Μέχρι το 2010 η πόλη θα είναι ακίνητη

Μηνύματα
28.176
Reaction score
60
Μέχρι το 2010 η πόλη θα είναι ακίνητη

Μέτρα τιμολόγησης της χρήσης του Ι.Χ. προτείνουν οι συγκοινωνιολόγοι

Με την Αθήνα να έχει σχεδόν παραλύσει κυκλοφοριακά και την Πολιτεία να μη λαμβάνει δραστικά μέτρα, ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων κατάρτισε το «Οδοιπορικό για τις μετακινήσεις στην Αθήνα της επόμενης δεκαετίας», στο οποίο καταγράφει τα κυκλοφοριακά προβλήματα της πρωτεύουσας και προτείνει συγκεκριμένες λύσεις.

Οπως εξηγεί η ειδική γραμματέας του Συλλόγου, Αγγελική Κοψαχείλη: «Μέχρι το 2010 η πόλη θα είναι πρακτικά ακίνητη, για αυτό χρειαζόμαστε έναν ολοκληρωμένο κυκλοφοριακό σχεδιασμό, με βάση ένα πιο ανθρωποκεντρικό σύστημα μετακινήσεων».

Συγκεκριμένα, οι συγκοινωνιολόγοι προτείνουν μια ολοκληρωμένη δέσμη μέτρων, η οποία συμπεριλαμβάνει ένα χρονικό ορίζοντα μελέτης και εφαρμογής.

Στα άμεσα υλοποιήσιμα μέτρα συμπεριλαμβάνονται αυτά που έχουν ήδη γίνει αποδεκτά στη συνείδηση των πολιτών, όπως η ενίσχυση της χρήσης των ΜΜΜ, η αναδιάρθρωση των δρομολογίων, καθώς και η παραχώρηση οικονομικών κινήτρων για τη χρήση τους. Οπως λέει όμως η κ. Κοψαχείλη: «Αν δεν πάρουμε χώρο από τα Ι.Χ., τα συγκεκριμένα μέτρα σαμποτάρονται».
Για το λόγο αυτό οι συγκοινωνιολόγοι πιστεύουν πως ταυτόχρονα χρειάζεται να επιβληθούν ορισμένα πιο ριζοσπαστικά μέτρα.

Σε αυτά περιλαμβάνονται η μείωση των λωρίδων κυκλοφορίας στους δρόμους, ώστε να δημιουργηθούν ποδηλατόδρομοι και λεωφορειολωρίδες, αλλά και μέτρα τιμολόγησης της χρήσης του Ι.Χ., όπως η επέκταση της ελεγχόμενης στάθμευσης σε περιοχές εκτός του κέντρου της πόλης και η επιβολή αστικών διοδίων στο κέντρο της Αθήνας.

Σύμφωνα με τον Στράτο Παπαδημητρίου: «Οταν προσφέρεις κίνητρα και αντικίνητρα, ο κόσμος δεν αντιδρά. Αν λοιπόν υπήρχαν αστικά διόδια, αλλά ταυτόχρονα υπήρχαν και οι κατάλληλες υποδομές που θα προσέφεραν εναλλακτικές λύσεις, οι Αθηναίοι δεν θα είχαν πρόβλημα».

Η λύση των αστικών διοδίων ωστόσο έχει μακρινό ορίζοντα εφαρμογής στο χρονοδιάγραμμα των συγκοινωνιολόγων, καθώς για να είναι αποτελεσματική χρειάζεται συνολική προσέγγιση του προβλήματος και όχι αποσπασματική επιβολή μέτρων.


