείες, επαγγελματίες και τα ταξί. Μεγάλες αλλαγές αν γίνουν όλα.

 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.216
Reaction score
32.253
Test εμβέλειας και φόρτισης του R4 (52kWh) προς το τέλος του video. Εξωτερική θερμοκρασία 22° C.

- Οδήγηση στην πόλη. Για 53km έκαψε 12,9kWh/ 100km.
- Στην εθνική στο Eco Mode (μάλλον), με 120km-130km/h μέση κατανάλωση 20.8kWh/ 100km. Από 100% μέχρι 6% SoC διένυσε 220km. Με 130km/h θα διένυε περίπου 200km, λέει.
- Στην DC φόρτιση ξεκίνησε με 102kW στο 6% και μέχρι το 80% έκανε 32', βάζοντας 41kWh.
- Εκτιμώμενη εμβέλεια το χειμώνα σε ταξίδι τα 150km.
- Στα ταξίδια είναι θορυβώδες.

Ένα καλό και εύχρηστο ηλεκτρικό Crossover για την πόλη ή για δεύτερο, για μικρές εκδρομές μέχρι τον όμορο νομό, και μέχρι εκεί. Αν έχεις χρόνο και υπομονή πας και παραπέρα, όπως με όλα άλλωστε.

Υγ: Και minimum 34k για τα παραπάνω. Έχουμε δρόμο ακόμα.
Υγ2: Πρώτο σε πωλήσεις ηλεκτρικό στην Ισπανία τον Απρίλιο, το R5.

 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.571
Reaction score
142.393
Οδήγηση στην πόλη. Για 53km έκαψε 12,9kWh/ 100km
Δεν είναι ιδιαίτερα καλή επίδοση.

Και με το τέρας το μοντελ Υ έχω καλύτερο efficiency μέσα στην πολη

Να φανταστείς ακόμα και με το παλιό iD.3, εύκολα πετυχαίνω 11 kWh/100km, και μπορώ και χαμηλότερα.

Στην εθνική στο Eco Mode (μάλλον), με 120km-130km/h μέση κατανάλωση 20.8kWh/ 100km
Μέτρια κι αυτή. Μια καλή επίδοση είναι 18-19 και σίγουρα κάτω από 20.

Όπως έχω ξαναγράψει, διένυσα σε μια μέρα όλη την autobahn της Γερμανίας, κι όπου δεν είχε όρια ταχύτητας πήγαινα 200+ (ειδάλλως τηρούσα τα όρια), κι έβγαλα μέση κατανάλωση 19.9..

Από 100% μέχρι 6% SoC διένυσε 220km.
Δύσκολα τα πράγματα. Δε πας μακριά.

Το iD.3 βγάζει 300 έως 320 και το Τέσλα φτάνει άνετα 400-430..

Μονοκοπανιά έχω κάνει Θεσσαλονίκη Βόλο με το iD.3 (335 km απ' το σπίτι μου, αλλά μέχρι 110) και χαλαρά πάω Σόφια μονοκοπανιά με το Τέσλα, πατώντας γκάζι όσο "θέλω", όσο γουστάρω, δε κοιτάζω καν τη μπαταρία, δε χρειάζεται.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.216
Reaction score
32.253
Δεν είναι ιδιαίτερα καλή επίδοση.

Και με το τέρας το μοντελ Υ έχω καλύτερο efficiency μέσα στην πολη

Να φανταστείς ακόμα και με το παλιό iD.3, εύκολα πετυχαίνω 11 kWh/100km, και μπορώ και χαμηλότερα.
Εντάξει. Δεν ξέρουμε πως πήγαινε. Έχω δει και κάτω από 10kWh/100km σε Megane
1000025920.jpg

Μέτρια κι αυτή. Μια καλή επίδοση είναι 18-19 και σίγουρα κάτω από 20.

Όπως έχω ξαναγράψει, διένυσα σε μια μέρα όλη την autobahn της Γερμανίας, κι όπου δεν είχε όρια ταχύτητας πήγαινα 200+ (ειδάλλως τηρούσα τα όρια), κι έβγαλα μέση κατανάλωση 19.9..
Ok, αλλά συγκρίνουμε ένα τούβλο 4m με ένα όχημα σχεδιασμένο για ταξίδια στα 4,80m.

Δύσκολα τα πράγματα. Δε πας μακριά.

Το iD.3 βγάζει 300 έως 320 και το Τέσλα φτάνει άνετα 400-430..

Μονοκοπανιά έχω κάνει Θεσσαλονίκη Βόλο με το iD.3 (335 km απ' το σπίτι μου, αλλά μέχρι 110) και χαλαρά πάω Σόφια μονοκοπανιά με το Τέσλα, πατώντας γκάζι όσο "θέλω", όσο γουστάρω, δε κοιτάζω καν τη μπαταρία, δε χρειάζεται.
Δεν συγκρίνουμε ίδια πράγματα. Συν ότι το R4 φοράει 52kWh.

To R4 δεν είναι όχημα ταξιδιού. Για καθημερινή χρήση είναι και για ένα ΣΚ κάπου κοντά.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.571
Reaction score
142.393
Εντάξει. Δεν ξέρουμε πως πήγαινε. Έχω δει και κάτω από 10kWh/100km σε Megane
Ε, πως να πήγαινε μέσα σε πόλη;

Για μεγκάν και γω έχω δει καλές καταναλώσεις.
Δεν συγκρίνουμε ίδια πράγματα. Συν ότι το R4 φοράει 52kWh.
Ναι, 52 αυτό και 58 το iD 3.
Δηλαδή οι +6 kWh είναι +100 χλμ;
Τι; 6 kWh/100km σε εθνική οδό;

Not good σου λέω.
Not good.

