Η σημασία του καλού στρωσίματος στο καινούριο μας αυτοκίνητο

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Διαβάζεις άπειρα περιοδικά.....
Συζητάς με φίλους και γνωστούς.....
Ελέγχεις τα χρηματοδοτικά πακέτα και τις καταθέσεις σου.....
Ψάχνεις μέρες ολόκληρες για τα στοιχεία του εξοπλισμού....
Διαλέγεις τα καλύτερα ζαντολάστιχα.....
Όταν με το καλό φθάσει στην έκθεση ζητάς να το κλειδώσουν μη μπει κανείς μέσα και στο χαλάσει.....
Ζητάς να βγάλεις εσύ τα νάιλον από το εσωτερικό....
Και (προφανές) στρώνεις το μοτέρ και τα λάστιχα και τα αμορτισέρ και τα φρένα με τον καλύτερο τρόπο........
Χαλαρή οδήγηση, μαλακό το πόδι στα πεντάλ, αλλαγή λαδιών+φίλτρου στα πρώτα 1000km για τα μέταλλα.......


Μέχρι
.
.
.
.
που
.
.
.
.
.
.
ανακαλύπτεις
.
.
.
.
.
.
ότι
.
.
.
.
.
.
μάλλον
.
.
.
.
.
είσαι
.
.
.
.
.
.αφελής......



[YOUTUBE]fvRGROkzG3s[/YOUTUBE]



:shock::shock::shock::mad_2::mad_2::mad_2::mad_2::mad_2::mad_2::mad_2::mad_2::mad_2::mad_2:
 



Μηνύματα
5.087
Reaction score
14
Όπως έλεγε και κάποιος Νοστράδαμος....άμα είναι να στρώσει...θα στρώσει. :happy_6:
 


Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Υπάρχει λύση. Παραλαμβάνεις την νέα σου Porsche κατευθείαν από το εργοστάσιο. Με το που βγει, την οδηγάς πρώτος, την βάζεις στην άκρη, κάνεις ένα-δυο μαθηματάκια για το πώς στρίβουν ένα τέτοιο αυτοκίνητο (σε άλλο), και τελικά την παίρνεις και την οδηγάς πίσω στην χώρα σου, σε ευρωπαϊκό αυτοκινητόδρομο. Δεν έχει καλύτερο στρώσιμο!

:-D
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Η σημασία του καλού στρωσίματος στο καινούριο μας αυτοκίνητο

Τωρα να γελασεις ή να κλαψεις???
Τι αμαξι ηταν δεν μπορεσα να καταλαβω?


Audi A4......
Η στούκα μάλλον από υπάλληλο της Kosmocar
)()()()()()(
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
51
Απάντηση: Re: Η σημασία του καλού στρωσίματος στο καινούριο μας αυτοκίνητο

Tι αλλο απο ...Alfa Romeo .:cool_11:

Tι οδηγος ,τι τιμονι ,τι αντανακλαστικα !!!:crazy_1:

Έμαθα ότι ο ίδιος υπάλληλος......παρκάρισε και το δικό σου γιόκαααααααααα

:cool_11::cool_11::cool_11::cool_11::cool_11::cool_11::cool_11::cool_11::cool_11::cool_11::cool_11::cool_11::cool_11::cool_11::cool_11::cool_11:
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
31.165
Reaction score
30.788
Απάντηση: Η σημασία του καλού στρωσίματος στο καινούριο μας αυτοκίνητο

Φοβερό σημάδι. Στο δόξα πατρί ο τύπος.
 

Μηνύματα
6.141
Reaction score
173
Απάντηση: Η σημασία του καλού στρωσίματος στο καινούριο μας αυτοκίνητο

Απορια 1.
Στραβος ηταν;
Απορια 2.
Ποιος εβαλε κορνα στην κολωνα:happy_5:πρωτη φορα ακουω κολωνα να κορναρει
 

Μηνύματα
1.047
Reaction score
77
Απάντηση: Η σημασία του καλού στρωσίματος στο καινούριο μας αυτοκίνητο

Στα σοβαρά τώρα.
Ισχύει στα σημερινά αυτοκίνητα το στρώσιμο, όπως το κάναμε στα παλιά;
Ισχύει η αλλαγή λαδιών στα 1.000 χλμ;
Θέλει προσοχή στις στροφές μηχανής και την ταχύτητα στα πρώτα χιλιόμετρα;

Ή είναι πλέον μύθος;
(οι αντιπροσωπείες λένε πως δεν χρειάζεται)
 

Μηνύματα
5.784
Reaction score
14
Απάντηση: Η σημασία του καλού στρωσίματος στο καινούριο μας αυτοκίνητο

Νομίζω ότι το καλύτερο είναι να ακολουθεί κανείς τις οδηγίες του κατασκευαστή που αναγράφονται στο manual.
 

