- Μηνύματα
- 12.422
- Reaction score
- 31.658
αν και δεν μπορω να ακουσω τη μουσικη, θα 'ταν αρχιτρανσμεταλοφρικουλας..O καθένας αντιδρά διαφορετικά όταν δεν του αρέσει η μουσική

Ο Πλέσσας δεν ήταν ούτε αριστερός , ούτε δεξιός (νομίζω), δεν ασχολούνταν με την πολιτική ή στο δημόσιο λόγο και παρουσία του τουλάχιστον. Οπότε είναι αποδεκτός απο όλους και για το έργο του και για την στάση του. Εάν γνωρίζεις κάτι που έχει σαν δήλωση του αυτός (όχι άλλοι για αυτόν) πει ή συσχετίσει την τέχνη με την πολιτική θα ήθελα να το ποστάρεις. Μπορεί ίσως να καθυστέρησε να είναι αποδεκτός απο κυριολεκτικά όλους αλλά εγινε. Οι πολιτικές εποχες τότε στην Ελλάδα ήταν και έντονες οπότε αυτό συνετέλεσε σε αυτό.Χρήστο, θα βάλω το ομώνυμο τραγούδι από το μοναδικό (απ' όσο ξέρω) LP που ολόκληρο έχει γραφτεί ειδικά για την ημέρα αυτή. Θάφτηκε στην αδιαφορία, βλέπεις ο Πλέσσας δεν ήταν αριστερός. Ίσως έφταιξε και η αποστροφή για "κείνους που δεν στάθηκαν μια νύχτα στο πλευρό τους"...
Δεν λες κάτι διαφορετικό από αυτό που έγραψα: δεν ήταν αριστερός. Γι αυτό και το έργο του αυτό αγνοήθηκε κι ας ήταν ολοκληρωτικά αφιερωμένο στο Πολυτεχνείο. Δεν έχω κάτι εναντίον των αριστερών. Από πρσσινοκόκκινη οικογένεια προέρχομαι. Ωστόσο δεν μπορώ να μην έβλεπα τί επικρατούσε τα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης, ήμουν ήδη έφηβος. Τον Πλέσσα τον εκτιμώ ιδιαίτερα και σαν συνθέτη και σαν άνθρωπο. Τον έχω γνωρίσει προσωπικά. Ευγενέστατος, δίχως έπαρση και καλλιεργημένος.Ο Πλέσσας δεν ήταν ούτε αριστερός , ούτε δεξιός (νομίζω), δεν ασχολούνταν με την πολιτική ή στο δημόσιο λόγο και παρουσία του τουλάχιστον. Οπότε είναι αποδεκτός απο όλους και για το έργο του και για την στάση του. Εάν γνωρίζεις κάτι που έχει σαν δήλωση του αυτός (όχι άλλοι για αυτόν) πει ή συσχετίσει την τέχνη με την πολιτική θα ήθελα να το ποστάρεις. Μπορεί ίσως να καθυστέρησε να είναι αποδεκτός απο κυριολεκτικά όλους αλλά εγινε. Οι πολιτικές εποχες τότε στην Ελλάδα ήταν και έντονες οπότε αυτό συνετέλεσε σε αυτό.
Μπορεί να το συνέδεσαν με τα έργα του Ελληνικού κινηματογράφου ενώ είχε ήδη αρχίσει η πιο ρεαλιστική απεικόνιση των κοινωνικών προβλημάτων και θεμάτων απο τον κινηματογράφο απο ορισμένους σκηνοθέτες και καμεραμάν που και αυτό (και αυτοί) αγνοήθηκε το έργο τους και η σημασία του αλλά και η μεγάλη προσφορά τους παγκοσμίως που ακόμη και τώρα οι περισσότεροι Ελληνες δεν γνωρίζουν. Η pop τεχνη και κουλτούρα αποτυπώνει κυρίως τα ρεύματα ανα εποχή (απο φιλοσοφικά μέχρι πολιτικά). Εαν θέλει κάποιος την ρίζα της έκφρασης κοινωνικά και διαχρονικά πρέπει να καταφύγει στην παράδοση (όλων των χωρών και περιοχών). Δηλαδή στον Κο Χρήστο.Δεν λες κάτι διαφορετικό από αυτό που έγραψα: δεν ήταν αριστερός. Γι αυτό και το έργο του αυτό αγνοήθηκε κι ας ήταν ολοκληρωτικά αφιερωμένο στο Πολυτεχνείο. Δεν έχω κάτι εναντίον των αριστερών. Από πρσσινοκόκκινη οικογένεια προέρχομαι. Ωστόσο δεν μπορώ να μην έβλεπα τί επικρατούσε τα πρώτα χρόνια της μεταπολίτευσης, ήμουν ήδη έφηβος. Τον Πλέσσα τον εκτιμώ ιδιαίτερα και σαν συνθέτη και σαν άνθρωπο. Τον έχω γνωρίσει προσωπικά. Ευγενέστατος, δίχως έπαρση και καλλιεργημένος.
That is a fantastic question that gets into the heart of digital audio restoration. The short answer is that sophisticated algorithms are used, and while they can achieve near-miraculous results, they always carry a risk of sacrificing quality—a trade-off known as the "less noise, less music" problem.Και ποιος ο λόγος να τα επεξεργαστείς ;
Νομίζω ότι χάνεται όλη η ουσία.
| Algorithm | Noise Type Targeted | How it Works |
| De-Click | Pops, Clicks, Scratches. (Short, high-energy impulses caused by physical groove damage or dust.) | The algorithm rapidly scans the waveform for extremely sharp, unnatural spikes (transients) that exceed the surrounding audio level. When a spike is detected, it is deleted and the missing audio is reconstructed (interpolated) by blending the sound data from immediately before and after the click. |
| De-Crackle | Crackling, Surface Noise. (Denser, lower-level, and more frequent noise from groove wall unevenness or light dirt.) | This works on a broader basis than De-Click. It identifies persistent, high-frequency noise elements and attenuates (reduces the volume of) them to blend them back into the surrounding music, rather than replacing them entirely. |
| Spectral Repair | Longer Damage/Scratches. (Requires a human to identify.) | This advanced method allows an engineer to visually see the noise on a spectrogram (a 3D graph of frequency over time). The engineer can manually select the scratch and tell the algorithm to replace the damaged area with a synthesized version of the sound based on the surrounding harmonics. |