Οι ερωτήσεις μας προς την Intersys για τις τηλεοράσεις Pioneer!

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Από την Intersys, επίσημο αντιπρόσωπο της Pioneer στην Ελλάδα λάβαμε το παρακάτω Δελτίο Τύπου:

"
Ανακοίνωση για την Διάθεση
των Κορυφαίων Τηλεοράσεων
PioneerKURO
Διαθέσιμες οι κορυφαίες τηλεοράσεις στην Ελληνική αγορά μέχρι και τον Μάρτιο του 2010

Αθήνα, 16 Φεβρουαρίου 2009: Η IntersysA.E., επίσημη αντιπρόσωπος της Pioneer στην Ελλάδα, επιβεβαιώνει τη σταδιακή διακοπή διάθεσης των κορυφαίων τηλεοράσεων KUROτης Pioneer. Σύμφωνα με πρόσφατη ανακοίνωση τής PioneerCorporation, η παραγωγή των κορυφαίων τηλεοράσεων Pioneerδιακόπτεται σταδιακά, λόγω των δυσμενών οικονομικών συνθηκών που έχουν δημιουργηθεί στην παγκόσμια αγορά καταναλωτικών ειδών και η εταιρεία σκοπεύει να αποσυρθεί ολοκληρωτικά από τον κλάδο των τηλεοράσεων το Μάρτιο του 2010.
Η Intersys θα συνεχίσει απρόσκοπτα τη διάθεση των PioneerKURO, των μοντέλων που έχουν αποσπάσει βραβεία σε όλο τον κόσμο και έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη του απαιτητικού καταναλωτικού κοινού, έως και τον Μάρτιο του 2010. Να σημειωθεί ότι οι τηλεοράσεις της σειράς PioneerKURO έχουν αναπτύξει σημαντικά βαθύτερα επίπεδα μαύρου χρώματος σε ποσοστό περίπου 80% συγκριτικά με οποιαδήποτε άλλη επίπεδη τηλεόραση. Το διάστημα έως και το Μάρτιο του 2008 αποτελεί πλέον την τελευταία ευκαιρία για τους λάτρεις της High-End απεικόνισης να αποκτήσουν την πολυβραβευμένη τηλεόραση KURO, την τηλεόραση με το "απόλυτο μαύρο" και την "αψεγάδιαστη κίνηση", μέσα από το επιλεκτικό δίκτυο διανομής της Pioneer για την ελληνική αγορά.

Παρά την διακοπή της παραγωγής των PioneerKUROμέσα στο 2010, οι υπηρεσίες υποστήριξης των τηλεοράσεων Pioneer από την Intersys δεν υφίστανται καμία αλλαγή, καθώς η Pioneer, θα συνεχίσει να διαθέτει τα απαραίτητα ανταλλακτικά για τις τηλεοράσεις της στο δίκτυο αντιπροσώπων της παγκοσμίως. Μάλιστα, μέσα από το επιλεκτικό δίκτυο διανομής της Pioneerγια την Ελλάδα εξακολουθεί η δωρεάν επέκταση εγγύησης στα τρία χρόνια, στα πλαίσια του προγράμματος "3 forfree", για όλες τις τηλεοράσεις που θα πωληθούν εντός του 2009.

Η Pioneer έπειτα από την απεμπλοκή της στο ζημιογόνο κλάδο των τηλεοράσεων, θα επικεντρωθεί στην περαιτέρω ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων Ήχου για το Σπίτι, το Αυτοκίνητο και τους Επαγγελματίες DJ, παραμένοντας στην αιχμή της τεχνολογίας.

Σχετικά με την PioneerEuropeNV
Η Pioneer Europe NV είναι το Ευρωπαϊκό στρατηγείο της Pioneer Corporation, μιας εταιρείας με ηγετική θέση σε παγκόσμια κλίμακα, η οποία κατασκευάζει ηλεκτρονικά προϊόντα εικόνας/ήχου για οικιακές, εμπορικές και βιομηχανικές εφαρμογές. Οι μετοχές της είναι εισηγμένες στα Χρηματιστήρια New York Stock Exchange (σύμβολο: PIO), Euronext Amsterdam, Tokyo Stock Exchange και Osaka Securities Exchange.