Ελεύθερος Τύπος
 

Μηνύματα
460
Reaction score
1
Δηλαδή δεν φτάνει που πληρώνω πάνω απο1000 ευρώ πάγια έξοδα συντήρησης(ασφάλεια-τέλη) για το ΙΧ μου πληρώνω και 3 ευρώ σχεδόν σε κάθε διόδιο εκτός Αττικής,πληρώνω υπέρογκες τιμές στην βενζίνη σε σχέση με τον υπόλοιπο πλανήτη,με κλέβουν στο κόστος εργασίας και στα ανταλλακτικά οι αντιπρόσωποι,με γράφει η αστυνομία επειδή τρέχω με την ιλιγγιώδη ταχύτητα των 100χλμ/ω στην Εθνική Οδο....τώρα να πληρώνω και διόδια για να κατέβω στο κέντρο με το ΙΧ μου και να μην στοιβαχτώ με τους Πακιστανούς (οι οποίοι ποτέ δεν πληρώνουν εισιτήριο) στο λεωφορείο.
Μπας και έχετε κανένα γνωστο στο εξωτερικό να μου βρεί δουλειά να την "κοπανάω" σιγά-σιγά....
 


Μηνύματα
4.480
Reaction score
3
Απάντηση: Μέχρι το 2010 η πόλη θα είναι ακίνητη

Π@π@ριές καμαρωτές και παπαρδέλες πράσινες.
Ας προτείνουν εναλλακτικές λύσεις μετακίνησης, σε λογικό χρόνο βέβαια και όχι διπλάσιο από τον αργότερο χρόνο που θα έκανες με το αυτοκίνητό σου και τότε βλέπουμε.
Κατά τα λοιπά συμφωνώ με τον savvas.
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Είναι τελείως απαράδεκτο να βγάζουν το άχτι τους πάνω στο αυτοκίνητο τη στιγμή που δεν υπάρχει εναλλακτικός τρόπος με τα MMM.
Θα το δεχόμουν άνετα αν ζούσα σε μια χώρα που έχει ΜΜΜ. Σε μια χώρα που δεν έχει, μόνο γέλιο (ή κλάμα) προκαλεί.

Και αν πιστεύει κάποιος ότι υπάρχουν ΜΜΜ σ' αυτή τη χώρα ας έρθει μαζί μου κάθε μέρα που χρησιμοποιώ ΜΜΜ για 60 χλμ, να δει τι ωραία που είναι!
 

Μηνύματα
309
Reaction score
0
Αυτό που λεει ειναι οτι αν δεν φυγουν τα ΙΧ δεν υπαρχει περιπτωση να λειτουργησουν τα ΜΜΜ...
Ενα λεωφορειο καταλαμβανει χωρο 2 αυτοκινητων και μεταφερει 80 ατομα....
Οσο για τα μ@μισιατικα που λεει ο Σάββας, αν ειχε σωστα ΜΜΜ θα τα γλιτωνε όλα.
Για να λυθει το προβλημα η μονη λυση ειναι αυτη που προτεινουν+αυστηρη αστυνομευση (και στους πακιστανους που δεν πληρωνουν εισιτηριο)....
 

xfader

Segregation supporter
Administrator
Μηνύματα
40.461
Reaction score
99.848
Απάντηση: Re: Μέχρι το 2010 η πόλη θα είναι ακίνητη

και να μην στοιβαχτώ με τους Πακιστανούς (οι οποίοι ποτέ δεν πληρώνουν εισιτήριο) στο λεωφορείο.
Το εισιτήριο είναι το λιγότερο!
Τη μυρωδιά από το κάρι και τα κρεμμύδια που την πας;;; :107:
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
και τους Παστουρμαδες που γευονται καθημερινα!!! αστα Αλεξ... αστα... ο ΗΣΑΠ καλός και αγιος να με πάει Πειραιά, αλλά αν σου κάτσει δίπλα σου η κυρία με τα ΣΚΟΡΔΑ... χεσε μέσα... 50 λεπτά that knock you out for the day!!!
 

