- Μηνύματα
- 377
- Reaction score
- 0
Απάντηση Forthnet στην Μαζική διαμαρτυρία 510 συνδρομητών
Ύστερα από 20 εβδομάδες αναμονής, παρελήφθη σήμερα απάντηση από την Forthnet στην Μαζική διαμαρτυρίας συνδρομητών για τα προβλήματα του δικτύου της Forthnet που είχε συζητηθεί, οργανωθεί και αποσταλεί τον Νοέμβριο του 2008.
Το κείμενο της διαμαρτυρίας συμπεριελάμβανε πλήρες ονοματεπώνυμο και forthnet e-mail διεύθυνση επιπλέον 510 forthnet συνδρομητών που έδωσαν τα στοιχεία τους, με μοναδικό σκοπό να συμμετάσχουν στην διαμαρτυρία αυτή. Παρόλα αυτά, η Forthnet δεν έκανε δεκτά τα επιπλέον στοιχεία και την θεώρησε προσωπική.
Αθήνα, 11-03-09
Αριθμ. Πρωτ.: 5847/09
ΠΡΟΣ:Ε.Ε.Τ.Τ.
Λεωφ. Κηφισίας 60
151 25 ΜΑΡΟΥΣΙ
Υπόψη: .......................ΚΟΙΝ: κ. ......................
ΘΕΜΑ: Διαμαρτυρία της καταναλώτριας κ. ...........................
ΣΧΕΤ: Η με αριθμ. πρωτ. ΕΕΤΤ 6235/Φ.300/05-02-09 επιστολή σας
Σε απάντηση της ως άνω σχετικής επιστολής σας, σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα:
Η Forthnet, με συνέπεια και σεβασμό προς τους καταναλωτές, υλοποιεί ένα ευρύτατο πρόγραμμα συντήρησης και επέκτασης του δικτύου της και των υποδομών της. Πρωταρχικός μας στόχος, από την πρώτη ημέρα λειτουργία μας, είναι να βελτιώνουμε διαρκώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες και να προσφέρουμε ποιοτική εξυπηρέτηση σε κάθε πελάτη.
Η ................., στη σχετική επιστολή της, αναφέρεται σε συγκεκριμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά της υπηρεσίας που λαμβάνει, τα οποία, ωστόσο, σε καμία περίπτωση δεν συνιστούν αδυναμία παροχής της υπηρεσίας αυτής καθαυτής από την εταιρεία. Η κα .............., με άλλα λόγια, και έχει τη δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο και κάνει χρήση αυτής. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι για τις υπηρεσίες ADSL δεν παρέχεται εγγυημένη ταχύτητα και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εταιρία μας έχει επιλέξει στις διαφημίσεις της, στις αιτήσεις που υπογράφουν οι πελάτες, αλλά και σε κάθε μορφή έντυπης ή προφορικής επικοινωνίας με τους καταναλωτές, να δηλώνει ξεκάθαρα ότι η ταχύτητα που προσφέρεται μέσω του ιδιόκτητου δικτύου της είναι έως 24 Mbps.
Αν και κατά το παρελθόν, η Forthnet είχε ικανοποιήσει, ως ένδειξη καλής θελήσεως και μόνον, απαίτηση της .......... για τη χορήγηση δωρεάν παράτασης της συνδρομής της, καθίσταται σαφές ότι τα ζητήματα που θίγει στην επιστολή της η .......... δεν δύνανται να τεκμηριώσουν δικαίωμα αναδρομικής αναστολής των χρεώσεων που της αναλογούν.
Επισημαίνουμε ότι, οποτεδήποτε το επιθυμεί, η .......... έχει τη δυνατότητα να ζητήσει τη διακοπή των υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και internet (που λαμβάνει από την 29/1/2008) και να επιλέξει τον πάροχο που, κατά την κρίση της, καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες της.
Σε κάθε περίπτωση είναι εύλογο ότι η επιστολή διαμαρτυρίας εκφράζει προσωπικές απόψεις της .......... Από την έγγραφη διαμαρτυρία της ......... δεν προκύπτει ότι οι αναφερόμενοι σε αυτή συνδρομητές έχουν παράσχει σχετική εξουσιοδότηση προς την εν λόγω συνδρομήτρια προκειμένου η τελευταία να υποβάλλει για λογαριασμό τους οποιαδήποτε αναφορά ή παράπονο για την εταιρεία.
Η απλή παράθεση στην έγγραφη αναφορά των ηλεκτρονικών διευθύνσεων πεντακοσίων δέκα συνδρομητών που επιλέγουν τις υπηρεσίες της εταιρείας μας δεν δύναται να θεωρηθεί ότι συνιστά μαζική καταγγελία.
Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι απάντηση για την επιστολή της ........ σας έχει ήδη κοινοποιηθεί με την υπ' αριθμόν πρωτοκόλλου 849855443/08 - 30/12/2008 επιστολή μας.
Για την εταιρεία Forthnet Α.Ε.,
..........................................