Για την Intersys
Η Intersys Α.Ε αποτελεί μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον χώρο των Συστημάτων Αυτοματισμού Γραφείου, της Πληροφορικής, της παροχής Ολοκληρωμένων Λύσεων και των Ηλεκτρονικών Καταναλωτικών Προϊόντων. Αντιπροσωπεύοντας μερικά από τα κορυφαία ονόματα στον κόσμο, όπως Canon, Pioneer, Toshiba, NEC, Billcon και Rowe προσφέρει προϊόντα και ολοκληρωμένες λύσεις που έχουν στόχο να ανταποκριθούν στις επαγγελματικές και δημιουργικές προσδοκίες του σύγχρονου ανθρώπου. Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα: www.intersys.gr"

Μετά από αυτή την εξέλιξη παρακαλώ ότι ερωτήματα υπάρχουν προς την Intersys να τεθούν σε αυτό το θέμα μέχρι την ερχόμενη Πέμπτη. Στην συνέχεια ο εκπρόσωπος της Intersys θα απαντήσει αναλυτικά σε κάθε μας απορία.
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Κυριοι, παρακαλω τις ερωτησεις σας.
Μονο απο το πρωι εχω λαβει τοσα πμ για το θεμα.
Μπορειτε πλεον να ρωτησετε "ανοιχτα" οτι θελετε.
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.164
Reaction score
107.667
Απάντηση: Re: Οι ερωτήσεις μας προς την Intersys για τις τηλεοράσεις Pioneer!

Μπορειτε πλεον να ρωτησετε "ανοιχτα" οτι θελετε.
Λοιπόν:

Υπάρχει διαθέσιμος ο kuro προβολέας και μια τιμή

στο περίπου αν είναι δυνατόν.

Ευχαριστώ.

Υ.Γ. Αν έπρεπε να την βάλω την ερώτηση στους προβολείς σβήστε το μήνυμα.
 

Μηνύματα
3.216
Reaction score
802
Mαλλον στην σωστη κατηγορια το εβαλες...
Ταυτυγχρονα με την ερωτηση για τον προβολεα που εθεσε ο abcd, να ρωτησω αν αυτη η "κριση" θα οδηγησει και τις kuro τηλεορασεις σε ννες χαμηλοτερες τιμες.
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Η CANON ακόμα αντιπροσωπεύεται από την INTERSYS? Η έχει αλλάξει κάτι στην σχέση αυτή?

στο επίμαχο θέμα μας... με μερικές "σκληρές" ερωτήσεις

Γιατί να αγοράσω προϊόν προς κατάργηση? Γιατί να επενδύσω σε μια εταιρία που πτωχεύει? Που ξέρω αν αύριο θα τιμήσει τον λόγο της και θα έχει ανταλλακτικά ή δε είναι φειδωλή στα τα της εγγύησης και στα χρεωμένα εκτός αυτής?

Γιατί να πάρω μια τηλεόραση με όλα τα παραπάνω πιθανά ρίσκα χωρίς να έχω σεβαστότατη έκπτωση στην τιμή αγοράς μου? Αν πιθανά οι τιμές είναι "σκότωμα" που λέει ο μέσος αγοραστής, τότε ίσως και να αξίζει το όποιο ρίσκο.

Από ότι καταλαβαίνω αποσύρεται από το VIDEO και προσηλώνεται στο AUDIO. Μήπως το VIDEO side τεχνολογικό know-how πουληθεί σε μια Panasonic για παράδειγμα και σε λίγους μήνες βγάλει η Panasonic κάποια σειρά "SKURO" που θα είναι ποιό μαύρες από τις KURO και σε τιμή δελεαστικότερη? Υπάρχει το ενδεχόμενο η πατέντα αν είναι πατέντα ή η τεχνογνωσία γενικά της Pioneer που ήταν η ειδοποιός διαφορά της από τις άλλες τηλεοράσεις της αγοράς να πουληθεί σε άλλο κατασκευαστή?
 

