Alfa 147 tyres

Μηνύματα
369
Reaction score
0
Sorry katarxin gia ta greeklish. Doulevo me live cd

Thelo na alakso ta lastixa tou autokinitou. Kamia idea? Oxi tipota extreme. Mia kali kai oxi poli akrivi lisi. Oi zantes einai 15ares. Den thimamai tis diastaseis ton lastixon pou forao. Tha tis koitakso kai tha tis valo pio meta.

Thanks in advance
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
H A147 φοράει από τη μάνα της ελαστικά διάστασης 185/65R15 ή 195/60R15 (με δείκτη ταχύτητας Η).

Το πλέον πιθανό είναι η διάστασή σου να είναι η 195/60R15

Προτάσεις υπάρχουν πολλές.

Θα επέλεγα μία εκ των δύο:

1. BRIDGESTONE ER300 ΤURANZA







2. CONTINENTAL PREMIUM CONTACT 2







Kαι στις δύο περιπτώσεις η τιμή της 4άδας είναι περίπου στα 350€
Προσωπικά θα επέλεγα ER300 που το έχω δοκιμάσει για πολλά χιλιόμετρα.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Βέβαια καλό είναι να προσέξεις κάποια πραγματάκια....

Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται και η ζυγοστάθμιση. Να την κάνουν (και καλό είναι να κάνεις άλλη μία μετά από 1000 χιλιόμετρα που το λάστιχο θα έχει καθήσει στην ζάντα σωστά)

Ζήτα (έστω κι αν σου ζητήσουν λίγα € παραπάνω) να σου αλλάξουν όλη τη βαλβίδα σε κάθε ζάντα (και ρεζέρβα) γιατί κάτι ο ήλιος, κάτι τα τακάκια και τα χημικά από τους δρόμους, ξεραίνονται και δεν παρέχουν την απαραίτητη ασφάλεια.

Και κάτι τελευταίο.
Πρόσεξε στο πλαϊνό των ελαστικών να διαβάσεις ο δείκτης ταχύτητας να είναι Η (και όχι V)
Είναι πολύ πιο λογική η επιλογή δείκτη ταχύτητας Η (μέχρι 210km/h) όπου το λάστιχο θα δουλεύει εντός προδιαγραφών (και δυνατοτήτων) του αυτοκινήτου και θα αποδίδει καλύτερα!!

Στα βουλκανιζατέρ σου λένε μούφες για να βάλεις λάστιχα με δείκτη ταχύτητας V (ακόμα και σε 1400άρια :shock:) γιατί απλά είναι ακριβότερα!!!!!
Πληρώνουμε παραπάνω (για να κερδίσει ο βουλκανιζατεράς 15€ παραπάνω -ενώ εμείς δίνουμε 40-50€ παραπάνω) και τελικά το λάστιχο είναι χειρότερο..........Τέλος πάντων......

Πολύ καλό λάστιχο, και το έχω δοκιμάσει, είναι το BRIDGESTONE ER300 TURANZA, που συνδυάζει πολύ καλά οδική συμπεριφορά & άνεση.
Πολύ καλή συμπεριφορά στον βρεγμένο (εμφανίζει αργά aquaplanning), σχετικά σβέλτο ζέσταμα (σε σχέση πχ με το RE720 POTENZA) και πολύ προοδευτικά στο όριο.
Τα προτείνω σε σχέση με τα RE720 γιατί τα ER300 είναι λάστιχο 2.5 ετών στην αγορά ενώ το RE720 είναι σχεδόν 7 χρόνια και παρόλο που "ακούγεται" (POTENZA= sport σειρά ενώ TURANZA= σπορτίφ+άνεση+χιλιομετρική απόδοση) και "φαίνεται" πιο sport τα 7+ χρόνια το ρίχνουν πίσω σε απόδοση συνολικά! Αλλά φαντάσου ότι το 720 ουσιαστικά μόνο stockαρισμένο σε κάποιο βουλκανιζατέρ & ίσως σε μεγάλη ηλικία)
 

Μηνύματα
709
Reaction score
10
Θα συμφωνήσω με τον Δημητρόπουλο για τα RE720, τα έβαλα και έμαθα...
Πριν είχα τα pirelli P6000 και είχα μείνει πολύ πιο ευχαριστημένος, ειδικά
σε βρεγμένο.
Σε 195/55R15 διάσταση πάντα και Alfa 146.
Τα επόμενα βλέπω να είναι continental πάντως.
 

Μηνύματα
369
Reaction score
0
Ευχαριστω πολυ και τους 2 για τις συμβουλες σας. Τα λαστιχα που φοραω ειναι μαμισια με διαστασεις 195-60-15 με δεικτη ομως v (v88 λεει πανω).