Υπεύθυνη Γραπτής Επικοινωνίας & Διαχείρισης Καταγγελιών
πηγή : adslgr
Ύστερα από 20 εβδομάδες αναμονής, παρελήφθη σήμερα απάντηση από την Forthnet στην Μαζική διαμαρτυρίας συνδρομητών για τα προβλήματα του δικτύου της Forthnet που είχε συζητηθεί, οργανωθεί και αποσταλεί τον Νοέμβριο του 2008.
Το κείμενο της διαμαρτυρίας συμπεριελάμβανε πλήρες ονοματεπώνυμο και forthnet e-mail διεύθυνση επιπλέον 510 forthnet συνδρομητών που έδωσαν τα στοιχεία τους, με μοναδικό σκοπό να συμμετάσχουν στην διαμαρτυρία αυτή. Παρόλα αυτά, η Forthnet δεν έκανε δεκτά τα επιπλέον στοιχεία και την θεώρησε προσωπική.
Αθήνα, 11-03-09
Αριθμ. Πρωτ.: 5847/09
ΠΡΟΣ:Ε.Ε.Τ.Τ.
Λεωφ. Κηφισίας 60
151 25 ΜΑΡΟΥΣΙ
Υπόψη: .......................ΚΟΙΝ: κ. ......................
ΘΕΜΑ: Διαμαρτυρία της καταναλώτριας κ. ...........................
ΣΧΕΤ: Η με αριθμ. πρωτ. ΕΕΤΤ 6235/Φ.300/05-02-09 επιστολή σας
Σε απάντηση της ως άνω σχετικής επιστολής σας, σας γνωρίζουμε τα ακόλουθα:
Η Forthnet, με συνέπεια και σεβασμό προς τους καταναλωτές, υλοποιεί ένα ευρύτατο πρόγραμμα συντήρησης και επέκτασης του δικτύου της και των υποδομών της. Πρωταρχικός μας στόχος, από την πρώτη ημέρα λειτουργία μας, είναι να βελτιώνουμε διαρκώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες και να προσφέρουμε ποιοτική εξυπηρέτηση σε κάθε πελάτη.
Η ................., στη σχετική επιστολή της, αναφέρεται σε συγκεκριμένα ποιοτικά χαρακτηριστικά της υπηρεσίας που λαμβάνει, τα οποία, ωστόσο, σε καμία περίπτωση δεν συνιστούν αδυναμία παροχής της υπηρεσίας αυτής καθαυτής από την εταιρεία. Η κα .............., με άλλα λόγια, και έχει τη δυνατότητα πρόσβασης στο διαδίκτυο και κάνει χρήση αυτής. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι για τις υπηρεσίες ADSL δεν παρέχεται εγγυημένη ταχύτητα και αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η εταιρία μας έχει επιλέξει στις διαφημίσεις της, στις αιτήσεις που υπογράφουν οι πελάτες, αλλά και σε κάθε μορφή έντυπης ή προφορικής επικοινωνίας με τους καταναλωτές, να δηλώνει ξεκάθαρα ότι η ταχύτητα που προσφέρεται μέσω του ιδιόκτητου δικτύου της είναι έως 24 Mbps.
Αν και κατά το παρελθόν, η Forthnet είχε ικανοποιήσει, ως ένδειξη καλής θελήσεως και μόνον, απαίτηση της .......... για τη χορήγηση δωρεάν παράτασης της συνδρομής της, καθίσταται σαφές ότι τα ζητήματα που θίγει στην επιστολή της η .......... δεν δύνανται να τεκμηριώσουν δικαίωμα αναδρομικής αναστολής των χρεώσεων που της αναλογούν.
Επισημαίνουμε ότι, οποτεδήποτε το επιθυμεί, η .......... έχει τη δυνατότητα να ζητήσει τη διακοπή των υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και internet (που λαμβάνει από την 29/1/2008) και να επιλέξει τον πάροχο που, κατά την κρίση της, καλύπτει καλύτερα τις ανάγκες της.
Σε κάθε περίπτωση είναι εύλογο ότι η επιστολή διαμαρτυρίας εκφράζει προσωπικές απόψεις της .......... Από την έγγραφη διαμαρτυρία της ......... δεν προκύπτει ότι οι αναφερόμενοι σε αυτή συνδρομητές έχουν παράσχει σχετική εξουσιοδότηση προς την εν λόγω συνδρομήτρια προκειμένου η τελευταία να υποβάλλει για λογαριασμό τους οποιαδήποτε αναφορά ή παράπονο για την εταιρεία.
Η απλή παράθεση στην έγγραφη αναφορά των ηλεκτρονικών διευθύνσεων πεντακοσίων δέκα συνδρομητών που επιλέγουν τις υπηρεσίες της εταιρείας μας δεν δύναται να θεωρηθεί ότι συνιστά μαζική καταγγελία.
Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι απάντηση για την επιστολή της ........ σας έχει ήδη κοινοποιηθεί με την υπ' αριθμόν πρωτοκόλλου 849855443/08 - 30/12/2008 επιστολή μας.
Για την εταιρεία Forthnet Α.Ε.,
..........................................
Υπεύθυνη Γραπτής Επικοινωνίας & Διαχείρισης Καταγγελιών
πηγή : adslgr