- Μηνύματα
- 8.256
- Reaction score
- 5
anemelos, μήπως έχεις τίποτα νέα στοιχεία; Είναι ενδιαφέρον θέμα.
Για να μην κουραζεστε τα πραγματα ειναι απλα.anemelos, μήπως έχεις τίποτα νέα στοιχεία; Είναι ενδιαφέρον θέμα.
Στον πάγκο μάλλον όχι, καθώς δεν υπάρχει χρόνος και κοστολογικό περιθώριο για κάτι τέτοιο. Σαφώς, οι στροφές πρέπει να είναι πολλές, αλλιώς το στρώσιμο δεν γίνεται σωστά, και το κάνουν οι δοκιμαστές που παίρνουν το τελειωμένο κομμάτι από την έξοδο της γραμμής και το πηγαίνουν προς αποθήκευση στο parking. Όταν το αυτοκίνητο φτάσει στον πελάτη, ο κινητήρας είναι σχεδόν εντελώς στρωμένος, και δεν χρειάζεται παρά ένα τελευταίο στρώσιμο, και πάλι με πολλές στροφές, (αφού ζεσταθεί).Και ένα τελευταίο. Ο κινητήρας "στρώνεται" στον πάγκο για 20 λεπτά, σε 5-6 χιλ στροφές, αλλάζονται τα λάδια και μετά μπαίνει πάνω στο αυτοκίνητο.
;-)