Ηχητικες εμπειριες απο την χρηση διαφορων λαμπων

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Σκεφτηκα να ανοιξω αυτο το θεμα, ωστε να περιγραψουμε ο καθενας μας τις ακουστικες εμπειριες του απο την χρηση διαφορων τυπων λαμπων, ειτε αυτες ειναι προενισχυτριες, ειτε ειναι σε χρηση σε τελικους, περιγραφοντας την ηχητικη τους ταυτοτητα, οπως εμεις την αντιλαμβανομαστε.
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
Σκεφτηκα να ανοιξω αυτο το θεμα, ωστε να περιγραψουμε ο καθενας μας τις ακουστικες εμπειριες του απο την χρηση διαφορων τυπων λαμπων, ειτε αυτες ειναι προενισχυτριες, ειτε ειναι σε χρηση σε τελικους, περιγραφοντας την ηχητικη τους ταυτοτητα, οπως εμεις την αντιλαμβανομαστε.
Θαναση ειδικα με τις λαμπες Ισχυος (Εξοδου) τα πραγματα ειναι πολυ πιο συνθετα, και θα σου προτεινα να τις αφησεις εξω αυτες, γιατι θα ακουστουν απιστευτες γενικευσεις που δεν θα ισχυουν σαν τετοιες.

Στην Εξοδο εμπλεκονται παραγοντες οπως μετ/στης Εξοδου, υπαρξη και ποσοστο Αναδρασης (ειτε τοπικης ειτε συνολικης), τοπολογια σταδιου Εξοδου (σε καποιες τοπολογιες ο τυπος των λυχνιων Εξοδου δεν παιζει παρα ελαχιστο ρολο στην Ηχητικη ταυτοτητα)
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
ΟΚ ας αναφερθουμε λοιπον σε προενισχυτριες και ας ξαναγραψω εγω την γνωμη μου γι αυτες που εγω εχω ακουσει και συγκεκριμενα σε 12ax7 και 12at7 που χρησιμοποιει ο δικος μου προ.

κινεζικες νο νειμ λεπτος αναλυτικος και καπως ξερος ηχος με λεπτο σωμα στις μεσαιες και αδυνατο χαμηλο

MULLARD πολυ ζεστος ηχος με μαλακα πριμα στενη εικονα και πολυ ογκωδης, αριστες φωνες, αλλα αργες σε ταχυτητα.

ELEGTROHARMONIX ζεστος ηχος με ογκο και καλη αναλυση αλλα με μαλακες υψηλες μια μεση λυση με κλασσικο ηχο λαμπας.

TELEFUNKEN ο πιο ουδετερος ηχος για λαμπα, αναλυτικος και οτι του δωσεις βγαζει, ο πιο Hi-End θα ελεγα, ισως σε καποια συστηματα μια ελειψη ογκου στα χαμηλα.

PHILIPS ως ανωτερω αλλα με πιο βαρυ μπασο και λιγο πιο μαλακα πριμα η δευτερη καλυτερη λυση για μενα μετα τις TELEFUNKEN, οι oποιες βγαινουν σε διαφορους τυπους και φιλος που τις εχει ακουσει λεει οτι καλυτερες και μαλλον ακριβοτερες TELEFUNKEN ειναι αυτες με το διαμαντι στο ποδαρακι.

Βεβαια ολα αυτα ειναι προσωπικες εκτιμησεις και ισχυουν για το δικο μου συστημα .

Επισης φιλος αναφερει ως κορυφαιες καποιες πρωην Ανατολικογερμανικες RFT, αν θυμαμαι καλα τις οποιες θεωρει καλυτερες και απο τις TELEFUNKEN. Αν τις εχεις ακουσει εσυ Μιχαλη, πως θα προσδιοριζες τον ηχητικο τους χαρακτηρα;
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
ΟΚ ας αναφερθουμε λοιπον σε προενισχυτριες και ας ξαναγραψω εγω την γνωμη μου γι αυτες που εγω εχω ακουσει και συγκεκριμενα σε 12ax7 και 12at7 που χρησιμοποιει ο δικος μου προ.

κινεζικες νο νειμ λεπτος αναλυτικος και καπως ξερος ηχος με λεπτο σωμα στις μεσαιες και αδυνατο χαμηλο

MULLARD πολυ ζεστος ηχος με μαλακα πριμα στενη εικονα και πολυ ογκωδης, αριστες φωνες, αλλα αργες σε ταχυτητα.

