Βοήθεια για ηχεία(κ οχι μόνο) σε ibiza

Μηνύματα
19
Reaction score
0
Χαιρετώ την παρέα σας! :114:
Μπαίνω λοιπόν αμέσως στο θέμα: Έχω ένα ibiza cupra του 2005. Έβαλα πολύ πρόσφατα το memphis που αναφέρεται και σε άλλο ποστ στην θέση του pioneer DEH-3630. Αρχικά να πω ότι το μαμα radio-cd ALANA μου άρεσε περισσότερο ως προς το μπάσο τουλάχιστον, σε σχέση με το Pioneer. Επιπλέον στα αυτοκίνητο έχω μπροστά τα μαμά διερούμενα (αν δεν κάνω λάθος της philips) τα οποία παραδόξως πιστεύω έχουν καλό ήχο, και πίσω στην εταζιέρα είχα βάλει εξαρχής κάτι οβαλ της pioneer 350w 3 δρόμων αν θυμάμαι καλά. Δεν έχω καταφέρει ακόμα να ρυθμίσω το memphis αφού έχει πάρα πολλές ρυθμίσεις σε σχέση με το παλιό (μήπως γνωρίζει κανείς? :113:), αλλά πάλι το μπάσο δεν με ικανοποιεί, επαναλαμβάνω όμως ότι δεν έχω ασχολήθεί ιδιαίτερα με τις ρυθμίσεις του memphis...
Αυτό που θέλω όμως είναι να έχω καλό ΜΠΑΣΟ, χωρίς να τρίζει όμως όλο το αυτοκίνητο ή να με ακούει όλη η γειτονιά. Εδώ θέλω λοιπόν την βοήθειά σας! Είδα καταρχήν ότι τα πίσω ηχεία "καταπονούνται" περισσότερο με το memphis - "μπουκώνουν" ενώ τα μπροστά δεν έχουν πρόβλημα!!!!! Φυσικά πιστεύω είναι θέμα ρύθμισης αλλά γιατί τα μπροστά "μαμα" να ακούγονται πιο καθαρά???
Τι προτείνεται για να έχω μπάσο? Θέλω να αποφύγω αγορά sub, ή ενισχυτή χωρίς όμως να το αποκλείω... Μήπως να αρχίσω με αλλαγή ηχείων, αν και όσους ρώτησα εδώ στα Γιάννενα μου είπαν ότι είναι καλά (τα πίσω μου είχαν στοιχίσει 150ευρω πριν 3 χρόνια).
Ευχαριστώ!
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.734
Reaction score
4.424
Καλησπέρα και καλώς όρισες harris.
Χωρίς να θέλω να σε απογοητεύσω το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι αρκετά πολύπλοκο στα ηλεκτρικά του,οπότε η καλύτερη λύση είναι να απευθήνθεις σε ένα εξουσιοδοτημένο σερβις της seat να δεις τι θα σου προτείνουν.Οικονομίκα μπορεί να σου στοιχείσει κ'ατι παραπάνω αλλά πάρα πολύ δύσκολα θα βρείς μάστορα για να κάνει απρογλημάτιστη τοποθέτηση σε καλωδιώσεις και τα συναφή.
Η πιο συμφέρουσα λύση,σε περίπτωση που έχεις βρεί ικανό συνεργείο εγκατάστασης, είναι να κόψεις το μπάσο απο τα ηχεία και να βάλεις ένα ενεργό sub(υπάρχουν σε αρκετα μεγέθη).
 

Μηνύματα
19
Reaction score
0
Τα καλώδια για τα ηχεία είναι ήδη περασμένα και δεν έιναι τίποτα ιδιαίτερο να περάσεις καινούργια από τα πλαϊνά... Η εγκατάσταση λοίπόν δεν είναι πρόβλημα...
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Βοήθεια για ηχεία(κ οχι μόνο) σε ibiza

Χαιρετώ την παρέα σας! :114:
Καλώς όρισες harris78!!
Καλή συνέχεια :107:



Μπαίνω λοιπόν αμέσως στο θέμα: Έχω ένα ibiza cupra του 2005. Έβαλα πολύ πρόσφατα το memphis που αναφέρεται και σε άλλο ποστ στην θέση του pioneer DEH-3630.
Το Memphis είναι άριστη επιλογή, ιδιαίτερα αν το αγόρασες σχεδόν τσάμπα από το eshop. Ακόμα και 250€ να είχες αγοράσει, πάλι άριστη επιλογή θα ήταν.....




Αρχικά να πω ότι το μαμα radio-cd ALANA μου άρεσε περισσότερο ως προς το μπάσο τουλάχιστον, σε σχέση με το Pioneer.
Όσο πιο μέτρια είναι η πηγή μας, τόσο πιο «εντυπωσιακή» θα ακούγεται στα άπειρα αυτιά. Το «εντυπωσιακή» σημαίνει κυρίως με τονισμένα τα άκρα του συχνοτικού φάσματος, δηλαδή θα είχες τονισμένες τις υψηλές και τις χαμηλές συχνότητες (μπάσο, πρίμα). Γι αυτό και το Pioneer σου φάνηκε πιο «θαμπό».....




Επιπλέον στα αυτοκίνητο έχω μπροστά τα μαμά διερούμενα (αν δεν κάνω λάθος της philips) τα οποία παραδόξως πιστεύω έχουν καλό ήχο, και πίσω στην εταζιέρα είχα βάλει εξαρχής κάτι οβαλ της pioneer 350w 3 δρόμων αν θυμάμαι καλά.
Ένα διαιρούμενο (με τυπικές προδιαγραφές) θα παίξει (συνήθως) καλύτερα από ένα (επίσης τυπικών προδιαγραφών) σετ οβάλ. Κυρίως λόγω κατασκευής (ξεχωριστή μονάδα για διαφορετικές συχνότητες) αλλά και διάταξης στο χώρο (τα tweeter ψηλά για σωστότερη μουσική σκηνή, τα midbass αξιοποιούν τα λίτρα της πόρτας για ενίσχυση των χαμηλών κοκ).
Χώρια που η αναφορά σου στα 350watt δεν δηλώνει ντε και καλά καλύτερο ηχείο.....Άλλα πράγματα δηλώνουν καλύτερη μονάδα, όχι τα watt μέγιστης ισχύος που μπορούν στιγμιαία να αντέξουν οι κώνοι ή τα πηνία....