Μηνύματα
1.578
Reaction score
4
Από ότι καταλαβαίνω αποσύρεται από το VIDEO και προσηλώνεται στο AUDIO. Μήπως το VIDEO side τεχνολογικό know-how πουληθεί σε μια Panasonic για παράδειγμα και σε λίγους μήνες βγάλει η Panasonic κάποια σειρά "SKURO" που θα είναι ποιό μαύρες από τις KURO και σε τιμή δελεαστικότερη? Υπάρχει το ενδεχόμενο η πατέντα αν είναι πατέντα ή η τεχνογνωσία γενικά της Pioneer που ήταν η ειδοποιός διαφορά της από τις άλλες τηλεοράσεις της αγοράς να πουληθεί σε άλλο κατασκευαστή?
Σιγοντάρωντας τον Γιάννη, η ανακοίνωση της Pioneer μιλούσε για συνεργασία με τρίτους για την παραγωγή τηλεοράσεων. Τελικά μήπως ισχύει το παραπάνω?
 

Μηνύματα
14.212
Reaction score
1.844
Απάντηση: Οι ερωτήσεις μας προς την Intersys για τις τηλεοράσεις Pioneer!

Απ' ότι ξέρω, πίσω και από τις δυό εταιρίες (Panasonic, Pioneer), είναι ο κολοσσός Matsusita, οπότε ένα τέτοιο σενάριο είναι πολύ πιθανό.
 

Μηνύματα
16.004
Reaction score
14
Matsushita Corporation... Yes... αυτό βλέπω σαν τελικό αποδεκτη της τεχνολογίας/τεχνογνωσίας/πατέντας...
 

Μηνύματα
28.176
Reaction score
59
Aν σκοπευει η εταιρεια λογω της αποσυρσης να κανει τιποτα προσφορες - εκπτωσεις !!!
 

ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Θα παρακαλουσα πολυ τους υπευθυνους της εταιρειας να ριξουν
μια ματια στις τιμες εξωτερικου που αναγραφονται σε αυτο το θεμα

Γιατι οχι και εδω?
 

abcd

Πρώην Διοικητής ο τροπαιοφόρος
Super Moderator
Μηνύματα
82.164
Reaction score
107.667
Απάντηση: Re: Οι ερωτήσεις μας προς την Intersys για τις τηλεοράσεις Pioneer!

Θα παρακαλουσα πολυ τους υπευθυνους της εταιρειας να ριξουν
μια ματια στις τιμες εξωτερικου που αναγραφονται σε αυτο το θεμα

Γιατι οχι και εδω?
Κατάλαβα!

Κύριοι της intersys έτσι όπως πάτε θα σας μουχλιάσουν στις αποθήκες σας.

Τίποτα άλλο, αυτά.
 

Μηνύματα
688
Reaction score
1
Απάντηση: Οι ερωτήσεις μας προς την Intersys για τις τηλεοράσεις Pioneer!

Όταν η krp 500a κοστίζει να τη φέρει κανείς από Μ. Βρετανία μαζί με τα μεταφορικά περίπου 2850 ευρώ, τα 3700 που ζητάνε οι μεταπωλητές της intersys στην Ελλάδα είναι εξωφρενικό ποσό.
Ποια θα είναι λοιπόν η πολιτική τιμών του συγκεκριμένου εισαγωγέα πλέον;
Σημειωτέον ότι ο Βρετανός καλύπτεται με 5 χρόνια εγγύηση και όχι με τρία που δίνει η ιντερσύς.
 