ELEGTROHARMONIX ζεστος ηχος με ογκο και καλη αναλυση αλλα με μαλακες υψηλες μια μεση λυση με κλασσικο ηχο λαμπας.

TELEFUNKEN ο πιο ουδετερος ηχος για λαμπα, αναλυτικος και οτι του δωσεις βγαζει, ο πιο Hi-End θα ελεγα, ισως σε καποια συστηματα μια ελειψη ογκου στα χαμηλα.

PHILIPS ως ανωτερω αλλα με πιο βαρυ μπασο και λιγο πιο μαλακα πριμα η δευτερη καλυτερη λυση για μενα μετα τις TELEFUNKEN, οι oποιες βγαινουν σε διαφορους τυπους και φιλος που τις εχει ακουσει λεει οτι καλυτερες και μαλλον ακριβοτερες TELEFUNKEN ειναι αυτες με το διαμαντι στο ποδαρακι.

Βεβαια ολα αυτα ειναι προσωπικες εκτιμησεις και ισχυουν για το δικο μου συστημα .

Επισης φιλος αναφερει ως κορυφαιες καποιες πρωην Ανατολικογερμανικες RFT, αν θυμαμαι καλα τις οποιες θεωρει καλυτερες και απο τις TELEFUNKEN. Αν τις εχεις ακουσει εσυ Μιχαλη, πως θα προσδιοριζες τον ηχητικο τους χαρακτηρα;
Ρωτα τον φιλο μας τον Ηλια που τις βρηκε τις RFT και θα καταλαβεις. H RFT ειχε παραλληλη πορεια με την TFK, και απολυτως ανταγωνιστικα προιοντα. Σε σχεση με κατι προσφατα εξαμβλωματα με μαυρη μπουργκα δεν συγκρινονται.

Η RFT ειναι πασιγνωστη σε οσους δουλευαν λαμπες απο παλια, την χρυση εποχη των Ευρωπαικων εργοστασιων. Για Ακουστικες εκτιμησεις πιο αρμοδιοι να μιλησετε εισαστε εσεις.
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Ρωτα τον φιλο μας τον Ηλια που τις βρηκε τις RFT και θα καταλαβεις.
Hδη τον εχω ρωτησει και ειναι ενθουσιασμενος.
 

Μηνύματα
190
Reaction score
1
Οι RFT ειναι καταπληκτικες λυχνιες ,,πριν χρονια υπηρχε μια εταιρια
Gold aero καπως ετσι [δεν νομιζω να υπαρχει ακομα] που ματσαρε λυχνιες ,τεσταρε για μικροφωνισμους ,και αλλα , και τις πουλαγε πανακριβα . Οι περισσοτερες ηταν RFT
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
Εχω σχηματισει την εντυπωση οτι υπαρχουν παρα πολυ καλοι τυποι λυχνιων απο διαφορα εργοστασια, ενω τα ΙΔΙΑ εργοστασια βγαζουν ή εχουν βγαλει αλλους τυπους με λιγοτερο καλες εως και χαλια Ηλεκτρικες Ακουστικες Επιδοσεις.
Δηλαδη το ονομα του κατασκευαστη δεν ειναι απαραιτητα ενθαρυντικο ή απαγορευτικο για την επιλογη μιας λαμπας. Πρεπει να λαβουμε υπ' οψιν και τον τυπο της λαμπας.
Ενταξει δεν λεω και τιποτε καινουργιο ....
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Bρε Μιχαλη να ρωτησω και κατι ασχετο/
Λυχνιες αχταρμα κανουμε;
Τι εννοω.
Μου εχει δωσει φιλος 8 el34 αλλα οι δικοι μου παιρνουν 16, μπορω να τις βαλω μισες - μισες με τις kt88 αφου ρυθμισω βεβαια το bjas;
και δευτερον οι τελικοι ειναι ιδιοι, οι el ομως δινουν λιγοτερα βατ, αυτο πως ρυθμιζεται.
Τελικα αξιζει τετοιος πειραματισμος η καθομαι με τις ΚΤ88 τις κινεζικες για ψηλα λογω ελλειψης σωματος και τις ΕLECTROHARMONIC για χαμηλα που κατι κανουν - ειναι και 32 λαμπες παναθεμα τες.
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
Bρε Μιχαλη να ρωτησω και κατι ασχετο/
Λυχνιες αχταρμα κανουμε;
Τι εννοω.
Μου εχει δωσει φιλος 8 el34 αλλα οι δικοι μου παιρνουν 16, μπορω να τις βαλω μισες - μισες με τις kt88 αφου ρυθμισω βεβαια το bjas;
και δευτερον οι τελικοι ειναι ιδιοι, οι el ομως δινουν λιγοτερα βατ, αυτο πως ρυθμιζεται.
Τελικα αξιζει τετοιος πειραματισμος η καθομαι με τις ΚΤ88 τις κινεζικες για ψηλα λογω ελλειψης σωματος και τις ΕLECTROHARMONIC για χαμηλα που κατι κανουν - ειναι και 32 λαμπες παναθεμα τες.
Πως το εννοεις το μισες-μισες ?

