Μόναχο...κατόπιν εορτής

Μηνύματα
18.579
Reaction score
22.173
Εσύ ειδικά ως στοχαστής πρέπει ν'αναλογιστείς με ποιο σκεπτικό αφήνεται εις το απώτερο μέλλον το κεφάλαιο πάνω στην εξέγερση των μηχανών...:sneaky:

Αφιερωμένο στη μεγάλη γιορτή Κωνσταντίνου Και Ελένης το εξής στιχούργημα ως αποζημίωση για τα πειράγματα με τη... Ζανέτ.:D


Our minds are searching for bells
revolving round the soundstage like drones
directives all written in stones

They're pulling triodes away from life
cables and lifters out of our racks
So there's nothing to keep us on track

What happened to single channel hiend
And the vinyl we played all night
What happened to PRaT
why so much grain to the voice

Immersive expectations in our eyes
But faith always paid to the bone
Sometimes so hard to feel it
When I despise old school hiend
The pleasure first to remind me
Πάνε αυτά Bhutia πες στην Ανέττα. ¨Εχουμε περάσει σε άλλο στάδιο τώρα.
 


Μηνύματα
5.418
Reaction score
9.496
Τέτοιους παράγοντες μπορείς να εξερευνήσεις και ολομόναχος ορίζοντας το setup να εκτελέσει upmixing πάνω σε δικαναλική ηχογράφηση...
Στην ουσία η ακρόαση στον χώρο της έκθεσης με το πολυκαναλικο ήταν μια επίδειξη των δυνατοτήτων της νέας τεχνολογίας 3D Audio για μένα.
Πως μπορεί κάποιος με περισσότερα κανάλια και μια ανάλογη μίξη να αλλάξει τα δεδομένα. Τα ηχεία και το υπόλοιπο σύστημα πραγματικά πέρασαν σε δευτερη μοίρα, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν συνέβαλαν στο αποτέλεσμα.
Δεν ξέρω δλδ με άλλα ηχεία τι είδους υποβάθμιση θα γινόταν αντιληπτή.
 


Μηνύματα
167
Reaction score
570
Είμαι περίεργος να ακούσω απόψεις και άλλων ανθρώπων που παραβρέθηκαν σε πολυκαναλες ακροάσεις στην έκθεση

Ωραία λοιπόν. Μία μικρή παρένθεση. Δεν είχα πάει ποτέ στην έκθεση και ήξερα ότι θα ήταν η τελευταία στη Γερμανία οπότε θεώρησα υποχρεωτικό αυτό το ταξίδι. Εστω και για μία μέρα.

Αφού δεν είχα πάει ποτέ θεώρησα ότι εν έτει 2025 θα βίωνα από κοντά πολλές immersive υλοποιήσεις, αφού αυτό είναι το βέβαιο μέλλον. Ειχα γλυκαθεί και απο εκτενή σχόλια από περασμένη έκθεση με trinnov και waveforming με perlisten subs και νόμιζα οτι θα χαθώ φέτος στην πολυ...καναλία.

Πόσο έξω έπεσα.

Τι "στερεοφωνία" ήταν αυτή μλκ μου.

Από τη μία έχεις εδώ έναν μοναδικό, απίθανο, αξέχαστο τύπο να μας χαρακτηρίζει εδώ και χρόνια το στέρεο ως"σχεδόν μονοκάναλο" (που μαθηματικά είναι απόλυτα ορθό) και από την άλλη πας στην μεγαλύτερη έκθεση HiFi του κόσμου (; ) το 2025 και βρίσκεις ...600 στέρεο υλοποιήσεις, και πολυκάναλες 3 με τη βία 4.

