- Μηνύματα
- 1.901
- Reaction score
- 6
Απάντηση: Οι ερωτήσεις μας προς την Intersys για τις τηλεοράσεις Pioneer!
Ας φέρουμε ένα υποθετικό παράδειγμα.....
Έχουμε την εταιρία που δουλεύει ο .. Γιωργάκης, και η οποία είναι αντιπρόσωπος διεθνούς κολοσσού εταιρείας παραγωγής...
Αγοράζοντας ένα προιόν με πχ 1000 ευρώ από την μαμά εταιρεία, το κόστος με τα μεταφορικά , αποθήκη, έξοδα ανακύκλωσησης , έξοδα για εξελληνισμό και εκτύπωση εγχειριδίων, φόρους κλπ ανεβαίνει ας πούμε στα 1500 ευρώ...
Η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα-προνόμιο στο ίδιο το προσωπικό της να αγοράζει το προιόν με τιμή "κόστους +20%" , άρα η τιμή για το προσωπικό θα έπρεπε να είναι 1500 +20% = 1800 ευρώ... Αμ δε!
Κάνοντας την ερώτηση στο αντίστοιχο τμήμα, ο Γιωργάκης ενημερώνεται ότι θα του κοστίσει 2000 + 20% = 2400 (δηλαδή το κόστος "μαγικά" ανέβηκε στα 2000 ευρώ...)
Και ως εδώ καλά, ο Γιωργάκης είναι ευχαριστημένος γιατί έχει αρκετή διαφορά από τα καταστήματα....
Πόσο όμως πουλάει η εταιρία στα καταστήματα (που με την σειρά τους θα βάλουν και το δικό τους κέρδος στην τελική τιμή)???
Στο κατάστημα έρχεται και πουλάει στο "ανεβασμένο" κόστος + 30% (ή και 20% αν πρόκειται για "καλός" έμπορος), δηλαδή 2000+ 30% = 2600 ευρώ... ! Βάζει και ο έμπορος το κέρδος του, και να σου η τιμή στα 2750 - 3000 ευρώ
Δηλαδή από το αρχικό κόστος των 1500 ευρώ , έχει πουληθεί το προιόν στα 2600, διαφορά της τάξης του 73% (=κέρδος?)
Σε όλα αυτά είναι υπολογισμένοι φυσικά οι φόροι κλπ κλπ....
Ποιός μίλησε λοιπόν για αισχροκέρδεια..?????
Απλά, ο αντιπρόσωπος έχει "μεγάλα περιθώρια μείωσης του κέρδους του" :116::116::116:
ΥΓ: Το σχόλιο είναι γενικό , όπως γενική ήταν και η ερώτηση του Αντρέα.... Ούτε αναφέρομαι σε κάποια συγκεκριμένη εταιρεία, ούτε σε συγκεκριμένες καταστάσεις.... Αλίμονό μας αν όλες οι εταιρείες στην Ελλάδα δούλευαν έτσι... Ξέρω τι θα πείτε, πάντα θα υπάρχουν οι εξαιρέσεις...
Εγώ απλά έκανα μια υπόθεση, η οποία ίσως να έχει και βάση... Εσείς κρίνετε και κρατάτε ότι σας αρέσει...
Για να μην μιλήσουμε για την ΜΗ επέκταση της εγγύησης από τον 1 χρόνο στα 2 , που θα έπρεπε να ισχύει εδώ και 4-5 χρόνια και οι περισσότεροι αντιπρόσωποι έκαναν την πάπια, μέχρι που τους πλάκωσε ο ανταγωνισμός....
Ξυπνήστε, καταναλωτές .... Δείξτε τους ότι δεν κοιμάστε τον ύπνο του δικαίου, και θα αναγκαστούν να προσαρμοστούν... Απαιτήστε να σέβονται εσάς και τα λεφτά σας, γιατί από αυτά ζούνε..
Στο κάτω-κάτω, εδώ τίθεται και θέμα επιβίωσης πλέον... Αν δεν πουλάς, δεν υπάρχεις... Και όλο αυτό θα έπρεπε να ωφελεί την δικιά μας τσέπη και όχι τις τσέπες κάποιων άλλων...
Εαν ισχυει το πρωτο που εγραψες τοτε θα πρεπει να δεχτω πως
οι Ελληνικες αντιπροσωπειες αισχροκερδουν κατι που μου ειναι-λογικα-
αδυνατο να πιστεψω.