Μηνύματα
151
Reaction score
0
Σ΄αυτο αλλα και στα διπλανα βιντεακια η φαλακια παει συννεφο.
Αντε να βρεις κανεναν τετοιο οδηγαρα απεναντι σου.
Μπρρρρρ...

Τωρα σχετικα με τον τιτλο του θεματος καπως ετσι δικαιολογουνται οι πολλες βλαβες-προβληματα που παρουσιαζουν ορισμενα καινουργια αμαξια και μετα μας κανουν και τον κινεζο απο πανω.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Στα σοβαρά τώρα.
Ισχύει στα σημερινά αυτοκίνητα το στρώσιμο, όπως το κάναμε στα παλιά;
Ισχύει η αλλαγή λαδιών στα 1.000 χλμ;
Θέλει προσοχή στις στροφές μηχανής και την ταχύτητα στα πρώτα χιλιόμετρα;

Ή είναι πλέον μύθος;
(οι αντιπροσωπείες λένε πως δεν χρειάζεται)

Φυσικά και ισχύουν όλα αυτά. Έχουμε να κάνουμε με μηχανικά μέρη. Έχουν ανοχές (έστω μικρότερες από το παρελθόν), έχουν κινούμενα μέρη, έχουν αντοχές υλικών.

Ένας άλλος μύθος που είναι ευρέως διαδεδομένος είναι ότι ΔΕΝ πρέπει να ζεσταίνουμε τα αυτοκίνητα με σύγχρονες μηχανές, και καλά επειδή χαλάει ο καταλύτης.
Αυτό είναι εν μέρει σωστό, για τον καταλύτη. Υπερθερμαίνεται γρήγορα, βέβαια όχι σε μισό λεπτό, αλλά καλό θα ήταν όταν η εξωτερική θερμοκρασία είναι υψηλή να μην καθόμαστε με αναμμένη την μηχανή για πολύ ώρα.
ΑΝΤΙΘΕΡΑ όμως, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ένα μικρό ζέσταμα της μηχανής, της τάξεως των 1-2 λεπτών, για να κυκλοφορήσει το λαδάκι, να ζεσταθούν τα υγρά, να σφίξουν οι ανοχές και να επιμηκύνουμε έτσι την ζωή του κινητήρα μας.

ΠΡΟΣΟΧΗ, μόνο στο ΡΕΛΑΝΤΙ. ΌΧΙ ΓΚΑΖΙΕΣ!

Αν προσέξει κανείς, θα δει ότι από μόνο του το ECU κρατάει ανεβασμένες τις στροφές για κάποια λεπτά, έτσι ώστε να ζεσταθεί ο κινητήρας. Γκαζώνοντας για να φύγουμε έτσι, συνήθως έχουμε σπασμωδικές αποκρίσεις από το αυτοκίνητο. Αν περιμένουμε 2 λεπτά, ο κινητήρας γίνεται πιο μαλακός...
 

Μηνύματα
1.087
Reaction score
180
Παντως, για το ford focus, δεν απαιτειται χρονος προθερμανσης κινητήρα στο πολυ κρυο. Αντιθετα στο μανουαλ αναγραφονται οδηγιες για αμεσο ξεκινημα, σε ολες τις θερμοκρασιακες συνθηκες. Και ποτε δεν παρατηρησα κομπιασματα του κινητηρα, οταν ειναι κρυος. Υπευθυνος γι αυτο ειναι ο εγκεφαλος του κινητηρα, που κραταει το μιγμα παντα σε ιδανικες αναλογιες για αμεση αποκριση του πενταλ γκαζιου.
Οσο για το στρωσιμο, απαιτειται προαιρετικα και υποτυπωδως : Μεχρι τα 1500Km οχι πανω απο 4000 στρ/λ. Πρωτη αλλαγη λαδιων .......20000km. Oi κινητηρες ερχονται πια στρωμενοι απο τα εργοστασια. (Με την εννοια της ακριβειας στις ανοχες των μεταλων). Εννοειται οτι το σκισιμο δεν προτεινεται για την υγεια του κινητηρα γενικως.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
teosat, εν μέρει έχεις δίκιο. Στην πρώτη σου πρόταση σε παραπληροφόρησαν.
Οι λόγοι που το manual λέει κάποια πράγματα (π.χ. χρόνος προθέρμανσης, πρώτη αλλαγή λαδιών), είναι άσχετοι με το τι συμβαίνει πραγματικά στα μηχανικά μέρη.

