ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΩΝ


Μηνύματα
346
Reaction score
1
Απάντηση: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΩΝ

εγω προτεινω με κλειστα ματια τον γειτονα μου εδω Γαλατσι στην πολυκατοικια απο κατω τον κυρ Τασο. εχει μαγαζι, κανει εγκαταστασεις και ασχολειται με κατοπτρα hirschmann κυριως.
αυτα βαζει σε καποιον δλδ αλλα αν θελει κατι διαφορετικο δεν θυμαμαι να εχει καποιο προβλημα.

σε εμενα εβαλε το Gibertinaki μου αψογα. συντονισε τα 2lnb με το επαγγελματικο sat finder που εχει και γενικοτερα εδω και 1μιση χρονο που εχω δορυφορικη tv ειμαι απολυτα ευχαριστημενος μαζι του. ασε που τον εχω απο κατω και οτι θελω παω μεσα και τον ρωταω! αυτο ειναι εξτρα αβανταζ! :107:
 

Μηνύματα
175
Reaction score
0
Απάντηση: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΩΝ

Στη Λάρισα για δορυφορικά , στο SATplus....
 

Μηνύματα
98
Reaction score
0
:111: MSG SHOP στο παλιο φαληρο ,γκαγκας στα πατησια , νταης σατ στο χαλανδρι, και στην αγια παρασκευη ζοτρονικς εχω παρει διαφορα απο ολους μια χαρα και με τεχνικη βοηθεια και συμβουλες ΑΦΟΒΑ
 

Μηνύματα
366
Reaction score
2
Απάντηση: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΩΝ

Στην Κερκυρα οσους ρωτησα για AZBox, δεν τον ηξερε κανενας. Δεδομενης της απηχησης του συγκεκριμενου μοντελου, καταγγελω την ελλειψη ενημερωσης των δορυφορικων καταστηματων που εχουν ξεφυτρωσει σαν τα μανιταρια τα τελευταια 2 χρονια, αλλα απο ενασχοληση με το αντικειμενο μηδεν.
 

Μηνύματα
188
Reaction score
1
Απάντηση: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΩΝ

Εγώ που από τα παραπάνω βλέπω ένα κατάστημα που μου έχει φερθεί πολύ σκάρτα, τι να κάνω???
 


Μηνύματα
366
Reaction score
2
Απάντηση: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΩΝ

Να το αναφερεις εξηγωντας ακριβως και το προβλημα, ωστε ο (καθε) ενδιαφερομενος να μπορει να το επιβεβαιωσει ή να το αντικρουσει.
 



panosop

Συστημικός
Μηνύματα
5.570
Reaction score
668
Απάντηση: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΩΝ

Βάσει των κανονισμών του AVSite οποιαδήποτε καταγγελία θα πρέπει να είναι επώνυμη.
Εαν ο sakis.kom θέλει να καταγγείλει κάτι, θα πρέπει να μου στείλει πρίν τα στοιχεία του με pm (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας ), τα οποία δεν θα δημοσιεύσουμε εαν δεν ζητηθούν, καθώς και τα στοιχεία του καταστήματος που θα κάνει την καταγγελία.

Μετά μπορεί να προχωρήσει στην καταγγελία του και εμείς θα ενημερώσουμε το καταστημα με e-mail για να υπάρχει και η απάντηση της αλλης πλευράς.

Σε κάθε αλλη περίπτωση η καταγγελία θα διαγραφεί.

Ευχαριστώ

Πάνος Οπλοποιός
Συντονιστής κατηγορίας
Δορυφορικά, Επίγεια και IPTV Συστήματα
 

Μηνύματα
366
Reaction score
2
Απάντηση: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΩΝ

Παει μακρια η βαλιτσα ετσι. Στο κατω-κατω, γιατι να πρεπει να "προτεινουμε" καταστηματα και οχι να "αποτρεψουμε" καποια απο αυτα? Τελος παντων, αν θελει ο φιλος sakis.kom ας περιγραψει το προβλημα που του ετυχε χωρις να αναφερει το καταστημα. Ισως εν τελει μπορεσουμε να καταλαβουμε πού αναφερεται, χωρις να μπει ο ιδιος (και το φορουμ) σε διαδικασια δυσφημισης.
 

panosop

Συστημικός
Μηνύματα
5.570
Reaction score
668
Απάντηση: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΩΝ

Σκέψου όμως ότι πάντα υπάρχει και η αντίθετη αποψη.
Με αυτο τον τρόπο όλοι μπορούν να κρύβονται πίσω απο την ανωνυμία του Ιντερνετ, οπότε πώς μπορεί να αντιδράσει κάποιος όταν δεν γνωρίζει που απευθυνεται?
Μήπως υπάρχουν και αλλοι λόγοι που δεν φαίνονται ?
Δεν μιλάω φυσικά για την συγκεκριμένη περίπτωση αλλά γενικά.
 

