Ηλεκτρικά οχήματα (εκτός Tesla και BYD)



alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.588
Reaction score
33.462
Άρχισαν οι εισαγωγές στην Ευρώπη;
Όχι. Υπάρχουν τρόποι όμως να τα φέρεις κατευθείαν από Κίνα. Είδα και photos του νέου Atto 3 σε μαγαζί στην Αλβανία. Εδώ είναι άγνωστο πότε θα έρθει. Για φέτος αποκλείεται.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.347
Reaction score
145.569
Και ο Tavares τα ίδια είπε πριν λίγες μέρες
Ο πρώην CEO του γκρουπ Στελάντις, ας ασχοληθεί καλύτερα με το γκρουπ του, βλέπω κάτι εργοστάσια να κλείνουν γιατί δεν έχουν παραγγελίες, και μπαταρίες δε πουλάει, ούτε ρομπότ ούτε αυτόνομα. 😁😂🤣
 


costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.347
Reaction score
145.569
Γιατί πουλάει ο άλλος. Όλα ψέματα είναι. 🤭
Τώρα που λες για ψέματα, μου θυμίζεις τους Γερμανούς, και βλέπω κάτι να κινείται για "batterygate" (σε συνέχεια του "dieselgate"), και θα έχει πολύ πλάκα στο τέλος, κάτσε να δεις. 😁😂🤣
 

alexis

Reticular Activating System
Μηνύματα
19.588
Reaction score
33.462
dieselgate
Είπα να το πω χθες αυτό αλλά βαρέθηκα. Cult αφού. Που να τρέχεις τώρα ....
Δεν έχει πλάκα όμως; Να προσπαθεί "να σου την πει" το dieselgate; 😁
 

TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.595
Reaction score
10.993
Έχει φτάσει η ιστορία με τις μπαταρίες στο ίδιο σημείο που έφτασαν κάποτε τα ηλιακά πάνελ.
Στην Ελλάδα φτιάχναμε ηλιακά πάνελ, αλλά η εταιρία έκλεισε. Και η Sunlight δεν προχώρησε στην κατασκευή εργοστασίου για μπαταρίες ηλεκτρικών αυτοκινήτων γιατί δεν θεώρησε την επένδυση βιώσιμη.
 

Μηνύματα
1.838
Reaction score
2.836
Κατά πως φαίνεται μόνο οι κολοσσοί θα μείνουν και το κατάλαβαν εγκαίρως οι δικοί μας και την έκαναν πριν να είναι αργά, δυστυχώς .

Φανταστείτε να ξεκινούσε σήμερα ο ΓΕΡΜΑΝΟΣ (αυτός με τις μπαταρίες) τι εξέλιξη θα είχε, δε θα είχε.

Πλέον η αγορά είναι μόνο για μεγάλους παίκτες, παντού.
 

costas EAR

Δόκτωρ ΔιαXύσιος
Editor
Μηνύματα
59.347
Reaction score
145.569
Ο Ταβάρες βλέπει διάσπαση της Stellantis και εξαγορά από τους Κινέζους

O Ταβάρες δεν αποκλείει το ενδεχόμενο διάσπασης του ομίλου, με τις ευρωπαϊκές μάρκες –όπως Opel, Peugeot, Citroën, Alfa Romeo και Maserati– να περνούν σε κινεζικά χέρια.

O νέος CEO, Αντόνιο Φιλόζα, έχει περιορίσει ευρωπαϊκές επενδύσεις και έχει δεσμευτεί για 13 δισ. δολάρια επενδύσεων στις ΗΠΑ, ενισχύοντας έτσι τον αμερικανικό βραχίονα του ομίλου. Ωστόσο, οι κινήσεις αυτές έχουν προκαλέσει ανησυχία σε Παρίσι και Τορίνο, καθώς ενισχύεται η αίσθηση ότι τα ευρωπαϊκά συμφέροντα μπαίνουν σε δεύτερη μοίρα.

 


TGD

Thread Gravedigger
Μηνύματα
11.595
Reaction score
10.993
Τιμισοάρα. Φορτιστής ηλεκτρικών λεωφορείων στην αφετηρία. Απ' ότι καταλαβαίνω παίρνει ρεύμα από την παροχή των τρόλεϊ. Που σημαίνει ότι θα μπορούσε να γίνει το ίδιο στην Αθήνα όπου έχει τρόλεϊ και τραμ (που νομίζω ότι δουλεύει στα 1500V).
IMG_20251028_101847.jpg
 





symos

You're not worthy!
Μηνύματα
4.352
Reaction score
9.477
Α, πιο λογικό. Όταν είχα πάει στο Λουξεμβούργο πριν κάνα δυο χρόνια, αυτό που μου είχε κάνει εντύπωση ήταν πόσο φθηνή ήταν η βενζίνη. Και μετά όταν μπήκα στο μίνι μάρκετ του βενζινάδικου, πόσο φθηνά ήταν αυτά που πουλούσε εκεί. Εντελώς άλλα περίμενα και άλλα βρήκα.

Και για του λόγου το αληθές:

IMG_20251028_224627.jpg
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.482
Μηνύματα
3.053.875
Members
38.564
Νεότερο μέλος
diskoyoyo
Top