Traction Control Τέλος από το 2008 στην F1!!!


GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Άλλο ένα θετικό που σκέφτηκα, επιτέλους θα σταματήσουμε να ακούμε τον Πουρναράκη κάθε φορά που βλέπει Onboard να λέει:

"Πώπωωω άκου το traction control, πολλά μούτρα!!!!"

:happy_5::happy_5::happy_5::happy_5::happy_5:
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Κοίτα κάτι μούτρα που έχουν και εκπομπή και μικρόφωνο...:happy_8: :happy_8:
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Ναι επισης θα δουμε περισσοτερα ατυχηματα...Τι ωραια....
 



Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Αν καταληξει να υπαρχουν θυματα ΝΑΙ πολυ...


Για να καταλάβω......Γιατί θα ξεχάσω τα Ελληνικά μου....
Τελικά θέλεις ατυχήματα στην F1?
Και αν θέλεις, αυτά πρέπει να έχουν και θύματα????
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Γιατί; Το traction control ευθύνεται για το ότι δεν σκοτώνονται πιλότοι πια στην F1? (Ποτέ μην λες ποτέ αλλά ΟΚ).
Πολλά άλλα πράγματα ευθύνονται πολύ περισσότερο από αυτό...
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
ΔΕΝ θελω να εχουμε θυματα οπως ο ΣΕΝΑ και αλλοι οδηγοι.
Και το Traction Control ειναι σε μεγαλο ποσοστο υπευθυνο για κραταει το οχημα μεσα στην πιστα.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Το traction control υπάρχει κυρίως για βελτίωση των χρόνων και λιγότερη φθορά στα πίσω ελαστικά (και συνεπώς σταθερότερο γυρολόγιο κατά τη διάρκεια του αγώνα)
 

Μηνύματα
18.105
Reaction score
26.152
o sena αν θυμαμαι καλα βγηκε εκτος απο μηχανικη βλαβη ("αστοχια υλικου") που δεν υπηρχε περιπτωση να τον σωσει κανενα tcs.
σε καθε περιπτωση μεγαλα παιδια ειναι ας βρουν τροπο να στριψουν in one piece
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Ναι μηχανικη βλαβη ηταν αλλα πιστευω πως ενα traction control βοηθαει πολυ στις στροφες.
 

Μηνύματα
18.105
Reaction score
26.152
ε οχι και να πεθανουμε ομως. αν μη τι αλλο αν εχεις φτασει να οδηγεις σε επιπεδο F1 εχεις το στοιχειωδες μυαλο για να το κανεις με ασφαλεια ακομα και χωρις βοηθειες. αν δε σε παιρνει κοβεις (και ψαχνεις να βρεις τροπο για να περασεις πιο γρηγορα την επομενη φορα)
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
o sena αν θυμαμαι καλα βγηκε εκτος απο μηχανικη βλαβη ("αστοχια υλικου") που δεν υπηρχε περιπτωση να τον σωσει κανενα tcs.
σε καθε περιπτωση μεγαλα παιδια ειναι ας βρουν τροπο να στριψουν in one piece

Με όσα έχω διαβάσει και με όσα έχω δει πιστεύω ότι ο Μεγάλος Senna σκοτώθηκε για άλλο λόγο και όχι από την "αστοχία" στον άξονα του τιμονιού.
Το πρόβλημα ξεκίνησε από το λάθος σχεδιασμό του μονοθεσίου (μια μόλις χρονιά μετά την κατάργηση των ενεργητικών αναρτήσεων) και την μη σωστή συνεργασία μονοκόκ και αναρτήσεων Ιδίως της πίσω....
Στους γύρους πριν το ατύχημα, εμφάνιζε έντονη βύθιση της πίσω ανάρτησης (λάθος απόσβεση συμπίεσης??) με αποτέλεσμα η ροή του αέρα κάτω από το μονοθέσιο να χάνεται. Απόδειξη οι μεγάλες "ουρές" από σπίθες τη στιγμή που το πάτωμα έβρισκε κάτω.....

Αυτή η λάθος σχεδίαση και μετά τη βύθιση της πίσω ανάρτησης έδωσε την απώλεια στήριξης στην εμπρός αεροτομή και αποτέλεσμα υποστροφή και απώλεια συστήματος διεύθυνσης.........