Δεν έχω καταφέρει ακόμα να ρυθμίσω το memphis αφού έχει πάρα πολλές ρυθμίσεις σε σχέση με το παλιό (μήπως γνωρίζει κανείς? :113:), αλλά πάλι το μπάσο δεν με ικανοποιεί, επαναλαμβάνω όμως ότι δεν έχω ασχολήθεί ιδιαίτερα με τις ρυθμίσεις του memphis...
Υπάρχουν πολλές ρυθμίσεις....Πάρα πολλές, ιδιαίτερα αν βάλεις και το μικρόφωνο αυτόματης ισοστάθμισης....
Από εκεί πρέπει να ξεκινήσεις...
Να «φέρεις» τις ρυθμίσεις ώστε να προσαρμοστούν στο αυτοκίνητό σου.
Κανείς δεν θα μπορέσει να σε βοηθήσει μέσω internet γιατί:
-δεν ξέρει το αυτοκίνητό σου
-δεν μπορεί να ξέρει τις ιδιαιτερότητες καθενός από τα τμήματα που αποτελούν το ηχοσύστημά σου
-δεν μπορεί να ξέρει τις επιθυμίες σου

Η μοναδική περίπτωση για να το ρυθμίσεις σωστά είναι να σε βοηθήσει κάποιος live στο όχημά σου και να είσαι και εσύ παρών ώς τελικός κριτής (με την έννοια πως θα δώσεις την δική σου τελική πινελιά σε κάποιες ρυθμίσεις για να το φέρεις στα γούστα σου)





Αυτό που θέλω όμως είναι να έχω καλό ΜΠΑΣΟ, χωρίς να τρίζει όμως όλο το αυτοκίνητο ή να με ακούει όλη η γειτονιά. Εδώ θέλω λοιπόν την βοήθειά σας!
Προσωπικά θα έβαζα sub και ένα καλό σετ ηχείων εμπρός.
Και θα τα οδηγούσα με κάποιον ενισχυτή.
Πόσα χρήματα μπορείς να διαθέσεις?
Διαρρύθμιση σετ:

-Νέο σετ εμπρός ηχείων, διαιρούμενα, κόστους γύρω στα 200€
-10" ή 12" sub σε κλειστή κούτα στον χώρο αποσκευών (λίγων λίτρων καμπίνα) και κόστος γύρω στα 250 με 300€
-4κάναλος ενισχυτής με δυνατότητα γεφύρωσης των πίσω καναλιών. Με τα μπροστινά κανάλια θα οδηγήσεις τα εμπρός (νέα) διαιρούμενα και με τα άλλα δύο κανάλια οδηγείς το sub. Με κόστος γύρω στα 300-350€
-Υπολόγισε και 50-60€ για ένα σετ καλωδίων/ ασφαλειοθήκης

Τα πίσω ηχεία πούλησέ τα.....Δεν χρειάζονται....



Είδα καταρχήν ότι τα πίσω ηχεία "καταπονούνται" περισσότερο με το memphis - "μπουκώνουν" ενώ τα μπροστά δεν έχουν πρόβλημα!!!!! Φυσικά πιστεύω είναι θέμα ρύθμισης αλλά γιατί τα μπροστά "μαμα" να ακούγονται πιο καθαρά???
Όπως προείπα.....Τα πίσω ηχεία δεν χρειάζονται.
Είτε τα πουλάς και ντύνεις την εταζέρα με ηχοπερατό (ή απλή μοκέτα στο χρώμα της εταζέρας) είτε τα αφήνεις να κάθονται ΧΩΡΙΣ να παίζουν......
Τα πίσω ηχεία μόνο ζημιά κάνουν στον ήχο (μπουκώνουν εύκολα ιδιαίτερα αν είναι τυπικής κατασκευής, χαλούν στην στερεοφωνική εικόνα κλπ) και ο μόνος λόγος που θα με έκανε να βάλω είναι για να ενισχύσω λίιιιγο το μπάσο αν δεν έβαζα sub.....



Τι προτείνεται για να έχω μπάσο? Θέλω να αποφύγω αγορά sub, ή ενισχυτή χωρίς όμως να το αποκλείω... Μήπως να αρχίσω με αλλαγή ηχείων, αν και όσους ρώτησα εδώ στα Γιάννενα μου είπαν ότι είναι καλά (τα πίσω μου είχαν στοιχίσει 150ευρω πριν 3 χρόνια).
Σου έχω ήδη προτείνει....
Αλλά αν δεν θέλεις να ανέβεις στα χρήματα που σου ανέφερα (αλλά με πολύ καλό αποτέλεσμα) μπορείς να πετύχεις υποδεέστερο αποτέλεσμα ως εξής:
Κρατάς τα μπροστινά ηχεία και πηγή (εξακολουθείς να καταργείς τα πίσω) και για ενίσχυση του μπάσου βάζεις ένα μικρό ενεργό sub κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού (με κόστος γύρω στα 200€ και άλλα 40€ τα καλώδια), ρυθμίζεις και το memphis και παίζεις ικανοποιητικά.....



Ευχαριστώ!
Παρακαλώ!

Περιμένω τα σχόλιά σου!
 

Μηνύματα
19
Reaction score
0
Φίλε Γιάννη (αν δεν κάνω λάθος!) σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική σου απάντηση. Συμφωνώ σε ότι είπες. Αν και ασχολούμε πολλά χρόνια με την μουσική (στο σπίτι παίζω και γράφω μέσω Η/Υ), με το αυτοκίνητο ήθελα απλά ένα καλό αποτέλεσμα κυρίως ως προς το μπάσο (παίζω κιθάρα, πιάνο και ντραμς με τα ντραμς να είναι η μεγάλη μου αγάπη!!! γι αυτό θέλω την "μπότα" να "βαράει").
Δεδομένου όμως ότι το sub θα πιάσει χώρο θα ήθελα αρχικά να το αποφύγω χωρίς να το αποκλείω αν τελικά δεν βρεθεί άλλη λύση (Να προσθέσω ότι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού υπάρχει ντουλαπάκι και δύσκολα από την κατασκευή του καθίσματος μπαίνει sub από κάτω, ενώ όσον αφορά το πορτπαγκάζ τα sub που βλέπω έχουν μεγάλο όγκο. Η seat βάζει ένα της sony με ειδική σχεδιάση για το Ibiza αλλά δεν το εμπιστευομαι...).
Άρα για να είμαι πιο συγκεκριμένος αρχίζοντας από τα μπροστά ηχεία τι επιλογές υπάρχουν μιας και δεν έχω ιδέα από ηχεία αυτοκινήτων? Επίσης για τα πίσω με δεδομένω ότι μου τα πρότειναν για να ενισχύσω το μπάσο όπως είπες και εσύ, και εκεί τι επιλογές υπάρχουν? Θέλω και στις 2 περιπτώσεις δηλαδή, ηχεία που δοκιμασμένα αποδίδουν καλό μπάσο. Και μετά βλέπουμε...
Τέλος να προσθέσω ότι παράγγειλα και το μικρόφωνο που μου είπες!
Χαιρετισμούς! :107:
 