Προσωπικα μιας και δεν μπορω να ξεχωρισω το καλο απο το κακο λαστιχο θα βασιστω στις δικιες σας αποψεις. Ποσω μαλλον οταν τα εχετε χρησιμοποιησει και ειστε ευχαριστημενοι.

Μιλαμε για παντος καιρου λαστιχο ετσι?

Οσο για τα p6000 παντως διαβασα περισσοτερα αρνητικα παρα θετικα σχολια.
 


Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Μακρια απο bridgestone.Κοιτα τι επαθα εγω με 120 χιλιομετρα στην αττικη. Ηθελε αλλαγη αλλα οχι και ετσι.Παλι καλα που σου γραφω τωρα!
 

Attachments


Μηνύματα
489
Reaction score
0
Δεν θα ξαναέβαζα ποτέ τα P6000.
Μετά από 17000χλμ είχαν "πετρώσει".

Σχετικά με τους δείκτες ταχύτητας επειδή είχα H,V και τωρα W μπορώ να σου πω με σιγουριά ότι το V ήταν αυτό που ταίριαζε στο αυτοκίνητο περισσότερο.
Το W θέλει ώρα για να ζεσταθεί,έχει περισσοτερο θόρυβο και επιβαρύνει την άνεση.
Το προτείνω μόνο σε "συνειδητοποιημένους"...:mad_5:
 

Μηνύματα
369
Reaction score
0
Μακρια απο bridgestone.Κοιτα τι επαθα εγω με 120 χιλιομετρα στην αττικη. Ηθελε αλλαγη αλλα οχι και ετσι.Παλι καλα που σου γραφω τωρα!
αχεμ...αγιο ειχες?

Το λαστιχο αυτο ειναι το ιδιο μοντελο που προτεινει και ο Γιαννης? Μεχρι τωρα τα περισσοτερα reviews που διαβαζω για το εν λογω λαστιχο ειναι θετικα.

Οσο για τη χρονολογια παραγωγης, αυτη αναγραφεται πανω?

Τωρα μπερδευομαι με τα v και τα h. Ποια ειναι ακριβως η διαφορα τους και γιατι Κωστη λες οτι ειναι καλυτερα για την 147? (το διαβασα και αλλου αυτο).
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Δεν ξερω αν ειναι ακριβως αυτο που λεει ο Γιαννης.Ναι η ημηρομηνια αναγραφεται πανω στο λαστιχο με την ακριβη εβδομαδα παραγωγης.
 

Μηνύματα
3.385
Reaction score
10
Αυτα τα Ρ600 τα λατρεψα στο Primera στο ταξιδι ...πραγματικα μου ανεβασαν τη μεση ωριαια ταχυτητα...και οχι μονο εθνικες αλλα και Δομοκους και Γρεβενα γενικα ολη τη Μακεδονια και θρακη.
Ειναι τα 4α που φοραει ....
Ε την ιδια μερα φορεσα τα ιδια και στο στιλο ....μονο που δε με εχουν σκοτωσει....
Βγαλτε συμπερασμα τωρα....
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Το λαστιχο αυτο ειναι το ιδιο μοντελο που προτεινει και ο Γιαννης? Μεχρι τωρα τα περισσοτερα reviews που διαβαζω για το εν λογω λαστιχο ειναι θετικα.
Tα ER300 τα έχω αυτή τη στιγμή σε 3 διαφορετικά αυτοκίνητα και μάλιστα σε 3 διαφορετικές διαστάσεις.
Στην Α156 έχω διάσταση 205/55R16 (H)
Στην Α33 έχω διάσταση 195/50R15 (H)
Στο Getz έχω διάσταση 185/60R14 (H)

Και στα τρία αυτοκίνητα τα λάστιχα δουλεύουν πολύ καλά.
Είναι πολύ προβλέψιμα στο όριο, πολύ καλά σε βρεγμένο, ζεσταίνονται αρκετά γρήγορα, αντέχουν χαλαρά στις κακοτεχνίες των δρόμων και έχουν καλή αντοχή στον χρόνο.
Η οδήγησή μου είναι μικτή (πόλη και εθνική, ελάχιστα ή καθόλου χώμα) ως προς το οδόστρωμα, γρήγορη ως προς την ταχύτητα και πιεστική (ως οριακή) στο θέμα στροφές.
Το μόνο που με απασχολεί ανά περιόδους είναι το θέμα των πιέσεων αφού κάθε αυτοκίνητο θέλει το ψάξιμό του στο θέμα αυτό.
Όσοι φίλοι τα έχουν δοκιμάσει έμειναν απόλυτα ευχαριστημένοι επίσης.