Μηνύματα
768
Reaction score
1
Με την Αθήνα να έχει σχεδόν παραλύσει κυκλοφοριακά και την Πολιτεία να μη λαμβάνει δραστικά μέτρα, ο Σύλλογος Ελλήνων Συγκοινωνιολόγων κατάρτισε το «Οδοιπορικό για τις μετακινήσεις στην Αθήνα της επόμενης δεκαετίας», στο οποίο καταγράφει τα κυκλοφοριακά προβλήματα της πρωτεύουσας και προτείνει συγκεκριμένες λύσεις.
Γενικά από τις μέχρι τώρα εφαρμοσμένες αλλάγες/προτάσεις των συγκοινωνιολόγων έχω την εντύπωση ότι δεν ξέρουν το αντικείμενο και βγάζουν θεωρίες που στην πράξη δεν βελτιώνουν τίποτα και πολλές φορές δημιουργούν μεγαλύτερα προβλήματα σε συγκεκριμένα σημεία της πόλης.
 

Μηνύματα
309
Reaction score
0
Γενικά από τις μέχρι τώρα εφαρμοσμένες αλλάγες/προτάσεις των συγκοινωνιολόγων έχω την εντύπωση ότι δεν ξέρουν το αντικείμενο και βγάζουν θεωρίες που στην πράξη δεν βελτιώνουν τίποτα και πολλές φορές δημιουργούν μεγαλύτερα προβλήματα σε συγκεκριμένα σημεία της πόλης.
Δεν διαφωνω, αλλα ενα παραδειγμα??
 


Μηνύματα
309
Reaction score
0
Τρένα.
ΟΣΕ?ΗΣΑΠ?ΜΕΤΡΟ?
Πρεπει να λαβουμε υπ'οψην μας την παλαιοτητα του δικτυου (που αναβαθμιζεται) για τα 2 πρωτα....Το 3ο δεν νομιζω οτι εχει προβλημα...
Δεν νομιζω οτι φταινε οι συγκοινωνιολογοι,ουτε πιστευω οτι δημιουργησαν μεγαλυτερα προβληματα...
 

Maria Pentagiotissa

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
15.781
Reaction score
344
Π@π@ριές καμαρωτές και παπαρδέλες πράσινες.
Ας προτείνουν εναλλακτικές λύσεις μετακίνησης, σε λογικό χρόνο βέβαια και όχι διπλάσιο από τον αργότερο χρόνο που θα έκανες με το αυτοκίνητό σου και τότε βλέπουμε.
...
+1000

Γενικά από τις μέχρι τώρα εφαρμοσμένες αλλάγες/προτάσεις των συγκοινωνιολόγων έχω την εντύπωση ότι δεν ξέρουν το αντικείμενο και βγάζουν θεωρίες που στην πράξη δεν βελτιώνουν τίποτα και πολλές φορές δημιουργούν μεγαλύτερα προβλήματα σε συγκεκριμένα σημεία της πόλης.
Δεν διαφωνω, αλλα ενα παραδειγμα??
Πριν από αρκετά χρόνια στη Θεσσαλονίκη, οι συγκοινωνιο-λόγοι (από το "λόγια") είχαν την ιδέα να αμφιδρομήσουν την παραλιακή λεωφόρο. Μετά από μια αρκετά μεγάλη σειρά από τροχαία στα σημεία αριστερής στροφής χωρίς φανάρια στους κάθετους δρόμους, μερικά από τα οποία με νεκρούς και σοβαρότατα τραυματίες, πήραν το μέτρο πίσω και ούτε γάτα ούτε ζημιά (γι' αυτούς).
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
ΟΣΕ?ΗΣΑΠ?ΜΕΤΡΟ?
Πρεπει να λαβουμε υπ'οψην μας την παλαιοτητα του δικτυου (που αναβαθμιζεται) για τα 2 πρωτα....Το 3ο δεν νομιζω οτι εχει προβλημα...
Δεν νομιζω οτι φταινε οι συγκοινωνιολογοι,ουτε πιστευω οτι δημιουργησαν μεγαλυτερα προβληματα...
ΟΣΕ. Δεν αναβαθμίζεται τίποτα. Σε μερικές δεκαετίες ίσως ανακαλύψουμε κι εμείς αυτό το μέσο γιατί στον υπόλοιπο κόσμο έτσι μετακινούνται.

Θέλεις άλλο παράδειγμα;
Διόδια δακτυλίου.:142:
Έχεις δει πόσο κοντά στο βουνό είναι η ανατολική πλευρά του;

Πραγματικά αστείες καταστάσεις.
 