Μηνύματα
136
Reaction score
0
Φίλε Γιάννη (αν δεν κάνω λάθος!) σε ευχαριστώ πολύ για την αναλυτική σου απάντηση. Συμφωνώ σε ότι είπες. Αν και ασχολούμε πολλά χρόνια με την μουσική (στο σπίτι παίζω και γράφω μέσω Η/Υ), με το αυτοκίνητο ήθελα απλά ένα καλό αποτέλεσμα κυρίως ως προς το μπάσο (παίζω κιθάρα, πιάνο και ντραμς με τα ντραμς να είναι η μεγάλη μου αγάπη!!! γι αυτό θέλω την "μπότα" να "βαράει").
Δεδομένου όμως ότι το sub θα πιάσει χώρο θα ήθελα αρχικά να το αποφύγω χωρίς να το αποκλείω αν τελικά δεν βρεθεί άλλη λύση (Να προσθέσω ότι κάτω από το κάθισμα του συνοδηγού υπάρχει ντουλαπάκι και δύσκολα από την κατασκευή του καθίσματος μπαίνει sub από κάτω, ενώ όσον αφορά το πορτπαγκάζ τα sub που βλέπω έχουν μεγάλο όγκο. Η seat βάζει ένα της sony με ειδική σχεδιάση για το Ibiza αλλά δεν το εμπιστευομαι...).
Άρα για να είμαι πιο συγκεκριμένος αρχίζοντας από τα μπροστά ηχεία τι επιλογές υπάρχουν μιας και δεν έχω ιδέα από ηχεία αυτοκινήτων? Επίσης για τα πίσω με δεδομένω ότι μου τα πρότειναν για να ενισχύσω το μπάσο όπως είπες και εσύ, και εκεί τι επιλογές υπάρχουν? Θέλω και στις 2 περιπτώσεις δηλαδή, ηχεία που δοκιμασμένα αποδίδουν καλό μπάσο. Και μετά βλέπουμε...
Τέλος να προσθέσω ότι παράγγειλα και το μικρόφωνο που μου είπες!
Χαιρετισμούς! :107:
Ας βοηθήσω και εγώ με τις λίγες γνώσεις που έχω αποκομίσει τους τελευταίους μήνες όπου και ασχολούμαι με το caraudio καθώς μπήκα και εγώ στο τρυπάκι για την βελτίωση του ηχοσυστήματος στο αυτοκίνητό μου...

Κατ'αρχήν λογικά το αυτοκίνητό σου φοράει μπροστά 16,5cm για διαιρούμενη μονάδα. Οι επιλογές εδώ πολλές και για όλα τα γούστα-τσέπες. Ας μείνουμε όμως σε ένα λογικό κόστος:

1) MB Quart PVI 216


Πολύ καλή μονάδα με πολύ καλές κριτικές. Είναι σχετικά τσιμπημένη η τιμή της(κοντά στα 400+ στην Ελλάδα) αλλά τα αξίζει τα λεφτάκια της. Το tweeter της είναι αρκετά δυνατό-τσιριχτό. Σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι. Σε όσους δεν αρέσει, απλά το μειώνουν από το crossover ή/και από την πηγή τους. Από απαιτήσεις ισχύος για να αποδώσει τα μέγιστα θέλει πάνω από 150watt(rms).

2) Peerless Definition 6

Αν οι απαιτήσεις για στάθμες δεν είναι μεγάλες αλλά ενδιαφέρεσαι για την ποιότητα, τότε νομίζω πως για τα λεφτά τους απλά θα σε ικανοποιήσουν και με το παραπάνω. Η τιμή τους είναι κοντά στα 180 από Ελλάδα. Από watt που χρειάζονται δεν ξέρω ακριβώς, αλλά δεν έχουν τις απαιτήσεις των ΜΒ Quart.

3) Pioneer TS-E170Ci

Πολύ ποιοτικό διαιρούμενο από την Pioneer το οποίο είναι χορταστικό σε ποιότητα και στάθμες, ένα κλικ κάτω από τα MB Quart. Μιας και τα φοράω αυτή την στιγμή θα σου έλεγα να μην δυστάσεις να τα βάλεις και ειδικά όταν κάνουν 165 ευρώ από Ελλάδα. Αυτή την στιγμή τα τροφοδοτό με 120watt(rms) και νομίζω πως αντέχουν και άλλα. Ο ήχος τους είναι κρυστάλλινος και έχουν και πολύ καλό kickbass.

Τέλος, μια άλλη λύση θα ήταν κάποια διαιρούμενη μονάδα από Focal την οποία όμως και δεν έχω ψάξει ιδιαιτέρως για να σε βοηθήσω.

Πίσω ηχεία δεν θα σου πρότεινα πάντως.. Οπότε και δεν μπορώ να σε βοηθήσω στο κομμάτι αυτό. :121:

Για να τοποθετήσεις τα ηχεία αυτά στις μαμά θέσεις, επειδή όλα τους έχουν μεγάλο βάθος σε σχέση με τα μαμά ηχεία, πιθανότατα θα χρειαστείς ειδικούς αντάπτορες-αποστάτες με κόστος 10 ευρώ. Μην δεχτείς να σου κόψουν λαμαρίνες και άλλα τέτοια κουλά. Νομίζω πως αντάπτορες υπάρχουν για όλα τα αμάξια.
Επίσης, δεν θα πρέπει να παραλήψεις να βάλεις, είτε τώρα είτε αργότερα, μονώσεις στις μπροστινές σου πόρτες(Dynamat και είσαι καλυμμένος).

Όπως καταλαβαίνεις για να παίξεις σωστά τα ηχεία σου θα πρέπει να μπει ένας σοβαρός ενισχυτης ο οποίος και θα αξιοποιήσει τις δυνατότητές τους στο έπακρο. Το να τρέξεις τέτοιες μονάδες από την πηγή δεν θα έχει όμορφο αποτέλεσμα-θα τα αδικείς. Τώρα, ανάλογα του αν θα βάλεις sub ή όχι τελικά, επιλέγεις 2κάναλο ή 4κάναλο ενισχυτή.
Αν βάλεις sub θέλεις έναν τετρακάναλο όπου με τα 2 του κανάλια θα οδηγήσεις τα διαιρούμενά σου και με τα άλλα 2 σε γέφυρα θα παίξεις το Sub σου.
Αν δεν βάλεις Sub τα 2 κανάλια ενός δικάναλου αρκούν για να οδηγήσεις τα ηχεία σου.