Την Amphion, τη Steinway Lyngdorf την Kii και μία ακόμα στο ισόγειο, δεν θυμάμαι πια, που στην ουσία διαφήμιζε τα vfm ηχεία και subwoofer της, τίποτα σπουδαίο εδώ μόνο πρησμένο μπαπα μπούπα και ηχει-ήλα ολ δε γουεη
(Ν.Κ. ποια ήταν η εταιρία; Με το Top Gun εκεί στο μπουντρούμι που μύριζε ιδρωτίλα; )

Ξέχασα κάποια;

Πάμε. Την Amphion την είχαν βάλει σε ένα δωματιάκι σε μέγεθος μεγάλου WC, στο οποίο χωρούσαν δεν χωρούσαν 6 άτομα, σαν σε ασανσέρ της ΕΡΤ περίπου, χωρίς εξαερισμό με ένα κλιματιστικό δαπέδου μονίμως στους 16 βαθμούς ρυθμισμένο, για να είναι κάπως υποφερτός ο αέρας που ανέπνεες. Εκεί λοιπόν λόγω μικροσκοπικού χώρου καθόσουν αναγκαστικά πολυ κοντά σε κάποιον από τους δορυφόρους, χωρίς συμμετρία, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ακουστική εμπειρία. Συν αυτώ, ο στρεσαρισμένος ασιάτης που είχαν βάλει να κάνει την παρουσίαση οι ...φινλανδοί είχε στη διάθεσή του μόλις κάτι λιλιπούτεια αρχειάκια σε λάπτοπ, όλα μαζί στοιβαγμένα, άνθρωποι, τραπεζάκια, καλώδια, κλιματιστικά, θόρυβος απ έξω και ένας θαμπός και αδύναμος προτζέκτορας που προσπαθούσε να παίξει τι; Κάτι από το the fifth element του Besson από το σωτήριο έτος 1997.

Τι να ακούσεις εκεί μέσα στο σπιτάκι κήπου; Την τονική ισορροπία; Τα σκηνικά βάθη; Το βαθύ απόλυτα ενσωματωμένο χαμηλό; Το ποιο; Που; Στην σκηνή της όπερας από το πέμπτο στοιχείο; Αυτή έβαλε να παίξει. Όλο αυτό μου θύμιζε τιμωρία, όχι εμπειρία. Δεν μιλάω για την Amphion εδώ, μην παρεξηγηθώ. Μιλάω για το σπιτάκι εργαλειων κήπου, που την είχαν χώσει και για τη φτωχή παρουσίαση. Η μόνη ανάμνηση που μου έμεινε ήταν ο φινετσάτος μεσήλικας γιαπωνέζος που έκανε την παρουσίαση. Πάντα φινέτσα οι γιαπωνέζοι. Καλό κουστούμι, προσεγμένη κόμη, μουσικότητα στη σωματική κίνηση. Chappeau Japan!
 

Μηνύματα
5.418
Reaction score
9.496
μία ακόμα στο ισόγειο, δεν θυμάμαι πια, που στην ουσία διαφήμιζε τα vfm ηχεία και subwoofer της
SVS 🙂

Εκεί μέσα είχε πολλούς που στέκονταν όρθιοι πισω από τις θέσεις καθήμενων μπλοκαροντας πρακτικά τα σαραουντ.

Εδώ θα δώσω ένα συν στην Amphion που δεν επέτρεπε μέσα στον μικρό της χώρο ορθίους. 👍
 

Μηνύματα
18.579
Reaction score
22.173
Ωραία λοιπόν. Μία μικρή παρένθεση. Δεν είχα πάει ποτέ στην έκθεση και ήξερα ότι θα ήταν η τελευταία στη Γερμανία οπότε θεώρησα υποχρεωτικό αυτό το ταξίδι. Εστω και για μία μέρα.

Αφού δεν είχα πάει ποτέ θεώρησα ότι εν έτει 2025 θα βίωνα από κοντά πολλές immersive υλοποιήσεις, αφού αυτό είναι το βέβαιο μέλλον. Ειχα γλυκαθεί και απο εκτενή σχόλια από περασμένη έκθεση με trinnov και waveforming με perlisten subs και νόμιζα οτι θα χαθώ φέτος στην πολυ...καναλία.

Πόσο έξω έπεσα.

Τι "στερεοφωνία" ήταν αυτή μλκ μου.

Από τη μία έχεις εδώ έναν μοναδικό, απίθανο, αξέχαστο τύπο να μας χαρακτηρίζει εδώ και χρόνια το στέρεο ως"σχεδόν μονοκάναλο" (που μαθηματικά είναι απόλυτα ορθό) και από την άλλη πας στην μεγαλύτερη έκθεση HiFi του κόσμου (; ) το 2025 και βρίσκεις ...600 στέρεο υλοποιήσεις, και πολυκάναλες 3 με τη βία 4.