Όλα τα παραπάνω βεβαίως δεν μπορώ να ξέρω αν ισχύουν.
Απλά καταθέτω την δική μου οπτική γωνία....
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Ναι μηχανικη βλαβη ηταν αλλα πιστευω πως ενα traction control βοηθαει πολυ στις στροφες.

Αυτό που βοηθάει περισσότερο στις στροφές είναι:

1. Σχεδιασμός και αποτελεσματικότητα των αναρτήσεων.
2. Η αεροδυναμική απόδοση των αεροτομών
3. Τα χέρια και η καρδιά του οδηγού (και κάτι άλλο.....)

Όχι απαραίτητα με αυτή τη σειρά


Το traction control ΔΕΝ βοηθά στις στροφές αλλά στηνν έξοδό τους.
Στους αγώνες, στροφή θεωρούμε ουσιαστικά το τμήμα μέχρι το apex
 

GTX

Μηνύματα
3.813
Reaction score
39
Χμμμ

Λοιπόν όπως πολύ σωστά είπε και ο Γιάννης το TC δε βοηθάει να στρίψεις αλλά να βγείς από τη στροφή, δε κάνει και θαύματα, άμα ήταν έτσι θα μπαίναν στη στροφή με όσα να'ναι και θα έκανε όλη τη δουλεία το TC. Απλά στην έξοδο της στροφής αντί να πρέπει να ελέγξει ο οδηγός πόσο γκάζι να δώσει για να μη φύγει το πίσω μέρος και το ψάχνουν "happy_1" δίνει φούλ γκάζι και το TC περνάει όσο περισσότερο από αυτό γίνεται χωρίς να κάνει spin. Τουλάχιστον εγώ έτσι το έχω καταλάβει οτι δουλεύει.

Τα ατυχήματα στην F1 πάντα προσφέρουν θέαμα και ανατροπές σε ένα GP. Το να τραυματιστεί κανείς είναι πλέον εξαιρετικά σπάνιο και σίγουρα αυτό δεν οφείλεται στο TC αλλά σε άλλες βελτιώσεις που έχουν γίνει στο σχεδιασμό των μονοθεσίων, των πιστών (βλέπε sandtraps) ακόμα και των ρούχων που φοράνε οι οδηγοί. Πολύ παλιά οι οδηγοί στην F1 βγάζαν δε βγάζαν τη σαιζόν, οι σημερινοί είναι πολύ καλομαθημένοι "happy_1" Άσε που τα τόσα λεφτά που παίρνουν υποτίθεται είναι και λόγω της επικινδυνότητας του επαγγέλματός τους.

Πρωτού αναλύσουμε τα λάθη στη σχεδίαση του μονοθεσίου του Senna μη ξεχνάμε οτι σκοτώθηκε επειδή υπήρχε ένα τοίχος εκεί που δε θα έπρεπε ;-)
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
ΔΕΝ θελω να εχουμε θυματα οπως ο ΣΕΝΑ και αλλοι οδηγοι.
Και το Traction Control ειναι σε μεγαλο ποσοστο υπευθυνο για κραταει το οχημα μεσα στην πιστα.
Βρε σου έχω πει. Μην γράφεις για πράγματα που δεν κατέχεις, με ύφος 'δήλωσης', γιατί εκτίθεσαι...πόσες φορές πρέπει να το γράψω; :mad_1: :crazy_1:

Στο θέμα μας...τελικά, τα ατυχήματα τότε έκαναν και ένα καλό. Η FIA επέβαλε τόσο σκληρούς κανόνες και tests που πρέπει να περάσουν τα μονοθέσια, που πλέον είναι τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα στον κόσμο. Φτάσαμε στο να χτυπάει μετωπικά με τον τοίχο το μονοθέσιο και ο κώνος της 'μούρης' να προστατεύει τα πόδια του οδηγού που είναι μέσα του! Μιλάμε για πολλά ξενύχτια και άγχος αν το μονοθέσιο θα περάσει τα crash tests (τα έζησα). Και επανασχεδιασμός και πάλι tests. Έχουν καθυστερήσει νέα μονοθέσια κανα δυο αγώνες, μόνο και μόνο γιατί απέτυχαν στο crash test.
Οι κανόνες λοιπόν είναι αυστηροί και εφαρμόζονται...
 