Οι προτάσεις αρκετές και εδώ αλλά θα πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσεις αν θα βάλεις Sub ή όχι.

Πάντως, το πόσο μπάσο θα πάρεις από τις διαιρούμενες μονάδες δεν το γνωρίζω γιατί όσα αμάξια έχω ακούσει είναι στημένα με sub και στα ηχεία παίζουν πιο υψηλό φάσμα συχνοτήτων έτσι ώστε να μην κουράζονται με χαμηλές, τις οποίες και αναλαμβάνει να παίξει αποκληστικά το sub.

Για το θέμα του χώρου τώρα που δημιουργείται με το να μπει ένα sub, νομίζω πως ένα 10'' ή 12'' sub σε κλειστή καμπίνα μπορεί να μπει στον χώρο αποσκευών του Ibiza. Δεν απαιτούνται πάρα πολλά λίτρα και η αίσθηση που θα σου δώσει θα σε αφήσει πέρα για πέρα ικανοποιημένο.

Αποφάσισε για sub και εδώ είμαστε να σε βοηθήσουμε συνεχίζοντας τις σκέψεις-προτάσεις μας.

Σε οτιδήποτε έχω κάνει λάθος ή όποια παράληψη υπάρχει θα με διορθώσει ο Giovanni :138:
 

Μηνύματα
1
Reaction score
0
συγγνωμη αλλα διαβαζω καιρο το avsite.και βλεπω οτι συνεχεια αντμετωπιζετε ολες τις καταστασεις με το ιδιο ΤΡΟΠΑΡΙΟ.εμπρος ποιοτικα διαιρουμενα,ΟΧΙ πισω ηχεια.sub. με ενισχυτη 4καναλο .βαρας με τα 2, τα μπροστινα και με τα αλλα 2 γεφυρωνεις το sub.Σε ολους τα ιδια. ειναι κουραστικο να διαβαζω τα ιδια και τα ιδια.εγω θελω να βαλω και ηχεα πισω. ας πουμε να χωσω 350 για τα μπροστινα και 350 για πισω.τα ιδια ηχεια ακριβως. τι?θα μου τσαλακωθει η ηχητικη ατμοσφαιρα ?η θα σκιστει το καλσον της κοπελιας μου?
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.734
Reaction score
4.424
Harris78 από προσωπική εμπειρία να σου επισημάνω ότι το συγκεκριμένο αμάξι έχει πολύ δύσκολη τοποθέτηση στα μπροστινά ηχεία λόγω χώρου.
Αναλυτικά:
Τα μπροστινα είναι 13 εκατοστών και η θήκη των tweeter είναι σαν 2ευρω κέρμα!Όταν αποφάσισα να αλλάξω τα δικά μου δεν έβρισκα ηχείο που να κουμπώνει στις εργοστασικές θήκες:111:.Οπότε αναγκαστικά έβαλα αποστάτες.
Εδώ υπήρχε άλλο πρόβλημα.Δεν μας έπαιρνε σε βάθος:111:.Η αναγκαστική λύση ήταν να βάλω ηχεία με μαγνήτες νεοδυμίου και να πληρώσω σχεδον 50% παραπάνω απ΄ότι είχα υπολογίσει.
Βεβαίως τα βάσανα δεν τελείωσαν εκεί.
Λόγω μικρής διαμέτρου της θήκης των tweeter τα κόψαμε για να χωρέσουν τα καινούργια.
Κατόπιν τούτου εσύ αποφασίζεις...(και καλό κουράγιο!)
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.734
Reaction score
4.424
συγγνωμη αλλα διαβαζω καιρο το avsite.και βλεπω οτι συνεχεια αντμετωπιζετε ολες τις καταστασεις με το ιδιο ΤΡΟΠΑΡΙΟ.εμπρος ποιοτικα διαιρουμενα,ΟΧΙ πισω ηχεια.sub. με ενισχυτη 4καναλο .βαρας με τα 2, τα μπροστινα και με τα αλλα 2 γεφυρωνεις το sub.Σε ολους τα ιδια. ειναι κουραστικο να διαβαζω τα ιδια και τα ιδια.εγω θελω να βαλω και ηχεα πισω. ας πουμε να χωσω 350 για τα μπροστινα και 350 για πισω.τα ιδια ηχεια ακριβως. τι?θα μου τσαλακωθει η ηχητικη ατμοσφαιρα ?η θα σκιστει το καλσον της κοπελιας μου?
Οι απόψεις αυτές είθιστε να αποτελούν γνώσεις ανθρώπων με χρόνια εμπειρίας στο car-audio και την όσο το δυνατόν πιο ''σωστή'' απεικόνιση ενος μουσικού γεγονότος.
Η συγκεκριμένη διάταξη δίνει τα ποιοτικότερα αποτελέσματα επειδή:
1)Τα μεγάφωνα απέλευθερώνονται από κάποιες συχνότητες τις οποίες δεν μπορούν να αναπαράγουν ικανοποιητικά
2)Οι χαμηλές συχνότητες είναι παντοκατευθηντικές και δεν χαλούν την δημιουργία της στερεοφωνικής εικόνας,που προσπαθούμε να πετύχουμε με τα μπροστινα ηχεία.

