Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)

Zizik

Safety Last
Administrator
Μηνύματα
43.675
Reaction score
79.090
Κάποια μεταφραστικά λάθη νομίζω κάνει το άρθρο.
Έψαξα μα δε βρήκα την πηγή σε 2 λεπτά. :p
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.560
Reaction score
33.442
Το έχουν χάσει εκεί στην Κίνα. Δεν έχουν τι να κάνουν μου φαίνεται και τα φορτώνουν με τρελά specs.

Νέο Zeekr 7X (2026).
900V,
2.9" 0-100km/h το Performance. SUV είπαμε 😅

 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.322
Reaction score
145.550
Για όσους δεν έχουν EV για μόνον εντός πόλης με ξερωγω 40-αρες μπαταρίες 🤣😁😂, να ενημερώσω πως 16 νέοι φορτιστές της ΔΕΗ blue τοποθετούνται στο πάρκινγκ του χιονοδρομικού κέντρου στο Σέλι:

12338.jpg


Θα μπουν και στο πάρκινγκ του χωριού!

Όσοι πιστοί με χιονολάστιχα (ιδανικά με 4-κίνηση), πλέον θα έχουμε τη δυνατότητα να φορτίζουμε κιόλας!

Η χιλιομετρική απόσταση του χιονοδρομικού κέντρου του Σελίου από το σπίτι μου είναι μόλις 130 χλμ, αλλά το χειμώνα, λόγω χαμηλών θερμοκρασιών, λόγω σχετικά αυξημένης αντίστασης κύλισης των χειμερινών ελαστικών, λόγω καιρικών συνθηκών (χιονόπτωσης - χιονόνερου) και εξαιτίας της σημαντικής υψομετρικής διαφοράς, ξελιγώνει την 58-αρα του iD.3, οπότε μια φόρτιση εκεί πάνω, είναι σωτηρία.

Φυσικά το Τέσλα, δε χαμπαριάζει σε τέτοια. 😎
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.560
Reaction score
33.442
To 2022 είχαμε δει εδώ ένα άρθρο που μας έλεγε πως το 2027 η ΕΕ ετοιμάζει φόρο CO2 στα υγρά καύσιμα. Σε άλλα μέσα τότε διαβάσαμε πως αυτό το μέτρο, και ανάλογα τις συνθήκες, θα ανεβάσει την τιμή λίτρου κατά 0,15 - 0,40 ευρώ.

Λίγες βδομάδες πριν το 2026 η ΕΕ έχει ήδη αρχίσει να σκέφτεται πως να εξομαλύνει την ανηφόρα τιμών που επιφυλάσσει το 2027. Δεν τους πέρασε καν από τι μυαλό, λέμε τώρα, να το καταργήσουν. Και όλα αυτά βέβαια για να ασκηθεί πίεση υπέρ των αντλιών θερμότητας και των ηλεκτρικών οχημάτων.

 


TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.577
Reaction score
10.978
Και όλα αυτά βέβαια για να ασκηθεί πίεση υπέρ των αντλιών θερμότητας και των ηλεκτρικών οχημάτων.
«Νομίζω ότι θα κλείσουν κάποια εργοστάσια. Πρέπει πάντα να είσαι λίγο πιο έξυπνος από τους υπόλοιπους, ώστε να μην είσαι εσύ αυτός που θα κατεβάσει τα ρολλά.»
Και αυτοί που έχουν το πάνω χέρι είναι οι Κινέζοι. Γιατί οι Ευρωπαίοι βγάζουν τα μάτια τους μόνοι τους...
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.560
Reaction score
33.442
Άλλοι σταματούν παραγωγές και άλλοι ανοίγουν νυχτερινές βάρδιες. Το εργοστάσιο παραγωγής του R5 από 13/10 απέκτησε νυχτερινή βάρδια, λόγω της επιτυχίας του R5 αλλά και της κάλυψης των άλλων μοντέλων που κατασκευάζονται (ή θα κατασκευάζονται) εκεί, οπως τα Megane, Scenic, και τα νέα Nissan Micra και Mitsubishi Eclipse Cross.

 



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.560
Reaction score
33.442
Ίσως είναι τα πρώτα στάδια όσων είπε ο Tavares πριν λίγες μέρες. Ένα από τα σενάρια για το μέλλον της Stellantis ίσως να είναι η διάσπαση στα δύο. Το Ευρωπαϊκό τμήμα να καταλήξει σε κάποιο Κινέζο (Citroen, Peugeot, DS, Fiat, Alfa, Lancia, Abarth, Opel, Maserati), και το Αμερικανικο στους Αμερικανους.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.322
Reaction score
145.550
20 χρόνια.