Για να καταλάβεις, άλλα πράγματα λέει το manual σε άλλες χώρες.

Εξαρτάται από:
- Νομοθεσία
- Ανταγωνισμό (βγαίνει π.χ. η Kia και λέει πρώτη αλλαγή λαδιών στα 30000 χλμ. Δεν θα το αλλάξουν και οι άλλες; )
- Το μη χείρον βέλτιστον (αν έλεγε να κάνουμε προθέρμανση, ξέρεις πόσοι θα έκαιγαν τους καταλύτες μαρσάροντας για κανα 10λεπτο; )

Οποιοσδήποτε σοβαρός μηχανολόγος θα σου πει ότι:
- Προθερμαίνουμε τον κινητήρα πριν να σηκώσει φορτία
- Αλλάζουμε το λάδι συχνά, είναι η ζωή του κινητήρα
- Βάζουμε το καλύτερο λάδι που μπορούμε
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.846
Απάντηση: Η σημασία του καλού στρωσίματος στο καινούριο μας αυτοκίνητο

Τα σύγχρονα αυτοκίνητα δεν θέλουν ζέσταμα και στρώσιμο. Εννοείται πως όταν ξεκινάς και είναι κρύο ακόμα, πας μαλακά και δεν έχεις μεγάλο φορτίο, σε βάρος, αλλιώς γίνεται φθορά.
Ο χρόνος αλλαγής των λαδιών έχει επιμηκυνθεί γιατί τα χιτώνια είναι επικαλλυμένα με nicasil (κράμα απο νικέλιο-κάδμιο-σιλικόνη), μια τεχνολογία που ήρθε απο τις μοτοσυκλέτες.
Η ποότητα των λαδιών είναι σημαντική. Ακόμα και κάθε 2.000 χλμ να τα αλλάζεις, αν είναι μάπα, η φθορά θα γίνει.
Και ένα τελευταίο. Ο κινητήρας "στρώνεται" στον πάγκο για 20 λεπτά, σε 5-6 χιλ στροφές, αλλάζονται τα λάδια και μετά μπαίνει πάνω στο αυτοκίνητο.
;-)
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Δηλαδή anemelos λες ότι οι μοτοσυκλέτες δεν θέλουν ζέσταμα; :crazy_1:

Πάντως για το nikasil, για δες εδώ: http://en.wikipedia.org/wiki/Nikasil
Εκτός αν έχεις άλλες πηγές, δεν φαίνεται να είναι τα πράγματα όπως τα λες. Ελάχιστες μηχανές παραγωγής (της σειράς) φαίνεται ότι το έχουν...από ένα γρήγορο search στο internet φαίνεται ότι όσοι κατασκευαστές το δοκίμασαν, έπαθαν καταστροφές από το θείο που περιέχει η βενζίνη, και το απέσυραν...
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.846
Απάντηση: Η σημασία του καλού στρωσίματος στο καινούριο μας αυτοκίνητο

Στης ερώτηση για το ζέσταμα (και των μοτο) ισχύει η άποψή μου στην 1η πρόταση, πιο πάνω.
Στο link που έδωσες λέει πως η BMW το εγκατέλειψε, όχι όλοι, και επίσης:
Nikasil or similar coatings under other trademarks are also still widely used in racing engines, including those used in Formula One and ChampCar.
Το Nikasil ή παρόμοια επιστρώματα, κάτω από άλλα εμπορικά σήματα, ακόμα χρησιμοποιούνται ευρέως σε αγωνιστικές μηχανές, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που χρησιμοποιούνται σε Φόρμουλα 1 και ChampCar.

Ελπίζω να βρώ χρόνο να το ψάξω καλύτερα, όχι απο διαδίκτυο μεριά.
 

Μηνύματα
8.256
Reaction score
5
Ναι, σε αγωνιστικές. Όχι στα αυτοκίνητά μας. Γιατί δεν μπορούμε να ελέγχουμε το καύσιμο, ενώ αυτοί μπορούν.
Πάντως αν ψάξεις στο net θα δεις ότι και η Jaguar το εγκατέλειψε.
Και τελικά τι λέμε; Ότι αν έχεις BMW πρέπει να το ζεσταίνεις γιατί δεν έχεις nikasil? Δεν νομίζω...κάπου αλλού είναι η αλήθεια...

Πάντως αν βρεις κάτι παραπάνω, θα με ενδιέφερε.
 


Staff online

  • abcd
    Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.298
Μηνύματα
3.047.442
Members
38.538
Νεότερο μέλος
intergrale
Top