Οπότε το πιθανοτερο είναι με την λύση που θέτεται(με τα ιδια λεφτά)να έχετε χειρότερο αποτέλεσμα.
Όσον αφορά την ατμόσφαιρα και το καλσον και τα 2 είναι θέμα ψυχολογίας και διάθεσης
 

Μηνύματα
136
Reaction score
0
Harris78 από προσωπική εμπειρία να σου επισημάνω ότι το συγκεκριμένο αμάξι έχει πολύ δύσκολη τοποθέτηση στα μπροστινά ηχεία λόγω χώρου.
Αναλυτικά:
Τα μπροστινα είναι 13 εκατοστών και η θήκη των tweeter είναι σαν 2ευρω κέρμα!Όταν αποφάσισα να αλλάξω τα δικά μου δεν έβρισκα ηχείο που να κουμπώνει στις εργοστασικές θήκες:111:.Οπότε αναγκαστικά έβαλα αποστάτες.
Εδώ υπήρχε άλλο πρόβλημα.Δεν μας έπαιρνε σε βάθος:111:.Η αναγκαστική λύση ήταν να βάλω ηχεία με μαγνήτες νεοδυμίου και να πληρώσω σχεδον 50% παραπάνω απ΄ότι είχα υπολογίσει.
Βεβαίως τα βάσανα δεν τελείωσαν εκεί.
Λόγω μικρής διαμέτρου της θήκης των tweeter τα κόψαμε για να χωρέσουν τα καινούργια.
Κατόπιν τούτου εσύ αποφασίζεις...(και καλό κουράγιο!)
Αυτό δεν το ήξερα και δυστυχώς έχουν γίνει κουκουρούκου προτάσεις από μέρους μου στο παιδί και ζητάω συγνώμη... Εφόσον λοιπόν μιλάμε για 13άρι τότε θα σου πρότεινα αυτό που φοράω και εγώ σε 13... Το Pioneer TS-E130Ci. Τιμή κοντά στα 160 ευρώ.

Θεωρώ πως με σωστό αποστάτη για το αυτοκίνητό σου το woofer του σετ θα μπει στις εργοστασιακές θέσεις. Για το tweeter τώρα, μάλλον θα χρειαστεί "ειδική" τοποθέτηση βάσει των όσων λέει ο "gstriftos".
Αν δεν θες να μπλέξεις με τέτοια διαδικασία, μαθαίνεις ακριβώς το μέγεθος του tweeter που χωράει στις εργοστασιακές θέσεις και ψάχνεις πλέον με γνώμονα αυτό.

Και πάλι sorry για το "ανούσιο" post, όσον αφορα τις προτάσεις για τα ηχεία, που έκανα χθες. Δεν ήξερα το ακριβές μέγεθος. :121:
 

Μηνύματα
136
Reaction score
0
Ας βοηθήσω και εγώ με τις λίγες γνώσεις που έχω αποκομίσει τους τελευταίους μήνες όπου και ασχολούμαι με το caraudio καθώς μπήκα και εγώ στο τρυπάκι για την βελτίωση του ηχοσυστήματος στο αυτοκίνητό μου...

Κατ'αρχήν λογικά το αυτοκίνητό σου φοράει μπροστά 16,5cm για διαιρούμενη μονάδα. Οι επιλογές εδώ πολλές και για όλα τα γούστα-τσέπες. Ας μείνουμε όμως σε ένα λογικό κόστος:

1) MB Quart PVI 216


Πολύ καλή μονάδα με πολύ καλές κριτικές. Είναι σχετικά τσιμπημένη η τιμή της(κοντά στα 400+ στην Ελλάδα) αλλά τα αξίζει τα λεφτάκια της. Το tweeter της είναι αρκετά δυνατό-τσιριχτό. Σε άλλους αρέσει, σε άλλους όχι. Σε όσους δεν αρέσει, απλά το μειώνουν από το crossover ή/και από την πηγή τους. Από απαιτήσεις ισχύος για να αποδώσει τα μέγιστα θέλει πάνω από 150watt(rms).

2) Peerless Definition 6

Αν οι απαιτήσεις για στάθμες δεν είναι μεγάλες αλλά ενδιαφέρεσαι για την ποιότητα, τότε νομίζω πως για τα λεφτά τους απλά θα σε ικανοποιήσουν και με το παραπάνω. Η τιμή τους είναι κοντά στα 180 από Ελλάδα. Από watt που χρειάζονται δεν ξέρω ακριβώς, αλλά δεν έχουν τις απαιτήσεις των ΜΒ Quart.

3) Pioneer TS-E170Ci

Πολύ ποιοτικό διαιρούμενο από την Pioneer το οποίο είναι χορταστικό σε ποιότητα και στάθμες, ένα κλικ κάτω από τα MB Quart. Μιας και τα φοράω αυτή την στιγμή θα σου έλεγα να μην δυστάσεις να τα βάλεις και ειδικά όταν κάνουν 165 ευρώ από Ελλάδα. Αυτή την στιγμή τα τροφοδοτό με 120watt(rms) και νομίζω πως αντέχουν και άλλα. Ο ήχος τους είναι κρυστάλλινος και έχουν και πολύ καλό kickbass.

Τέλος, μια άλλη λύση θα ήταν κάποια διαιρούμενη μονάδα από Focal την οποία όμως και δεν έχω ψάξει ιδιαιτέρως για να σε βοηθήσω.

Πίσω ηχεία δεν θα σου πρότεινα πάντως.. Οπότε και δεν μπορώ να σε βοηθήσω στο κομμάτι αυτό. :121:

Για να τοποθετήσεις τα ηχεία αυτά στις μαμά θέσεις, επειδή όλα τους έχουν μεγάλο βάθος σε σχέση με τα μαμά ηχεία, πιθανότατα θα χρειαστείς ειδικούς αντάπτορες-αποστάτες με κόστος 10 ευρώ. Μην δεχτείς να σου κόψουν λαμαρίνες και άλλα τέτοια κουλά. Νομίζω πως αντάπτορες υπάρχουν για όλα τα αμάξια.
Επίσης, δεν θα πρέπει να παραλήψεις να βάλεις, είτε τώρα είτε αργότερα, μονώσεις στις μπροστινές σου πόρτες(Dynamat και είσαι καλυμμένος).

Όπως καταλαβαίνεις για να παίξεις σωστά τα ηχεία σου θα πρέπει να μπει ένας σοβαρός ενισχυτης ο οποίος και θα αξιοποιήσει τις δυνατότητές τους στο έπακρο. Το να τρέξεις τέτοιες μονάδες από την πηγή δεν θα έχει όμορφο αποτέλεσμα-θα τα αδικείς. Τώρα, ανάλογα του αν θα βάλεις sub ή όχι τελικά, επιλέγεις 2κάναλο ή 4κάναλο ενισχυτή.
Αν βάλεις sub θέλεις έναν τετρακάναλο όπου με τα 2 του κανάλια θα οδηγήσεις τα διαιρούμενά σου και με τα άλλα 2 σε γέφυρα θα παίξεις το Sub σου.
Αν δεν βάλεις Sub τα 2 κανάλια ενός δικάναλου αρκούν για να οδηγήσεις τα ηχεία σου.

Οι προτάσεις αρκετές και εδώ αλλά θα πρέπει πρώτα να ξεκαθαρίσεις αν θα βάλεις Sub ή όχι.