Παιδικά νούμερα παραγωγής και πωλήσεων BEV..




Μετά κάποιοι χαίρονται με "200%" αύξηση πωλήσεων, αλλά πάλι "παιδικές" παραμένουν, και με 500%..
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.560
Reaction score
33.442
Μη δείτε πόσο έπεσαν τα κέρδη της. Ούτε στο τρίμηνο ούτε στο 9άμηνο. Τρόμος.

1000006316.jpg
 
Last edited:

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.322
Reaction score
145.550
Αλλάζουν CEO ξαναλλάζουν CEO και το πιο φτηνό BEV, πρακτικά πάνω από 100 χιλιάρικα.

Ενώ είχαν υποσχεθεί στα 65-70 το '21.
Που από τότε, πέφτουν οι τιμές των BEV.

Και συνεχώς αναβάλλεται το ηλεκτρικό boxster, που άμα είναι να βγει κι αυτό πάνω από 100 χιλιάρικα, ας κλείσει από τώρα η Πόρσε, να μη παρατείνουμε την αγωνία.

Άμα δε μπορεί να βγάλει πολύ πιο οικονομικά BEV, δεν θα επιβιώσει ούτε η Πόρσε, ούτε κανένας. ΚΑΝΕΝΑΣ.
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.560
Reaction score
33.442
Το μεγαλύτερο πρόβλημα των Γερμανών είναι η σχεδόν εξαφάνιση της αγοράς της Κίνας. Αν μειωθεί και η Ευρωπαϊκή αντίο ζωή. Κάπου διάβασα πως στην Κίνα η Tesla πουλάει περισσότερα από Mercedes και BMW μαζί.

Όταν τα έλεγα πριν καιρό μου έλεγαν διάφορα. Η Ford με όσα ανακοίνωσε λένε οι αναλυτές στην ουσία μας είπε πως κατά μέσο όρο μπαίνει μέσα $25.000 ανά BEV.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.560
Reaction score
33.442
Ωραία θα περάσουμε....

 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.902
Reaction score
92.147
Το διάγραμμα με την Porsche φαντάζομαι αφορά τα κέρδη από το σύνολο των οχημάτων, όχι μόνο τα BEV που δεν είναι και η πλειοψηφία των πωλήσεων.
Και σε αυτές τις εταιρείες με τα πολύ ακριβά οχήματα, ανεξαρτήτως καυσίμου, ισχύουν άλλα από τις εταιρείες μαζικής παραγωγής και μαζικών πωλήσεων.
Ο όμιλος VW έχει από όλα. Και τα σχετικά φτηνότερα Skoda και VW, τα πιο premium και luxury Audi, αλλά και τα Porsche Lamborghini Bentley. Τα τελευταία είναι λογικό να μην στηρίζονται στον όγκο των πωλήσεων…
Η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση θα κοστίσει. Θα φανεί στους οικονομικούς δείκτες. Και είναι και δύσκολο να ορίσουν τον ρυθμό μετάβασης. Αν πάνε πολύ γρήγορα κινδυνεύουν να ξοδέψουν περισσότερα στις υποδομές από όσα ζητάει σήμερα η αγορά, αν πάνε αργά μπορεί να τους ξεπεράσουν οι ανταγωνιστές. Και εκεί παίζουν και με τον επηρεασμό της πολιτικής της ΕΕ.
Δεν είναι απλό, θα πρέπει να αλλάζουν σχεδιασμό ολόκληρων εργοστασίων και supply chains, αλλά και όσα σχετίζονται με το ανθρώπινο δυναμικό, από επανεκπαίδευση μέχρι απολύσεις.
Το κατά πόσο θα μπορούν να μείνουν ανταγωνιστικοί στην Κίνα…. δύσκολα με τα φτηνά του ομίλου. Δεν βλέπω γιατί να πάρει ο Κινέζος ID3. Porsche μπορεί να πάρει ο πλούσιος, ως status symbol, αλλά φτηνά δεν θα πουλήσουν τίποτα.
Για μένα πρέπει να το θυσιάσουν. Η Κίνα τελείωσε. Ξεχάστε την. Μειώστε την παραγωγή για εκεί.
Ο σχεδιασμός της μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση πρέπει να λαμβάνει και αυτούς τους παράγοντες υπόψιν, πιθανόν οι εταιρίες να πρέπει να αλλάξουν κάποια πράγματα ριζικά.
Ισως λοιπόν να πρέπει να πουν αντίο στις πωλήσεις στην Κίνα (η κινεζική επέλαση συμβαίνει κυριως στην Κίνα) και ίσως να πρέπει να πουλήσουν και κάποια τμήματα της εταιρείας πχ Lamborghini Ducati.
Να κλείσουν τελείως κάποια εργοστάσια, και σταδιακά να μετατρέπουν τα υπόλοιπα. Και να στοχεύσουν σε άλλες αγορές, πάλι μειώνοντας την παραγωγή.
Έχουν χρόνο, μια χαρά θα τα βολέψουν. Η ηλεκτροκίνηση τρέχει πολύ σε κάποιες αγορές, αλλά υπάρχουν πολλές που θα τροφοδοτούν με έσοδα από ICE τους παραδοσιακούς κατασκευαστές για αρκετά χρόνια ακόμα.
 