rose.athens

Not in the mood Mod
Super Moderator
Μηνύματα
48.712
Reaction score
102.589
Κατ' αρχάς η τιμή για την KRP-500A, μετά την τελευταία "υποτίμησή" της,΄βρίσκεται πολύ χαμηλότερα, κοντά στα 3300 ευρώ (χωρίς βάση και ηχεία). Σαν κάτοχός της ανησυχώ για το σέρβις μετά από πχ. 5 χρόνια, μιας και δεν είναι μια τηλεόραση που την αγοράζει κανείς με προοπτική χρήσης μιας διετίας ή τριετίας, όπου καλύπτεσαι και από την εγγύηση. Έχοντας ήδη στο κοντέρ μια αλλαγή του media center της τηλεόρασης (με άμεση αντικατάσταση από το Pioneer Center) ανησυχώ για την πρακτική της Intersys μετά την λήξη της εγγύησης. Όσο για την συγχώνευση με την Panasonic, περιέργως, ενώ κάτι τέτοιο γραφόταν πριν ένα χρόνο - όταν και έγινε γνωστό ότι σταματάει η παραγωγή Kuro από την Pioneer, και η τεχνογνωσία της περνάει στην Panasonic - κάτι τέτοιο δεν φαίνεται πουθενά στη τωρινή ανακοίνωση της Pioneer.
 


ΑΝΔΡΕΑΣ Κ.

Ιδρυτής
Μηνύματα
30.058
Reaction score
729
Μην ξεχνατε πως αυριο θα εχουμε απαντησεις.
Οποτε οσοι θελουν να κανουν τις ερωτησεις τους...προσελθετε...
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Προσωπικά η ανησυχία μου είναι αυτή που εκφράστηκε πιο πάνω: Ποιός μας εξασφαλίζει ότι σε 8 χρόνια πχ που μπορεί να χρειαστούμε κάποιο ανταλλακτικό ή επισκευή, θα υπάρχει υποστήριξη;
Ως καταναλωτής θα έμπαινα σε αυτή την ανησυχία μόνο αν η τηλεόραση συνοδευόταν από μία πολύ καλή έκπτωση, ώστε να μπω στο δίλημμα "Κορυφαία εικόνα και αμφίβολη υποστήριξη ή μία καλή LCD και σίγουρη υποστήριξη;"
 

Μηνύματα
72
Reaction score
0
Θα ηθελα να ρωτησω τι θα συμβει απο εδω και περα με τη νεα τεχνολογια fuga της pioneer,υπαρχει περιπτωση για νεα μοντελα εστω και σε μικρη ποσοτητα η καποια τυχον αναβαθμιση των ηδη μοντελων που κυκλοφορουν στην αγορα?
Ειναι πολυ σημαντικο για πολλους εδω εξω που θελουν να αγορασουν καποια pioneer tv να γνωριζουν αν η τηλεοραση που θα αποκτησουν θα αναβαθμιστει με THN εκπληκτικη οπως λενε νεα αυτη τεχνολογια (FUGA) η θα πρεπει να περιμενουν για καποια καινουρια tv?
 

Μηνύματα
54
Reaction score
0
Προσωπικά η ανησυχία μου είναι αυτή που εκφράστηκε πιο πάνω: Ποιός μας εξασφαλίζει ότι σε 8 χρόνια πχ που μπορεί να χρειαστούμε κάποιο ανταλλακτικό ή επισκευή, θα υπάρχει υποστήριξη;
Το 2007 άλλαξα κεφαλή laser σε ένα laserdisc (CLD_925) ηλικίας 10 ετών.Δεν βλέπω γιατί να μην υπάρχουν ανταλλακτικά για tv όταν υπάρχουν για laserdisc;
 

Μηνύματα
13.106
Reaction score
164
Απάντηση: Re: Οι ερωτήσεις μας προς την Intersys για τις τηλεοράσεις Pioneer!

Το 2007 άλλαξα κεφαλή laser σε ένα laserdisc (CLD_925) ηλικίας 10 ετών.Δεν βλέπω γιατί να μην υπάρχουν ανταλλακτικά για tv όταν υπάρχουν για laserdisc;
Δεν ειναι το ιδιο ομως. Αλλο να κρατανε λιγα ανταλλακτικα για μια συσκευη που πουλησε ελαχιστα και αλλο για μια που πουλησε παρα πολυ.
 