Μπορεί να φταίει η αεροδυναμική, μπορεί να φταίνε όλα, δε ξέρω, αλλά καλές επιδόσεις δεν είναι αυτές που έγραψες.

Στο δια ταύτα, για "τούβλο 4μ" με λίγη αυτονομία και μάλλον κάτω του μετρίου efficiency, πόσα χρήματα αξίζει να δώσεις;

Ξέρεις κάτι; Αν τυχόν γίνει καμιά στραβή και σκάσει μύτη κάνα μικρό τεσλάκι 2-αρι με τρελό efficiency, όλα αυτά τα "τούβλα" θα είναι για τα μπάζα μόνο.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.216
Reaction score
32.253
Παίζει ρόλο η αεροδυναμική η οποία βέβαια είναι κατά του R4. Δες προφίλ, τα λέει όλα. Από θέμα κινητήρα είναι ίδια τεχνολογία με του Megane. Επίσης, επειδή το έψαξα παραπάνω, από το χρώμα στο καντράν καταλαβαίνεις πως το όχημα δεν το οδηγεί στο Eco που θα είχε το maximum effieciency του WLTP, πουθενά. Το πηγαίνει με το Comford και Sport mode. Οπότε λογικό να καίει παραπάνω.

Για το Tesla ας έρθει πρώτα και βλέπουμε. Να δούμε το μέγεθος του και την απόσταση από το έδαφος.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
57.571
Reaction score
142.393
Κοίτα, για χρήση αποκλειστικά εντός πόλης, είναι άριστο.

Εντελώς άριστο. Φανταστικό.

Και τα 4μ μήκους, είναι εξαιρετική διάσταση για να κινείσαι στα στενά της πόλης, για να παρκάρεις εύκολα, κλπ.

Δεν υπάρχει περίπτωση να αδειάσει η μπαταρία σε μία ημέρα μετακίνησης εντός πόλης, οπότε δε σε νοιάζει τίποτα, άμα σ'αρέσει το παίρνεις και κει τελειώνει η συζήτηση.

Αλλά να τα ξεχωρίζουμε, να λέμε αποκλειστικά πόλης. Γιατί με 150 και 200 χλμ αυτονομία, που να πας; Δε πας. Πάρε κάτι άλλο, πάρε λεωφορείο ξέρωγω.

Μίνιμουμ πραγματικά 300 χλμ αυτονομίας θες για να κάνεις εξορμήσεις χωρίς να σου βγει η ψυχή απ'το στόμα και να μην είσαι συνέχεια με το άγχος.

Στα 400 χλμ πραγματικής αυτονομίας είσαι άρχοντας, και από κει και πάνω είναι σχεδόν αχρείαστο.
 
Last edited:


alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
18.216
Reaction score
32.253
Κοίτα, για χρήση αποκλειστικά εντός πόλης, είναι άριστο.

Εντελώς άριστο. Φανταστικό.

Και τα 4μ μήκους, είναι εξαιρετική διάσταση για να κινείσαι στα στενά της πόλης, για να παρκάρεις εύκολα, κλπ.

Δεν υπάρχει περίπτωση να αδειάσει η μπαταρία σε μία ημέρα μετακίνησης εντός πόλης, οπότε δε σε νοιάζει τίποτα, άμα σ'αρέσει το παίρνεις και κει τελειώνει η συζήτηση.

Αλλά να τα ξεχωρίζουμε, να λέμε αποκλειστικά πόλης. Γιατί με 150 και 200 χλμ αυτονομία, που να πας; Δε πας. Πάρε κάτι άλλο, πάρε λεωφορείο ξέρωγω.

Μίνιμουμ πραγματικά 300 χλμ αυτονομίας θες για να κάνεις εξορμήσεις χωρίς να σου βγει η ψυχή απ'το στόμα και να μην είσαι συνέχεια με το άγχος.

Στα 400 χλμ πραγματικής αυτονομίας είσαι άρχοντας, και από κει και πάνω είναι σχεδόν αχρείαστο.
Μα είπα πως είναι για την πόλη, το νομό, άντε και στον δίπλα να πεις πως πήγες κάπου, και μέχρι εκεί. Δεν είναι για παραπάνω. Και εξαρτάται και που μένει πάντα. Εγώ από εδώ που είμαι για να πάω σινεμά στο Μαρούσι στη Σφαίρα θέλω 100χλμ πήγαινε - έλα. Ούτε Χαλκίδα δεν με πάει το R4. Για να πάω και να έρθω χωρίς φόρτιση πρέπει θα να μην ξεπεράσω τα 100χλμ/ ώρα και πάλι πολύ οριακά. Για παραπάνω θέλει φόρτιση. Για χειμώνα δεν το συζητώ καν. Αυστηρά εντός νομού.

Εντελώς υποκειμενικό.
Για μένα η κόκκινη γραμμή είναι στα 400 χλμ. Λίγο πάνω από την απόσταση Λευκάδα Αθήνα.
Σταύρο αν εννοείς με μια φόρτιση, για 400 εγγυημένα χλμ ξεκινάς από 46.000€. Tesla Model 3 LR RWD, λευκό με μαύρο σαλόνι και ζάντες. Ότι αλλάξεις ανεβαίνει, με ταβάνι τα 51.000€.
 
Last edited:




Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.279
Μηνύματα
3.007.171
Members
38.440
Νεότερο μέλος
Asterixx
Top