Την Amphion, τη Steinway Lyngdorf την Kii και μία ακόμα στο ισόγειο, δεν θυμάμαι πια, που στην ουσία διαφήμιζε τα vfm ηχεία και subwoofer της, τίποτα σπουδαίο εδώ μόνο πρησμένο μπαπα μπούπα και ηχει-ήλα ολ δε γουεη
(Ν.Κ. ποια ήταν η εταιρία; Με το Top Gun εκεί στο μπουντρούμι που μύριζε ιδρωτίλα; )

Ξέχασα κάποια;

Πάμε. Την Amphion την είχαν βάλει σε ένα δωματιάκι σε μέγεθος μεγάλου WC, στο οποίο χωρούσαν δεν χωρούσαν 6 άτομα, σαν σε ασανσέρ της ΕΡΤ περίπου, χωρίς εξαερισμό με ένα κλιματιστικό δαπέδου μονίμως στους 16 βαθμούς ρυθμισμένο, για να είναι κάπως υποφερτός ο αέρας που ανέπνεες. Εκεί λοιπόν λόγω μικροσκοπικού χώρου καθόσουν αναγκαστικά πολυ κοντά σε κάποιον από τους δορυφόρους, χωρίς συμμετρία, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ακουστική εμπειρία. Συν αυτώ, ο στρεσαρισμένος ασιάτης που είχαν βάλει να κάνει την παρουσίαση οι ...φινλανδοί είχε στη διάθεσή του μόλις κάτι λιλιπούτεια αρχειάκια σε λάπτοπ, όλα μαζί στοιβαγμένα, άνθρωποι, τραπεζάκια, καλώδια, κλιματιστικά, θόρυβος απ έξω και ένας θαμπός και αδύναμος προτζέκτορας που προσπαθούσε να παίξει τι; Κάτι από το the fifth element του Besson από το σωτήριο έτος 1997.

Τι να ακούσεις εκεί μέσα στο σπιτάκι κήπου; Την τονική ισορροπία; Τα σκηνικά βάθη; Το βαθύ απόλυτα ενσωματωμένο χαμηλό; Το ποιο; Που; Στην σκηνή της όπερας από το πέμπτο στοιχείο; Αυτή έβαλε να παίξει. Όλο αυτό μου θύμιζε τιμωρία, όχι εμπειρία. Δεν μιλάω για την Amphion εδώ, μην παρεξηγηθώ. Μιλάω για το σπιτάκι εργαλειων κήπου, που την είχαν χώσει και για τη φτωχή παρουσίαση. Η μόνη ανάμνηση που μου έμεινε ήταν ο φινετσάτος μεσήλικας γιαπωνέζος που έκανε την παρουσίαση. Πάντα φινέτσα οι γιαπωνέζοι. Καλό κουστούμι, προσεγμένη κόμη, μουσικότητα στη σωματική κίνηση. Chappeau Japan!
Α, για αυτό λέει συνέχεια για αντοκομφορμισμό και επανάσταση ο N.K. Αυτοί οι βρωμοδικάναλοι μοιάζουν με σκευωρία εναντίον της εξέλιξης και των νέων τεχνολογιών εκτός του γεγονότος ότι τιμολογούν την όποια δική τους εξέλιξη στον τομέα τους an arm and a leg. Δεν τον ξανακοροιδεύω για αυτό το θέμα (μόνο για τα περίεργα ηλεκτρονικά που ακούει. Βέβαια για να κοροιδέψω πρέπει να τα ακούσω πρώτα, δεν γίνεται να κοροιδεύουμε κάτι που δεν το έχουμε ακούσει). :D
 


Μηνύματα
1.701
Reaction score
1.797
Ωραία λοιπόν. Μία μικρή παρένθεση. Δεν είχα πάει ποτέ στην έκθεση και ήξερα ότι θα ήταν η τελευταία στη Γερμανία οπότε θεώρησα υποχρεωτικό αυτό το ταξίδι. Εστω και για μία μέρα.