Χρήστος Ακρατόπουλος

Επίτιμο μέλος
Μηνύματα
14.836
Reaction score
53
Από την Intersys λάβαμε την εξής επιστολή που απαντά στις δικές μας ερωτήσεις:

"Πριν προχωρήσω στις απαντήσεις των ερωτήσεων σας, θα ήθελα κατʼ αρχάς να ευχαριστήσω, εσάς και τα μέλη σας, για το ενδιαφέρον που εδώ και χρόνια δείχνουν για τα προϊόντα της Pioneer. Τα μέλη σας, είναι άνθρωποι με βαθιά αγάπη και γνώση για το αντικείμενο του Audio/Video και το γεγονός ότι ασχολούνται τόσο ενεργά με την Pioneer είναι από μόνο του εξαιρετικά σημαντικό. Συχνά «συμβουλευόμαστε» το site σας, με την έννοια ότι λαμβάνουμε πολύτιμη και γνήσια πληροφόρηση τόσο για τα προϊόντα μας όσο και για τις υπηρεσίες που προσφέρουμε και τα συνοδεύουν καθώς και για τα λάθη και τις παραλείψεις μας. Ευχαριστώ θερμά για αυτό όλα τα μέλη σας και θα ήθελα να βρούμε τους τρόπους εκείνους για να επικοινωνούμε συχνότερα.

1. Υπάρχει διαθέσιμος ο KURO προβολέας και μια τιμή στο περίπου αν είναι δυνατόν.
Ευχαριστώ.


Ο προβολέας KRF-9000FD εξακολουθεί να είναι διαθέσιμος σε νέα χαμηλότερη τιμή της τάξης των 5.000 ευρώ.

2. Ταυτόχρονα με την ερώτηση για τον προβολέα, να ρωτήσω αν αυτή η "κρίση" θα οδηγήσει και τις KURO τηλεοράσεις σε νέες χαμηλότερες τιμές.

Η απόφαση της Pioneer αφορά τη σταδιακή διακοπή της παραγωγής μέχρι το Μάρτιο του 2010 και όχι τη διακοπή της διάθεσης των τηλεοράσεων. Η Pioneer θα συνεχίσει να παράγει τις κορυφαίες τηλεοράσεις για να καλύψει τη ζήτηση των αγορών. Ως εκ τούτου, δεν πρόκειται για ξεστοκάρισμα των τηλεοράσεών της που πιθανόν να οδηγούσε σε μείωση των τιμών, αλλά για κάλυψη της αυξημένης ζήτησης παγκοσμίως, που παρατηρείται σε έντονο βαθμό από την στιγμή της ανακοίνωσης και μετά. Διαπιστώνουμε μια έντονη τάση του αγοραστικού κοινού να προλάβει να αποκτήσει ένα προϊόν που με τα σημερινά δεδομένα θεωρείται το καλύτερο. Όλη δε η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί, τείνει να δημιουργήσει ένα θρύλο γύρω από το προϊόν. Όλα αυτά καταδεικνύουν ότι δεν θα έχουμε φαινόμενα μειώσεων τιμών διότι η ζήτηση έχει αυξηθεί κατακόρυφα.


3. Η CANON ακόμα αντιπροσωπεύεται από την INTERSYS? Η έχει αλλάξει κάτι στην σχέση αυτή?
Δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτα στην εμπορική σχέση της Intersys με την Canon. Η σχέση μας ξεκινά από το 1982 και συνεχίζει να παράγει πολύ σοβαρά αποτελέσματα. Τα μερίδια αγοράς της Canon στην Ελλάδα, κυμαίνονται σε ανώτερα επίπεδα από τα μέσα Ευρωπαϊκά.

4. Γιατί να αγοράσω προϊόν προς κατάργηση? Γιατί να επενδύσω σε μια εταιρία που πτωχεύει? Που ξέρω αν αύριο θα τιμήσει τον λόγο της και θα έχει ανταλλακτικά ή δε είναι φειδωλή στα τα της εγγύησης και στα χρεωμένα εκτός αυτής?
Γιατί να πάρω μια τηλεόραση με όλα τα παραπάνω πιθανά ρίσκα χωρίς να έχω σεβαστότατη έκπτωση στην τιμή αγοράς μου? Αν πιθανά οι τιμές είναι "σκότωμα" που λέει ο μέσος αγοραστής, τότε ίσως και να αξίζει το όποιο ρίσκο.