Μηνύματα
309
Reaction score
0
Maria Paraskewopulu;791460Πριν από αρκετά χρόνια στη Θεσσαλονίκη said:
Δεν λεω οτι ολα δουλευουν σωστα....αλλά το: δεν ξέρουν το αντικείμενο και βγάζουν θεωρίες που στην πράξη δεν βελτιώνουν τίποτα και πολλές φορές δημιουργούν μεγαλύτερα προβλήματα ειναι πολύ γενικό και αφορα εναν ολοκληρο κλαδο επιστημονων με σημαντικές σπουδες (πολ.μηχανικοί), και καπως προσβλητικό
Πιστευω φαινεται τι δουλεια κανω:123:
 


Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Οσο για τον ΟΣΕ κανεις λαθος οτι δεν αναβαθμιζεται τπτ....Και πολλα μαλιστα...
Πότε με το καλό ο ΟΣΕ; Μακάρι.

Για τα διόδια; Έχεις υπ' όψη τι χάος θα δημιουργηθεί στην ανατολική πλευρά αν μπούνε;

Τι σόι πτυχία έχουν αυτοί που προτείνουν διόδια δεν μπορώ να καταλάβω.
Θα είναι σαν εκείνους που έβαλαν μία έξοδο στην Αττική οδό για Λαμία μάλλον.
 

Μηνύματα
309
Reaction score
0
Δεν ειμαι υπερ των διοδιων....Πολύ απλά δεν γινεται, οχι μονο για το βουνο, αλλά και για παρα πολλους αλλους λογους.
Αυτο που λεω ειναι οτι για να λειτουργησουν τα ΜΜΜ πρεπει να σταματησει ο ελληνας να μπαινει με το ΙΧ στο κεντρο....Μα με προστιμα, μα με απαγορευση, καπως (δεν νομιζω οτι ειναι ο χωρος κ ο χρονος να το αναλυσουμε).
Τα πτυχια ειναι απο το σοι των πολυτεχνικών σχολων :108:....
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.846
Απάντηση: Μέχρι το 2010 η πόλη θα είναι ακίνητη

Ένα μέτρο που δεν βλέπω είναι η μεγάλη μείωση των αδειών ΤΑΧΙ, που είναι πενταπλάσιος από άλλες πόλεις και κυκλοφορούν όλα στο κέντρο.
Άρα δεν πρόκειται για μέτρο, αλλά για νέο τρόπο αφαίμαξης. :126:

Συγκοινωνιολόγοι και βούρτσες μπλε. Κατευθυνόμενοι υπάλληλοι του Υπουργείου θα είναι, τα υπουργεία μου μέσα!! :141:
 

Μηνύματα
10.380
Reaction score
6
Δεν ειμαι υπερ των διοδιων....Πολύ απλά δεν γινεται, οχι μονο για το βουνο, αλλά και για παρα πολλους αλλους λογους.
Αυτο που λεω ειναι οτι για να λειτουργησουν τα ΜΜΜ πρεπει να σταματησει ο ελληνας να μπαινει με το ΙΧ στο κεντρο....Μα με προστιμα, μα με απαγορευση, καπως (δεν νομιζω οτι ειναι ο χωρος κ ο χρονος να το αναλυσουμε).
Τα πτυχια ειναι απο το σοι των πολυτεχνικών σχολων :108:....
Καλά δεν το 'πα για παραξήγηση, απλά με κάμνει εντύπωξις πόσο εύκολα πετιώνται ιδέες στο τραπέζι χωρίς καμία μελέτη πιο πριν.:144:

Ποιό κέντρο; ακόμα για το κέντρο μιλάμε; Έχεις δει τι γίνεται στην Εθνική; Ποιόν εναλακτικό τρόπο έχουν όλοι αυτοί σε ΜΜΜ.

Να σε πω; ΚΑΝΕΝΑ!
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
176.957
Μηνύματα
3.068.196
Members
38.631
Νεότερο μέλος
Manosmathiou
Top