Αφού δεν είχα πάει ποτέ θεώρησα ότι εν έτει 2025 θα βίωνα από κοντά πολλές immersive υλοποιήσεις, αφού αυτό είναι το βέβαιο μέλλον. Ειχα γλυκαθεί και απο εκτενή σχόλια από περασμένη έκθεση με trinnov και waveforming με perlisten subs και νόμιζα οτι θα χαθώ φέτος στην πολυ...καναλία.

Πόσο έξω έπεσα.

Τι "στερεοφωνία" ήταν αυτή μλκ μου.

Από τη μία έχεις εδώ έναν μοναδικό, απίθανο, αξέχαστο τύπο να μας χαρακτηρίζει εδώ και χρόνια το στέρεο ως"σχεδόν μονοκάναλο" (που μαθηματικά είναι απόλυτα ορθό) και από την άλλη πας στην μεγαλύτερη έκθεση HiFi του κόσμου (; ) το 2025 και βρίσκεις ...600 στέρεο υλοποιήσεις, και πολυκάναλες 3 με τη βία 4.

Την Amphion, τη Steinway Lyngdorf την Kii και μία ακόμα στο ισόγειο, δεν θυμάμαι πια, που στην ουσία διαφήμιζε τα vfm ηχεία και subwoofer της, τίποτα σπουδαίο εδώ μόνο πρησμένο μπαπα μπούπα και ηχει-ήλα ολ δε γουεη
(Ν.Κ. ποια ήταν η εταιρία; Με το Top Gun εκεί στο μπουντρούμι που μύριζε ιδρωτίλα; )

Ξέχασα κάποια;

Πάμε. Την Amphion την είχαν βάλει σε ένα δωματιάκι σε μέγεθος μεγάλου WC, στο οποίο χωρούσαν δεν χωρούσαν 6 άτομα, σαν σε ασανσέρ της ΕΡΤ περίπου, χωρίς εξαερισμό με ένα κλιματιστικό δαπέδου μονίμως στους 16 βαθμούς ρυθμισμένο, για να είναι κάπως υποφερτός ο αέρας που ανέπνεες. Εκεί λοιπόν λόγω μικροσκοπικού χώρου καθόσουν αναγκαστικά πολυ κοντά σε κάποιον από τους δορυφόρους, χωρίς συμμετρία, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ακουστική εμπειρία. Συν αυτώ, ο στρεσαρισμένος ασιάτης που είχαν βάλει να κάνει την παρουσίαση οι ...φινλανδοί είχε στη διάθεσή του μόλις κάτι λιλιπούτεια αρχειάκια σε λάπτοπ, όλα μαζί στοιβαγμένα, άνθρωποι, τραπεζάκια, καλώδια, κλιματιστικά, θόρυβος απ έξω και ένας θαμπός και αδύναμος προτζέκτορας που προσπαθούσε να παίξει τι; Κάτι από το the fifth element του Besson από το σωτήριο έτος 1997.

Τι να ακούσεις εκεί μέσα στο σπιτάκι κήπου; Την τονική ισορροπία; Τα σκηνικά βάθη; Το βαθύ απόλυτα ενσωματωμένο χαμηλό; Το ποιο; Που; Στην σκηνή της όπερας από το πέμπτο στοιχείο; Αυτή έβαλε να παίξει. Όλο αυτό μου θύμιζε τιμωρία, όχι εμπειρία. Δεν μιλάω για την Amphion εδώ, μην παρεξηγηθώ. Μιλάω για το σπιτάκι εργαλειων κήπου, που την είχαν χώσει και για τη φτωχή παρουσίαση. Η μόνη ανάμνηση που μου έμεινε ήταν ο φινετσάτος μεσήλικας γιαπωνέζος που έκανε την παρουσίαση. Πάντα φινέτσα οι γιαπωνέζοι. Καλό κουστούμι, προσεγμένη κόμη, μουσικότητα στη σωματική κίνηση. Chappeau Japan!
Στο χωρο δηλαδη Kii Three BXT / Seven Immersive με την πλατφορμα pure audio streaming το αποτελεσμα δεν ηταν καλο; Ηταν ο τυπος της μουσικης που παιζανε που σε χαλασε η οτι δεν σου ακουγοταν φυσικα; Η ερωτηση ειναι γενικη και προς αλλους....