HV

Μηνύματα
3.939
Reaction score
0
Αναρωτιεμαι αν κανεις μπορει να μεταφρασει τον ορισμο του Traction Control στον Ακη...
Εν ολιγοις ΒΟΗΘΑΕΙ ( Τουλαχιστον σε Mercedes SL 55 AMG που εχει traction control και εχω οδηγησει αυτο λενε οι μηχανικοι ) να κρατιεται το αμαξι στον δρομο ειτε σε στροφη ειτε λογο υπερστροφιας...Λεπτομερειες φυσικα δεν ξερω γιατι δεν ειμαι μηχανικος πραγμα και που παραδεχομαι , απλα μην ακουω πως ΔΕΝ βοηθαει στην σταθεροποιηση του οχηματος.

http://en.wikipedia.org/wiki/Traction_control
 

Μηνύματα
5.771
Reaction score
0
............

......Στο θέμα μας...τελικά, τα ατυχήματα τότε έκαναν και ένα καλό. Η FIA επέβαλε τόσο σκληρούς κανόνες και tests που πρέπει να περάσουν τα μονοθέσια, που πλέον είναι τα πιο ασφαλή αυτοκίνητα στον κόσμο. Φτάσαμε στο να χτυπάει μετωπικά με τον τοίχο το μονοθέσιο και ο κώνος της 'μούρης' να προστατεύει τα πόδια του οδηγού που είναι μέσα του! Μιλάμε για πολλά ξενύχτια και άγχος αν το μονοθέσιο θα περάσει τα crash tests (τα έζησα). Και επανασχεδιασμός και πάλι tests. Έχουν καθυστερήσει νέα μονοθέσια κανα δυο αγώνες, μόνο και μόνο γιατί απέτυχαν στο crash test.
Οι κανόνες λοιπόν είναι αυστηροί και εφαρμόζονται........
Aν και δεν καταλαβαινω καλα Αγγλικα θα συμφωνησω με τον Ak1.:happy_9: :happy_4:
To καλο στην ολη υποθεση ειναι οτι η τεχνογνωσια απο τα μονοθεσια περναει καποια στιγμη και στα "απλα" αυτοκινητα!!
 

Μηνύματα
18.105
Reaction score
26.152
να σε βοηθησω εγω.
το traction control επεμβαινει στην δυναμικη συμπεριφορα του αυτοκινητου φρεναροντας επιλεκτικα καποιους τροχους (ειτε απο το κυκλωμα του abs ειτε απο την αναφλεξη)με σκοπο να διορθωσει τα αδιορθωτα οταν δηλαδη το οχημα εχει ηδη αποσταθεροποιηθει. Αυτη τη δουλεια ΔΕΝ μπορει να την κανει κανενας οδηγος για τον απλο λογο οτι δεν εχει χειριστηρια ωστε να φρεναρει εναν τροχο.
αυτο το συστημα δεν μπορει να αυξησει τα ορια του αυτοκινητου. βοηθαει μονο τον οδηγο στην περιπτωση που εχει χασει τον ελεγχο.
η χρηση του στη F1 οπως γραφτηκε πιο πανω ειναι αντιληπτη στην εξοδο των στροφων οταν το γκαζι εχει πατηθει περισσοτερο και οι τροχοι χανουν προσφυση. Μεχρι εκεινο το σημειο δεν εχει καμια εμπλοκη , κοινως ο οδηγος πρεπει να πλησιασει με δικους του χειρισμους στο οριο.
Στο μονο που θα τον βοηθησει το tcs ειναι στην περιπτωση που μπει με περισσοτερα για να το μαζεψει - χανοντας βεβαια παραπολυ χρονο κατι που δεν οφειλεται βεβαια στην λειτουργια του tcs αλλα στο οτι εχει προηγηθει λαθος απο τον χειριστη.

με αλλα λογια το tcs βοηθαει (μεχρι ενος σημειου και οχι απο μονο του) αφου εχει γινει το λαθος.
 


Staff online

  • xfader
    Segregation supporter
  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.864
Μηνύματα
3.065.506
Members
38.625
Νεότερο μέλος
teamwork
Top