Μου έκαναν ζημιά....

Reaction score
62
....τι το ήθελα κι εγώ?? Μ' έφαγε φίλος μου να παω μαζί του σε ένα ΝΕΤ Καφέ στη Ν. Σμύρνη που μαζεύονται και παίζουν Call of Duty 4. Μιά, δυό τη γλύτωσα, σήμερα τελικά πήγα. Τί το ήθελα??? Δεν φτάνει που πήγα, έπαιζα απο τις 5 μέχρι τις 10 και θα καθόμουν κι άλλο, αν δεν έπεφτε παντόφλα (μέσω τηλεφώνου) για το που χάθηκα Σαββατιάτικα και που θα πάμε βόλτα κλπ κλπ!! ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ φώναζα, ανένδοτη αυτή!! Και έτσι επαήλθα απότομα στην πραγματικότητα του "άλλου" πολέμου. Καλά το έλεγα ότι αυτά τα παιχνίδια του σατανά είναι αιτία χωρισμού!! Και το καλύτερο??? Ανυπομονώ να ξαναπαίξουμε!!! Είμαι καλά γιατρέ????:137::137:

Reaction score
1.213
Αφου ειναι ΚΟΤΕΣ ....τους λεω να κανονισουμε κανα αγωνα και αυτοι τιποτα !!!

Δεν πιστευω να εννοεις και εσυ σε κονσολα ???? Γιατι θα τα ακουσεις.......

Reaction score
62
Αφου ειναι ΚΟΤΕΣ ....τους λεω να κανονισουμε κανα αγωνα και αυτοι τιποτα !!!

Δεν πιστευω να εννοεις και εσυ σε κονσολα ???? Γιατι θα τα ακουσεις.......
Μπά!! Σε νετ καφέ πήγαμε!! Σε PC!!

Reaction score
1.213
Μπά!! Σε νετ καφέ πήγαμε!! Σε PC!!

AΡΑ....ΣΥΝΟΨΙΖΩ ...ΕΝΑΣ ΕΓΩ , ΔΥΟ ΕΣΥ....ΤΡΕΙΣ Ο GTX ...μολις φθασουμε τους 5 θα κανονισω αγωνα !!!! Ελα ..κανεις αλλος ?

Οχι κονσολακιας !!! :101:

HV

Reaction score
0
Για νετκαφε μιλαμε η για online ? Αν το δευτερο και εγω μεσα...

Reaction score
62
και γιατί δεν μαζευόμαστε εκεί που πήγα για online εγώ να κάνουμε μ' αυτούς που παίζω (5-6 άτομα) μιά μεγάλη παρέα και να ρίξουμε τρελό χαβαλέ?? Μπορώ να ανακοινώνω πότε λέμε και όποιος μπορεί να έρχεται!! Τί λέτε??

Reaction score
62
και γιατί δεν μαζευόμαστε εκεί που πήγα για online εγώ να κάνουμε μ' αυτούς που παίζω (5-6 άτομα) μιά μεγάλη παρέα και να ρίξουμε τρελό χαβαλέ?? Μπορώ να ανακοινώνω πότε λέμε και όποιος μπορεί να έρχεται!! Τί λέτε??
Είναι και φτηνό, αν γραφτείς μέλος!!

Reaction score
1
Απάντηση: Μου έκαναν ζημιά....