Πάντως, το πόσο μπάσο θα πάρεις από τις διαιρούμενες μονάδες δεν το γνωρίζω γιατί όσα αμάξια έχω ακούσει είναι στημένα με sub και στα ηχεία παίζουν πιο υψηλό φάσμα συχνοτήτων έτσι ώστε να μην κουράζονται με χαμηλές, τις οποίες και αναλαμβάνει να παίξει αποκληστικά το sub.

Για το θέμα του χώρου τώρα που δημιουργείται με το να μπει ένα sub, νομίζω πως ένα 10'' ή 12'' sub σε κλειστή καμπίνα μπορεί να μπει στον χώρο αποσκευών του Ibiza. Δεν απαιτούνται πάρα πολλά λίτρα και η αίσθηση που θα σου δώσει θα σε αφήσει πέρα για πέρα ικανοποιημένο.

Αποφάσισε για sub και εδώ είμαστε να σε βοηθήσουμε συνεχίζοντας τις σκέψεις-προτάσεις μας.

Σε οτιδήποτε έχω κάνει λάθος ή όποια παράληψη υπάρχει θα με διορθώσει ο Giovanni :138:
Όπως έμαθα τελικά, δεν φοράει τέτοιου μεγέθους μονάδες, οπότε άκυρες και οι παραπάνω προτάσεις όσον αφορά τα ηχεία..

Φτουυυυυυ!! Και μου πήρε ώρα για να τα γράψω :116:
 

Μηνύματα
136
Reaction score
0
συγγνωμη αλλα διαβαζω καιρο το avsite.και βλεπω οτι συνεχεια αντμετωπιζετε ολες τις καταστασεις με το ιδιο ΤΡΟΠΑΡΙΟ.εμπρος ποιοτικα διαιρουμενα,ΟΧΙ πισω ηχεια.sub. με ενισχυτη 4καναλο .βαρας με τα 2, τα μπροστινα και με τα αλλα 2 γεφυρωνεις το sub.Σε ολους τα ιδια. ειναι κουραστικο να διαβαζω τα ιδια και τα ιδια.εγω θελω να βαλω και ηχεα πισω. ας πουμε να χωσω 350 για τα μπροστινα και 350 για πισω.τα ιδια ηχεια ακριβως. τι?θα μου τσαλακωθει η ηχητικη ατμοσφαιρα ?η θα σκιστει το καλσον της κοπελιας μου?
Όπως πολύ σωστά σου απάντησε και ο "gstriftos" αυτή η πορεία έχει χαραχθεί έπειτα από δοκιμές.
Αν θες εσύ να δώσεις 350 και 350 για ηχεία μπρος και πίσω αντίστοιχα δώσε τα. Αλλά τα πίσω, εγγυημένα θα χαλάσουν την "εικόνα" του ήχου σου. (=πεταμένα λεφτά)

Αν δεν μπορείς να πιστείς, τότε κάνε δοκιμές και θα το δεις.:126:

Επίσης, αν κουράζεσαι να τα διαβάζεις, μην τα διαβάζεις, δεν σε υποχρεώνει κανείς.
Δεν μπορούμε να προτείνουμε ότι να'ναι για να μην είμαστε μονότονοι για σένα.

Τέλος, για τις πνευματώδεις απορίες σου, είπαμε... Μια δοκιμή και από τα 2 setup θα σου τις ξεδιαλύνει.
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: Βοήθεια για ηχεία(κ οχι μόνο) σε ibiza

συγγνωμη αλλα διαβαζω καιρο το avsite.και βλεπω οτι συνεχεια αντμετωπιζετε ολες τις καταστασεις με το ιδιο ΤΡΟΠΑΡΙΟ.εμπρος ποιοτικα διαιρουμενα,ΟΧΙ πισω ηχεια.sub. με ενισχυτη 4καναλο .βαρας με τα 2, τα μπροστινα και με τα αλλα 2 γεφυρωνεις το sub.Σε ολους τα ιδια. ειναι κουραστικο να διαβαζω τα ιδια και τα ιδια.εγω θελω να βαλω και ηχεα πισω. ας πουμε να χωσω 350 για τα μπροστινα και 350 για πισω.τα ιδια ηχεια ακριβως. τι?θα μου τσαλακωθει η ηχητικη ατμοσφαιρα ?η θα σκιστει το καλσον της κοπελιας μου?


Οφείλω να σε καλωσορίσω στο AVsite.....
Και το οφείλω το γράφω γιατί δεν ξέρω αν πρέπει να καλωσορίσω κάποιον που χτυπάει την πόρτα, του ανοίγω και αντί για καλησπέρα μας αρχίζει την ειρωνεία και το κήρυγμα....

Χρήστο, είτε σου αρέσει είτε όχι, εδώ δεν επιβάλλουμε απόψεις ούτε είμαστε μοναχοί σε κάποιο μοναστήρι και λέμε κάθε μέρα τροπάρια. Και βεβαίως, τα μέλη ούτε άβουλα είναι ούτε στερούνται νόησης και κριτηρίων. Ακούν, διαβάζουν, ελέγχουν και αν συμφωνούν ή διαφωνούν μας το αναφέρουν και κάνουν τελικά αυτό που οι ίδιοι επέλεξαν......
Από την άλλη, είτε σ' αρέσει είτε όχι, ένα σωστό ηχητικά σύστημα ανεξαρτήτως κόστους απαιτεί ένα σετ μπροστινών ηχείων και ένα sub και τα οποία οδηγούνται από εξωτερικό ενισχυτή. ΤΕΛΟΣ.
Συμπληρωματικά (αν το επιτρέπει η τσέπη μας) βάζουμε κάποιες μονώσεις, κάποιον πυκνωτή για τα χαμηλά περάσματα και στα πιο extreme κάποια καλή μπαταρία.
Θέλουμε να ξεφύγουμε οικονομικά αλλά και έχουμε και πολύ χρόνο για ρυθμίσεις (και ξέρουμε να κάνουμε ρυθμίσεις βέβαια)?
Βάζουμε ένα 3δρομο εμπρός το οποίο θα παίξει ενεργά (με σειρά ενισχυτών) και έναν βαρβάτο monoblock για το sub και ξεφύγαμε (αν μας κάτσει η ρύθμιση του 3δρομου εμπρός)

Δυστυχώς για σένα, ο σωστός ήχος για να μπορέσει κάποια στιγμή να φθάσει στα αυτιά μας, προαπαιτεί κάτι τέτοιο.....

