- Μηνύματα
- 1.479
- Reaction score
- 825
Aξίζει τα παραπάνω χρήματα (~2500,00€) για το passat 1,8 highline; ή να τα ρίξεις σε extra στο superb 1,8 elegance; αφου ίδια αυτοκίνητα είναι.
O 2.0 του mondeo οντως δεν ειναι πολυ καινουργιος αλλα δεν ειναι πολυ φαγανος οπως λες.Ειναι τυπικος (και ανω) ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ διλιτρος κινητηρας.Δεν ειναι το ιδιο να τον συγκρινεις με τους νεους turbo.Μπορει να μην εχει την ιδια ροπη, αλλα εχει κατι που κανενας turbo οποιασδηποτε εταιρειας δεν εχει, αξιοπιστια!Το insignia 1,6 T 180hp cosmo, θα το οδηγήσω την Δευτέρα. Ομως διαβάζω κάποιες όχι και τόσο καλές κριτικές για την συμπεριφορά του.
Το mondeo 2,0 ghia, δεν το οδήγησα και δεν βλέπω να το έχει η αντιπροσωπία. Η μόνη μου ένσταση είναι ο κινητήρας που είναι παληός, φαγανός και σχετικά αδύναμος.
Δεν θέλω να το παίξω εξυπνάκιας ή αντι-γερμανός, αλλά πριν αποφασίσεις, οδήγησε ένα C5 των 140 ίππων, καθώς επίσης και ένα Mazda 6. Κυρίως, δε, το C5...Aξίζει τα παραπάνω χρήματα (~2500,00€) για το passat 1,8 highline; ή να τα ρίξεις σε extra στο superb 1,8 elegance; αφου ίδια αυτοκίνητα είναι.
Δηλαδη τι κακη συμπεριφορα εχει; για πες... Αν εννοεις το τι εγραψε το Autibildδιαβασε την απαντηση μου εδω: (αα 229)http://www.avsite.gr/vb/showthread.php?p=863323#post863323Το insignia 1,6 T 180hp cosmo, θα το οδηγήσω την Δευτέρα. Ομως διαβάζω κάποιες όχι και τόσο καλές κριτικές για την συμπεριφορά του.
.
Εσύ δεν μας διαφήμιζες τα μέσερσμιτ τις προάλλες? :142::142:Δεν θέλω να το παίξω εξυπνάκιας ή αντι-γερμανός, αλλά πριν αποφασίσεις, οδήγησε ένα C5 των 140 ίππων, καθώς επίσης και ένα Mazda 6. Κυρίως, δε, το C5...
Μεσερσμιτ; οχι τα σταγιερ;Εσύ δεν μας διαφήμιζες τα μέσερσμιτ τις προάλλες? :142::142:
+1Δεν θέλω να το παίξω εξυπνάκιας ή αντι-γερμανός, αλλά πριν αποφασίσεις, οδήγησε ένα C5 των 140 ίππων.....
Aξίζει τα παραπάνω χρήματα (~2500,00€) για το passat 1,8 highline; ή να τα ρίξεις σε extra στο superb 1,8 elegance; αφου ίδια αυτοκίνητα είναι.
Ok. Αν δεν υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις χώρου, νομίζω πως το Focus ST είναι μια εξαιρετική λύση, ενώ για μεγαλυτέρους χώρους κάποιο από τα μεγάλα Mazda 6 είναι μηχανή σαφώς ανώτερη αμφοτέρων των Passat και Superb.Για έξτρα λέω για navigator και δέρματα. Βέβαια θα μπουν εργοστασιακά οπότε η παράδοση πάει 2 μήνες μετά.
Οδήγησα το C5 με τα 136 άλογα και υδροπνευματική ανάρτηση. Αχρουν, θορυβώδης κινητήρας και κουνιστό.
Δεν αντιμετωπίζω και δεν αντιμετώπιζα ποτέ το αυτοκίνητο σαν επένδυση, αλλά μετά απο alfasud 1,3 ti kai 75 (η αρχή είχε γίνει με jullieta), τα σημερινά θα μου επιτρέψεις να μην τα θεωρώ alfa ανάλογα του παρελθόντος.
Απορω πως δεν αναφερετε το Opel Insignia με τον δοκιμασμενο κινητηρα των 1,6Τ/180 ιππων, που μπορει να μην ειναι Surerb απο χωρους αλλα ειναι υπερπληρες σε ολα του. Αληθεια ποιος θελει τοσο πολυ χωρους σαν αυτους του υπερβολικου Superb; εκτος κι αν εχει απο 3 πιτσιρικια και ανω + πεθερα/μαμα:138:. Δειτε ενα Ινσιγνια εκδοσης Cosmo και συγκρινετε το με Μαζντα και ψοφια C5 - ειδικα με δερματα θα...κοιμασαι μεσα λογω ευχαριστου περιβαλλοντος! Εαν αποδειχθει και σε βαθος χρονου ποιοτικο, τοτε ειναι...λαχειο!Ok. Αν δεν υπάρχουν μεγάλες απαιτήσεις χώρου, νομίζω πως το Focus ST είναι μια εξαιρετική λύση, ενώ για μεγαλυτέρους χώρους κάποιο από τα μεγάλα Mazda 6 είναι μηχανή σαφώς ανώτερη αμφοτέρων των Passat και Superb.
Απορω πως δεν αναφερετε το Opel Insignia