Last edited:

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.560
Reaction score
33.442
Α στα λόγια μου έρχεστε (πάνω κάτω) δύο χρόνια μετά. Ευχαριστώ. 🙃

Ο Κινέζος δεν παίρνει πλέον prestige Γερμανικό. Παίρνει καλύτερο και φθηνότερο Κινέζικο.

Οι μεγάλοι δυτικοί όμιλοι μάλλον θα μαζευτούν σε λιγότερα brands. Κάποια δεν θα αντέξουν και κάποια θα πουληθούν.

Τα καθαρά θερμικά μας τελείωσαν. Το μόνο νόημα στα υγρά καύσιμα υπάρχει στα e-REVs. Ας επικεντρωθούν εκεί να πάμε παρακάτω.
 

melina

Cargo 200
Μηνύματα
25.471
Reaction score
46.091
Μη δείτε πόσο έπεσαν τα κέρδη της. Ούτε στο τρίμηνο ούτε στο 9άμηνο. Τρόμος.

Στα ψιλά γράμματα κάνει την ανάλυση πως προκύπτει το operating profit.
Θα είχε ενδιαφέρον για να βγει κάποιο συμπέρασμα πιο ουσιαστικό να είχαμε εικόνα των επιμέρους μεγεθών. Επεσαν οι πωλήσεις (revenue)? αυξήθηκαν πολύ τα R&D έξοδα;

Από κει και πέρα έχουμε πει ότι (αυτού το μεγέθους) οι εταιρείες δεν θα πάθουν κάτι αν δουλέψουν χωρίς κέρδη. Οχι απλά για ένα τρίμηνο αλλά και χρόνια. Σημασία έχει η ρευστότητα, είτε το cash στο συρτάρι είτε η πρόσβαση σε ζεστό φθηνό χρήμα. Και μόνο το παραπάνω στιγμιότυπο δείχνει ότι η Porsche τα προηγούμενα 3 χρόνια μάζεψε 21 δις ευρώ. Για την ώρα η τρέχουσα χρονιά μέχρι το Q3 είναι στο 0. Αντε και να κλείσει το έτος με 1-2 δις ζημιά. Πιστεύετε ότι θα κλείσει την επόμενη χρονιά;
Μην φέρνετε την καταστροφή, άκου εκεί τρόμος. :biggrin:
 

Dimifoot

General Catsicofoot Patton
Editor
Μηνύματα
31.902
Reaction score
92.147
Α στα λόγια μου έρχεστε (πάνω κάτω) δύο χρόνια μετά. Ευχαριστώ. 🙃
….
. Ας επικεντρωθούν εκεί να πάμε παρακάτω.
Και όμως, το ότι ο χρόνος μετάβασης είναι πολύ μεγαλύτερος από όσο νόμιζαν κάποιοι μερικά χρόνια πριν είναι πολύ σημαντικό.
Ο Κινέζος δεν παίρνει πλέον prestige Γερμανικό. Παίρνει καλύτερο και φθηνότερο Κινέζικο.
Καλύτερο χαχαχαχαχαχαχαχαχαχα
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.459
Μηνύματα
3.053.391
Members
38.563
Νεότερο μέλος
Electr
Top