Γιατί οι γυναίκες δεν ασχολούνται με το Hi-Fi?

Bhutia

Hidden Guru
Editor
Reaction score
60.009
Απάντηση: Re:Ο φίλος που ανεβάζει στα Γκίγκιλα

Τώρα μας φώτησες Bhutia! Πολύ μπερδεμένο εξακολουθώ να σε βρίσκω, όσο κιαν προσπαθείς να γίνεις "κατανοητός".
Νομίζω, και δεν είμαι γιατρός, μια προσπάθεια επιστημονικής ανάλυσης του εαυτού σου θα ήταν μια καλή αρχή για σένα. Λ.Σ.

Φίλε μου αγαπητέ,ως επιστήμονας οφείλω ν'ακολουθώ τα ερευνητικά δεδομένα κι ελέγχομαι γι αυτό..
Εσύ εκ της φύσης της δουλειάς σου,μπορείς να στηρίζεις ό,τι θέλεις χωρίς να διακινδυνεύουν ανθρώπινες ζωές(τυχεράκιας).
Λες ν'αρχίσω να στεναχωριέμαι γιά το λειτούργημα που επιτελώ;
Προς το παρόν,στενοχωριέμαι γιά συναδέλφους μου που φέρονται ΄΄ε μ π ο ρ ι κ ά΄΄ (χαχαχα).
Οι ενδείξεις σου με κάνουν να διαβλέπω ότι πολύ θα επιθυμούσες(ενδόμυχα ί σ ω ς) να κάνεις άλλο επάγγελμα(του ψυχολόγου ενδεχομένως).
Δεν υπάρχει λόγος ν'αγχώνεσαι γενικά και ειδικά.Όλοι μας κάποιο παράπονο έχουμε από τη δουλειά μας...:126:

Εγώ θα ψυχαναλυθώ
τριάντα βολές το μήνα
απ΄τις γραφτές πραμάτειες σου
τα τούτα και τα κείνα

Ω,ρε Παναγιά μου
θ'ανεβώ στα...Γκίγκιλα
με τούτα που διαβάζω
γι αυτό γλυκούλα συνταγή
εσένανε σου βάζω
:624:

ΤΑ ΧΡΥΣΑ ΠΟΥΓΓΙΑ ή ΚΑΛΛΙΤΣΟΥΝΙΑ ΑΝΕΒΑΤΑ
Υλικά: 2κιλά αλεύρι, ι ποτήρι ελαιόλαδο, 4 αυγά, 1 ποτήρι ζάχαρη, 100 γραμ.μαγια, 3 ποτήρια γάλα.
Για τη γέμιση: 2 κιλά μυζήθρα, 2 κρόκοι αυγών, ½ ποτήρι ζάχαρη, κανέλα, ξύσμα απο λεμόνι, 4 κουταλιές μέλι.