Ο @Bhutia ξερουμε οτι το κατεταξε πρωτο γιατι πιστευει οτι διεκρινε καλυτερα και τη διασταση του υψους της ηχογραφησης....
 

Μηνύματα
18.579
Reaction score
22.173
Εγώ βρήκα καλό σύστημα και καλή κοπέλα για τον N.K. πάντως στην έκθεση.

Σύστημα :


Κοπέλα :


Γιατί τα βάζω με τίτλο είναι άλλο αστείο που πρέπει να το φανταστεί κάποιος και αφορά όλους τους audio people , όχι μόνο τον Ν.Κ.

:D
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.915
Reaction score
59.473
Ωραία λοιπόν. Μία μικρή παρένθεση. Δεν είχα πάει ποτέ στην έκθεση και ήξερα ότι θα ήταν η τελευταία στη Γερμανία οπότε θεώρησα υποχρεωτικό αυτό το ταξίδι. Εστω και για μία μέρα.

Αφού δεν είχα πάει ποτέ θεώρησα ότι εν έτει 2025 θα βίωνα από κοντά πολλές immersive υλοποιήσεις, αφού αυτό είναι το βέβαιο μέλλον. Ειχα γλυκαθεί και απο εκτενή σχόλια από περασμένη έκθεση με trinnov και waveforming με perlisten subs και νόμιζα οτι θα χαθώ φέτος στην πολυ...καναλία.

Πόσο έξω έπεσα.

Τι "στερεοφωνία" ήταν αυτή μλκ μου.

Από τη μία έχεις εδώ έναν μοναδικό, απίθανο, αξέχαστο τύπο να μας χαρακτηρίζει εδώ και χρόνια το στέρεο ως"σχεδόν μονοκάναλο" (που μαθηματικά είναι απόλυτα ορθό) και από την άλλη πας στην μεγαλύτερη έκθεση HiFi του κόσμου (; ) το 2025 και βρίσκεις ...600 στέρεο υλοποιήσεις, και πολυκάναλες 3 με τη βία 4.

Την Amphion, τη Steinway Lyngdorf την Kii και μία ακόμα στο ισόγειο, δεν θυμάμαι πια, που στην ουσία διαφήμιζε τα vfm ηχεία και subwoofer της, τίποτα σπουδαίο εδώ μόνο πρησμένο μπαπα μπούπα και ηχει-ήλα ολ δε γουεη
(Ν.Κ. ποια ήταν η εταιρία; Με το Top Gun εκεί στο μπουντρούμι που μύριζε ιδρωτίλα; )

Ξέχασα κάποια;

Πάμε. Την Amphion την είχαν βάλει σε ένα δωματιάκι σε μέγεθος μεγάλου WC, στο οποίο χωρούσαν δεν χωρούσαν 6 άτομα, σαν σε ασανσέρ της ΕΡΤ περίπου, χωρίς εξαερισμό με ένα κλιματιστικό δαπέδου μονίμως στους 16 βαθμούς ρυθμισμένο, για να είναι κάπως υποφερτός ο αέρας που ανέπνεες. Εκεί λοιπόν λόγω μικροσκοπικού χώρου καθόσουν αναγκαστικά πολυ κοντά σε κάποιον από τους δορυφόρους, χωρίς συμμετρία, με ότι αυτό συνεπάγεται για την ακουστική εμπειρία. Συν αυτώ, ο στρεσαρισμένος ασιάτης που είχαν βάλει να κάνει την παρουσίαση οι ...φινλανδοί είχε στη διάθεσή του μόλις κάτι λιλιπούτεια αρχειάκια σε λάπτοπ, όλα μαζί στοιβαγμένα, άνθρωποι, τραπεζάκια, καλώδια, κλιματιστικά, θόρυβος απ έξω και ένας θαμπός και αδύναμος προτζέκτορας που προσπαθούσε να παίξει τι; Κάτι από το the fifth element του Besson από το σωτήριο έτος 1997.