Γιατί πρόκειται για την καλύτερη τηλεόραση του κόσμου όπως χαρακτηρίζεται από την πλειοψηφία του Ειδικού Τύπου και η φετινή χρονιά είναι η τελευταία ευκαιρία για να την αποκτήσει κανείς. Σε καμία περίπτωση η Pioneer δεν πτωχεύει. Αυτό δεν προκύπτει από πουθενά. Η απόφαση της για σταδιακή απόσυρση από την αγορά των τηλεοράσεων είναι καθαρά επιχειρηματική. Με τα δεδομένα που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην παγκόσμια αγορά, καμία απολύτως εταιρεία δεν κερδίζει χρήματα από το business unit των τηλεοράσεων. Για παράδειγμα, πρόσφατα, σε συνέντευξη του στο CNN, ο CEO της Philips ανακοίνωσε την απόσυρση της εταιρείας του από το σύνολο των Consumer Electronics. Η Pioneer πήρε μια δύσκολη απόφαση, κρίνοντας ότι είναι προς το συμφέρον των μετόχων της να σταματήσει τη συγκεκριμένη δραστηριότητα. Δεν σχολιάζω εδώ αν μου αρέσει η όχι αυτή η απόφαση. Προφανώς ευχάριστη δεν είναι, αλλά δίνει τη δυνατότητα στην εταιρεία να καταστεί κερδοφόρα και να επικεντρωθεί σε τομείς που θεωρεί ότι έχουν καλύτερο και πιο προσοδοφόρο επιχειρηματικό μέλλον. Σε ό,τι αφορά τη διάθεση ανταλλακτικών, η Pioneer θα τηρήσει το λόγο της γιατί πρόκειται για μια ιστορική εταιρεία που το τελευταίο πράγμα που επιθυμεί είναι το να δημιουργήσει αρνητικό κλίμα μεταξύ των κατόχων των προϊόντων της. Άλλωστε δεν έχει απολύτως κανένα κίνητρο να κάνει το αντίθετο.
Η αγορά μιας Pioneer KURO δεν αποτελεί σε καμία περίπτωση ρίσκο, αλλά ευκαιρία απόκτησης της απόλυτης υλοποίησης οθόνης που έχει κατασκευαστεί ποτέ μέχρι σήμερα. Θεωρώ απολύτως λογικές τις ανησυχίες σας, αλλά ο λόγος που ζήτησα να απαντήσω στις ερωτήσεις σας είναι ακριβώς για να διαβεβαιώσω με τη σειρά μου ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα σε διάθεση ανταλλακτικών και υπηρεσίες after sales service. Φυσικά, εσείς θα κάνετε την τελική σας επιλογή συνυπολογίζοντας όλα τα ανωτέρω.


6. Από ότι καταλαβαίνω αποσύρεται από το VIDEO και προσηλώνεται στο AUDIO. Μήπως το VIDEO side τεχνολογικό know-how πουληθεί σε μια Panasonic για παράδειγμα και σε λίγους μήνες βγάλει η Panasonic κάποια σειρά "SKURO" που θα είναι ποιό μαύρες από τις KURO και σε τιμή δελεαστικότερη? Υπάρχει το ενδεχόμενο η πατέντα αν είναι πατέντα ή η τεχνογνωσία γενικά της Pioneer που ήταν η ειδοποιός διαφορά της από τις άλλες τηλεοράσεις της αγοράς να πουληθεί σε άλλο κατασκευαστή?