Τα ηχεία πίσω μόνο κακό κάνουν και απλά βγάζουν μερικά € από το πορτοφόλι μας που θα μπορούσαν να επενδυθούν σε καλύτερες μονάδες εμπρός ή σε καλύτερη πηγή ή σε καλύτερο ενισχυτή κοκ.
Τα πίσω ηχεία χρειάζονται μόνο για να ξεγελάσουμε κάποιον που δεν ξέρει κάνοντας βαβούρα στο αυτοκίνητο ή νομίζουμε πως χρειάζονται για να ακούν οι πίσω......

Αυτά τα λέω και τα ξαναλέω (και δεν είμαι ο μόνος......) γιατί ψάχνομαι πολλά χρόνια με τα συστήματα car audio και έχω πληρώσει πράγματα που αποδείχθηκαν λάθος. Είχα βάλει και εγώ πίσω ηχεία σε παλιότερες εποχές, και μάλιστα ακριβοπληρωμένα, πειραματιζόμουν τόσο ώστε να αγοράζω οβάλ ηχεία με διαιρούμενους ακροδέκτες για ξεχωριστή ενίσχυση των μεσοϋψηλών και χαμηλών (και έφθασα στο σημείο να παραγγέλνω και ξεχωριστά crossover για αυτά), να τα οδηγώ με ενισχυτή (κοινό με τα εμπρός) και αργότερα με ξεχωριστό ενισχυτή κλπ κλπ.......
Και από την άλλη να δοκιμάζω sub και sub (από ενεργά διαφόρων εταιριών, από παθητικά bass reflex με παιχνίδια στα post και τα λίτρα και τα σχήματα καμπίνας και θέση ηχείου και και και, με καμπίνες τεράστιες ή άλλες μικρές και άλλες κλειστές κοκ...
Άσε με τις πηγές ή τα καλώδια ή την θέση των ηχείων μπροστά και τα door panel και τις θέσεις των tweeter και «δουλειά δεν είχε ο διάολος....»

Που θέλω να καταλήξω?
Στο ότι όσα γράφω δεν τα γράφω για να κονομήσω.....
Δεν τα γράφω για να μου πουν μπράβο ή να μου στείλουν κάρτα τα Χριστούγεννα.
Η δουλειά μου είναι άσχετη με το χόμπι μου και προκαλώ οποιονδήποτε να μου πει πως από τις συμβουλές μου έχω βάλει 1€ στην τσέπη μου......
Όσα γράφω, Χρήστο, το γράφω για να προστατέψω όσους μπορώ από τα λάθη μου και τα λάθη που τους λένε να κάνουν.....
Να τους εξηγήσω πως έχω καεί από λάθη άλλων, έχω μάθει και οφείλω στον εαυτό μου πάνω από όλα να χαρίσω τις εμπειρίες μου σε όσους με ρωτούν......
Όποιος θέλει ακολουθεί αυτά που λέω....
Όποιος δεν θέλει ας κάνει ό,τι του αρέσει, με γεια του και καλό δρόμο να έχει.

Ας βάλει 4Χ8" και 4 κόρνες και 3Χ12" και 5 ενισχυτές και οθόνες και ηχεία στην εταζέρα και στο ταβάνι και κάτω από το κάθισμα και στην καμπίνα του sub.......Και ας χαλάσει και 20 χιλιάρικα και ας χαλάσει και το αυτοκίνητό του....Ας βάλει και αυτοκόλλητο στο πίσω τζάμι πως έχει 5ΚW σύστημα και ας αγοράσει και κάρτα διαρκείας για τον ορλ του.......

Αλλά δεν είναι τροπάριο και κυρίως δεν είναι λάθος.
Είναι ένας δρόμος, είναι σωστός και αν δεν σου αρέσει δεν σε υποχρεώνω να τον ακολουθήσεις.

Το σημαντικότερο για μένα είναι το ψάξιμο.
Γι αυτό ψαχνόμουν και εξακολουθώ να το κάνω.

Σταμάτα το κήρυγμα όμως και τελικά, άσε την εύκολη λύση του κατηγορείν και της ειρωνείας και δίδαξέ μας με τις δικές σου εμπειρίες....Με τα δικά σου ψαξίματα, τα δικά σου λάθη τις δικές σου επιτυχίες........


Περιμένω........ :126:
 

Μηνύματα
30.532
Reaction score
49
Απάντηση: Re: Βοήθεια για ηχεία(κ οχι μόνο) σε ibiza

............Και από την άλλη να δοκιμάζω sub και sub (από ενεργά διαφόρων εταιριών, από παθητικά bass reflex με παιχνίδια στα post και τα λίτρα και ...............

Προφανώς μιλούσα για ports..... :126:
 

Μηνύματα
19
Reaction score
0
Ευχαριστώ και πάλι όλους για τις απαντήσεις σας!
Από εκεί και πέρα, δεδομένου λοιπόν ότι τα μπροστά ηχεία είναι "περίεργα" από πλευράς θέσης και μεγέθους εχώ 2 ερωτήσεις:
1. πίσω ηχεία αποκλειστικά για ενίσχυση του μπάσου και δεδομένου ότι υπάρχουν ήδη τρύπες και καλώδια, άρα τα βάζω και μόνος μου! Που να δώσουν όμως το κάτι παραπάνω από αυτά που ήδη έχω (pioneer).
2. sub μάλλον για πορτπαγκαζ μικρου μεγέθους όμως εκτός αν κάποιος γνωρίζει πατέντα για την καμπίνα του ίμπιζα! Και σε τι διαφέρουν όσον αφορά γενικά (συνδεσμολογία, πηγή , κ.α ) τα αυτοενισχυζόμενα sub από τα απλά???
Καλημέρα!
 

Μηνύματα
136
Reaction score
0
Ευχαριστώ και πάλι όλους για τις απαντήσεις σας!
Από εκεί και πέρα, δεδομένου λοιπόν ότι τα μπροστά ηχεία είναι "περίεργα" από πλευράς θέσης και μεγέθους εχώ 2 ερωτήσεις:
1. πίσω ηχεία αποκλειστικά για ενίσχυση του μπάσου και δεδομένου ότι υπάρχουν ήδη τρύπες και καλώδια, άρα τα βάζω και μόνος μου! Που να δώσουν όμως το κάτι παραπάνω από αυτά που ήδη έχω (pioneer).
2. sub μάλλον για πορτπαγκαζ μικρου μεγέθους όμως εκτός αν κάποιος γνωρίζει πατέντα για την καμπίνα του ίμπιζα! Και σε τι διαφέρουν όσον αφορά γενικά (συνδεσμολογία, πηγή , κ.α ) τα αυτοενισχυζόμενα sub από τα απλά???
Καλημέρα!
Καλημέρα και πάλι φίλε μου..