Στον ιδιο ενισχυτη μισες EL34 - μισες KT88 ?

Ή μηπως στο ενα μονομπλοκ ολες EL34 και στο αλλο ολες KT88 ?

Το δευτερο σιγουρα γινεται.

Το πρωτο θελει ειδικες ρυθμισεις και δεν ξερω εαν γινεται στα δικα σου Ενισχυτικα, και τι αποτελεσμα θα ειχε.
Καλυτερα ρωτα τον κατασκευαστη.

Εγω το εχω κανει βεβαια σε δικα μου Ενισχυτικα.

Δες τι λεει ο ο Broskie πανω σ' αυτο.

http://www.AudioCraftworks.gr/gr/pages/arthra/internet/mixedtopo.pdf
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
This goal can met with an near infinite
mix of output tube types and bias points. One
example is using a pair of EL34s for the Class-A
grouping and KT88s for the Class-B pairing.
ακριβως σε κατι τετοιο αναφερομουν μαλλον δυσκολα και ασυνηθιστα ζηταω. Αληθεια Μιχαλη απο μια τετοια τοπολογια ποια ειναι τα πλεονεκτηματα και γιατι ειναι μαλλον σπανια περιπτωση;

Aν τωρα παρουμε τον πρωτο ευκολο δρομο δυο μονομπλοκ με EL34 και δυο με KT88 του ιδιου κατασκευαστη, πως ρυθμιζεται η διαφορα ισχυος που προκυπτει απο τις διαφορετικες λαμπες; -Υποψιν υπαρχει εξωτερικο ενεργο κρος.
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
ακριβως σε κατι τετοιο αναφερομουν μαλλον δυσκολα και ασυνηθιστα ζηταω. Αληθεια Μιχαλη απο μια τετοια τοπολογια ποια ειναι τα πλεονεκτηματα και γιατι ειναι μαλλον σπανια περιπτωση;

Aν τωρα παρουμε τον πρωτο ευκολο δρομο δυο μονομπλοκ με EL34 και δυο με KT88 του ιδιου κατασκευαστη, πως ρυθμιζεται η διαφορα ισχυος που προκυπτει απο τις διαφορετικες λαμπες; -Υποψιν υπαρχει εξωτερικο ενεργο κρος.
Το πλεονεκτημα ειναι οτι γινεται συνθεση επανω στον/στους μετ/στες Εξοδου δυο Ενισχυτικων γκρουπ με περισσοτερο ή λιγοτερο διαφορετικα χαρακτηριστικα (πχ Ταξη Α με ταξη Β, ή Triode με Ultralinear κλπ) επιδιωκοντας να παρεις στην Εξοδο τα καλυτερα απο τις δυο τοπολογιες. Θελει μεγαλη προσοχη για να μην υπαρχουν αλληλοακυρωσεις ειτε στην Ηρεμια ειτε στην δυναμικη λειτουργια, και δεν σημαινει παντα οτι θα προκυψει κατι καλο.
Αλλαζοντας απλως λαμπες προκυπτει ενα περιεργο χαρμανι που παρουσιαζει απροβλεπτες (σε πρωτη εξεταση) ιδιοτητες, οσο αυξανεται η οδηγηση.

Διαβασε τι εχω φτιαξει μετα απο πολυ χρονοβορα και δυσκολη εξελιξη. Tο συγκεκριμενο Project δεν χρησιμοποιει διαφορετικους τυπους λυχνιων, αλλα θα μπορουσαν να ειναι διαφορετικες λυχνιες, καθως στην πραγματικοτητα προκειται για διαφορετικες λειτουργικα τοπολογιες που παντρευτηκαν με απροσμενη επιτυχια και δουλευουν απροβληματιστα πανω απο δυο χρονια τωρα, και κυριως με εξαιρετικες επιδοσεις.