Τι να ακούσεις εκεί μέσα στο σπιτάκι κήπου; Την τονική ισορροπία; Τα σκηνικά βάθη; Το βαθύ απόλυτα ενσωματωμένο χαμηλό; Το ποιο; Που; Στην σκηνή της όπερας από το πέμπτο στοιχείο; Αυτή έβαλε να παίξει. Όλο αυτό μου θύμιζε τιμωρία, όχι εμπειρία. Δεν μιλάω για την Amphion εδώ, μην παρεξηγηθώ. Μιλάω για το σπιτάκι εργαλειων κήπου, που την είχαν χώσει και για τη φτωχή παρουσίαση. Η μόνη ανάμνηση που μου έμεινε ήταν ο φινετσάτος μεσήλικας γιαπωνέζος που έκανε την παρουσίαση. Πάντα φινέτσα οι γιαπωνέζοι. Καλό κουστούμι, προσεγμένη κόμη, μουσικότητα στη σωματική κίνηση. Chappeau Japan!
Καλώς ή κακώς από πουθενά δεν... Hans αλλά μας προσγειώνεις στη βάναυση πραγματικότητα. :wink:

Στα μη σφραγισμένα περίπτερα του ισογείου είναι ούτως ή άλλως ανέφικτες οι ακροαματικές εκτιμήσεις όχι μόνο λόγω χαλαρότητας στο στήσιμο από πλευράς εκθετών αλλά κυρίως εξαιτίας της γενικευμένης οχλαγωγίας στον περιβάλλοντα χώρο...

΄΄Τί είπατε παρακαλώ;΄΄
΄΄Με τόση χάβρα το έχουμε κάνει... ΦΟΥΡΦΟΥΡΟΤΕΚ εδώ!΄΄
Furfurutek.jpg


Στρώσε το StroM σου για δυό...
1747901342342.png


1747901533590.png

(τη διαφορά στο...tetris θα εννοεί μάλλον)

Ηχεία για...Mortal Kombat με μόρτικο λυχνιακό ενισχυτή
1747904613466.png

Mortal.jpg


Laurence Dickie : ΄΄Εγώ θα παίζω χαλαρά 78άρια με garrard και άσε τους άλλους να βουρλίζονται περιεργαζόμενοι καλωδιοβύσματα...
DSC_9685ss.jpg
 
Last edited:

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.915
Reaction score
59.473
Εγώ βρήκα καλό σύστημα και καλή κοπέλα για τον N.K. πάντως στην έκθεση.

Σύστημα :


Κοπέλα :


Γιατί τα βάζω με τίτλο είναι άλλο αστείο που πρέπει να το φανταστεί κάποιος και αφορά όλους τους audio people , όχι μόνο τον Ν.Κ.

:D
Άσε τα ψόφια , το setup με τα YG acoustics - AVM τα παιζε πολύ καλύτερα απ'ότι η... κοπέλα.:lolsign:
Don't worry, be...rich.:roflmao:
Πάμε στην εμποροπανήγυρη ν'ακούγαμε λ.χ. τα μεγάλα mbl και να παθαίναμε κοκομπλόκο παραβλέποντας από τον αρχικό εντυπωσιασμό το ότι εκ των πραγμάτων και με την αρχιτεκτονική των μεγαφώνων τους δεν θα έδιναν αληθοφανή εστίαση σε οργανικά είδωλα.

Ή να θαυμάζαμε ψοφοδεείς τα Chronosonic περνώντας ανενόχλητοι το κόκκινο διαχωριστικό αφού θα επιδεικνύαμε πλατινένια κάρτα ή ανάλογη εφαρμογή σε smartphone με προοπτική να γινόταν επιτόπιο deal.

Εννοείται ως must πικάπ από TechDAS ή Kronos...

Dan D'Agostino : ΄΄ Καλά ήλθαμε και στήσανε όλα τα δικά μου , με συγχωρείτε τώρα πάω ν'ακούσω...Linkwitz΄΄
1747910478829.png



Στο χωρο δηλαδη Kii Three BXT / Seven Immersive με την πλατφορμα pure audio streaming το αποτελεσμα δεν ηταν καλο; Ηταν ο τυπος της μουσικης που παιζανε που σε χαλασε η οτι δεν σου ακουγοταν φυσικα; Η ερωτηση ειναι γενικη και προς αλλους....