Για το 1 δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί δυστυχώς είναι αντίθετα από αυτά που πιστεύω. Γενικά, τα διαιρούμενα είναι προτιμότερο να παίζουν συχνότητες από 85Hz και πάνω και τις χαμηλές συχνότητες, με μια αποκοπή στα 80-85HZ να τις αναλαμβάνει το Sub.

Άρα, θα σου απαντήσω στο 2ο όπως καταλαβαίνεις...
Οι λύσεις για sub όπως σου έγραψα και σε άλλο post είναι πολλές και μπορεί το sub να είναι 10άρι είτε 12άρι. Πρότασή μου το 12άρι και καθάρισες. Τώρα προτάσεις πολλές και για όλα τα γούστα-τσέπες. Μιλάω πάντα για παθητικό sub(όπου θα χρειαστείς και ενισχυτή να το οδηγήσεις).

Αν το βάλεις πάντως, δεν πρόκειται να το βγάλεις ποτέ..
Με μια κούτα μικρή σε διαστάσεις και κλειστή νομίζω πως μπορείς να πάρεις ένα πολύ καλό αποτέλεσμα χωρίς να κλείσεις όλο σου το χωρο αποσκευών. Εγώ έχω το Helix W12(σε κλειστή κούτα 42 λίτρων-αλλά με 30 λίτρα θα είσαι καλυμμένος) και τα σπάει. Θα στο πρότεινα ανεπιφύλακτα. Και με έναν ενισχυτή που στην γέφυρά του βγάζει 350-400wrms θα το κουνήσεις καλά το sub. Αυτό σαν οικονομική πρόταση. Υπάρχουν φυσικά και ακριβότερες προτάσεις τις οποίες δεν θα σου κάνω γιατί θεωρώ πως δεν κοιτάς για κάτι πιο ακριβό.

PS: Στις αγγελίες έχω βάλει 2 τέτοια ολοκαίνουρια sub για πούλημα από φίλο μου που τα δίνει. Ρίξε μια ματιά αν θες.

Για το ενεργό sub τώρα που είπες. Η κύρια διαφορά του με το παθητικό είναι ότι είναι αυτοενισχυόμενο άρα δεν χρειάζεσαι ενισχυτή. ΑΛΛΑ, την απόδοση που θα πάρεις από ένα παθητικό δεν θα την πάρεις από ένα ενεργό(εκτός αν μιλάμε για κάνα πανάκριβο θυρίο). Γνώμες και ιδέες για ενεργά sub μπορείς να πάρεις από άλλα θέματα στο section που ανοίχτηκαν πρόσφατα και μιλανε για ενεργά sub.

Ελπίζω να σου ξεδιάλυνα κάπως το τοπίο... :121:
 

gstriftos

gilectronikos
Μηνύματα
17.734
Reaction score
4.424
Ευχαριστώ και πάλι όλους για τις απαντήσεις σας!
Από εκεί και πέρα, δεδομένου λοιπόν ότι τα μπροστά ηχεία είναι "περίεργα" από πλευράς θέσης και μεγέθους εχώ 2 ερωτήσεις:
1. πίσω ηχεία αποκλειστικά για ενίσχυση του μπάσου και δεδομένου ότι υπάρχουν ήδη τρύπες και καλώδια, άρα τα βάζω και μόνος μου! Που να δώσουν όμως το κάτι παραπάνω από αυτά που ήδη έχω (pioneer).
2. sub μάλλον για πορτπαγκαζ μικρου μεγέθους όμως εκτός αν κάποιος γνωρίζει πατέντα για την καμπίνα του ίμπιζα! Και σε τι διαφέρουν όσον αφορά γενικά (συνδεσμολογία, πηγή , κ.α ) τα αυτοενισχυζόμενα sub από τα απλά???
Καλημέρα!

1:Ξεχάστε το.Με τα χρήματα που θα δώσετε παίρνετε ενεργό sub με καλύτερα αποτελέσματα.Για να σας ληθεί η απορία υπολογίστε από 250ε και πάνω.Το έχω κάνει και δεν άξιζε.
2:Υπ'αρχει θήκη που χωράει 10αρι+ενισχυτή και μπαίνει στον δεξίο θόλο του χώρου αποσκευών.Μπείτε σε μια αντιπροσωπία και ρωτήστε.
 

Μηνύματα
371
Reaction score
0
Απάντηση: Βοήθεια για ηχεία(κ οχι μόνο) σε ibiza

Ορίστε πως θα είναι ο χώρος αποσκευών σου, με ένα μικρό 10αράκι και ενισχυτή:


Και εγώ στο ίμπιζα μου έχω ακολοθήσει τον δρόμο που σου προτάθηκε νωρίτερα. Διαιρούμενο μπροστά (τα μαμά για την ώρα, αφού δεν παίζω μεγάλες εντάσεις), και 4κάναλος πίσω (macrom 4x50rms) παρέα με το 10αράκι (kicker comp). Το διαιρούμενο περνάει και αυτό από τον ενισχυτή. Ο ήχος είναι μια χαρά.

Για πηγή ξεκίνησα και εγώ με το Αλάνα, μετά πήρα ένα JVC LHX502 touchscreen, και τώρα πήρα ένα 2din JVC AVX 810.
 

Μηνύματα
371
Reaction score
0
Απάντηση: Re: Βοήθεια για ηχεία(κ οχι μόνο) σε ibiza

2:Υπ'αρχει θήκη που χωράει 10αρι+ενισχυτή και μπαίνει στον δεξίο θόλο του χώρου αποσκευών.Μπείτε σε μια αντιπροσωπία και ρωτήστε.
Του TopGun? Αν όμως ακολουθεί και αυτό την λογική των "τιμών αντιπροσωπείας"... :139:
 

Μηνύματα
19
Reaction score
0
Να ρωτήσω λοιπόν για το "μαμα" sub του top gun το οποίο προσαρμόζεται πολύ καλά στό κενό πάνω από τον δεξί θόλο στο πορτπαγκαζ αν δεν κάνω λάθος με τα εξής στοιχεία SUBWOOFER SIGNAT 8/ 200W. Τι λέτε για αυτό??? Και μπορεί να συνδεθεί κατευθείαν στο memphis (έχει έξοδο sub) ή θέλει ενισχυτή?
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.895
Μηνύματα
3.033.059
Members
38.517
Νεότερο μέλος
DimAster
Top