http://www.AudioCraftworks.gr/gr/pages/prods/ampskits/trilinear.htm
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Μιχαλη
4 μονομπλοκ του ιδιου κατασκευαστη, δυο μονομπλοκ με EL34 και δυο με KT88, πως ρυθμιζεται η διαφορα ισχυος που προκυπτει απο τις διαφορετικες λαμπες;
 

VLASSIS-S

Sιγμοειδής Νέμεσις
Μηνύματα
8.073
Reaction score
14.057
Εχει καποιος αποψη για 6SN7 για Cary slp98?
Αντικατεστησα τις κινεζικες με Electroharmonics και ειδα μεγαλη βελτιωση σε ολο το φασμα αλλα παντα ψαχνω για κατι καλυτερο. Telefunken kai Amperex γραφουν στο διαδυκτιο αλλα μια γνωμη απο Ελληνα συναγωνιστη την προτιμω.
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
Εχει καποιος αποψη για 6SN7 για Cary slp98?
Αντικατεστησα τις κινεζικες με Electroharmonics και ειδα μεγαλη βελτιωση σε ολο το φασμα αλλα παντα ψαχνω για κατι καλυτερο. Telefunken kai Amperex γραφουν στο διαδυκτιο αλλα μια γνωμη απο Ελληνα συναγωνιστη την προτιμω.
Ρωτα τον αλλο προστατευομενο εκεινου που εισαι συνπροστατευομενος, ωστε να προκυψει μια ομαδικη co-προστασια. Κατι σε συνασπισμος Ελληνων συναγωνιστων του Hiend και της Τριοδου.

BTW καποιοι πεταν την σκουφια τους για RCA ξεσκουφωτες, αλλα τρεχα γυρευε τις. Τρια πληκτρολογια θα λοιωσεις πρωτα, και μετα θα τις βρεις.
 

Μηνύματα
1.935
Reaction score
13
Μιχαλη
4 μονομπλοκ του ιδιου κατασκευαστη, δυο μονομπλοκ με EL34 και δυο με KT88, πως ρυθμιζεται η διαφορα ισχυος που προκυπτει απο τις διαφορετικες λαμπες;
Θαναση το θεμα δεν ειναι η διαφορα Ισχυος.

Το θεμα ειναι να πετυχεις τον ιδιο βαθμο ενισχυσης των καναλιων με διαφορετικες λυχνιες, στις διαφορες σταθμες Εισοδου.
Κατι τετοιο δεν επιτυγχανεται με ρυθμιση ρευματων ηρεμιας, οπως μπορει να εχεις σκεφτει.
Αυτο επειδη διαφορετικες λαμπες εχουν διαφορετικη Διαγωγιμοτητα.

Μια χονδρικη εφαρμογη του παραπανω ειναι να κανεις απαξ μια preset ρυθμιση της Εντασης και απο κει και μετα να ανεβοκατευαζεις την Ενταση με ενα κοινο ποτενσιομετρο.
Για μικρες αποκλισεις απο μια δεδομενη σταθμη θα δουλεψει σχετικα σωστα.

Διαφορετικα μπορεις να ρυθμιζεις με ξεχωριστα ποτενσιομετρα και να προσπαθεις καθε φορα να κρατας με καποιο τροπο τις σταθμες Εξοδου ισες, ελεγχοντας τις ισως με καποιο οργανο (πχ καλα VUmeters τοποθετημενα διπλα-διπλα).

