Διάφορα (αυτοκίνητο-μοτοσυκλέτα)


Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.360
Πριν λίγο σκεφτόμουν: 3,2,1 Pikes Peak. :D


https://www.avsite.gr/forum/threads/king-of-the-peak.128050/#post-1699814
Οσες φορές κ αν το έχω δεί τόσες το απολαμβάνω ξέχωρα κάθε φορά..
Τότε ήταν το πραγματικό θέαμα..
Αργότερα λόγω αυστηρότερων κανονισμών μείωσαν την διαδρομή, την ασφαλτόστρωσαν σχεδόν σε όλο το μήκος της, μπήκαν κ τα σειριακά κιβώτια, κ έγινε πλέον pc game!!:(
 










Μηνύματα
29.255
Reaction score
23.299
ΑΠΛΑ ΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΤΟ 131 RACING ME TO 131 ABARTH ΕΙΧΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΦΥΣΙΚΑ.

ΕΠΙΣΗΣ Ο ΥΠΟΤΕΤΡΑΓΩΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΦΙΑΤ (84Χ90) ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΠΟΤΕ ΤΗΝ

ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ RS 1,8 H TON ALOYMINENIO BDG 2,0.
 

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.360
ΑΠΛΑ ΝΑ ΥΠΕΝΘΥΜΙΣΩ ΟΤΙ ΤΟ 131 RACING ME TO 131 ABARTH ΕΙΧΑΝ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ

ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΔΕΥΤΕΡΟΥ ΦΥΣΙΚΑ.

ΕΠΙΣΗΣ Ο ΥΠΟΤΕΤΡΑΓΩΝΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΗΣ ΦΙΑΤ (84Χ90) ΔΕΝ ΕΦΤΑΣΕ ΠΟΤΕ ΤΗΝ

ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ RS 1,8 H TON ALOYMINENIO BDG 2,0.
Απόλυτα σωστός!!

Απλώς είχαν (οι καρμπυρατεράτες εκδόσεις φυσιικά) χαρακτηριστικό και μεθυστικό ήχο..

Fiat 131 Abarth Group 4
http://tech-racingcars.wikidot.com/fiat-131-abarth

Ford Escort RS Mk2 Group 4
http://tech-racingcars.wikidot.com/ford-escort-mk-ii-rs

Tο πιό σωστά ενημερωμένο και πλήρες site για αγωνιστικά αυτοκίνητα..
http://tech-racingcars.wikidot.com/
 



Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.360
Frank Kelly & Ford Escort RS Mk2 300 άλογα πλέον..
Δεν τον χορταίνω αυτόν τον τύπο..
Σκετη απόλαυση από το 10:18 μέχρι 11:25 Δεν ίσιωσε πουθενά!!!


Οπου να τον δείς είναι αχόρταγα και απίστευτα απολαυστικός!!!

 


Μηνύματα
29.255
Reaction score
23.299
HONDA KAI KAWASAKI ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ.
ΒΕΒΑΙΑ Η ΚΑΒΑΣΑΚΙ ΕΙΧΕ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΑΠ ΟΣΟ ΘΥΜΑΜΑΙ.
 

Μηνύματα
4.419
Reaction score
14.360
HONDA KAI KAWASAKI ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ.
ΒΕΒΑΙΑ Η ΚΑΒΑΣΑΚΙ ΕΙΧΕ ΑΡΚΕΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡΘΕΡΜΑΝΣΗΣ ΑΠ ΟΣΟ ΘΥΜΑΜΑΙ.
H Kawasaki μακράν η δυνατότερη,ταχύτερη κράτημα, κλπ.
Το σύνηθες πρόβλημα των κατόχων της προέκυπτε όταν μετά από κάποια "καλά" τετρακοσάρια πχ. ανοίγματα μεταξύ φαναριών κλπ, ανοιγόκλειναν το γκάζι αρκετά με νεκρά, (οι λεγόμενες "ξερές" στην γλώσσα των μηχανόβιων) κάτι που είχε καταστροφικές συνέπειες για την φτερωτή του Turbo.
Κάτι που στην Honda και yamaha δεν υπήρχε.

Υπήρχε και από την suzuki αντίστοιχη η XN85 Turbo (1983), αλλά καταδικασμένη λόγω βάρους κ χαμηλής σχετικά ισχύος να μην πετύχει τις πωλήσεις της kawasaki πρώτα, και των υπολοίπων..
6886780582_78ff7ef949_b.jpg
 

Μελίδης Μιχάλης

Πρόεδρος ΕΒΒΕ
Μηνύματα
30.228
Reaction score
27.808
Κάποτε είχα ένα Suzuzki GSX550 ES που το έλεγαν "ελάφι"
Το είχα σε μπλε - άσπρο όπως στις φωτο, αν και μου άρεσε μία έκδοση σε κόκκινο με χρυσές ρίγες.

gx550es.jpg
suz gx550es.jpg
.
To πιο ευχάριστο, ευκολοδήγητο και ευέλικτο μέσα στην πόλη, μηχανάκι που είχα ποτέ.
Στην περιοχή στροφών 2000 μέχρι 3500 δεν είχε κανέναν απολύτως κραδασμό, δούλευε λες και το μοτέρ του ήταν ηλεκτρικό.
Πολύ άνετο και στο ταξίδι, αλλά η τελική του ήταν μόνο 200 χλμ/ώρα με το ζόρι.
Εντελώς αθόρυβο με τις εξατμίσεις της μαμάς του.
Μια φορά τις άλλαξα και παρόλο που όλοι με παρότρυναν να βάλω άλλες καλύτερες (και φθηνότερες) εγώ έβαλα ξανά της μαμάς Suzuki διότι μ΄άρεσε πολύ που ήταν αθόρυβο.
Τι μηχανάρα ήταν!!
[DOUBLEPOST=1535227056][/DOUBLEPOST]Να και το κόκκινο που έλεγα. Πανέμορφο.

gx550es.jpg


A! Eίχε και ρύθμιση στην σκληρότητα της ανάρτησης και το προσάρμοζες όπως ήθελες.
 
Last edited:


Staff online

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ

Threads
171.608
Μηνύματα
2.867.751
Members
37.937
Νεότερο μέλος
Hdch
Top