Οσο για την εγγυηση, καθως πραγματικα δεν γνωριζω, θες να πεις
πως ειναι 5ετης στην Αγγλια?
Ας φέρουμε ένα υποθετικό παράδειγμα.....
Έχουμε την εταιρία που δουλεύει ο .. Γιωργάκης, και η οποία είναι αντιπρόσωπος διεθνούς κολοσσού εταιρείας παραγωγής...
Αγοράζοντας ένα προιόν με πχ 1000 ευρώ από την μαμά εταιρεία, το κόστος με τα μεταφορικά , αποθήκη, έξοδα ανακύκλωσησης , έξοδα για εξελληνισμό και εκτύπωση εγχειριδίων, φόρους κλπ ανεβαίνει ας πούμε στα 1500 ευρώ...
Η εταιρεία δίνει τη δυνατότητα-προνόμιο στο ίδιο το προσωπικό της να αγοράζει το προιόν με τιμή "κόστους +20%" , άρα η τιμή για το προσωπικό θα έπρεπε να είναι 1500 +20% = 1800 ευρώ... Αμ δε!
Κάνοντας την ερώτηση στο αντίστοιχο τμήμα, ο Γιωργάκης ενημερώνεται ότι θα του κοστίσει 2000 + 20% = 2400 (δηλαδή το κόστος "μαγικά" ανέβηκε στα 2000 ευρώ...)
Και ως εδώ καλά, ο Γιωργάκης είναι ευχαριστημένος γιατί έχει αρκετή διαφορά από τα καταστήματα....
Πόσο όμως πουλάει η εταιρία στα καταστήματα (που με την σειρά τους θα βάλουν και το δικό τους κέρδος στην τελική τιμή)???
Στο κατάστημα έρχεται και πουλάει στο "ανεβασμένο" κόστος + 30% (ή και 20% αν πρόκειται για "καλός" έμπορος), δηλαδή 2000+ 30% = 2600 ευρώ... ! Βάζει και ο έμπορος το κέρδος του, και να σου η τιμή στα 2750 - 3000 ευρώ
Δηλαδή από το αρχικό κόστος των 1500 ευρώ , έχει πουληθεί το προιόν στα 2600, διαφορά της τάξης του 73% (=κέρδος?)
Σε όλα αυτά είναι υπολογισμένοι φυσικά οι φόροι κλπ κλπ....
Ποιός μίλησε λοιπόν για αισχροκέρδεια..?????
Απλά, ο αντιπρόσωπος έχει "μεγάλα περιθώρια μείωσης του κέρδους του" :116::116::116:
ΥΓ: Το σχόλιο είναι γενικό , όπως γενική ήταν και η ερώτηση του Αντρέα.... Ούτε αναφέρομαι σε κάποια συγκεκριμένη εταιρεία, ούτε σε συγκεκριμένες καταστάσεις.... Αλίμονό μας αν όλες οι εταιρείες στην Ελλάδα δούλευαν έτσι... Ξέρω τι θα πείτε, πάντα θα υπάρχουν οι εξαιρέσεις...
Εγώ απλά έκανα μια υπόθεση, η οποία ίσως να έχει και βάση... Εσείς κρίνετε και κρατάτε ότι σας αρέσει...
Για να μην μιλήσουμε για την ΜΗ επέκταση της εγγύησης από τον 1 χρόνο στα 2 , που θα έπρεπε να ισχύει εδώ και 4-5 χρόνια και οι περισσότεροι αντιπρόσωποι έκαναν την πάπια, μέχρι που τους πλάκωσε ο ανταγωνισμός....
Ξυπνήστε, καταναλωτές .... Δείξτε τους ότι δεν κοιμάστε τον ύπνο του δικαίου, και θα αναγκαστούν να προσαρμοστούν... Απαιτήστε να σέβονται εσάς και τα λεφτά σας, γιατί από αυτά ζούνε..
Στο κάτω-κάτω, εδώ τίθεται και θέμα επιβίωσης πλέον... Αν δεν πουλάς, δεν υπάρχεις... Και όλο αυτό θα έπρεπε να ωφελεί την δικιά μας τσέπη και όχι τις τσέπες κάποιων άλλων...