Μηνύματα
366
Reaction score
2
Απάντηση: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΩΝ

Μα ακριβως αυτο προτεινα την πρωτη φορα. Να μιλησει επωνυμα για να δωσει στον ενδιαφερομενο το δικαιωμα να αντικρουσει ή να υπερασπιστει τον εαυτο του. Αλλο ομως αυτο, που χαρακτηριζεται σαν εντυπωση, παραπονο ή εμπειρια απο μια αγορα, και αλλο η "καταγγελια" που αποκτα πιο επισημη (με ο,τι συνεπαγεται αυτο) σημασια.
 

Μηνύματα
98
Reaction score
0
Re: Απάντηση: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΩΝ

Βάσει των κανονισμών του AVSite οποιαδήποτε καταγγελία θα πρέπει να είναι επώνυμη.
Εαν ο sakis.kom θέλει να καταγγείλει κάτι, θα πρέπει να μου στείλει πρίν τα στοιχεία του με pm (ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο επικοινωνίας ), τα οποία δεν θα δημοσιεύσουμε εαν δεν ζητηθούν, καθώς και τα στοιχεία του καταστήματος που θα κάνει την καταγγελία.

Μετά μπορεί να προχωρήσει στην καταγγελία του και εμείς θα ενημερώσουμε το καταστημα με e-mail για να υπάρχει και η απάντηση της αλλης πλευράς.



:106:τελεια και αψογη τεχνικη :109::109:
 

panosop

Συστημικός
Μηνύματα
5.570
Reaction score
668
Απάντηση: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΩΝ

Δεν είναι θεμα "τεχνικής" , αλλα μια διαδικασία που ακολουθείται παντού, στα περιοδικά, στο ιντερνετ κλπ.

Θα μπορούσε όμως ο sakis.kom να περιγράψει το πρόβλημα του χωρίς να αναφέρει στοιχεία του καταστηματος, όπως σωστα αναφέρεται και ο drspiros.

Σίγουρα όλοι εχουμε αντιμετωπίσει κάποιες περίεργες καταστασεις και θα θελαμε να το πούμε αλλα όταν εκφράζεσαι δημόσια πρέπει να αντιμετωπίσεις και όποια τυχόν θέματα υπάρξουν.
Ομως μέχρι στιγμής ο sakis.kom δεν είπε τίποτα.

Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε και τις δύο πλευρές των καταστασεων (θετικες - αρνητικες) αλλά όταν αναφερόμαστε σε συγκεκριμένο καταστημα πρέπει να γίνεται επώνυμα.
 

Μηνύματα
139
Reaction score
0
Απάντηση: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΩΝ

Καλησπέρα εγώ παντως προτιμώ για τις αγορές μου το www.elight.gr στη Θεσσαλονίκη πέρα από ποικιλία και διαθεσιμότητα υπάρχει και πολύ καλή υποστήριξη νέοι άνθρωποι με Καλές γνωσεις το προτείνω ανεπιφύλακτα
 

Μηνύματα
188
Reaction score
1
Απάντηση: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΩΝ

Καλημέρα παιδιά και Χρόνια Πολλά!

Το 2004 μου είχαν κάνει εγκατάσταση από κάποιο κατάστημα. Η εγκατάσταση πραγματοποιήθηκε σε δύο μέρες, από δύο διαφορετικούς τεχνικούς, η οποία είχε τα παρακάτω προβλήματα και τα έλυσα μόνος μου καθώς δεν μπόρεσα να βρω πλέον κανέναν τεχνικό ή υπεύθυνο του καταστήματος. Η εγκατάσταση ήταν multifeed και έγινε με δύο "γραμμές" καλωδίων προς το διαμέρισμά μου. Για τα θέματα που σας αναφέρω, προσπαθούσα να επικοινωνήσω με το κατάστημα για δύο εβδομάδες μετά την εγκατάσταση. Έπαιρνα στο κατάστημα και με τον μόνο που μπόρεσα να μιλήσω ήταν η κοπέλα στα τηλέφωνα και πάλι με μεγάλη δυσκολία. Όταν ρωτούσα για τους τεχνικούς, έπαιρνα τις απαντήσεις...

Δεν είναι εδώ τώρα. Μόλις έφυγαν. Θα τους πω να σας πάρουν. Μιλάνε στην άλλη γραμμή. Είναι σε εγκατάσταση. Καλέστε αύριο.

Είχαμε και κάτι περίεργες συνομιλίες όπως...
"Μιλάνε στην άλλη γραμμή, θα τους πω να σας πάρουν." Μετά από λίγο ξαναπαίρνω και μου έλεγε "δεν είναι εδώ".
Μα πήρα πριν λίγο και σας είπα να με πάρουν, έχω πρόβλημα με την εγκατάσταση. Η απάντηση... "έπρεπε να φύγουν, ξαναπάρτε αύριο".

Οι δύο εγκαταστάτες/υπεύθυνοι δεν απάντησαν ούτε μία φορά στα κινητά τους, ούτε και στα μηνήματα που άφηνα στον τηλεφωνητή των κινητών και τις δύο εβδομάδες που προσπαθούσα να τους βρω. Όμως πριν την εγκατάσταση και κατά την διάρκεια αυτής, δεν είχα κάποιο πρόβλημα επικοινωνίας.

