Επιλογή ΤFT-LCD τηλεόρασης

Reaction score
0
Αγαπητοί φίλοι καλησπέρα και καλώς σας βρήκα, μιας και είναι το πρώτο μου ποστ στο φόρουμ. Να μπω κατευθείαν στο θέμα:

Σε αντικατάσταση της οικογενειακής τηλεόρασης προσανατολιζόμαστε στην αγορά μιας LCD μιας και το "ρεύμα" οδηγεί προς τα εκεί. Η χρήση που θα γίνεται είναι για θέαση τηλεοπτικών καναλιών και απλού DVD, ενώ σύνδεση PC για αναπαραγωγή HD υλικού θα γίνεται σπανιότερα. Συνεπώς θα ήθελα μια all around πρόταση, με λιγότερη έμφαση στο HD στοιχείο.

Η μέγιστη απόσταση θέασης θα είναι τα 2 με 2-και-κάτι μέτρα και γι' αυτό το λόγο νομίζω ότι μια τηλεόραση 32 ιντσών θα είναι κατάλληλη. Λόγω του ότι είμαι άσχετος με το θέμα όμως, θα ήθελα τις συμβουλές σας σχετικά με το πώς θα πρέπει να προχωρήσω. Κοιτάζοντας κι εδώ στο forum, αλλά και γενικότερα στο internet, είδα ότι παίζει αρκετά η LG 32LG3000 (στα 460€ περίπου). Αξίζει σαν πρόταση ή να το ξεχάσω και να στραφώ σε κάτι άλλο;

Εδώ θέλω την πολύτιμη βοήθειά σας, για να με κατευθύνετε σε ένα αξιόλογο μοντέλο σε αυτήν και ίσως σε λίγο υψηλότερη κατηγορία τιμής (χωρίς να ξεφεύγω υπερβολικά όμως, μιας και τα οικονομικά δεν το επιτρέπουν).

Σας ευχαριστώ εκ των πρότέρων για τις απαντήσεις σας και μακάρι να βρω άκρη σύντομα, μιας και είμαι πολύ ψημένος και δεν κρατιέμαι! :107:

Reaction score
1.844
Απάντηση: Επιλογή ΤFT-LCD τηλεόρασης

Καλωσόρισες στην παρέα. :123:

Τόσο μέγεθος οθόνης δεν έχω παρατηρήσει για να κάνω πρόταση. Ωστόσο η διαγώνιος είναι μικρή για τα 2 μέτρα και κάτι, οι 37" είναι καλά. Πες το ανώτερο ποσό που μπορείς να δώσεις.

Reaction score
0
Καλημέρα και ευχαριστώ για την απάντηση! :)

Νομίζω ότι δε θα ήθελα να ξεπεράσω τα 600€. Όσο για το μέγεθος, νομίζω ότι οι 32" θα με καλύψουν, μιας και στο 95% των περιπτώσεων δε θα ξεπεράσω τα 2 μέτρα απόσταση θέασης.

Εν πάσει περιπτώσει, είμαι ανοιχτός σε όλα τα ενδεχόμενα και σε όλες τις προτάσεις σε 32" και ίσως σε 37".

Reaction score
0