Κώστας Φ.
Truth hurts. Here's a teddy bear.
- Μηνύματα
- 8.978
- Reaction score
- 895
Oι ακροατές όντως εκπαιδεύονται αλλά όχι με τον τρόπο που νομίζουν οι περισσότεροι...
Όσοι διάβασαν το δεύτερο άρθρο του Toole θα πήραν μία ιδεά. Οι υπόλοιποι μετεξεταστέοι. :136:
Για να συμπληρώσω αυτό που λέει ο Toole στο πρώτο άρθρο:
Ακριβώς όπως στο ακριβό εστιατόριο ο σομελιέ θα εκθειάσει το καλό σου γούστο όταν παραγγείλεις το κρασί των 250 ευρώ, χωρίς καν να γνωρίζει τίποτα για εσένα (αν το διάλεξες στην τύχη, αν κατέβηκες πριν λίγο από το βουνό κ.ο.κ.).
Το κακό γι'αυτούς είναι ότι τα πράγματα είναι μετρημένα κουκιά. Σοβαρή ψυχοακουστική μελέτη και πρόοδος σε αυτό το κομμάτι δεν πρόκειται να υπάρξει χωρίς συστηματική και ελεγχόμενη έρευνα η όποια περιλαμβάνει, προφανώς, μετρήσεις αλλά και ακροάσεις υπό πολύ συγκεκριμένες συνθήκες.
Οποιοσδήποτε υποστηρίζει το αντίθετο ή ισχυρίζεται ότι αρκεί η εμπειρία και η μαγεία ορισμένων είτε έχει προσωπικό συμφέρον είτε άγνοια.
Το πρόβλημα είναι ότι η νοοτροπία αυτή δεν συμφέρει τον καταναλωτή.
Δίνει το ελεύθερο σε 1002 απίθανους τύπους να κυκλοφορούν εξίσου "απίθανα" ηχεία ενώ δεν βοηθάει ούτε στην άσκηση πίεσης στις σοβαρότερες εταιρείες για τη βελτίωση των μεθόδων της έρευνάς τους και την εξέλιξη ακόμα καλύτερων ηχείων.
Όσοι διάβασαν το δεύτερο άρθρο του Toole θα πήραν μία ιδεά. Οι υπόλοιποι μετεξεταστέοι. :136:
Για να συμπληρώσω αυτό που λέει ο Toole στο πρώτο άρθρο:
Few people bother to do it...ειδικά όταν είναι πολύ ευκολότερο (και δεν κοστίζει τίποτα) να "χαϊδεύεις τα αυτιά" των υποψήφιων αγοραστών σου και να τους λες πόσο καλύτερα ακούν από τους "υπόλοιπους" εφόσον είναι σε θέση να εκτιμήσουν την ανωτερότητα το ηχείων σου. :126:Selecting and training listeners, and controlling the "nuisance variables", are expensive and time-consuming. Few people in the world bother to do it.
Ακριβώς όπως στο ακριβό εστιατόριο ο σομελιέ θα εκθειάσει το καλό σου γούστο όταν παραγγείλεις το κρασί των 250 ευρώ, χωρίς καν να γνωρίζει τίποτα για εσένα (αν το διάλεξες στην τύχη, αν κατέβηκες πριν λίγο από το βουνό κ.ο.κ.).
Το κακό γι'αυτούς είναι ότι τα πράγματα είναι μετρημένα κουκιά. Σοβαρή ψυχοακουστική μελέτη και πρόοδος σε αυτό το κομμάτι δεν πρόκειται να υπάρξει χωρίς συστηματική και ελεγχόμενη έρευνα η όποια περιλαμβάνει, προφανώς, μετρήσεις αλλά και ακροάσεις υπό πολύ συγκεκριμένες συνθήκες.
Οποιοσδήποτε υποστηρίζει το αντίθετο ή ισχυρίζεται ότι αρκεί η εμπειρία και η μαγεία ορισμένων είτε έχει προσωπικό συμφέρον είτε άγνοια.
Το πρόβλημα είναι ότι η νοοτροπία αυτή δεν συμφέρει τον καταναλωτή.
Δίνει το ελεύθερο σε 1002 απίθανους τύπους να κυκλοφορούν εξίσου "απίθανα" ηχεία ενώ δεν βοηθάει ούτε στην άσκηση πίεσης στις σοβαρότερες εταιρείες για τη βελτίωση των μεθόδων της έρευνάς τους και την εξέλιξη ακόμα καλύτερων ηχείων.