Κοιτάξτε, όλα αυτά που ρωτάτε αφορούν την στρατηγική του Οίκου, την οποία δεν είμαστε σε θέση να γνωρίζουμε. Προσωπικά, δεν πιστεύω ότι η Pioneer θα προβεί σε μια τέτοια κίνηση. Θέλω να γίνει κατανοητό, ότι η Pioneer θα συνεχίσει να υπάρχει και να πρωτοστατεί σε τόσες άλλες αγορές, με πιο συγγενή, την δημιουργία καταπληκτικών συσκευών Audio. Δεν έχει απολύτως κανένα λόγο να «προδώσει» τις τεχνολογίες της την στιγμή που θα διεκδικεί την εμπιστοσύνη του καταναλωτή σε τόσα αλλά προϊόντα. Από την άλλη, κανείς δεν μπορεί να αποκλείσει τίποτα. Τέλος, θα ήθελα να πω ότι η θεωρία σας έχει μια βάση αλλά τα σενάρια που μπορούν να προκύψουν είναι...άπειρα. Προσωπικά προτιμώ να μένω στα δεδομένα που έχω αυτή τη στιγμή, και αυτά είναι : η καλύτερη τηλεόραση στον κόσμο είναι η KURO της Pioneer, μου αρέσει και μου καλύπτει τις απαιτήσεις μου ως καταναλωτή, θα τελειώσει η παραγωγή της σε περίπου ένα χρόνο άρα (αν μπορώ) πρέπει να την αποκτήσω.

7. Όταν η krp 500a κοστίζει να τη φέρει κανείς από Μ. Βρετανία μαζί με τα μεταφορικά περίπου 2850 ευρώ, τα 3700 που ζητάνε οι μεταπωλητές της intersys στην Ελλάδα είναι εξωφρενικό ποσό. Ποια θα είναι λοιπόν η πολιτική τιμών του συγκεκριμένου εισαγωγέα πλέον; Σημειωτέον ότι ο Βρετανός καλύπτεται με 5 χρόνια εγγύηση και όχι με τρία που δίνει η ιντερσύς

Αναφέρεστε σε μια σύγκριση τιμών με τη Μ. Βρετανία. Κοιτάξτε, η Intersys ήταν εδώ και τηρούσε την πανευρωπαϊκή πολιτική της Pioneer όταν η λίρα είχε ισοτιμία 1,40 με το ευρώ αλλά είναι εδώ και όταν η λίρα έχει ισοτιμία 0,95 με το ευρω. Οι τελευταίοι 5 μήνες στην παγκόσμια οικονομία έχουν δημιουργήσει πολύ σοβαρές στρεβλώσεις στις σχέσεις των κυρίαρχων νομισμάτων. Δεν είναι τυχαίο ότι το ζήτημα της σύγκρισης των τιμών με τη Μ. Βρετανία έχει προκύψει τους τελευταίους 2 μήνες. Όμως, Θέλω με την ευκαιρία να επισημάνω και κάποιους άλλους παράγοντες που σχετίζονται με την τιμή ενός προϊόντος στην Ελλάδα. Η κάθε επιχείρηση που έχει την ευθύνη κάποιων οίκων, οφείλει να έχει συνεχή ροή των προϊόντων, να φροντίζει για το after sales support με διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και τεχνικών, να φέρνει το προϊόν πιο κοντά στον μέσο καταναλωτή μέσω της επικοινωνίας και της διαφήμισης, να παρέχει οδηγίες στα ελληνικά, να έχει προσωπικό για να λύνει απορίες στους καταναλωτές η τα καταστήματα, να έχει προϊόντα στα καταστήματα για να τα βλέπετε και να τα ακούτε και η λίστα είναι μακριά. Όλα αυτά συνεπάγονται έξοδα που δεν έχει ένα μέσο κατάστημα στη Μ. Βρετανία η αλλού. Παρʼ όλ' αυτά, μέχρι πριν από την αλλαγή της ισοτιμίας, δεν υπήρχε καμία διαφορά τιμής και οι τιμές που έβρισκε κανείς στην Ελλάδα ήταν στα πλαίσια της πανευρωπαϊκής πολιτικής της Pioneer. Τέλος, υπάρχει και το θέμα του κέρδους του καταστήματος που δεν μπορώ καν να το σχολιάσω αλλά μπορεί να είναι ένας παράγοντας διαφοροποίησης όταν ένα μαγαζί με προσωπικό, ενοίκιο και έξοδα ανταγωνίζεται ένα site που αναγράφει την τιμή. Είναι λίγο «άδικο» να κρίνει κανείς το κατάστημα που επιδεικνύει τα προϊόντα με τα έξοδα που συνεπάγεται, να το «χρησιμοποιείτε» για να δοκιμάσετε το όποιο προϊόν και να λύσετε τις απορίες σας και μετά να τον εγκαλείτε γιατί δεν έχει την ίδια τιμή με κάποιο site.
Σε ό,τι αφορά τα 5 χρόνια εγγύησης του Βρετανού, πρέπει να συνυπολογίσετε τα κόστη αποστολής από και προς τη Βρετανία. Ενός ογκωδέστατου προϊόντος, όσες φορές συμβεί να πάθει κάτι στην 5ετια που υπόσχεται καθώς και τους χρόνους που θα απαιτεί μια τέτοια διαδικασία. Πιστέψτε με είναι εντελώς ασύμφορο! Στην περίπτωση της Intersys, ισχύει η 3ετης εγγύηση με δωρεάν παραλαβή και επιστροφή του προϊόντος από το σπίτι σας. Επίσης, το κατάστημα της Αγγλίας το γνωρίζετε; Θα τηρήσει την υπόσχεση του; Αν όχι, θα πάτε στα Βρετανικά δικαστήρια να βρείτε το δίκιο σας; Θα υπάρχει σε 5 χρόνια;
Η απόφαση τελικά είναι δική σας. Άποψη μου είναι ότι πρέπει να συνυπολογίσετε όλα τα ανωτέρω. Θα ήμουν πολύ ευτυχής αν κατάφερα έστω και λίγο να σας κάνω να εμπιστευθείτε περισσότερο την τοπική αγορά.