Οσο για τη χρονολογια παραγωγης, αυτη αναγραφεται πανω?
Στο πλαϊνό του ελαστικού (προφίλ) υπάρχει η ένδειξη DOT και ακολουθούν 4 αριθμοί. Αν πχ είναι το 1807 σημαίνει ότι το λάστιχο κατασκευάστηκε την 18η εβδομάδα του 2007. Αν πετύχεις ημερομηνία κατασκευής στα τέλη του 2006 δεν υπάρχει πρόβλημα (συνήθως αποθηκεύονται στις αποθήκες οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα)



Τωρα μπερδευομαι με τα v και τα h. Ποια ειναι ακριβως η διαφορα τους και γιατι Κωστη λες οτι ειναι καλυτερα για την 147? (το διαβασα και αλλου αυτο).
Ένδειξη V σημαίνει άνω όριο ταχύτητας τα 240Km/h
Ένδειξη Η σημαίνει άνω όριο ταχύτητας τα 210Km/h

Με απλά λόγια.
Αν βάλεις ελαστικά με ένδειξη ταχύτητας Η σημαίνει ότι μπορείς να κινηθείς με διάρκεια (πχ 10 ή 15 λεπτά) με 210 πραγματικά χιλιόμετρα χωρίς το λάστιχο να υπερθερμανθεί και να αρχίσει να αλλοιώνει τη δομή του.
Η Α147 έχει πραγματική τελική κάπου στα 195km/h
Άντε σε μια κατηφόρα διαρκείας να ανέβει στα πραγματικά 205 (ένδειξη 215+ στο κοντέρ).
Άρα χρειάζεσαι ένδειξη ταχύτητας Η.

Αν έβαζες ένδειξη V σημαίνει ότι θα αργούσε το ελαστικό να φθάσει στη σωστή θερμοκρασία με αποτέλεσμα να υπολειτουργεί (και συνεπώς να έχουμε υποδεέστερο κράτημα στο μεγαλύτερο ποσοστό των διαδρομών μας).
Άρα θα πληρώσεις παραπάνω για να κάνεις λιγότερη καλή την συμπεριφορά της Alfa σου στο δρόμο.....
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
307
Απάντηση: Re: Alfa 147 tyres

Δεν θα ξαναέβαζα ποτέ τα P6000.
Μετά από 17000χλμ είχαν "πετρώσει".
Μία από τα ίδια...

Τα είχα βάλει στο Almera και ενώ στην αρχή είχαν καλή συμπεριφορά, προοδευτικά με το πέρασμα του χρόνου και μέσα σε λιγότερο από 6 μήνες είχαν γίνει άθλια. Τά άλλαξε με Continental premium contact και βρήκα την ησυχία μου...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Μακρια απο bridgestone.Κοιτα τι επαθα εγω με 120 χιλιομετρα στην αττικη. Ηθελε αλλαγη αλλα οχι και ετσι.Παλι καλα που σου γραφω τωρα!

Απ' την ζάντα συμπεραίνω ότι έχεις Α156Τi ή Α147Ti.
Όμορφη ζάντα.



Και βεβαίως πολύ τυχερός μέσα στην ατυχία σου!! Ευτυχώς

Πάμε παρακάτω.....
Το πρόβλημα με τις 17άρες είναι το εξής
Έχουν λάστιχο 215/45VR17.
Δηλαδή πολύ χαμηλό προφίλ που θέλει μεγάλη προσοχή στο δρόμο σε πολλούς τομείς.
Πχ αποφεύγουμε δια ροπάλου χωματόδρομους και ιδιαίτερα γούβες και χαντάκια και ιδιαίτερα πεζοδρόμια.
Γιατί λόγω πολύ χαμηλού προφίλ είναι πολύ ευαίσθητα στα πλαϊνά τους με αποτέλεσμα να βγάζουν εύκολα σπάσιμο λινών (τα κοινώς λεγόμενα "βυζιά").
Το κακό είναι ότι αυτά εμφανίζονται συνήθως στο εσωτερικό μέρος των τροχών με αποτέλεσμα να μην φαίνονται. (γιαυτό κάθε φορά που σηκώνεται το αυτοκίνητο σε αναβατόριο κοιτάμε με προσοχή τα λάστιχα εσωτερικά για χτυπήματα)
Αν βάλουμε και ένα ενδεχόμενο να έχουμε και χαμηλότερη πίεση από το προβλεπόμενο και είμαστε έτοιμοι για κάτι τέτοιο.....

Βέβαια μια τέτοια κατάσταση δεν συμβαίνει μόνο σε Bridgestone αλλά θα μπορούσε να συμβεί σε κάθε εταιρεία. Και με πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα όσο χαμηλώνει το προφίλ του ελαστικού.
 