Τελος υπαρχει και αλλος τροπος, που αναιρει οποιοδηποτε συμβιβασμο, που ομως βρισκει αποκλειστικη εφαρμογη στα Ενισχυτικα του υποφαινομενου.
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Λοιπον Μιχαλη
σημερα ολη μερα εκανα δοκιμες με λυχνιες ισχυος. Λιγο πριν συσκευασω τα Αναλυσις για το ταξιδι, φευγουν Δευτερα η Τριτη, συνδεσα απο εναν μονομπλοκ στις ταινιες των ηψηλων και εκανα ολους τους δυνατους συνδυασμους με τις λαμπες που ειχα.
Χρησιμοποιησα ELECTROHARMONIC EL34, SUNGUANG KT88, ELECTROHARMONIC KT88 και συνδυασμους των ανωτερω. Επισης χρησιμοποιησα μεταξυ προ και τελικου ενα μικρο παθητικο προενισχυτακι της QED στο ενα καναλι, οπως και ενα ντεσιμπελομετρο για να εξισσοροπω τις σταθμες μεταξυ των δυο καναλιων λογω της χρησης διαφορετικων λαμπων στο καθε καναλι.
Συμπερασματα
1ον εστω και αν ρυθμιζοταν η σταθμη στην ιδια ενταση μεταξυ των δυο καναλιων, με την παραμικρη κινηση του ποντεσιομετρου σταθμης του προενισχυτη ηθελε επαναρυθμιση.
2ον οι ακουστικες διαφορες σαφως υπηρχαν μεταξυ των λαμπων και ηταν ευδιακριτες, αλλα ηταν μικροτερες απο αυτες των προενισχυτριων λυχνιων
3.οι οποιες ηχητικες διαφορες υπαρχουν, εστω και αν αρεσουν σε καποιον, δεν αντισταθμιζουν την διαφορα σε ευκολια οδηγησης και μεγαλυτερες σταθμες που προσφερουν οι KT88 σε σχεση με τις EL34 και αυτο οδηγοντας μονο την μοναδα των υψηλων, που ειναι πιο ευκολοοδηγητη και οπου οι EL34 φημιζονται για την αποδοση τους.
4ον οι EL34 ειχαν πιο μαλακο και γλυκο ηχο, αλλα οχι πιο ακριβη, ακομα και απο τις κινεζικες ΚΤ88
5ον στις υψηλες και οι δυο KT88 SHUNGUANG και ELECTROHARMONIX ηταν σχεδον αδυνατον να ξεχωρισουν, και μονον οταν συνδεθηκαν τα XQ5 της KEF, οπου οδηγηθηκαν και οι μοναδες των μεσοχαμηλων και χαμηλών, εγινε αμεσα αντιληπτος ο διαφορετικος χαρακτηρας των δυο λυχνιων, οπου οι ELECTROHARMONIX ειχαν σαφως πιο παχυ σωμα σε αυτην την περιοχη.
Συμπερασμα
Σε τετοιου ειδους τουλαχιστον ηχεια η επιπλεον ισχυς παιζει τελικα μεγαλυτερο ρολο στην ηχητικη αποδοση, λογω της πιο αβιαστης αναπαραγωγης απο τις μικροδιαφορες στον ηχητικο χαρακτηρα των συγκεκριμενων λαμπων στο συγκεκριμενο συστημα.

Υ,Γ. Μυχαλη τελικα ειχες δικιο για τον ηχητικο χαρακτηρα των ELECTROHARMONIX EL34 και σε αυτο.

Το θεμα ειναι να πετυχεις τον ιδιο βαθμο ενισχυσης των καναλιων με διαφορετικες λυχνιες, στις διαφορες σταθμες Εισοδου.
Κατι τετοιο δεν επιτυγχανεται με ρυθμιση ρευματων ηρεμιας, οπως μπορει να εχεις σκεφτει.
Αυτο επειδη διαφορετικες λαμπες εχουν διαφορετικη Διαγωγιμοτητα.
αυτη η λυση θα ηταν πολυ ενδιαφερουσα
Τελος υπαρχει και αλλος τροπος, που αναιρει οποιοδηποτε συμβιβασμο, που ομως βρισκει αποκλειστικη εφαρμογη στα Ενισχυτικα του υποφαινομενου.
 


Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Συνεχιζοντας σημερα τις δοκιμες σε ολοκληρο το ηχητικο φασμα χρησιμοποιοντας τα ηχεια KEF XQ5, τα αποτελεσματα δεν διεφεραν και πολυ απο τα χθεσινα,
Οι ELECTROHARMONIX EL34 καταρχας ειχαν ενα γλυκο, ξεκουραστο ηχο που αρχικα ικανοποιει στο μεγαλυτερο μερος του φασματος πλην των μετριων σε ογκο χαμηλων.
Οταν συγκριθηκαν απευθειας με τις ΚΤ88 της ιδιας εταιρειας φανηκαν καποιες βασικες διαφορες. Καταρχας, λογω και της μεγαλης ευαισθησιας και των ηχειων, η διαφορα ισχυος δεν παιζει παρα ελαχιστο ρολο στην ποιοτητα της ηχητικης αναπαραγωγης απο τα συγκεκριμενα ηχεια, και αυτο αλλαζει ελαχιστα μονον αν οι σταθμες αναιβουν αρκετα.
Οι μεγαλυτερες ηχητικες διαφορες υπαρχουν στον τομεα των χαμηλων οπου σαφως οι ΚΤ88 υπερτερουν σε ογκο και στον τομεα των υψηλων. Εδω τα πραγματα εινα πιο πολυπλοκα. Με την πρωτη εντυπωση φαινεται να υπερτερουν οι EI34 λοφω του πιο ηπιου χαρακτηρα τους ενω οι ΚΤ88 φαινονταν λιγο πιο σκληρες και ψυχρες, κατι μου ελεγε ομως οτι παρηγαγαν περισσοτερη πληροφορια στο ανωτερο τμημα του φασματος. Ετσι εβαλα στο πλατω εναν μεταχειρισμενο δισκο με αρκετα χρατς και οπως το περιμενα, οι EL34 καλυπταν μερος αυτων που σημαινει οτι εχαναν και τμημα της πληροφοριας ενω οι ΚΤ88 το αναπαρηγαγαν αυτουσιο. Παντως το ακουσμα συνεχισε να εχει μια ενοχλητικη σκληροτητα.
Τελος θεση πηραν οι SHUNGUANG KT88, οπου εδω χαθηκε ενα μερος του ογκου του χαμηλου, που ακομα ομως ηταν μεγαλυτερο απο αυτο των EL34, ενω στο φασμα των υψηλων ηταν για μενα σαφως καλυτερη απο την EL34, μια και της ελειπε μερος της ψευτικης γλυκητητας καθως επισης της ελειπε και το ενοχλητικο γρεντζι των ELECTROHARMONIX, ενω διατηρουσε το 90% της αναλυσις αυτης.
Ενα αλλο σημειο που παρατηρησα δηστυχως και στις τρεις λαμπες ηταν μια ελαφρια χαλαροτητα στις πολυ χαμηλες συχνοτητες, αλλος ενας λογος που εκτος απο την διαχειριση ισχυος, την αντοχη των μεβρανων και το ζορισμα των λαμπων, με εχει πεισει να στειλω αυτες τις συχνοτητες στο υπογουφερ μου VELODYNE DD-12.
 

Μηνύματα
8.255
Reaction score
3.500
Ενα αλλο σημειο που παρατηρησα δηστυχως και στις τρεις λαμπες ηταν μια ελαφρια χαλαροτητα στις πολυ χαμηλες συχνοτητες, αλλος ενας λογος που εκτος απο την διαχειριση ισχυος, την αντοχη των μεβρανων και το ζορισμα των λαμπων, με εχει πεισει να στειλω αυτες τις συχνοτητες στο υπογουφερ μου VELODYNE DD-12.
Δεν έχεις ακόμα καταφέρει να βγάλεις σωστό χαμηλό από τα Analysis ?
Εννοώ με ταχύτητα και όγκο ταυτόχρονα, χωρίς να μπουμάρει ο χώρος από τα φαινόμενοα υπο-οδήγησης που προκαλούν και τις γνωστές ασάφειες .
 

Μηνύματα
5.020
Reaction score
8
Δεν έχεις ακόμα καταφέρει να βγάλεις σωστό χαμηλό από τα Analysis ?
Εννοώ με ταχύτητα και όγκο ταυτόχρονα, χωρίς να μπουμάρει ο χώρος από τα φαινόμενοα υπο-οδήγησης που προκαλούν και τις γνωστές ασάφειες .
λογω του οτι τα ηχεια αγοραστηκαν μεταχειρισμενα ειχαν απο την αρχη προβλημα στα πολυ χαμηλα λογω των λαστιχενιων αναρτησεων. Σημερα εφυγαν για επισκευη και βγαλσιμο των κροσοβερ εξωτερικα, αν και δεν θα χρησιμοποιηθει μια και θα οδηγουνται απο εξωτερικο ενεργο κρος. Τωρα τις πολυ χαμηλες συχνοτητες, εκτος απο λογους πιο ανετης οδηγησης σε αυτο το ενεργοβορο μερος του φασματος, σκεφτομαι να τις κοψω για τους εξεις λογους.
1ον για μικροτερη καταπονηση των μεβρανων
2ον για μικροτερη καταπονηση των λυχνιων και
3ον για αυτην την ελαφρια χαλαροτητα που παρατηρησα απο ολες τις παραπανω λαμπες στο πολυ χαμηλο μερος του φασματος.
Τωρα ολα αυτα βεβαια οταν με το καλο γυρισουν και αφου πρωτα κανω καποιες ακροασεις σε αυτον τον τομεα απο τα επισκευασμενα ηχεια.
 


Τελευταια Μηνυματα

Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.905
Μηνύματα
3.033.624
Members
38.519
Νεότερο μέλος
gperdik
Top