8. Σαν κάτοχός της ανησυχώ για το σέρβις μετά από πχ. 5 χρόνια, μιας και δεν είναι μια τηλεόραση που την αγοράζει κανείς με προοπτική χρήσης μιας διετίας ή τριετίας, όπου καλύπτεσαι και από την εγγύηση. Έχοντας ήδη στο κοντέρ μια αλλαγή του media center της τηλεόρασης (με άμεση αντικατάσταση από το Pioneer Center) ανησυχώ για την πρακτική της Intersys μετά την λήξη της εγγύησης.

Δεν υπάρχει κανένας λόγος ανησυχίας καθώς όπως απάντησα και παραπάνω, η Pioneer δεσμεύεται να καλύψει κάθε πιθανή ζήτηση ανταλλακτικού. Η Pioneer KURO είναι αυτή τη στιγμή το συνώνυμο για την απόλυτη ποιότητα τηλεοπτικής απεικόνισης και η Pioneer αποφάσισε να σταματήσει την παραγωγή ακριβώς τη στιγμή που η τεχνολογία της βρισκόταν στην κορυφή, χωρίς να προβεί σε ποιοτικές εκπτώσεις προκειμένου να ξεπεράσει την κρίση. Οι τηλεοράσεις KURO προβλέπεται ότι θα παραμείνουν στην αιχμή της τεχνολογίας για αρκετά χρόνια ακόμη και θα αποτελέσουν ένα συλλεκτικό αντικείμενο, το οποίο η Pioneer δεν επιθυμεί να εγκαταλείψει, καθώς είναι για αυτή τρανό παράδειγμα της τεχνολογικής υπεροχής της.


9. Προσωπικά η ανησυχία μου είναι αυτή που εκφράστηκε πιο πάνω: Ποιος μας εξασφαλίζει ότι σε 8 χρόνια πχ που μπορεί να χρειαστούμε κάποιο ανταλλακτικό ή επισκευή, θα υπάρχει υποστήριξη;
Μία από τις κορυφαίες εταιρείες παραγωγής ηλεκτρονικών, ονόματι Pioneer Corporation.


Διονύσης Ζήβας, Διευθυντής Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων Intersys A.E.
"
 


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.891
Μηνύματα
3.032.657
Members
38.516
Νεότερο μέλος
Θάνος Γαλάνης
Top