Μηνύματα
369
Reaction score
0
Σαν να κατατοπιζομαι καλυτερα τωρα. Ευχαριστω για το κουραγιο και τις εμπεριστατομενες απαντησεις. Κανοντας ενα γρηγορο search στο net δεν βρηκα site βουλκανιζατερ με πληροφοριες οπως τιμη κλπ. Ειπαμε γυρω στα 350 ευρω θα παει το μαλλι? Να αρχισω απο αυριο να κανω μια ερευνα αγορας τηλεφωνικα
 

Σπύρος Μπλάτσιος

Διακεκριμένο μέλος
Μηνύματα
15.897
Reaction score
307
Απάντηση: Re: Alfa 147 tyres

Σαν να κατατοπιζομαι καλυτερα τωρα. Ευχαριστω για το κουραγιο και τις εμπεριστατομενες απαντησεις. Κανοντας ενα γρηγορο search στο net δεν βρηκα site βουλκανιζατερ με πληροφοριες οπως τιμη κλπ. Ειπαμε γυρω στα 350 ευρω θα παει το μαλλι? Να αρχισω απο αυριο να κανω μια ερευνα αγορας τηλεφωνικα

http://www.elastika-online.gr/

ξεκίνα από εδώ...
 

Μηνύματα
5.168
Reaction score
10
Απ' την ζάντα συμπεραίνω ότι έχεις Α156Τi ή Α147Ti.
Όμορφη ζάντα.



Και βεβαίως πολύ τυχερός μέσα στην ατυχία σου!! Ευτυχώς

Πάμε παρακάτω.....
Το πρόβλημα με τις 17άρες είναι το εξής
Έχουν λάστιχο 215/45VR17.
Δηλαδή πολύ χαμηλό προφίλ που θέλει μεγάλη προσοχή στο δρόμο σε πολλούς τομείς.
Πχ αποφεύγουμε δια ροπάλου χωματόδρομους και ιδιαίτερα γούβες και χαντάκια και ιδιαίτερα πεζοδρόμια.
Γιατί λόγω πολύ χαμηλού προφίλ είναι πολύ ευαίσθητα στα πλαϊνά τους με αποτέλεσμα να βγάζουν εύκολα σπάσιμο λινών (τα κοινώς λεγόμενα "βυζιά").
Το κακό είναι ότι αυτά εμφανίζονται συνήθως στο εσωτερικό μέρος των τροχών με αποτέλεσμα να μην φαίνονται. (γιαυτό κάθε φορά που σηκώνεται το αυτοκίνητο σε αναβατόριο κοιτάμε με προσοχή τα λάστιχα εσωτερικά για χτυπήματα)
Αν βάλουμε και ένα ενδεχόμενο να έχουμε και χαμηλότερη πίεση από το προβλεπόμενο και είμαστε έτοιμοι για κάτι τέτοιο.....

Βέβαια μια τέτοια κατάσταση δεν συμβαίνει μόνο σε Bridgestone αλλά θα μπορούσε να συμβεί σε κάθε εταιρεία. Και με πολύ μεγαλύτερη πιθανότητα όσο χαμηλώνει το προφίλ του ελαστικού.
Γιαννη την 147 ti εχω....Εχεις δικιο σε αυτα που λες θελουν παρα πολυ προσοχη.215/45 ειναι οντως.
Και ναι ειχα Αγιο.:)
 

Μηνύματα
369
Reaction score
0
ευχαριστω Σπυρο. Το ειχα βρει αυτο. Ομως δεν εχειτο συγκεκριμενο λαστιχο και επισης οι τιμες ειναι χωρις τοποθετηση, ζυγοσταθμιση.
 

Μηνύματα
709
Reaction score
10
Re: Απάντηση: Re: Alfa 147 tyres

Μία από τα ίδια...

Τα είχα βάλει στο Almera και ενώ στην αρχή είχαν καλή συμπεριφορά, προοδευτικά με το πέρασμα του χρόνου και μέσα σε λιγότερο από 6 μήνες είχαν γίνει άθλια. Τά άλλαξε με Continental premium contact και βρήκα την ησυχία μου...
Τι να πω. Μπορεί να ήταν παρτίδες (άσχημο και αυτό - μη ελεγχόμενη παραγωγή).
Εγώ ξέρω ότι τα είχα σκίσει εδώ στο νησί, όσοι έχουν έρθει Ηράκλειο ξέρουν
τι σημαίνει λακουβότοπος και δεν είχα πρόβλημα.
Τα πρώτα τα κράτησα σχεδόν 4 χρόνια! Έπαιζε και μία παραλλαγή τα powergy,
που δεν ξέρω τι έλεγαν.
Παρόλα αυτά με βλέπω για continental σε κανένα χρόνο.
 

lakiss51

"Επαγγελματίας"
Μηνύματα
11.826
Reaction score
2.428
Απάντηση: Alfa 147 tyres

Γιαννη, βλεπω πως δεν εχεις σε εκτιμηση τα Μισελεν. Γιατι ετσι; ειμαι για αλλαγη και πηγαινα για εκει (θαναι η τριτη φορα)
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.885
Μηνύματα
3.066.504
Members
38.626
Νεότερο μέλος
silvain
Top