Είχα πρόβλημα λήψης στον ASTRA 19.2 με σπασίματα σε κάποιες συχνότητες που δεν έπρεπε να είχαν πρόβλημα και με προβληματική λήψη του "τότε" ASTRA 2C. Το πρόβλημα διαπίστωσα και έλυσα μόνος μου αλλάζοντας το LNB με άλλη μάρκα. Τα LNB ήταν της επιλογής τους καθώς τους είχα πει να βάλουν τα LNB που προτείνουν για να μην έχουμε τέτοια προβλήματα. Είχα δοκιμάσει προηγουμένως άλλο LNB από αυτά που μου είχαν βάλει σε άλλη θέση και είχε το ίδιο πρόβλημα. Το πρόβλημα διαπίστωσα μετά την δεύτερη φορά που ήρθαν. Το έλυσα αγοράζοντας νέα LNB.

Είχα σπασίματα σε πάρα πολλές (τυχαίες) συχνότητες, σε όλους τους δορυφόρους. Τους ενημέρωσα για το πρόβλημα και την δεύτερη φορά που ήρθε άλλος τεχνικός, του έδειξα ακριβώς το πρόβλημα και του είπα πως εμφανίζεται όταν έχουμε στον διακόπτη 0/12 και τα δύο καλώδια. Μου τόνισε πως φταίει ο δέκτης μου και όλα στην εγκατάσταση είναι σωστά. Το πρόβλημα το έλυσα μόνος μου, αγοράζοντας και τοποθετώντας νέο διακόπτη 0/12 volt.

Ο πρώτος τεχικός είχε κάνει σωστή συνδεσμολογία των δορυφόρων μου, αλλά με τελείως λάθος τρόπο. Το αποτέλεσμα ήταν να υπάρχουν πολλά άχρηστα 4μετρα καλώδια στο έδαφος της ταράτσας τα οποία αφαίρεσε ο δεύτερος τεχνικός την δεύτερη ημέρα.

Όταν μιλήσαμε για το κόστος εγκατάστασης στην πρώτη μας τηλεφωνική επικοινωνία, μου είχαν πει την τιμή για όλο το κόστος της εγκατάστασης, και αναλυτικά. Η τιμή ίσχυε για μια εβδομάδα. Όταν μέσα στην εβδομάδα πήρα τηλέφωνο για το ΟΚ, μου είπαν πως τα δύο Combiner για την επίγεια δεν περιλαμβάνονταν στην τιμή που μου είχαν πει, ενώ τα είχαμε συμπεριλάβει (σημειώσει) κανονικότατα. Τελικά μου τα χρέωσαν επιπλέον.

Αν θέλετε να με ρωτήσετε κάτι... ελεύθερα. Εγώ δεν έχω να προσθέσω κάτι άλλο. Δεν με ενδιαφέρει να γίνει κάποια "καταγγελία" καθώς πλέον δεν με ενδιαφέρει. Ήθελα απλά να το μοιραστώ με κάποιον, έστω και χωρίς να αναφέρω το κατάστημα. Αν μου είχε συμβεί "σήμερα", θα το τραβούσα μακρυά και τελείως ανοιχτά και με το όνομα του καταστήματος. Τότε όμως δεν είχα την ευκολία του ίντερνετ και της δημόσιας συζήτησης.

Η μεγάλη μου ενόχληση ήταν πως μετά την εγκατάσταση "έγιναν καπνός".
Η μεγάλη μου βλακεία ήταν πως τους εξώφλησα από την πρώτη στιγμή.

Υ.Γ. Πάνο, σου στέλνω το όνομα του καταστήματος και τα στοιχεία μου.

Αυτά... Σάκης!
 

panosop

Συστημικός
Μηνύματα
5.570
Reaction score
668
Απάντηση: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΩΝ

Πράγματι μου έχει στείλει τα στοιχεια του αλλά και του καταστηματος o sakis.kom, χωρίς να αναφέρει το συγκεκριμένο κατάστημα στον "αερα".

Εγω τα διατηρώ εκτός εαν ο sakis.kom αποφασίσει να προχωρήσει στην αναφορά του καταστηματος, οπότε θα γίνουν και οι παραπάνω ενέργειες που ανέφερα, βασει των κανονισμών.
 

Μηνύματα
50
Reaction score
0
Απάντηση: ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΩΝ

Λόγω του ότι θέλω να συντονίσω το νέο πιάτο μου και να τοποθετήσω και μοτέρ, θα ήθελα να μου πείτε τη γνώμη σας παιδιά σχετικά με τις εταιρείες εντός λεκανοπεδίου Αττικής που θα μπορούσαν να με βοηθήσουν... Εγώ μένω στην Ανθούσα

Κλασσικά η πιο οικονομική και η πιο αξιόπιστη... (δεν ξέρω αν συνδυάζεται)...

Τέλοσπάντων, τα φώτα σας...
 


Staff online

Μέλη online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
175.868
Μηνύματα
3.031.423
Members
38.508
Νεότερο μέλος
koskef
Top