Η σημασία του καλού στρωσίματος στο καινούριο μας αυτοκίνητο


Μηνύματα
2.884
Reaction score
264
Απάντηση: Re: Η σημασία του καλού στρωσίματος στο καινούριο μας αυτοκίνητο

anemelos, μήπως έχεις τίποτα νέα στοιχεία; Είναι ενδιαφέρον θέμα.
Για να μην κουραζεστε τα πραγματα ειναι απλα.
Βαζεις μπρος......ρελαντι για 1 λεπτο χωρις ξερογκαζιες και χαλαρη οδηγηση
εως οτου το νερο φτασει στη θερμοκρασια λειτουργιας(συνηθως στη μεση).Αν εισαι μεσα στην πολη,μετα απο 5-6 χηλιομετρα εχουνε ζεσταθει και τα λαδια οποτε εισαι ενταξη και μπορεις να κανεις κανονικη χρηση του αυτοκινητου.Αν εισαι σε μεγαλο δρομο π.χ εθνικη κανε περιπου 10 KM πριν το σανιδωσεις.Οσοι εχετε οργανο για την θερμοκρασια του λαδιου(σπανιο φαινομενο) απλα κοιταξτε τη βελονα.Τις περισοτερες φορες το λαδι ειναι 80-90 βαθμους περιπου σε κανινικη οδηγιση και στο σκισιμο φτανει και του 120-130 βαθμους.

Στρωσιμο ολα χρειαζονται και να ακολουθειτε τις οδηγιες του εργοστασιου.Πλεον τα αμαξακια μας δεν θελουνε στρωσιμο για 20.000 χλμ οπως πριν 30 χρονια,αλλα 5-6 χιλ.χλμ ειναι καλα στην αρχη να γεινεται χαλαρη χρηση και εως τα 2/3 του οριου στροφων.
 

Costas Coyias

Ημίθεος
Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
26.025
Reaction score
23.177
Re: Απάντηση: Η σημασία του καλού στρωσίματος στο καινούριο μας αυτοκίνητο

Και ένα τελευταίο. Ο κινητήρας "στρώνεται" στον πάγκο για 20 λεπτά, σε 5-6 χιλ στροφές, αλλάζονται τα λάδια και μετά μπαίνει πάνω στο αυτοκίνητο.
;-)
Στον πάγκο μάλλον όχι, καθώς δεν υπάρχει χρόνος και κοστολογικό περιθώριο για κάτι τέτοιο. Σαφώς, οι στροφές πρέπει να είναι πολλές, αλλιώς το στρώσιμο δεν γίνεται σωστά, και το κάνουν οι δοκιμαστές που παίρνουν το τελειωμένο κομμάτι από την έξοδο της γραμμής και το πηγαίνουν προς αποθήκευση στο parking. Όταν το αυτοκίνητο φτάσει στον πελάτη, ο κινητήρας είναι σχεδόν εντελώς στρωμένος, και δεν χρειάζεται παρά ένα τελευταίο στρώσιμο, και πάλι με πολλές στροφές, (αφού ζεσταθεί).
 


ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.288
Μηνύματα
3.047.241
Members
38.538
Νεότερο μέλος
intergrale
Top