Ο @Bhutia ξερουμε οτι το κατεταξε πρωτο γιατι πιστευει οτι διεκρινε καλυτερα και τη διασταση του υψους της ηχογραφησης....
Καταρχάς η σειρά κατάταξης μπορεί να είναι τυχαία αλλά το συγκεκριμένο όπως οποιοδήποτε immersive που σέβεται τον εαυτό του δίνει με επίκεντρο τον εκάστοτε ακροατή αντί των ηχειακών πηγών αίσθηση ευρυχωρίας που ξεφεύγει από τοιχωματικά όρια με τα οργανικά είδωλα εκτεινόμενα σε διευθύνσεις αδύνατες για οποιοδήποτε δικαναλικό setup φέρον συμβατικής αρχιτεκτονικής ηχεία. Ένα ακόμα χαρακτηριστικό είναι ότι το εκάστοτε είδωλο με την άλω του δεν επικαλύπτει αντιληπτικά άλλα είδωλα χαμηλότερου ενεργειακού περιεχομένου που θα εντοπίζονταν πίσω, πάνω ή ακόμα και κάτω από εκείνο.
 
Last edited:

Μηνύματα
1.701
Reaction score
1.797
H πολλη ευρυχωρια δεν ειναι απαραιτητα καλη βεβαια...Αν απομακρυνεις τοσο πολυ τα αντικειμενα της ηχογραφησης μεταξυ τους εκτος ενος λογικου ογκου "ηχητικης σφαιρας" στη θεση ακροασης που θα ξεχειλωνεται απο τοιχο σε τοιχο ισως το αποτελεσμα να μην το αντιληφθει καποιος τοσο ρεαλιστικο αν μιλαμε για μουσικη.
 

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Μηνύματα
17.915
Reaction score
59.473
H πολλη ευρυχωρια δεν ειναι απαραιτητα καλη βεβαια...Αν απομακρυνεις τοσο πολυ τα αντικειμενα της ηχογραφησης μεταξυ τους εκτος ενος λογικου ογκου ηχητικης σφαιρας στη θεση ακροασης που θα ξεχειλωνεται απο τοιχο σε τοιχο ισως το αποτελεσμα να μην το αντιληφθει καποιος τοσο ρεαλιστικο αν μιλαμε για μουσικη.
Η ευρυχωρία δεν αφορά τόσο στην επέκταση του αέρα μεταξύ των οργανικών ειδώλων όσο στην ΄΄ατμοσφαιρική΄΄ σύσταση γύρω από το αναπαραγόμενο γεγονός. Τονίζεται με επίκεντρο τη θέση ακροατή αντί για διακριτές ηχειακές πηγές πέρα από εκείνον. Οι χωρικές σχέσεις ανάμεσα στα όργανα δεν γίνονται αφύσικες - εφόσον η παραγωγή δεν θα το προέβλεπε - αφού το ΄΄κουπί΄΄ στην immersive λέμβο τραβάνε κυρίως τα μπροστινά L-C-R με τα περιφερειακά ...πηδαλιούχους.
 

Μηνύματα
1.208
Reaction score
2.086
Για να ξέρουμε όμως πόσο Passion for... ΄΄δήθεν΄΄ επικρατεί με τις εμποροπανηγύρεις αρκεί η επίσημη φωτό της εκδήλωσης, όπου η Anette Askvik ποζάρει καμαρωτή συνοδευόμενη υποτίθεται από ηχείο βάσης Audiovector ενώ είναι δηλωμένη ως επίσημη ΄΄πρέσβειρα΄΄ των Kii Audio...

View attachment 367136
βλεποντας αυτή τη συνέντευξη οταν την ρωταει ο host αμα εχει καποιο συστημα σπιτι της του απανταει πως εχει ενα πικαπ τεκνικς, ενισχυτη χεγκελ και ηχεια κεφ. :biggrin::biggrin:
 



Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.335
Μηνύματα
3.009.293
Members
38.446
Νεότερο μέλος
Gian
Top